štvrtok, 27. júla 2017

Makeup inšpirácia: Dymové oči a nude pery na denné nosenie :)

Ahojte :)

Nemyslela by som si, že v júli  budem písať príspevok v župane a s čajom vedľa seba, pretože bude vonku krásnych 16 stupňov. :D Ale tak počasie si nevyberieme, a aspoň sa potešia všetci tí, ktorí nemajú radi veľké teplo. Je tu niekto taký? :) A tým ďalším pozitívom takéhoto ochladenia v lete je pre mňa to, že sa môžem opäť hrať s líčením a skúšať hocičo bez toho, aby som sa potila, aby sa mi roztekal makeup, aby som mala na seba celý čas nastavený ventilátor, a bez toho, aby som sa za chvíľu celá neleskla. :)

Dnešné líčenie bude pre niekoho možno výraznejšie, pre iného zase znesiteľné, a pre niekoho možno aj jemné. :) To je na líčení a makeupe to pekné a zaujímavé, že každý ho vidíme inak, každému sa páči niečo iné, nosíme rozdielne farby, štýly líčenia, a opäť napíšem to, čo v každom makeup príspevku: Noste to, čo sa páči vám, a v čom sa cítite dobre vy. :) Ja sa tým riadim už dlhšiu dobu, pretože sa nechcem obmedzovať  v líčení len preto, že by som sa trápila tým, čo si o ňom myslia ostatní. A to teda ani zďaleka nenosím nejakú divočinu, ale aby ste mali predstavu, tak som sa niekedy dokázala zamýšľať aj nad tým, či je vhodný trošku fialový rúž do ulíc. :) Odkedy však robím blog, a skúšam rôznu kozmetiku, sledujem viac blogeriek a youtuberiek, tak si poviem, že by bola škoda ostať stále len pri maskare a rúži, a tak skúšam niekedy bláznivé  farby očných tieňov, rúžov a vtedy sa cítim dobre, pretože beriem makeup ako istý druh umenia a prejavenia sa. :) Ale už som sa opäť rozkecala viac než je potrebné. :D Asi o tom napíšem niekedy radšej samostatný  príspevok, pretože vy ste si určite na tento príspevok klikli  kvôli tomu, že si chcete pozrieť líčenie a nečítať moje výlevy. :D Tak poďme na to. :)

  
Nebudem opäť písať postup líčenia, ani použité produkty (tie nájdete na Instagrame v popise pri fotke), myslím si, že úplne postačia tentokrát iba fotky, a ak by vás niečo konkrétne zaujímalo, rada vám na všetko odpoviem v komentároch. :) 
Zvolila som po dlhej dobe výrazné dymové oči, ktoré som ale zjemnila v záhybe oka hnedým tieňom, a vo vonkajšom kútiku a pod obočím bledým tieňom so shimmerom, ktorý z tohto líčenia spravil podľa mňa makeup na bežné nosenie, ktoré až tak nekričí. Ak k nemu doladíte nude matné pery, tak to líčenie trošku utlmíte, a môžete si ho dať naozaj bez obáv do ulíc bežného pracovného dňa. :) V prípade, že večer len vymeníte nude rúž za červený alebo výraznejší, tak môžete vyraziť aj na drink, a líčenie bude vyzerať aj tam skvelo. :)


 Ako sa Vám páči takéto tmavšie dymové líčenie očí? :) U mňa patrí medzi najobľúbenejšie, a keby sa mi chcelo a mala by som každý deň čas sa s ním vyhrať, tak by som ho nemala problém nosiť bežne, i keď prevažne nosím len jemný makeup, pretože je na bežný deň predsa len praktickejší. Určite teraz netvrdím, že takto chodím nalíčená každý deň. :D O to je to potom krajšie, keď si takéto smokey eyes spravíte raz za čas, a nezunujú sa vám. :)


 Budem rada, ak mi do komentárov napíšete, či nosíte takéto dymové líčenie, prípadne ako často a kedy ste naposledy pri nejakej príležitosti smokey eyes mali? :) 

Ak ste sa ešte neprihlásili na odber, určite tak urobte, aby Vám nič neuniklo, napravo na blogu v sekcii "ODBER BLOGU", tlačidlom "Sledovať" :), alebo na mojej FB stránke, alebo Instagrame. :)  
 

Majte sa krásne! :)   
 

*Veronika

18 komentárov:

  1. Odpovede
    1. ďakujem pekne Dominika :) som rada, že sa páči :)

      Odstrániť
  2. Krasne oci, krasna zdrava plet, nadherne licenie! Vrazedna kombinacia...:o)). Ja som takto nalicena nikdy nebola, ale asi vyskusat treba asi vsetko...

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Juuuj, toľko chvály :) ďakujem pekne...určite treba skúsiť! Možno sa ti to nakoniec zapáči a budeš sa tak líčiť stále :)

      Odstrániť
  3. Moc hezké líčení! A máš vážně hrozně krásnou pleť:).
    Já se většinou nelíčím výrazně, přesně jak říkáš, mezi rokem na to prostě není čas:).

    http://windypinkstyle.blogspot.cz/

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. To je pravda, ale aspoň si pleť oddýchne :) ďakujem za tvoj komentár Nikol :)

      Odstrániť
  4. Krásné a povedené, jako vždy! Taky bych se chtěla umět takhle líčit, tedy oči. BEAUTYPUSINKA

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. To je iba o cviku a praxi :) skúšaj, skúšaj a pôjde to ;) ďakujem krásne :*

      Odstrániť
  5. Nádherné líčení :) Máš fakt krásnou pleť!

    Nela z blogu Růžová rtěnka

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Odpovede
    1. Ďakujem pekne, k tým výrazným očiam mi prišiel nude matný rúž vhodný :)

      Odstrániť
  7. Krááásne! Veľmi sa zlepšuješ! :) Ja som niekedy smokey eyes nosila dosť často, teraz už pomenej, ale ak sa chystám niekam von, tak ich zvolím väčšinou v hnedej alebo baklažánovej verzii :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. ďakujeeem :-* som rada, že vidno pokroky :)
      presne, tiež ich mám asi viac zafixované ako líčenie na večer, von... :)

      Odstrániť
  8. Krásne dymové líčenie! :) Kiežby som to takto vedela aj ja :D

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. to je len o skúšaní a budeš to vedieť raz dva :) ďakujem pekne :)

      Odstrániť
  9. Krásné líčení, takové si líčím nejčastěji. Mimochodem se mi líbí odstín rtěnky, to taková univerzální barva na každodenní nošení. Za mě super.

    OdpovedaťOdstrániť