pondelok, 31. júla 2017

Dokáže prírodná kozmetika nahradiť bežnú? 1.časť: Micelárna voda Alverde Beauty & Fruity

Ahojte :)

Už dlhší čas sa pohrávam s myšlienkou, že sa pokúsim nahradiť  niektoré moje kozmetické produkty, ktoré často používam, prírodnou  kozmetikou. Hlavne z toho dôvodu, že sa chcem správať k pleti šetrnejšie, a ak by mi dokázala prírodná kozmetika spraviť rovnakú službu, čo sa týka výsledkov pri jednotlivých produktoch, tak by som ju určite vymenila. Dôvodom nie je to, že by som bola nútená urobiť takúto zmenu, skôr mi ide o zvedavosť, či sa mi podarí fungovať aj s prírodnou kozmetikou, i keď samozrejme, teraz nevyhodím všetky "neprírodné" produkty, ktoré mám doma, to zase nie. :) Budem ich používať  aj naďalej, ale možno aj vás bude zaujímať, ako si prírodná kozmetika poradí. :) 

Tieto články budú bývať na mojom blogu pravdepodobne nepravidelne, preto nebudem dopredu sľubovať, že raz za týždeň, raz za mesiac atď. Napíšem ho vtedy, keď si nejaký produkt prírodnej kozmetiky kúpim, a keď ho budem mať otestovaný natoľko, aby som ho vedela porovnať  s klasickým produktom. Určite sa tu bude často objavovať kozmetika Alverde, keďže to je prírodná kozmetika, ktorá je mi sympatická, mala som z nej už pár produktov, avšak stále mám pri niektorých kúskoch taký strach, pretože im asi až tak neverím. A aj o to mi v tejto sekcii článkov pôjde, prekonávať trošku zábrany a predsudky voči prírodnej kozmetike, a siahať aj do iných kozmetických vôd. :) Ešte len dodám, že vždy pôjde len o môj osobný názor, o moje skúsenosti a o môj typ pleti, preto je možné, že niekomu produkty taktiež sadnú a niekomu nemusia. :)


V tomto prvom článku som sa rozhodla napísať o micelárnej vode. Určite budem zo začiatku vyberať produkty, ktoré používam naozaj pravidelne alebo až každodenne. A musíte uznať, že čo viac používame ako micelárnu vodu. :) Vybrala som túto pomerne novú od Alverde - Beauty & Fruity, ktorá podľa oficiálneho popisu obsahuje extrakt z limetky a jablka z kontrolovaného bio poľnohospodárstva, je bez čisto syntetických vonných, farbiacich a konzervačných látok a je to certifikovaný bio a vegan produkt. 

O tejto micelárnej vode som čítala už pár recenzií, a slečny z nej neboli zase tak unesené, písalo sa aj o obsahu alkoholu, ktorý má, avšak za týmito zložkami si môžete prečítať, že ide vždy o zložky z kontrolovaného bio poľnohospodárstva. Ja osobne som v zloženiach začiatočník, a aj keď si niekedy zloženie prečítam, nezamýšľam sa nad ním, a som taký ten veriaci zákazník, že ak je Alverde prírodná kozmetika, nemám dôvod skúmať zloženie dopodrobna. I keď kto vie...


Samotná micelárka je v plastovom priehľadnom balení, má uzáver, ktorý som už dlhšie nevidela, taký ten preklápací vrchnáčik, ktorým si micelárku nanesiete na vatový tampónik. Nemala som s ním problém, pretože "nefrckal" kade tade, a ani nenalial zbytočne veľa. Balenie  má teda vydarené. :)


Čo sa týka samotného obsahu, tak hneď ako si prvýkrát nanesiete micelárnu vodu Alverde na tampónik, tak na vás z nádobky vyjde silná vôňa. Mne je ale veľmi príjemná, je taká citrusová, ovocná, na micelárky celkom nezvyk, keďže väčšinou nemajú žiadnu, alebo len jemnú parfumáciu. Avšak vďaka obsahu limetky a jablka má Alverde micelárka krásnu vôňu, necítim v nej alkohol, ani mi vôbec nevadí, práve naopak, užívam si ju pri používaní, a tým, že ide o prírodnú kozmetiku, tak viem, že to nie je len nejaká umelo vytvorená aróma, a mám z toho taký lepší pocit. :) 


Konzistencia micelárky Alverde je klasická, i keď na obale sa dočítate, že ju treba pred použitím pretrepať, čomu tak veľmi nerozumiem načo, keďže nie je ani dvojfázová...ja to často krát ani nerobím. :)

Micelárku používam iba na pleť, keďže na oči už dlhú dlhú dobu používam vždy dvojfázové odličovače, ktoré mi na ich odlíčenie najviac vyhovujú. Pleť mi táto Alverde micelárna voda odlíči dostatočne, bez ďalšej potreby odlíčenia sa. Používam vždy tak 2 tampóniky, a pleť mám po nej dokonale odlíčenú, dokonca keď si následne dávam tonikum, tak niekedy na ňom nie sú ani zvyšky makeupu, čo sa bežne stáva, a je to normálne. Na výsledok sa nemôžem pri Alverde sťažovať. Pleť nemám ani lepkavú, ani mastnú, ani vysušenú, práveže sa mi zdá oveľa šetrnejšia a jemnejšia ako klasické micelárky (ak sa nebavíme o micelárkach z lekárne Bioderma, Vichy..., ktoré sú rovnako šetrné k pleti). 

Ja som s touto Alverde micelárnou vodou Beauty & Fruity veľmi spokojná, splnila moje očakávania, pretože môžem s čistým svedomím povedať, že nahradila moje klasické micelárky, dokonca ich asi aj prekonala v parfumácii a lepšom pocite z používania. :)

Objem: 200ml
Cena: 2,89€ v DM

Zaujal vás takýto typ článkov? O akom produkte by ste si rady prečítali nabudúce? Používate prírodnú kozmetiku, prípadne aj konkrétne túto micelárnu vodu Alverde? :)

PS: Premýšľam o nejakej letnej súťaži pre Vás, keďže sa mi nazbieralo opäť veľa produktov, ktoré by bola škoda nepoužívať, a ja sama to nestíham, tak by som sa chcela s Vami opäť podeliť. :) Preto určite sledujte blog, klikajte na odber, aby Vám nič neuniklo! :)

Ak ste sa ešte neprihlásili na odber, určite tak urobte, aby Vám nič neuniklo, napravo na blogu v sekcii "ODBER BLOGU", tlačidlom "Sledovať" :), alebo na mojej FB stránke, alebo Instagrame. :)  
 

Majte sa krásne! :)   
 

*Veronika

19 komentárov:

  1. Já se teda více přikláním k přírodní kosmetice a snažím se tu běžnou chemickou alespoň z části omezit, ne vždy to totiž jde. ALverde ráda používám, zrovna tuto kolekci jsem nevyzkoušela ale mám od Alverde spousty sprchových gelů, krémů ale ještě jsem nezkusila dekorativku.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. tak to je super..tiež sa pomaličky snažím ju nahrádzať :) dekoratívku som ani ja ešte nemala, toho sa nejak bojím :D

      Odstrániť
  2. Já teda spokojená nejsem, štípala mě v očích i občas mírně na pleti a pro mě byla absolutně nepoužitelná..

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. na oči ju nepoužívam,takže neviem..tam si netrúfnem dať žiadnu micelárku, ale len dvojfázový odličovač

      Odstrániť
  3. Já měla doma čistící pěnu na pleť s limetkou a vůbec mi neseděla, navíc měla pumpičku, která po pár použitích přestala fungovat. To se mi stalo hned u dvou baleních, už bych do ní nikdy nešla...
    All my cosmetics

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. penu som v DMke ani nevidela, ale mrzí ma, že ti nesadla :(

      Odstrániť
  4. Já upřímně přírodní kosmetiku moc nepoužívám, ani se vůbec nevyznám ve složení produktů :D Ale je dobře, že i tahle kosmetika je funkční :)

    Cosmokočka

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. tak to som na tom podobne, pretože tiež nerozumiem zloženiam :) ale snažím sa do toho pomaličky prísť :)

      Odstrániť
  5. Skvelá recenzia :) Mne micelárky od Alverde nesedia (a to mám tú značku veľmi rada) no milujem ich odličovací olej :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. vďaka Monika :) odličovací olej určite skúsim :)

      Odstrániť
  6. Oj, a ako sa ti zdala na oči? Mňa veľmi pálila, lebo obsahuje alkohol. :/

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. tak ako som písala, na oči ju nepoužívam, tam si netrúfnem dať nič iné ako dvojfázový odličovač, takže neviem povedať..ale keďže mám citlivé oči, tak je možné, že by aj mňa pálila...na pleti ma ale vôbec neštípe :)

      Odstrániť
  7. Micelárku už jsem zkoušela taky. Líbila se mi složením tak i tím roztomilým dávkováním. Jsem s ní docela spokojená :) super článek :)

    MagicBeautyLife

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. tak to som rada, že sa zhodneme a aj tebe celkom sedí :)

      Odstrániť
  8. Tiež pomaly presedlávam na prírodné produkty, ale pri tých zásobách čo mám, mi bude 100% výmena chemických produktov za čisto prírodné ešte nejaký ten piatok trvať. Túto micelárku vidím prvýkrát, aj keď líniu jablko-limetka poznám - mám, resp. mala som z nej čistiacu pleťovú penu, ktorá mi pleť príšerne presušila. Inak zrovna u Alverde by som si to zloženie kontrolovala, lebo to nie je 100% prírodná kozmetika. Výhodu tejto značky vidím hlavne v jej dostupnosti - cenovej i fyzickej, keďže DMko je dnes už asi všade. Bohužiaľ ak by si čítala zloženie, natrafíš aj na nejaké nie moc kóšer ingrediencie. To ma od Alverde odrádza už istý čas. Posledný produkt, ktorý ma sklamal, bol pleťový peeling s morskými riasami, ktorý obsahoval plastové exfoliačné guľôčky. Tak vieš - človek si kúpi prírodný produkt aby žil zdravšie a ekologickejšie a oni do toho napchajú plast? Je pravda, že obal to malo priehľadný, takže som si tie guľôčky všimla už v obchode, ale v tom čase som sa nad tým vôbec nezamyslela, takže si za to môžem v značnej miere aj ja sama. Holt, som poučená do budúcnosti. Každopádne keď už je reč o micelárkach, určite ti odporúčam vyskúšať aj micelárnu vodu Corine de farme, je to moja naj naj naj micelárka, takisto prírodná, kúpiš ju napríklad v Kauflande.

    Moju recenziu na ňu nájdeš tu: http://kraskaazviera.blogspot.sk/2016/03/prirodna-micelarna-voda-corine-de-farme.html

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. ďakujem veľmi pekne Zuzka za cenné informácie :) považovala som Alverde za naozaj čisto prírodnú kozmetiku a preto som sa zložením nezaoberala, ale naozaj si treba asi dávať pozor a neveriť slepo ich prezentácii :) vďaka aj za tip na micelárku Corine de farme, počujem o nej prvýkrát,ale rozhodne sa po nej pozriem v Kauflande :)

      Odstrániť
  9. Túto som ešte nemala, no už som nad ňou veľmi intenzívne premýšľala... A keď ty hovoríš, že je dobrá, tak ju chcem skúsiť o to viac :) Zaujímalo by ma, čo by si povedala na prírodné šampóny a kondicionéry :)

    Candy | C a n d y G r a n t

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. mňa by zase zaujímal tvoj názor na ňu :D a určite sa aj k šampónom a kondicionérom dostanem :)

      Odstrániť
  10. Ja som tiež rozmýšľala začať skúšať prírodnú kozmetiku, táto micelárka vyzerá super :) Ja mám momentálne ešte pólku tejto jablkovo-limetkovej masky na tvár od Alverde a je skvelá, určite ešte nejaké vyskúšam :)

    FRENCHSTYLE

    OdpovedaťOdstrániť