piatok, 30. júna 2017

Moje letné must have produkty :)

Ahojte :)

Na dnešný článok som sa veľmi tešila, pretože by som vám v ňom rada napísala o produktoch, ktoré používam počas leta, a keďže leto je mojim obľúbeným ročným obdobím, a spája sa mi s dovolenkou, slnkom, morom a prechádzkami, tak pochopiteľne mám rada aj letné produkty v kozmetike, po ktorých siaham práve v lete. Páči sa mi ako kozmetické značky menia svoje balenia na živšie, odtiene lakov a rúžov sú pestrejšie, vône ľahšie a kvetinovejšie, a celkovo je tá letná kozmetika taká ľahšia. :) 
Poďme sa spolu pozrieť na to, bez čoho sa ja v lete nezaobídem, a čo sú moje must have produkty. :)

OCHRANA PRED SLNKOM
Musím si zaklopať, že mám pokožku, ktorá sa veľmi ľahko a rýchlo opaľuje dohneda, a preto nemusím používať až taký vysoký faktor pri opaľovacích prípravkoch. Priznám sa, že niekedy sa mi ani nechce natierať, pretože viem, že sa proste nespálim. Avšak čoraz viac myslím aj do budúcna, a na to, že to ako sa teraz staráme o svoju pleť a pokožku, sa nám neskôr vo vyššom veku ukáže. Preto vždy pred pobytom na slnku používam olej na opaľovanie Garnier Ambre Solaire s faktorom 10, ktorý je praktický, dobre sa rozotiera, voda mi ho až tak rýchlo nezmyje, a páči sa mi po ňom aj vzhľad opálenej pokožky. A to najhlavnejšie, že moju pokožku ochráni. :) Nezvyknem používať krémy na opaľovanie, takéto pumpičkové balenie oleja je pre mňa praktickejšie. :)

 VLASY
Okrem výživných olejov na vlasy, ktoré síce používam po celý rok, ale vo väčšom množstve počas leta, kedy sú naše vlasy viac vysušené, som si obľúbila aj voňavé spreje na vlasy. Je to taká prvá pomoc na osvieženie vlasov počas leta, ktorú nosím rada v kabelke a vždy pri sebe. Tento konkrétne je od Yves Rocher z aktuálnej letnej limitovanej edície, o ktorej som čítala na blogu u Roumí, a hneď ma na neho tak namotala, že som si ho na ďalší deň išla kúpiť. :) Týmto jej teda ďakujem za tip, pretože sprej je skvelý! :) Jeho vôňa nie je príliš výrazná, skôr citrusová, ale nanášam si ho na vlasy aj 2-3 krát denne, a tento proces ma z pomedzi tých kozmetických veľmi baví. :D

 PLEŤ
Pri osvieženiach ešte ostaneme, pretože mojím must have produktom sa počas tohto leta stala aj skvelá Ružová voda od Purity Vision, ktorá je moja prvá ale rozhodne, rozhodne! nie posledná. :) Je to taký môj univerzálny pomocník keď mi je teplo, keď potrebujem hydratovať a osviežiť pleť, zafixovať makeup, a aj ako ranný a večerný pleťový rituál. :) Mrzí ma na nej iba jedna vec, že na ňu v DM-ke nalepili bezpečnostný kód, ktorý keď som odlepovala dolu, tak mi odlepil aj kus etikety. :(

 PARFÉM
S príchodom leta asi každá z nás odloží ťažšie jesenné a zimné vône, a prikláňame sa skôr ku kvetinovým, citrusovým a sviežim parfumom. U mňa svoje využitie našiel tento od Oriflame - Sensual Jasmine, ktorý je ľahučký, jemný a príjemne sa mi nosí v týchto horúcich dňoch, pretože ma nijak nedráždi, nebolí ma z neho hlava, a na počudovanie má aj dlhú výdrž a tak sa stále cítim ako v kvetinovom obláčiku. :)

 MAKEUP
Niekto sa v lete nelíči vôbec, niekto si dá iba špirálu a lesk, ale ja aj počas leta používam makeup na zjednotenie pleti, pretože stále chcem mať tak nejak pocit upravenosti. :) Samozrejme, ak ideme k vode, opaľovať sa, alebo viem, že ma čaká nejaký náročný deň, tak sa nelíčim, pretože by mi to robilo viac starostí ako úžitku, a pochopiteľne vynechávam aj výrazné líčenia so silne krycími makeupmi. V lete siaham po krycích krémoch, ktoré majú strednú kryciu schopnosť, ale napriek tomu sú ľahké konzistenciou, príjemne sa nosia aj vo vyšších teplotách a vyzerajú prirodzene. Aktuálne som si obľúbila opäť od kozmetiky Oriflame - Giordani Gold Liquid Silk Foundation, ktorý je skvelý, navyše obsahuje aj SPF 12. Druhým je Oriflame Colourbox Foundation, ktorý má trošku menšiu kryciu schopnosť, ale rovnako skvele poslúži v lete. Viac vám o ňom napíšem čoskoro v článku o Oriflame novinkách kampane 10, ktoré vyjdu 3.7. :)

 DENNÝ KRÉM
Okrem Ružovej vody používam v lete rada aj ľahké hydratačné pleťové krémy, ktoré moju pleť príliš nepremastia, nemusím čakať dlho na ich vstrebanie, a pleť mi aj osviežia. Taký je tento dokonalý! denný hydratačný krém Vichy Aqualia Thermal, o ktorom som písala v tomto článku, a po jeho pravidelnom používaní aj naďalej, vám ho opäť môžem len všetkým odporučiť! :)

 SVIEŽE FARBY
Asi každá z nás sa teší na leto aj kvôli tomu, že konečne môže vytiahnuť ružový, žltý, oranžový alebo akýkoľvek žiarivý rúž a lak na nechty, ktoré na opálenej pokožke vyzerá neskutočne dobre! :) Mojim must have čo sa týka líčenia pier, sa toto leto stáva Bourjois Rouge Edition - Souffle de Velvet v odtieni 05 Fuchsiamallow, ktorý je na leto dokonalý! :) Je to taká ružovo-koralovo-červená žiarivá farba, ktorá perám dodá presne ten pocit, že "áno, už je leto!". :D Inak neviem, či ste už skúsili tento Souffle de Velvet, ale je takej zvláštnej konzistencie a sýtosti, je tak jemne matný, ale napriek tomu hydratačný a jemný...no asi o ňom napíšem samostatnú recenziu, pretože je to každopádne zaujímavý produkt. :)


Okrem žiarivých pier mám v lete veľmi rada aj bláznivé farby na nechtoch. Čo vyzerá krajšie ako opálená pokožka v spojení s výrazným ružovým lakom na nechtoch? :) Momentálne som si obľúbila Sally Hansen 540 Frutti Petutie, ktorý nie je tak výrazne neónový, ale napriek tomu potiahne oči svojou farebnosťou. :) S lakmi od Sally Hansen som všeobecne veľmi spokojná, a často po nich siaham, i keď mám doma viaceré iné značky lakov. :)


+ KNIHY
Niekto by možno povedal, že práve zimné obdobie je vhodné na čítanie knižiek, avšak pre mňa je to práve leto, kedy si ku knihe sadnem a dokážem ju čítať. Hlavne vtedy, keď sedím pri vode, doma na terase, alebo keď len tak relaxujem pri opaľovaní. Mojimi najobľúbenejšími knižkami, a asi aj takými, ktoré ako jediné čítam, sú knihy o pozitívnom myslení (Som Idealista), motivačné knihy, a potom sú to knihy ako momentálne Zákon rezonance, ktorá presne vystihuje to, čo ma zaujíma - vesmír, fyzika, myšlienky a ako si pomocou nich všetko priťahujeme, a tak trochu veci, nad ktorými by niekto krútil nado mnou hlavou, ale mňa to najviac zaujíma a verím v to, pretože sa mi to už nejakú tú dobu osvedčilo aj vo vlastnom živote. :)
 Budem rada, ak mi napíšete do komentárov, či aj medzi vami je niekto, kto číta knihy takéhoto zamerania, a aký máte na to názor. :)


 Toto boli moje must have produkty v kozmetike, ale aj niečo navyše. :) Budem rada, ak mi do komentárov napíšete, či sa v niečom zhodujeme, prípadne či máte nejaké iné svoje must have produkty, bez ktorých si neviete predstaviť leto. :)

Ak ste sa ešte neprihlásili na odber, určite tak urobte, aby Vám nič neuniklo, napravo na blogu v sekcii "ODBER BLOGU", tlačidlom "Sledovať" :), alebo na mojej FB stránke, alebo Instagrame. :)  
 

Majte sa krásne! :)  


*Veronika

20 komentárov:

  1. Kráásne vecičky a ešte krajšie fotky! ♥
    Mne v lete nesmú chýbať telové spreje v sviežich vôňach, nejaká pekná a "motivačná" fľaša na vodu, pretože s mojim pitným režimom je to tragédia a ešte ventilátor a vejár :D

    Candy | C a n d y G r a n t

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. ďakujem pekne moja :) pitný režim určite dodržuj! ja si tiež nosím stále pri sebe fľašu s vodou :) a najradšej by som si niekedy nosila aj ten ventilátor :D

      Odstrániť
  2. Ja mám veľmi rada knihy tohto zamerania :), väčšinou síce čítam Murphyho, ale určite by som si chcela prečítať aj tieto :), ono je to taký balzam na dušu :) a inak ten ruž od Bourjoir je peckový :)
    LIFE IN PICTURES BY LU

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. tak možno aj tieto moje poslúžia ako tip na knihu :)
      a rúž je naozaj bomba! tá farba ma dostala hneď na prvý pohľad :)

      Odstrániť
  3. Jééj, ja akurát chystám článok o mojich letných must have. Sice trošku inak zameraný, ale bude.
    Tvoje must have su super, niečo na opalovanie, to je jasne, a tie farbičky tiež nesmu cez leto chýbat.
    Inak vdaka za tip na knihu - Zákon rezonance. Hned som po nej patrala na nete, zapáčila sa mi, a už aj ju mam vo wishliste, že čo si nabuduce kupit.
    Štýl ženy

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. tak to sa teším na tvoj článok Zuzi :)
      som rada, že som dala dobrý tip :) je to naozaj jedna z najlepších kníh, aké som čítala :)

      Odstrániť
  4. Používam rovnaký opaľovací sprej a dokonca aj ružovú vodu, je skvelá :) zaujal ma sprej na vlasy do Yves Rocher, a presne tento krémik od Vichy som zháňala, hlavne som chcela tu cestovnú sadu, o ktorej si písala v minulom článku, ale u nás v lekárni som nič také nezohnala :( ❤ xx

    Simona | l i v e i n f o x w o r l d

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. to ma mrzí :( malo to byť vo vybraných lekárňach, tak možno ešte skús niekde v inej :)
      som rada, že sa zhodneme v oleji a ružovej vode :)

      Odstrániť
  5. krásne fotky :))

    ten lak na nechty od sally hansen mám v tom istom odtieni a je úplne nádherný a po ružovej vode pokukujem už dlhší čas a veruže asi si ju už zaobstarám :)

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Letní kolekci z Yves Roher mám také doma a miluji její vůni, je to letní ideál. :)

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Skvelé fotky :) Všetky produkt vyzerajú super, ten opaľovací sprej od Garnier som si už dlhšie chcela kúpiť a nakoniec som tak aj urobila, no ešte ho nemám odskúšaný. Telové spreje od Yves Rocher sú na leto dokonalé a veľakrát sú oveľa lepšie ako nejaké parfémy či voňavky. Presne na tento som v YR pozerala :)

    www.frenchstyle.eu

    OdpovedaťOdstrániť
  8. Skvělý článek :) Já bohužel patřím mezi lidi, kteří se vždycky spíš spálí než opálí, navíc mám alergii na sluníčko, takže to ještě dopadne tak, že mám ruce, hrudník a nohy obsypané bolestivými puchýřky.. Zaujal mě ten sprej od Yves Rocher, vypadá nádherně :) Jinak v létě taky musím cítit svůj parfém, a líčím se také, protože se bez toho prostě necítím dobře :)

    Pauline’s Tiny World♥

    OdpovedaťOdstrániť
  9. V lete sa tiež nepohnem bez ochrany pred slnkom a rúže od Bourjois a laky od Sally Hansen zbožňujem.

    AN Beauty Blog

    OdpovedaťOdstrániť
  10. Svieže a živé farby sú pre mňa neoddeliteľnou súčasťou leta, užívam si ich hlavne skrz laky na nechty, v lete sa v tomto smere vždy vybláznim :-)

    OdpovedaťOdstrániť
  11. Velmi krasne fotky :) a vsetky produkty su citit letnym nadychom. Najviac ma zaujala ta ruzova voda, tak budem sa musiet na nu v buducnosti mrknut 😊

    OdpovedaťOdstrániť
  12. Všechno vypadá super! ♥ Vybrala jsi krásné produkty :) Já miluju Yves Rocher, takže se určitě půjdu zas brzo na nějakou kosmetiku podívat :)

    Petra | www.mygoldenmind.blogspot.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  13. Z letnej Yves Rocher limitky mám vôňu, a som s ňou nadmieru spokojná :) Trochu mi pripomína Guess - Dare ktorú som mala veľmi rada :) Ružová vodička od Purity Vision mi nejako s pleťou nerobila nič, max. ju trochu osviežila aleto zvládne aj moja termálna voda od Avéne. Laky od Sally Hansen som si nakúpila vo výpredaji, ale som z nich nadšená, snáď ich ešte niekde zoženiem :DA z kníh Idealistu poznám, a určite vyskúšam aj tú druhú :) Krásny článok!

    OdpovedaťOdstrániť
  14. Letos jsme si tenhle olej od Garnier pořídila také, tak snad mi bude vyhovovat stejné, jako tobě :)

    Nela z blogu Růžová rtěnka

    OdpovedaťOdstrániť