nedeľa, 9. júla 2017

Testovala som prírodnú bio kozmetiku BIORUŽA :)

Ahojte :)

Keď sa tak obzriem pár rokov dozadu, keď som si ešte len začínala kupovať svoju prvú kozmetiku, tak ma vtedy ani len nenapadlo pozerať sa po prírodnej alebo bio kozmetike. Nejak som to neriešila, a kupovala som si viac menej to, čo som videla v reklamách, časopisoch, alebo jednoducho to, čo malo nejakú "značku". Avšak čím ďalej tým viac si uvedomujem, že používanie prírodnej kozmetiky je pre našu pleť a pokožku to najlepšie, čo môžeme urobiť. I keď určite zase podrobne neštudujem zloženie každého výrobku, pretože sa v tom až tak nevyznám, a myslím si, že niektoré "neprírodné" zložky v tých produktoch proste musia byť, aby sa zachovala určitá trvácnosť kozmetiky. A taktiež dávam prednosť pri prírodnej kozmetike tej na starostlivosť, a nie tak veľmi dekoratívnej.

Musím však povedať, že v dnešnej dobe máme väčšie možnosti, čo sa týka kúpy prírodnej a bio kozmetiky, čo je super, pretože mám pocit, že sme sa tak ako keby vrátili k pôvodnej kozmetike z prírody, rastlín a plodov. Jednou z možností prírodnej a bio kozmetiky, je kozmetika Bioruža, ktorá sa zameriava na predaj kvalitnej kozmetiky z Bulharska, na báze ružového oleja, ružovej vody, probiotík a levandule, a taktiež aj kozmetiky s olivovým olejom, ktorú som mala možnosť testovať, a v tomto článku by som vám napísala pár slov o tom, ako som s ňou bola spokojná. :)

 Prvým produktom, ktorý som testovala z rady kozmetiky s olivovým olejom, je táto pleťová detoxikačná maska. V poslednom čase som si pleťové masky veľmi obľúbila, a rada skúšam rôzne formy a konzistencie masiek. Som rada, že som testovala práve túto, pretože mi pridala ďalšiu skúsenosť s iným druhom pleťových masiek, na aké som bola zvyknutá. :)


Balenie: Maska vám príde v peknej krabičke, vo vnútri ktorej sa nachádza samotná tuba na vytláčanie, peknej zelenej olivovej farby, ktorá dokonale ladí so samotným obsahom, keďže maska je taktiež jemne zelenej mintovej farby. 


Konzistencia a vôňa: Táto maska bola pre mňa novinkou čo sa týka konzistencie, pretože ide skôr o taký hustejší a mastnejší krém, ktorý sa veľmi ľahko a príjemne nanáša na pleť. Je to vlastne ako keby ste si na pleť naniesli hrubšiu vrstvu vášho bežného krému. Avšak táto forma mne veľmi vyhovovala, pretože ma nič nepálilo, neťahalo, mohla som sa smiať, rozprávať a robiť celú mimiku, čo napríklad pri tých nových ílových nemôžete, pretože vám zatvrdnú. Takže toto hodnotím veľmi kladne, ako aj vôňu, ktorá je na prírodnú kozmetiku skvelá! Obávala som sa trošku takej typicky olivovej vône, avšak v skutočnosti je to veľmi veľmi príjemná vôňa, ktorá mi pripomína opäť nejaký krém. Je výrazná, ale opakujem, že veľmi pekná. :) Cítila som ju po celú dobu pôsobenia masky, a aj po jej umytí.


Pôsobenie a výsledok: Maska sa nanesie v rovnomernej vrstve na pleť, nechá sa 10-15 minút pôsobiť (ja nechávam 15 minút), a zmyje sa pod tečúcou vodou. Nič náročné, čo by niekto nezvládol, ako som spomínala, masku na tvári ani len necítite, môžete s ňou robiť všetko, dokonca tým, že je taká krémová, tak sa postupne vstrebáva do pleti, a keď ju po 15 minútach idete zmyť, tak je už skoro vsiaknutá. Pleť je po tejto detoxikačnej maske hebká, pružná a "živšia", pretože maska jej dodá takú výživu, ak viete, čo myslím. :) Ja som bola s výsledkom veľmi spokojná, a aj so samotným priebehom aplikácie, pretože mám citlivú pleť a veľa masiek ma na tvári štípe, takže som sa tešila, že táto prírodná maska s olivovým olejom mi nespôsobila žiadne problémy. :) 


Odporúčanie na záver: Po niekoľkých pravidelných použitiach tejto masky (2-3 krát do týždňa), je moja pleť taká zdravšia, krajšia a pružnejšia, avšak neodporúčala by som ju pre slečny s mastnou pleťou, pretože je naozaj dosť hutná a mastná, vďaka olivovému oleju (dávajte si ju aj ďalej od vlasov, aby sa vám nezamastili :) ). Takže pre tie z nás, ktoré majú normálnu alebo suchú pleť, to bude trefa do čierneho. Tejto maske nemám čo vytknúť. :)

Balenie 150ml si môžete objednať za 8,50€ na tomto linku, kde sa dozviete viac aj o zložení masky a účinkoch jednotlivých zložiek. :)

Druhým produktom, ktorý som testovala je opäť z rady prírodnej kozmetiky z olív, a to konkrétne očný krém Biofresh. Ak ma sledujete pravidelnejšie, tak viete, že asi tak zhruba pred rokom som sa začala viac starať o pokožku očného okolia, a do svojej rannej a nočnej rutiny pri starostlivosti o pleť, som zaradila aj očný krém, pretože čím viac mám rokov, tým viac pozorujem malé mimické vrásky pri očiach, a tým, že pokožka je pri očiach veľmi jemná, potrebuje starostlivosť v podobe očného krému. :) Preto som neváhala a z tejto rady olivovej kozmetiky som si vybrala aj očný krém. :) 


Balenie: Toto bolo pre mňa najväčšie prekvapenie, alebo opäť skôr taká novinka, pretože očný krém vám príde v naozaj neobvykle veľkej tube. :) Som zvyknutá na maličké očné krémy v podobe 15ml balení, ale tento z Bioruže má až 30ml. :) Čo je na jednej strane super, pretože ho máte na dlhšiu dobu, avšak tuba má pumpičkový aplikátor, a musíte si dávať pozor, aby ste ho vytláčali iba jemne, aby vám zbytočne nevyšlo z tej veľkej tuby veľa krému, lebo však čo potom s ním, keď už nejde dať naspäť. :) Pumpičku ale oceňujem, pretože je to asi najhygienickejší spôsob aplikácie krémov. Taktiež sa mi páči dizajn balenia tohto očného krému, opäť zelená olivová farba so zlatým vrchnáčikom a logom. :)


Konzistencia a vôňa: Ako sme zvyknuté pri očných krémoch, bývajú jemnejšej konzistencie, a tak je tomu aj pri tomto očnom kréme. Je ľahunký, jemný a rýchlo sa vstrebáva do pokožky. Jeho vôňa je rovnaká ako vôňa predošlej masky, sladká, výrazná, krémová a príjemná. :) Jediný rozdiel je vo farbe produktu, keďže tento krém je čisto biely. :) 


Pôsobenie a výsledok: Myslím si, že pri očných krémoch človek nevidí výsledky a zmeny po pár týždňoch, takže tam vám nejaké extra rozdiely povedať nemôžem. Avšak čo sa týka takej instantnej zmeny, tak som spozorovala mierne zblednutie kruhov pod očami. Mala som ich občas také unavené a mdlé, a pri naozaj pravidelnom používaní ráno a večer jemným vklepkaním, mám očné okolie také sviežejšie, čo sa pri mojej práci na denné a nočné smeny naozaj hodí, keďže mávam oči často unavené. :) 

Odporúčanie na záver: Tento očný krém by som vám odporúčala možno najskôr skúsiť v nejakej vzorke, aby ste si zbytočne nekúpili také veľké balenie a zistíte, že vám nevyhovuje. Avšak nemyslím si, že by spôsoboval nejaké problémy, pretože ja mám pleť naozaj citlivú, a neštípal ma vôbec, čo je všeobecne výhoda prírodnej kozmetiky. I keď odporúčam tento krém, aj predošlú pleťovú masku používať na čistú pleť, na ktorú ste si predtým nenaniesli žiaden produkt, pretože vtedy môže trošku štípať a reagovať. 

Balenie 30ml tohto očného krému si môžete kúpiť za 15,50€ na tomto linku, kde sa opäť o ňom dozviete aj bližšie informácie ohľadom zloženia. :)


K mojej objednávke pleťovej masky a očného krému, mi kozmetika Bioruža pribalila ešte tieto malé vzorky denného krému s olivovým olejom, denného anti age krému s levanduľou a šampón s pivným droždím Milva, na ktorý som teda veľmi zvedavá, keď ho skúsim. :) Určite si teda aj vy pri svojej objednávke nájdete aj malé vzorky zdarma, čo vždy poteší. :) Navyše, teraz má e-shop Bioruža.sk dopravu zdarma pri nákupe nad 35€, takže sa určite oplatí prelistovať si ich stránku, ak vás takáto prírodná kozmetika zaujíma. :)


Zaujala vás kozmetika Bioruža? :) Používate prevažne prírodnú bio kozmetiku, alebo zloženie produktov príliš neriešite? Som zvedavá na Váš názor v komentároch. :) 


PS: Týmto článkom by som sa s Vami chcela rozlúčiť, ale nebojte, iba na týždeň, pretože odchádzam v utorok na dovolenku do Chorvátska, na ktorú sa už neviem dočkať, pretože si potrebujem už naozaj poriadne oddýchnuť od všetkých povinností a starostí, keďže mi to popri nich všetko tak rýchlo uteká, a rada sa aspoň na ten týždeň zastavím a zrelaxujem. :) Tak sa mi tu majte pekne, určite sledujte môj Instagram, kde budem pridávať fotky a stories z dovolenky, a vidíme sa pri najbližšom článku! :)

Ak ste sa ešte neprihlásili na odber, určite tak urobte, aby Vám nič neuniklo, napravo na blogu v sekcii "ODBER BLOGU", tlačidlom "Sledovať" :), alebo na mojej FB stránke, alebo Instagrame. :)  
 

  Majte sa krásne! :)  


*Veronika

17 komentárov:

  1. Bioruža eshop je skvelý, tiež som testovala od nich pár produktov. Presne o tieto masky z olivovej rady bude u mňa súťaž :-) ❤ xx

    Simona | l i v e i n f o x w o r l d

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. naozaj? :) tak to si potom prečítam aj tvoju recenziu a mrknem súťaž :)

      Odstrániť
  2. O tomto e-shopu jsem ještě neslyšela, kouknu tam. :-)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. super :) som zvedavá, či sa ti niečo zapáči :)

      Odstrániť
  3. O tomto e-shope som niečo počula, ale ešte som neskúšala nič :)
    my blog: THE COLORFUL THOUGHTS

    OdpovedaťOdstrániť
  4. ja by som mala aj takú otázku že keď sú tam tie veci ako pišu prírodne či je to tak aj naozaj?nemyslím konkrétne tuto kozmetiku ale všeobecne:) lebo ako sa vraví papier znesie veľa:-D a v dnešnom svete sa nedá veriť už nikomu a ničomu:)) výrobky sa mi páčia a tiež sa snažím radšej vyhľadať alebo kúpiť si prírodnú kozmetiku a hlavne očný krém. tiež už postupne vidím tie mimické vrásky a pod oči si hlavne nanášam momentálne mandľový krém pred spaním:)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. presne to je to, čo som nechcela v článku príliš rozvíjať, pretože sa v tom ani veľmi nevyznám, ktoré zložky sú umelé a ktoré prírodné. Ak sa v tom niekto lepšie orientuje, tak som dala preklik priamo na Bioružu, kde si môže obsah podrobne preštudovať :) lebo súhlasím s tvojim názorom, že ktovie kde je pravda všeobecne pri prírodných produktoch :)

      Odstrániť
  5. Zajímavá kosmetika, vůbec ji neznám. Olivy mám v kosmetice celkem ráda a pokud jde o přírodní kosmetiku, tak na to slyším moc dobře. Já složení upřímně moc nerozumín, tak některé složky poznám co jsou ale neumím třeba složení rozebrat do detailu. Spíš jsem toho názoru na sebe nepatlat milion produktů. Dříve od mala až do 17 let jsem nepoužívala skoro žádné krémy ani micelárky, séra, nic takového a v podstatě jen minimum kosmetiky. Od té doby co mám blog :-) tak té kosmetiky používám více a bylo znát jak se mi pokožka dost změnila a myslím že to bylo zapříčiněno kosmetikou. Teď už nějakou dobu se snažím používat přírodní kosmetiku, nepatlám toho na sebe příliš a je to znát.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. to je zaujímavý postreh :) ani si to veľa krát neuvedomujeme, koľko toho na seba dávame, a možno je to len začarovaný kruh, pretože to, čo si kozmetikou "zničíme", to si zase inou kozmetikou doplníme :D

      Odstrániť
  6. Stranku Bioruza poznám, mala som raz od nich možnost vyskušat nejaké produkty. Toto však nepoznám, vyzerá to zaujimavo a je super, že to je prirodne. Olivove veci mi na plet celkom sedia, takže by to stálo za pokus.
    Štýl ženy

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Tiež od nich momentálne skúšam nejaké produkty a som spokojná :) Maska vyzerá veľmi zaujímavo, niekedy by som ju určite vyskúšala :) Uži si dovolenku <3

    OdpovedaťOdstrániť
  8. Tyhle produkty jsem nezkoušela, ale určitě na ně mrknu :)

    OdpovedaťOdstrániť
  9. produkty majú úžasné luxusné balenie :) musím inak pochváliť aj fotky, krásne! rada by som skúsila masku, vyzerá dobre :)

    Sabi z blogu Beautiful savage

    OdpovedaťOdstrániť
  10. Tak škoda, že maska je taková mastnější, to nebude nic pro mě :/

    OdpovedaťOdstrániť
  11. Super. Tuto značku vůbec neznám, ale vypadá to skvěle. Díky za tip. :)

    OdpovedaťOdstrániť
  12. Vyzerá to veľmi dobre, aj obaly sú krásne :) Len škoda, že by to nebolo nič pre moju mastnú pleť, teda aspoň tá maska určite nie :(

    Candy | C a n d y G r a n t

    OdpovedaťOdstrániť