pondelok, 12. júna 2017

Prežite leto s aktuálnymi novinkami kozmetiky Oriflame :)

Ahojte :)

V dnešnom článku by som vám opäť rada predstavila aktuálne, tentokrát letné novinky kozmetiky Oriflame,
ktoré sú od dnes do 2.7.2017 v predaji, v katalógu číslo 9, ktorý nájdete aj online TU. :)
Naozaj ten čas  neuveriteľne letí, a my už sme včera s priateľom začali riešiť letnú dovolenku, pretože sme zistili, že už je najvyšší čas. :) Tak nám držte palce, aby sa nám podarilo vybrať  niečo pekné. :) Aspoň že si nemusím robiť starosti s kozmetikou, a doplnkami, ktoré si so sebou vezmem, pretože Oriflame ma na leto naozaj skvelo vybavil práve týmito produktami, ktoré vám teraz predstavím. :)

STAROSTLIVOSŤ O PLEŤ

NOVÁ RADA OPTIMALS 

 V minulom článku s Oriflame novinkami som vám písala o vynovenej rade pleťovej kozmetiky Optimals - EvenOut, ktorú som si veľmi obľúbila, a jej očný krém, sérum a denný krém používam pravidelne každé ráno. :) V katalógu č.9 Oriflame predstavuje novú radu Optimals - AgeRevive, ktorá je určená pre pleť 35+, nakoľko je anti-ageing, pôsobí na znaky starnutia pleti, redukuje jemné vrásky a zanecháva pleť pevnejšiu,hladšiu a žiarivejšiu. Asi vám však nemusím vravieť, že vek 35 ešte nemám, a určite sa necítim ešte ani na používanie anti-ageing kozmetiky :), a preto som tieto produkty bohužiaľ testovala iba tak povrchne. Avšak rada vám o nich napíšem svoje pocity a to ako ich hodnotím ja, a možno vám poslúžia ako inšpirácia na darček pre maminu. :)

Optimals AgeRevive - sérum a očný krém
Tieto produkty sú asi v každej rade pleťovej kozmetiky moje najobľúbenejšie. Už dlhšiu dobu som si osvojila ich používanie takmer každé ráno. Preto ma aj z tejto rady najviac zaujali. Sérum obsahuje výťažky z brezy, červené ríbezle, ľanový olej a černice. Má pekné balenie s pumpičkou, redšiu trošku gélovú konzistenciu a veľmi príjemnú vôňu. 
Očný krém ma zaujal svojim balením a aplikátorom s takou pohyblivou guličkou, ktorá zabráni naneseniu zbytočne veľkého množstva. Taký by som ocenila aj pri predošlej rade EvenOut, nakoľko mne sa vždy "podarí" vytlačiť veľmi veľa krému. Krémik je veľmi jemnej konzistencie, takmer číry a opäť má veľmi peknú vôňu, tak ako celá rada AgeRevive. Povedala by som, že ešte krajšiu ako rada EvenOut, čo je škoda, keďže tú používam. :) Očný krém obsahuje výťažky z brezy, červeného a čierneho ríbezľu a gaštanu, ktorý pomáha redukovať opuchy a kruhy pod očami. 
kód v katalógu: sérum 32477, očný krém 32476 strana 133
objem: sérum 30ml, očný krém 15ml
cena: sérum 8,99€, očný krém 6,99€

Optimals AgeRevive - čistiace a odličovacie mlieko, tonikum
Aby bola starostlivosť o pleť kompletná, rada AgeRevive obsahuje aj odličovacie mlieko a tonikum, pre večernú starostlivosť. Odličovacie mlieko má pekné balenie s pumpičkou, a tonikum má klasické balenie ako napríklad micelárky, alebo iné toniká, čiže produkt si nanesiete na tampónik cez malú dierku. Tieto balenia sú opäť veľmi praktické. S odličovacím mliečkom som si odstraňovala makeup pri fotení a skúšaní produktov tejto rady, a musím povedať, že odlíčil skvelo a zanechal pokožku voňavú. To je to, čo sa mi na tejto rade veľmi páči, pretože ja si pri kozmetike potrpím hlavne na vôňu, aby mi ich používanie bolo príjemné. Takže tieto produkty majú za vôňu 10 z 10. :) 
Tonikum  je produkt, ktorý ja používam každý deň, pretože mám po ňom pocit lepšie vyčistenej  pleti. Preto oceňujem, že aj v tejto rade sa nachádza. :)
kód v katalógu: mlieko 32416, tonikum 32417 strana 131
objem: 200ml
cena: 5,99€

Optimals AgeRevive - denný a nočný krém
Poslednými produktami rady AgeRevive je klasický denný a nočný krém. Oba sú v peknom sklenenom balení, farebne odlíšené, tak aby ste si ráno a večer ľahko vybrali ten správny krém. Majú snehovo bielu farbu, príjemnú konzistenciu, a opäť krásnu vôňu. Myslím, že ich používanie bude veľmi príjemným každodenným rituálom. :)
kód v katalógu: denný krém 32474, nočný krém 32475 strana 135
objem: 50ml
cena: 7,99€

INŠPIRÁCIA Z PRÍRODY - ECOBEAUTY

EcoBeauty - pleťová maska
S ílovými pleťovými maskami  sa nám akosi roztrhlo vrece, a už viaceré kozmetické značky prišli s týmito produktami. Oriflame EcoBeauty  ju však trošku povýšila, pretože ide o certifikovaný bioprodukt, ktorý obsahuje organické aloe vera, bambucké maslo a mentol, a tou hlavnou zložkou je ružový íl, ktorý pleť regeneruje a rozžiaruje. Maska je staroružovej farby, nanáša sa na vyčistenú pleť, kde sa nechá 10 minút pôsobiť a následne sa zmyje  vodou. Jej aplikácia je veľmi príjemná, po čase schne, tvrdne a mení  farbu na skoro bielu. :) Tých 10 minút, ktoré sa má maska nechať pôsobiť, je presne taký čas, za ktorý celá zmení farbu, takže si to nemusíte ani sledovať, ale keď už ju budete mať celú bledú, tak si ju zmyjete. :) Má takú typickú ílovú vôňu, napriek tomu je pre mňa veľmi príjemná a jej používanie som si obľúbila. I keď dám vám radu: Keď ju budete mať zaschnutú, tak nerobte zbytočné mimické  pohyby, pretože ja som prvýkrát zmrštila čelo a popadal  mi na zem taký ružový prach. :D 
kód v katalógu: 32202 strana 89
objem: 75ml
cena: 19,99€


ESSENTIALS COCONUT WATER

Essentials Coconut Water - viacúčelový krém a pleťový peeling
Pri skúšaní a testovaní  kozmetiky sa mi často stáva, že produkty, na ktoré sa najviac  teším, ma neskôr sklamú, a naopak tie, o ktorých si nemyslím, že budú nejak extra dobré, sa nakoniec stávajú mojimi topkami. :) Tak to bolo aj v prípade týchto dvoch produktov, pretože som sa najviac tešila na pleťový peeling, avšak ten moju pleť veľmi nepotešil, pretože ma hneď na začiatku začal štípať  na pleti, jeho zrniečka  sú až príliš drsné, a tak som ho musela zmyť a ďalej som ho nepoužívala. Teraz však premýšľam, že by som ho mohla skúsiť na telo. Ak máte citlivú pleť, tak radšej takýto peeling alebo všeobecne mechanický peeling radšej neskúšajte. 
Na moje počudovanie ma však veľmi potešil  viacúčelový krém s kokosovou vodou, pretože okrem krásnej vône má aj takú zvláštnu konzistenciu, povedala by som že až takú gélovú/olejovú, alebo neviem ako to nazvať. Každopádne mi táto netypická konzistencia veľmi vyhovuje, a keď sa natriem po sprche týmto krémom, tak je to neskutočne skvelý pocit! :) 
kód v katalógu: peeling 34165, krém 34166 strana 9
objem: peeling 75ml, krém 150ml
cena: peeling 2,49€, krém 2,99€


STAROSTLIVOSŤ O TELO

Feet Up Advanced - sprej na nohy proti pľuzgierom 
Keď som si prečítala o tomto spreji, tak som zostala naozaj prekvapená, pretože vždy som sa stretla iba s bežným sprejom na nohy, ktorý na leto zabraňuje poteniu a osviežuje chodidlá príjemnou vôňou. Avšak tento by mal navyše zabraňovať  tvorbe pľuzgierov, čo sa nám ženám určite zíde, hlavne v tomto letnom období, kedy nosíme otvorené  sandáliky a topánky bez siloniek a ponožiek. Musím si zaklopať, že mne sa už dlhšie netvoria pľuzgiere, avšak keď si kúpim nejaké nové topánky, tak vyskúšam tento sprej, či naozaj účinkuje. :) Malo by to byť na princípe zjemnenia pokožky viazaniu vlahy v pokožke, čím sa vytvára ochranná vrstva proti pľuzgierom. :) Tak uvidíme. :)
kód v katalógu: 33035 strana 93
objem: 100ml
cena: 4,49€

DEKORATÍVNA KOZMETIKA - GIORDANI GOLD

Giordani Gold - hodvábny krycí krém
Trochu ma mrzí, že pri testovaní  kozmetiky mi niekedy príde odtieň nepoužiteľný pre mňa. Nakoľko som tmavší  typ a prišli mi odtiene tohto krycieho krému Porcelain a Light Ivory, tak som sa na ich vyskúšanie až tak netešila. Ale potešila som sa, keď neskôr prišla z Oriflame informácia, že od ďalšej kampane si budeme môcť produkty vyberať my blogerky podľa seba. :) Takže sa môžete tešiť na rôzne recenzie, rôzne produkty, a správne odtiene makeupov, ktoré potom otestujeme aj na svojej pleti. :) I keď ja som predsa len aj teraz skúsila aspoň Light Ivory, aby som vedela posúdiť aké tieto krycie krémy sú. A opäť ma GG nesklamalo, pretože sú naozaj veľmi dobré a na leto ako uliate. :) Majú ľahučkú  konzistenciu, stredne kryjú, takže vám pekne zjednotia pleť, a navyše majú aj SPF faktor 12 na ochranu pred slnkom v lete. :) Ak by mi tento krycí krém prišiel v tmavšom odtieni, používala by som ho každý deň teraz v lete, avšak už som na tvári viac opálená a nie je to možné. :( Balenie tohto krému je sklenená nádobka s kvapátkom, ktoré je teraz veľmi in :), avšak mne zase až tak nevyhovuje, pretože mi kvapká kade tade a špiní uzáver, takže radšej by som bola za klasickú pumpičku. :)
kód v katalógu: 32919-32923 strana 31
objem: 30ml
cena: 11,99€

 Giordani Gold - viacúčelová krémová tyčinka
Vždy sa mi veľmi páčili balenia Giordani Gold produktov, pôsobia na mňa veľmi elegantne a luxusne, a tak tomu bolo aj v prípade tejto glow tyčinky, ktorá mi prišla v krásnom a mne vyhovujúcom odtieni Bronze glow. Okrem neho je k dispozícii ešte odtieň Coral glow, ktorý je do ružova. :) Tyčinka má malé praktické balenie na vysúvanie, jej konzistencia je krémová nakoľko obsahuje bambucké maslo na zjemnenie a hydratáciu. Pri jej používaní  musíte získať trochu cvik, pretože má tendenciu robiť také fľaky a zhluky. Preto odporúčam najskôr naozaj malé množstvo, a potom poprípade vrstviť. :) Chystám sa robiť na blogu nejaké letné glow líčenie, takže túto tyčinku uvidíte aj v akcii. :) 
kód v katalógu: 33112 strana 33
objem: 5,5g
cena: 9,99€

DOPLNKY

slnečné okuliare Linchao 
Tieto okuliare ma zaujali  na prvý pohľad, pretože je to konečne niečo netradičné  a netuctové, čo neuvidíte na každej druhej slečne. :) Je to tak preto, pretože tieto okuliare navrhla víťazka  Oriflame Trend Award - Linchao Zhang, a podľa mňa sú krásne. :) Majú veľké sklá mačacieho tvaru, a rám je farebný, takže oživí naozaj každý jednoduchý outfit. Dostanete ich v krásnom farebnom púzdre s handričkou, a tak na mňa celé toto balenie s okuliarmi pôsobí veľmi luxusne. :)
kód v katalógu: 29532 strana 23
cena: 9,99€

Linchao Deluxe pareo a náhrdelník
Poslednou novinkou kampane 9-2017 je pareo od Linchao Zhang, ktoré spolu s náhrdelníkom dokážete uviazať  naozaj na veľa spôsobov. Ja som sa o to nepokúšala, pretože aj napriek tomu, že vám k nim príde taký podrobný návod  na spôsob viazania, ja takéto veci veľmi neviem. :D Je to pre mňa ako skladať nábytok z Ikei. :D Radšej budem náhrdelník nosiť samostatne, pretože sa mi veľmi páči ako oživenie bieleho tielka na leto, a šatku si vezmem na spomínanú dovolenku, kde dokonale zapadne. :) Inak oceňujem plátené vrecko, v ktorom vám pareo príde. :)
kód v katalógu: pareo 29529, náhrdelník 29530 strana 2-3
cena: pareo 24,99€ (pri nákupe nad 20€ iba za 9,99€), náhrdelník 9,99€

Ktoré produkty z týchto noviniek odporúčam? :)
Samozrejme ide o môj osobný názor a o to, čo mne osobne vyhovuje, a preto odporúčam určite krycí krém, ktorý teraz v lete dokonale poslúži, a aj ja v líčení mením ťažšie krycie makeupy za ľahké krémy. Ďalej určite ílovú masku EcoBeauty, krém s kokosovou vodou Essentials a z doplnkov okuliare  Linchao. :)

 Páčia sa Vám aktuálne novinky kozmetiky Oriflame? :) Ktorý produkt Vás zaujal najviac ? :)

Teším sa na Vaše komentáre. :)

 
  Ak ste sa ešte neprihlásili na odber, určite tak urobte, aby Vám nič neuniklo, napravo na blogu v sekcii "ODBER BLOGU", tlačidlom "Sledovať" :), alebo na mojej FB stránke, alebo Instagrame. :)  
 
Majte sa krásne! :)  


*Veronika

12 komentárov:

  1. Z novinek mě zaujalo snad vše! :D Hezká zásoba :))
    BLOG EVERYTHIN KATE

    OdpovedaťOdstrániť
  2. jeej tá kokosová rada vyzerá super a zaujala ma aj tá krémová tyčinka :P myslím, že máme doma nový katalóg len som ho ešte nevidela :)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Pozerám, že Oriflame má skutočne čím ďalej tým krajšie a zaujímavejšie novinky :) Mňa celkom zaujala tá EcoBeauty maska, ak sa ku mne dostane katalóg, pravdepodobne ju vyskúšam :)

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Ten kokosový peeling mam a je vážně super :)) a na tu masku si brousím zuby :)


    LITTLETHINGSFOREM

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Zaujala mě maska na obličej a make-up vypadá též dobře. :-)

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Ten kokosový peeling musí byť skvelý :)

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Produkty vyzerajú naozaj skvelo! :) Oriflame mám celkom rada,takže niektoré možno aj vyskúšam :)
    my blog: THE COLORFUL THOUGHTS

    OdpovedaťOdstrániť
  8. Pokaždé mě nové produkty příjemně překvapí, tady tomu je stejně :) Protože bych kokos mohla mít všude, moc se mi líbí právě řada, která ho obsahuje :) A makeup vypadá také pěkně, oblíbila jsem si ''kapátkové'' makeupy :)

    Pauline’s Tiny World♥

    OdpovedaťOdstrániť
  9. Kdybych si měla vybrat jen jednu věc z celého katalogu, tak by to bylo právě něco z kokosové řady, tu vůni miluji :-)
    All my cosmetics

    OdpovedaťOdstrániť
  10. Jéé, ta přírodní eco beauty kosmetika vypadá dobře :))

    OdpovedaťOdstrániť
  11. To je kráása ♥ ja sa vždy pri týchto článkoch s novinkami maximálne rozplývam :D :)

    Candy | C a n d y G r a n t

    OdpovedaťOdstrániť