sobota, 11. novembra 2017

Čo je nové v mojom živote a čo v katalógu Oriflame č.16/2017 ? :)

Ahojte :)

Keď pozerám na dátum posledného článku na blogu, tak je to od neho už 9 dní. Je to zapríčinené hlavne tým, že som nedávno zmenila zamestnanie, zvykám si na novú pracovnú dobu, nasávam všetky nové informácie v nej, a do toho aby som sa naozaj nenudila, tak som si kúpila svoje prvé auto a snažím sa získať ako takú prax na tých našich úžasných cestách, kde to nie vždy je jednoduché. :) Preto každý svoj voľný čas zvyčajne venujem šoférovaniu a času pre seba, kedy vypnem od všetkých povinností, či už pri cvičení, behu, alebo len tak pri nejakom relaxe. A povedzme si pravdu, tieto krátke dni našej aktivite veľmi nepridávajú, už od 16tej je vonku tma a mňa osobne to skôr ťahá k oddychu ako ku foteniu a písaniu na blog. Blogerky určite budú vedieť o čom hovorím, pretože ak si nenafotíte potrebné veci cez víkend, tak cez týždeň po práci sa to už nedá. :) Nechcem aby toto znelo nejak negatívne, len som vám chcela objasniť situáciu, prečo možno články teraz nebudú vychádzať tak často, ale možno iba raz za týždeň. :)

Avšak na pravidelné články si určite vždy čas nájdem, a preto by som vám dnes chcela opäť napísať o novinkách kozmetiky Oriflame, ktoré nájdete v ich aktuálnom katalógu č.16, ktorý je v obehu od 6.11. do 26.11.2017 a online ho nájdete aj TU. :)

Priznám sa, že keď mi prišiel a uvidela som, že je ladený už do Vianočnej témy, tak som bola mierne zaskočená, pretože mi čas tak rýchlo letí, že si ani neuvedomujem príchod Vianoc, neriešim ešte žiadne darčeky, stromček ani ozdoby...:D Ale v Oriflame asi vedia, že my ženy sme také zodpovedné a všetky darčeky chceme mať nakúpené v predstihu, a preto aj tento novembrový katalóg je plný skvelých produktov, ktoré môžete objednať pre svojich blízkych, alebo len tak pre potešenie seba. :)

1. Frosted Berry Cake - pena do kúpeľa (strana 7, kód 34054, 300ml, 2,99€)
Jednou z vecí, ktoré mám na zime rada je tá, že si taká vymrznutá spravím doma horúci kúpeľ. Preto obľubujem kadejaké peny do kúpeľa, ktorými nikdy nešetrím a keď už si na vaňu nájdem čas, tak chcem mať poriadnu penu. :) Taká sa mi podarila aj s touto Frosted Berry Cake, ktorá je v plastovom priehľadnom balení, takže do kúpeľne veľmi praktická, krásne sladko vonia a vytvára bohatú penu. :) V ponuke nájdete aj krém na ruky a mydlo Frosted Berry Cake, ktoré majú rovnako milé vianočné balenie. :)

2. Breakfast in Paris - osviežovač vzduchu (strana 27, kód 34455, 100ml, 9,99€)
Ak sa povie osviežovač vzduchu, väčšina z nás si určite predstaví také tie klasické rozprašovacie spreje, alebo nejaké vône do zástrčky, avšak Oriflame prišiel s takou vychytávkou, že som neverila, že v takomto krásnom balení sa môže nachádzať vôňa do bytu a nie parfém. :) Teda pardon, ono to vlastne je parfumovaný osviežovač vzduchu. V sklenenom flakóne minimalistického vzhľadu, ktorý ma jednoducho dostal. Ak ho budete mať položený len tak hocikde v byte, určite nikto nezistí, že je to osviežovač. :) Jeho vôňa je sladká, príjemná, pripomína mi takú peknú vianočnú atmosféru, keď doma pečieme koláče a všade to rozvoniava, keďže vôňa obsahuje mandle, aníz a čokoládu. :) Práve teraz mi napadlo, že si ho možno vezmem do auta. :D

3. Convertible - sada náušníc (strana 47, kód 29819, 7,99€)
Ak si prelistujete aktuálnym Oriflame katalógom č.16, tak zistíte, že obsahuje väčšinu produktov v darčekovom balení, alebo v darčekových sadách. Takým prípadom je aj sada týchto vymeniteľných náušníc, ktorá obsahuje také tie základné "ďobky", ktoré ja nosím najčastejšie, ale za ne si ešte viete dať buď perličky, alebo zlaté platničky. :) Je to skvelý nápad, pretože si ich môžete nakombinovať tak, ako chcete a pritom ich máte stále pekne uložené v krabičke. Na ňu inak môžete napísať aj venovanie, pretože je papierová a zhora má priestor. :) Ja vždy oceňujem takéto netradičné nápady, keď niekto príde s niečím novým, takže Oriflame má opäť palec hore. :)

4. Darčeková krabička hojivých zázrakov (strana 11, kód 35233, 9,99€)
Hojivé zázraky tzv. "vajíčka", no kto by ich nepoznal. :) Určite ich už mala každá z nás, a pre tie, ktorým vyhovujú neustále a na čokoľvek, prišiel Oriflame so špeciálnou vianočnou sadou 4 vajíčok - včelí vosk, čučoriedka, brusnica a čierne ríbezle. Balenie slúži ako skvelý darček, pretože je naozaj krásne a prepracované. Ja som nimi potešila kamarátku, ktorá ich nevedela zohnať, a keď som jej dala rovno štvorbalenie tak sa veľmi potešila. :) Preto je táto sada určite skvelým tipom na darček. :)

5. NovAge - exfoliačný pleťový peeling (strana 83, kód 32645, 100ml,7,99€)
Tento peeling som si objednávala asi ako posledný, a neočakávala som od neho veľmi veľa. Čo sa mi ale opäť potvrdilo bolo to, že takéto produkty bývajú zväčša tie najlepšie. :) Peeling má veľmi jemné zrniečka, ktoré vyhovujú aj mojej citlivej pleti, má takú krémovo-gélovú konzistenciu a nádherne vonia! Ale naozaj že nádherne! :) Keď som si ním vymasírovala pleť, tak bola tak jemná, že som sa jej mala potrebu stále dotýkať. Odstránila mi malé šupinky a nedokonalosti na pleti, a verte tomu, že keď si po takejto príprave nanesiete makeup, tak to bude naozaj rozdiel. :) Určite tento peeling odporúčam na zaradenie do pravidelnej starostlivosti o pleť. Ja som si ho veľmi obľúbila a už sa teším, ako ho po dopísaní tohto článku opäť použijem. :)

6. The ONE Lip Sensation Whipped Cream - tekutý rúž na pery (strana 127, kód 33381 Mulberry Buttercream, 5ml, 6,99€)
Pri tomto rúži som sa trošku okašlala, pretože som si objednala odtieň, ktorý vyzerá v katalógu trošku inak ako naživo, čo ma mrzí. :( V katalógu je taký viac teplý s červenými pigmentami a na mojich perách je studený ružový, a také odtiene veľmi nenosím. Takže asi poputuje nejakej mojej kamarátke, alebo si ho nechám na líčenie iných. :) Avšak čo sa týka konzistencie, ktorá ma byť šľahačková, tak to určite spĺňa, pretože na perách je veľmi ľahký a príjemne sa nosí. :) Navyše má dobrý penový aplikátor na nanášanie. :)

7. The ONE Long Wear Xmas - lak na nechty (strana 125, kód 32732 Pink Extraordinaire, 2,99€)
Čo už patrí k Vianočným sviatkom a k Silvestru viac ako trblietky? :) A keď ich chcete použiť nielen na oči vo forme tieňov, tak takýto ozdobný lak určite zasvieti aj na vašich nechtoch. Ja som ako podklad použila ešte pastelovo ružový lak, na ktorý som naniesla jednu vrstvu tohto Oriflame laku. Prekvapilo ma, že nie je po zaschnutí drsný a ani by som nemusela použiť ešte top coat, a druhým prekvapením bolo rýchle schnutie, takže stíhate aj keď nestíhate. :) Nájdete ho ešte v ďalších 4 odtieňoch, takže je z čoho vyberať. :)

8. Giordani Gold - mramorové očné tiene (strana 151, kód 33479 Luxuriant beige, 9,99€)
Novinkou Oriflame Giordani Gold sú mono očné tiene, ktoré sú v trblietavých vyhotoveniach a piatich odtieňoch. Sú ideálne na sviatočné líčenia alebo na novoročnú párty. :) Dajú sa použiť aj nasucho aj namokro pre zvýraznenie farby. Prídu vám v balení spolu s malým aplikátorom, ktorý som ja skoro omylom vyhodila, pretože som nevedela, že z druhej strany sa v krabičke nachádza, tak si dajte aj vy pozor. :) Na fotke vyššie môžete vidieť tiene použité nasucho na celom viečku, a pôsobia takto veľmi jemno a prirodzene. Na nejaké výraznejšie líčenia by som ich určite odporúčala nanášať mokrým štetcom. Opadávania sa nemusíte obávať, pretože sa nekonalo. :)

9. Love Nature - ílová maska s bodliakom (strana 111, kód 32635, 0,99€ (2 za 1,50€) )
Masiek nie je nikdy dosť, a preto som si z tohto Oriflame katalógu vybrala aj jednorázové balenie masky Love Nature na mastnú pleť, ktorú som na tvári nechala pôsobiť 10 minút a následne som ju opláchla vodou. Výsledok nebol nejaký prevratný, ale ja mám vždy rada ten pocit čistej pleti po použití akejkoľvek masky, takže sa z toho teším. :) Maska má takú "našľahanú" konzistenciu a na pleti nijak nezaschne, iba pôsobí. :)

10. Župan Ditsy (strana 38, kód 29339, 24,99€)
To najlepšie na záver, tentokrát v podobe nádherného teplučkého ružového županu Ditsy, ktorý som si proste zamilovala! :) Je z veľmi príjemného hrejivého materiálu, je stredne hrubý a na tieto chladné dni ako stvorený. Od kedy mi prišiel, tak ho nosím každý večer (aj teraz pri písaní ho mám na sebe :) ). Nemám mu čo vytknúť, má dve vrecká, opasok, pútko na zavesenie a trojštvrťové širšie rukávy, takže sa v ňom cítim pohodlne aj keď niečo robím. :) Určite odporúčam všetkými desiatimi, avšak prvýkrát si ho radšej dajte oprať, lebo púšťa malé ružové chĺpky. :)

Z katalógu Oriflame 16/2017 určite odporúčam prezrieť si ponuku vianočných balení produktov, a taktiež určite môj milovaný župan Ditsy, peeling Novage a z dekoratívky trblietavé laky na nechty The ONE a očné tiene Girodani Gold. :) 

Ktoré novinky Oriflame zaujali Vás? :) Stihli ste už niektoré z nich vyskúšať? A ako vnímate príchod Vianoc? Dávate si na nákup darčekov ešte čas, alebo si všetko pomaly pripravujete? :)

Ak ste sa ešte neprihlásili na odber, určite tak urobte, aby Vám nič neuniklo, napravo na blogu v sekcii "ODBER BLOGU", tlačidlom "Sledovať" :), alebo na mojej FB stránke, alebo Instagrame. :)  
   
Majte sa krásne! :)  
 

*Veronika

9 komentárov:

  1. Ja som dnes tiež po 9 dňoch konečne pridala nejaký článok. Ale skor z dovodu toho, že bola v poslednej dobe dosť unavená, cez den na články času nie je a večer odpadávam do postele, alebo akurát tak mám náladu na čítanie nejakej knihy.
    Inak gratulujem k novému zamestnaniu a novému autu. Vela kilometrov bez nehod želam :-)
    Čo sa týka oriflame - zaujala ma darčeková krabička hojivých zázrakov a tekuty ruž na pery - má krásnu farbu. A taktiež župan je fajn, veru by sa mi momentálne nejaký zišiel.
    Štýl ženy

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. tak tomu úplne rozumiem Zuzi, tiež to mám tak podobne. a keď už písať článok na blog, tak nech je to s chuťou a nie preto, lebo "už by sme mali" :)
      ďakujem ti veľmi pekne za priania :)

      Odstrániť
  2. Úplne rozumiem tomu, čo píšeš. Ja si väčšinou pred víkendom spisujem na lístoček nejaké veci, ktoré by som mala cez tie dva dni urobiť a fotiť na blog je tam vždy na prvom mieste. Tiež sa mi nechce, keď je vonku tma. Radšej pustiť seriál a do postele :)
    Nech sa ti darí v novej práci! :)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Fiha ja som už Oriflame dlho nepozerala a vidím, že majú celkom fajn veci. Čo sa týka písania článkov sme na tom veľmi podobne :/

    Vera (giveaway)

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Moc me zaujal ten peeling :) Z Oriflamu s mamkou objednavame, tak si ho příště poridim :)

    LITTLETHINGSFOREM

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Mě zaujal ten lak, má nádherný odstín! Úplně perfektní pro současné počasí :D :)

    <a href="http://nikolamills.com/“> Nikola Mills </a>

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Super článok !! :)
    partofnicol.blogspot.sk

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Páni, to je plno skvělé kosmetiky! Hned bych si vybrala ♥
    Petra | www.mygoldenmind.blogspot.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  8. Jéj, ten županík vyzerá strašne pohodlne a ešte je ružový! a tie hojivé zázraky som zbožňovala ❤ xx

    Simona | l i v e i n f o x w o r l d

    OdpovedaťOdstrániť