utorok, 4. júla 2017

Letné farebné novinky ORIFLAME - 10/2017 :)

Ahojte :)

Ako ste si už na mojom blogu zvykli, pravidelne vám píšem články o novinkách kozmetiky Oriflame. A keďže včera vyšla nová letná kampaň 10-2017, ktorá bude v predaji až do 23.07., rada by som vám povedala pár slov o produktoch, ktoré som si tentokrát vybrala na testovanie. :) Ostatné novinky a produkty stálej ponuky nájdete v online katalógu TU. :) 
Poďme na to ;)

DEKORATÍVNA KOZMETIKA


Začnem mojou obľúbenou dekoratívnou kozmetikou, z ktorej som tentokrát skúšala viacero produktov. Ako prvé sú to novinky z kolekcie Colourbox - maskara a krycí krém, z mojej obľúbenej Giordani Gold to bude omladzujúci balzám na pery a na záver z kolekcie The ONE lak na nechty v novom krásnom plážovom odtieni. :)

1. Colourbox - krycí krém Natural Beige
O tomto krycom kréme ste si už mohli prečítať v tomto článku, a dokonca som ho použila aj v tomto líčení, kde si ho môžete pozrieť priamo v akcii. :) Už som spomínala, že v lete používam namiesto klasického makeupu krycí krém, a tento mi maximálne vyhovuje. Napriek tomu, že vyzerá v balení dosť tmavo, tak po rozotrení krásne splynie s pleťou, je ľahučký a príjemne sa nosí aj v horúčavách. Jediné mínus, ktoré som postrehla je to, že sa musí dlhšie zapracovávať, pretože vytvára také ryhy a treba ho dobre rozotrieť. Odporúčam na neho beauty hubku alebo prsty, nie štetec. :)
strana 7, 33404 natural beige, 30ml, 3,99€

2. Colourbox - maskara Fat Lash black
Táto maskara bola pre mňa trošku sklamaním, ale na druhej strane som sa ani nedivila, pretože ja mám veľký problém so špirálami všeobecne. Dlho hľadám takú, ktorá by ako tak zvýraznila, vytočila a predĺžila moje riasy. Často sa mi stáva, že si obľúbim jeden druh maskary a ten si kupujem opakovane a neriskujem s inými. Táto maskara sľubuje veľký objem mihalníc, ktorý sa u mňa nekonal, nevyhovuje mi ani štetček, ťažko sa mi s ním pracuje, a hlavne s mojimi riasami táto maskara nič neurobí, bohužiaľ.
strana 5, 33195 black, 8ml, 3,49€

3. Giordani Gold - omladzujúci balzam na pery Rose
Odkedy spolupracujem s kozmetikou Oriflame a skúšam ich produkty, tak z kolekcie Giordani Gold ma ešte nesklamal žiaden produkt! :) Ak by som vám mohla odporučiť, z ktorej rady si máte vyberať kozmetiku, tak určite GG. Je síce trošku "drahšia" na Oriflame pomery, ale stojí naozaj za to! :) Keď mi prišiel tento balzam, bola som z neho nadšená, pretože je veľmi príjemný, nelepí, je to iba taká jemná farbička na perách, navyše má skvelý penový aplikátor, s ktorým je radosť pracovať, a naozaj mu nemám čo vytknúť. Jedine ak čakáte sýtu farbu, tak tú tento balzam nemá. Je to jednoducho iba balzam. :) Musím ale dodať, že opticky krásne vypĺňa pery vďaka kyseline hyalurónovej, a obsahuje aj SPF 12. :)
strana 111, 33498 Rose, 10ml, 6,99€

 4. The ONE - lak na nechty Long Wear golden beach
Tento lak na nechty som si vybrala preto, lebo som chcela trošku zmenu na leto. :) Som zvyknutá nosiť v lete žiarivé odtiene ružovej, červenej, oranžovej...ale takúto farbu som ešte nemala. Musím povedať, že sa mi ale veľmi zapáčil tento zlatý lak na nechty, ktorý mi pripomína piesok na pláži na dovolenke. :) Skúsila som ho použiť na všetky nechty, ale páči sa mi viac tak, ako ho vidíte na fotke, na ozdobenie jedného nechta. :) Na svetle má krásne odlesky, povedala by som, že až tak trochu metalické. Odlakuje sa dobre, i keď treba rátať s tým, že to bude trošku dlhšie trvať, nakoľko má v sebe trblietky, a tie idú vždy ťažšie odlakovať. :)
strana 97, 33511 golden beach, 8ml, 2,99€

 STAROSTLIVOSŤ O TELO, POKOŽKU A VLASY

1. Northern Beauty - sprchový gél, telové mlieko
V katalógu č.10, prichádza Oriflame s novou limitovanou edíciou Northen Beauty, ktorá okrem sprchového gélu a telového mlieka obsahuje ešte toaletnú vodu, náhrdelník a náušnice, a je inšpirovaná švédskou krajinou, zálivmi, plážami a morom, na čo nadväzujú aj naozaj pekné letné balenia sprcháču a telového mlieka. :) Spokojná som s nimi aj čo sa týka vône, avšak pri sprcháči ju cítite iba v sprche, potom už nie. Preto treba mať k nemu automaticky aj telové mlieko (vhodné aj na ruky), ak si chcete pocit tej vône predĺžiť. :) Inak im nemám čo vytknúť, sprcháč pekne pení, a telové mliečko sa dobre vstrebáva do pokožky. :) 
strana 81, sprchový gél - 33450, 200ml, 2,99€,  telové mlieko - 33451, 150ml, 3,49€

2. Love Nature - horúci olej na suché vlasy s pšenicou a kokosovým olejom 
Tento produkt bol pre mňa novinkou, a myslím, že aj pre mnohé z vás bude. :) Ide o suchý olej na vlasy, ktorý je jednorázový, v malej tubičke, ktorá sa na 1 minútu vloží do horúcej vody, potom sa otvorí uzáver a obsah balenia si vmasírujete do mokrých vlasov, necháte opäť 1 minútu pôsobiť a následne zmyjete vodou. :) Musím upozorniť na to, že si dávajte veľký pozor, keď si olej budete vyberať z tej horúcej tuby, lebo aj samotný olej bude horúci. Radšej chvíľku počkajte, nechajte si ho také 2 minútky ešte trochu vychladnúť, lebo ja som ho mala veľmi horúci. Alebo si ho nedávajte do príliš horúcej vody na začiatku. :) Čo sa týka výsledku, vlasy po ňom boli jemné, príjemné na dotyk a lesklé, avšak nič iné, čo by nezvládol klasický olej, ktorý sa dáva na suché vlasy. Takže mne toto príde ako zbytočne zdĺhavý proces, popri všetkých iných činnostiach, ktoré robíme, aby sme sa páčili. :) Ale za vyskúšanie niečoho nového to stojí, keďže veľa nestojí. :)
strana 121, 32620, 15ml, 0,99€

3. Ecobeauty - pleťový olej
Pri olejoch ešte ostaneme, a pozrieme sa na pleťový olej z kolekcie Ecobeauty, ktorá je taktiež trošku z tých drahších, ale určite sa ju oplatí skúsiť. Obsahuje výťažok z bavlníka a bio arganový olej, vitamín E, neobsahuje parabény a je to certifikovaný bioprodukt. :) Ja mám pleťové oleje veľmi rada, najmä v chladnejšom počasí, takže si ho asi ušetrím na neskôr. Balenie je veľmi praktické, má pumpičku cez ktorú vyjde dostatočné množstvo oleja. Vôňa mi na prvé pričuchnutie nebola nejak sympatická, ale teraz po dlhšej dobe mi je veľmi príjemná. :) Taká ničím nevyumelkovaná, ale prírodná. :) Tento olej nie je z kategórie suchých olejov, a preto vám na pleti ostane mastný film, avšak ako taká nočná maska je skvelý, pretože sa zobudíte s naozaj vyživenou a pružnou pleťou. :) 
strana 118, 32201, 50ml, 19,99€

4. Remington - zastrihávač chĺpkov 
K starostlivosti o pleť patrí neodmysliteľne aj úprava chĺpkov na tvári. Či už používate na obočie, bočné vlásky alebo na chĺpky nad hornou perou pinzetu alebo vosk, jedným z možných riešení je aj elektrický zastrihávač v tvare pera, ktorý je veľmi praktický, na jednu baterku, a poslúži vám dlhú dobu. :) Tento Remington má pribalený ešte nadstavec na rôzne dĺžky zastrihávania a kefku na čistenie. Ja som si ho veľmi obľúbila, pretože zbavovanie sa nechcených chĺpkov je s ním veľmi rýchle a praktické, navyše je skvelý na bokombrady a malé vlásky na vrchu čela, ktoré mám síce teraz v lete bledučké, ale dajú sa s ním veľmi pekne upraviť. Nevýhodu zastrihávača ako takého vidím v tom, že chĺpky sú iba zastrihnuté a nie úplne vytrhnuté, takže efekt hladkej pleti nebude taký dokonalý, a druhým mínusom je to, že musíte byť veľmi opatrné, aby ste si nezastrihli viac ako je treba, napríklad pri obočí. :)
strana 47, 27799, 12,99€

TOALETNÁ VODA

1. toaletná voda My little garden
Určite viete, že Oriflame v každom katalógu príde aj s novou vôňou, a tou aktuálnou v katalógu č.10 je toaletná voda My little garden. :) Poteší hlavne tie z vás, ktoré majú rady sladké kvetinové vône, keďže obsahuje kvet bazalky, konvalinky a pižmo, ktoré spolu vytvárajú naozaj krásnu letnú vôňu. :) Ja som si ju obľúbila natoľko, že z nej mám už asi iba štvrtku. :) V týchto teplých dňoch mi dokonale vyhovovala. :)
strana 135, 33241, 50ml, 9,99€

DOPLNKY

1. plážová taška Aruba
Táto taška bola pre mňa láskou na prvý pohľad! :) Je pre mňa dokonalá vo všetkých ohľadoch, páči sa mi, že Oriflame pri nej myslel naozaj na všetko, na všetky podstatné detaily, vzhľad a praktickosť. Je dostatočne veľká, takže si do nej uložíte všetko potrebné, ja som tam zbalila priateľa aj seba, keď sme sa išli kúpať. :) Jej dizajn je krásny, letný a farebný, čo taktiež oceňujem. Vo vnútri má 4 priehradky na oddelenie vecí, jednu dokonca na zips, pre dôležitejšie veci, na ramenách má jedno sieťové vrecko na napríklad opaľovacie prípravky, alebo mokré plavky. A čo ma najviac dostalo je spodok na zips, taktiež sieťovaný, na vytrasenie piesku z tašky. :) No nie je to super? :) Táto taška je pre mňa momentálne topkou, a už sa teším, ako si ju zoberiem so sebou do Chorvátska, kde mi určite dokonale poslúži. :) 
strana 25, 29475, 19,99€

Čo na záver z tohto katalógu odporúčam ? :)
Za vyskúšanie rozhodne stojí krycí krém Colourbox, balzam Giordani Gold, pleťový olej Ecobeauty, zastrihávač Remington, a samozrejme plážová taška Aruba. :) 

Ako sa Vám páčia aktuálne produkty kozmetiky Oriflame? Ktoré by ste rady skúsili? :)

Ak ste sa ešte neprihlásili na odber, určite tak urobte, aby Vám nič neuniklo, napravo na blogu v sekcii "ODBER BLOGU", tlačidlom "Sledovať" :), alebo na mojej FB stránke, alebo Instagrame. :)  
 

Majte sa krásne! :)  


*Veronika

9 komentárov:

  1. Vybrala si si skvelé veci, ja mám špirálku aj vôňu a sú úžasné. :)

    Rebelliouslily

    OdpovedaťOdstrániť
  2. To je ale vecičiek! Na niektoré z nich som sa aj ja pozerala, no nakoniec nekúpila. Ten balzám vyzerá krásne a aj napriek tomu, že nie som veľkým fanúšikom balzámov na pery, asi by som si ho kúpila :) Ten sprchový gél a mlieko sme s maminou tiež obzerali, mňa veľmi u teba zaujala ta vlasová kúra a pleťový olej, plážovú tašku som tiež videla a je krásna!

    www.frenchstyle.eu

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Ecobeauty pleťový olej sa mi celkom pozdáva, za vyskúšanie by stál :) A My little garden vôňa musí byť úžasná, mám od nich myslím že Lovely garden, a milujem ju :)

    OdpovedaťOdstrániť
  4. ten ružovy balzam na pery vyzera skvelo pači sa mi:) a ten zastrihavač remington po tom už dlhšiu dobu rozmýšľam a zišiel by sa na take miesta ako je oblasť bikyn:)

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Ten balzam miluju!!! Momentálně je mam na blogu i v oblibencich :)


    LITTLETHINGSFOREM

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Tak ten balzam vyzerá naozaj super! A vôňa sa páči aj mne, na toto obdobie veľmi príjemná, ale opäť ma fascinuje, ako rýchlo ich dokážeš minúť :D To sa musím od teba naučiť :D

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Vďaka tomu, že som s oriflame robila niekoľko rokov, skúšala som aj mnohé novinky, no teraz, keď s ním už nejakú dobu nerobím, nepoznám skoro žiaden produkt, čo je škoda. Určite sa však pozriem najbližšie do katalógu a niečo objednám :))

    OdpovedaťOdstrániť
  8. veľmi sa mi páčia minimalistické obaly tej špirály a makeupu :)
    Drew's Beauty

    OdpovedaťOdstrániť