piatok, 16. júna 2017

Môj PRVÝ kurz líčenia: Oriflame Beauty Tour 2017 - Kurz líčenia s Lussi :)

Ahojte :)

V utorok ste na mojom Instagrame mohli po celý deň vidieť v Instastories fotky z kurzu, ktorého som sa zúčastnila vďaka Oriflame a ich Beauty Tour 2017, ktorú "ťahali" po celom Slovensku, a organizovali každý deň v jednom z krajských miest Kurz sebalíčenia s vizážistkou Lussi, ktorej prácu si môžete pozrieť na jej Facebooku, alebo na Instagrame. :) 

O kurze líčenia som premýšľala už veľmi dávno, často som si na internete hľadala nejaký zaujímavý v okolí, pretože aj keď človek pochytí nejaké triky a techniky líčenia z videí alebo časom praxou, tak vždy je lepšie počuť tieto informácie od niekoho profesionálneho, a v prípade, že sa vám to len potvrdí viete, že to robíte naozaj správne. :) Tak to bolo aj v mojom prípade na tomto skvelom kurze. :)


Kurz sa konal v Trnave, v hoteli Holiday Inn, ktorý som vždy považovala za taký starší hotel, ktorý nebude nejak extra pekný. Avšak veľmi rýchlo som bola vyvedená z omylu, pretože hneď pri príchode som uvidela krásne priestory recepcie, ktorú si vždy v hoteli všímam ako prvú, keďže sa vo mne prejaví duša recepčnej :D, lobby baru a reštaurácie, všetko dizajnovo a moderne zariadené. :) 

Keď som prešla reštauráciou, zbadala som Mišku z Oriflame, ktorá mi dala všetky potrebné informácie, chvíľku sme počkali na ostatné účastníčky kurzu, a o malú chvíľu sme sa presunuli do konferenčnej miestnosti, kde samotný kurz prebiehal. Musím povedať, že aj tento priestor bol štýlový a útulný, celá miestnosť bola presklenná, čo pôsobilo veľmi príjemne a svetlo. Navyše sa z nej dalo prejsť von do takého malého nádvoria so zeleňou, sedením a slnečníkmi, čo mi dodávalo príjemný pocit, a vôbec som sa necítila ako zatvorená v nejakej hotelovej konferenčke, ale skôr ako v prírode. :)


Keďže kurz mal trvať celý deň, Oriflame pre nás pripravil aj občerstvenie v podobe pečivka, sladkého koláčika, a samozrejme nealka a kávičky. :) Mne osobne to naozaj dobre padlo hneď na začiatku kurzu, pretože som dorazila už veľmi hladná, a bez rannej kávy a raňajok som nepoužiteľná, takže som sa hneď v úvode občerstvila. :) 


 Po krátkej chvíli sa nám predstavila sympatická Lussi, ktorá kurz viedla, a postupne sme sa predstavili aj my účastníčky kurzu. :) Musím povedať, že sme sa stretli naozaj príjemné a vtipné žienky, a spolu s Lussi sme vytvorili uvoľnenú atmosféru, nikto sa nehanbil niečo sa spýtať, a Lussi nám vždy ochotne poradila a vysvetlila, ak sme niečomu nerozumeli. :) 

Počas kurzu sme si prešli naozaj všetko od základov, typy tváre, farby, ktoré sa ku ktorému typu hodia, pleť podľa ročného obdobia, tvar očí a spôsob ich líčenia a úpravu tváre od hydratácie, cez makeup, až po kontúrovanie, strobing a líčenie očnicového oblúku. Nebolo to nič extravagantné a bláznivé, skôr išlo Lussi počas týchto kurzov o to, aby sa ženy naučili správne líčiť, aby si ráno na líčenie vyhradili čas pre seba, a vedeli to podľa pár jednoduchých krokov a ťahov štetcami zvládnuť každý deň. :) Tento kurz bol pre mňa takým utvrdením v tom, čo robím vo svojom líčení dobre, ale naopak aj to, v čom by som sa ešte mohla zlepšiť. :)


Po všetkom vysvetľovaní a informáciach, ktoré sa nám neraz trochu miešali v hlave, sme prešli na tú lepšiu časť - praktickú. :) Najskôr si Lussi vybrala jednu z nás, ktorej nalíčila polovičku tváre, tak ako je to na jej plagáte k tejto Oriflame Beauty Tour. Ukázala nám, ako pomocou pár produktov a ťahov dokážete pleť rozjasniť, zvýrazniť, a hlavne to, že netreba nanášať zbytočne veľa makeupu, a že ak zistíte, čo vašej pleti svedčí a aké farby sú pre vás harmonické, tak sa viete ráno dokonale upraviť za pár minút. :) A naozaj, keď sa pani, ktorú Lussi líčila, pozrela do zrkadla, mala veľký wow efekt. :)


Ešte predtým, ako sme prešli k samotnému líčeniu samých seba, posilnili sme sa chutným obedom, po ktorom sme ale viaceré tak fučali, že by sme si radšej dali tak 20 minút šlofíka. :D Každopádne bolo jedlo opäť skvelé, a dezert navyše ma veľmi potešil, pretože bol vynikajúci! :)


Počas celého kurzu sme používali samozrejme Oriflame kozmetiku, ktorú si ja obľubujem čím ďalej tým viac. Najmä ich skvelú kontúrovaciu paletku The ONE, ktorú som objavila na kurze prvýkrát, ale keď som s ňou pracovala, bola som prekvapená, aká je kvalitná, a určite si ju čoskoro zadovážim domov. :) Okrem kolekcie The ONE sme líčili aj so skvelou Giordani Gold, v ktorej som objavila zase parádny rozjasňujúci korektor v pere, po ktorom sa musím popozerať. :) 

Našou "úlohou", ktorú sme na záver dostali, a mali sme ju splniť na úspešné absolvovanie kurzu bolo upraviť si tvár podľa základných krokov, čiže od odlíčenia, cez hydratáciu, zjednotenie pleti, presvetlenie, kontúrovanie, strobing, líčenie obočia, očí a pier, podľa toho, čo sme si od Lussi predtým vypočuli. :) Musím povedať, že všetkým slečnám to išlo skvelo, a myslím, že sme sa tam stretli veľmi šikovná partička. :) Do pol hodinky sme boli nalíčené a krásne. :)


Ja som na svoje líčenie použila najskôr neutrálne hnedé tiene, presvetlila som si vnútorný kútik oka, ale potom som použila aj svoju (ako som sa dozvedela) harmonickú farbu - fialovú, ktorú som použila na oživenie líčenia. :) Pery som potom líčila len jemne, a snažila som sa celý makeup ladiť do takých teplých neutrálnych farieb. :) Mimochodom, z kurzu som takto nalíčená išla s priateľom do aquaparku :D Ale vydržalo mi všetko :)


 Na základe líčenia, ktoré sme samé na sebe vytvorili, sme každá dostala certifikát o absolvovaní kurzu s Lussi, ktorý som si hneď doma pekne vystavila, ako svoj historicky prvý certifikát, ktorý ale určite nebude posledný, pretože práve tento kurz s Oriflame ma nakopol aj na absolvovanie ďalších kurzov líčenia, možno aj trošku netradičných a extravagantných, keďže také by som rada využila. :) 

Týmto by som sa chcela veľmi pekne poďakovať  Miške a celému vedeniu Oriflame za možnosť zúčastniť sa tohto skvelého kurzu, Lussi za jej odborné informácie a príjemné vedenie kurzu počas celého dňa, napriek tomu, že každý deň robila kurz v inom meste, a viem si predstaviť, aké to muselo byť vyčerpávajúce, čo na nej ale absolútne nebolo vidieť ani len náznakom. :) Kurz bol profesionálny, no napriek tomu som sa cítila príjemne a uvoľnene. :) Ďakujem! :) 

Viac fotiek z kurzov zo všetkých miest Beauty Tour 2017  budete môcť vidieť na Facebook stránke Oriflame, ja vás o nich budem určite informovať, a zdieľať ich na svojom profile, prípadne na Instagrame, takže určite sledujte aj naďalej. :)

 Zúčastnili ste sa niekedy kurzu líčenia, alebo je to zatiaľ len Váš sen? :) Určite mi napíšte do komentárov, či by ste nejaký rady absolvovali. :) 


Teším sa na Vaše komentáre. :)


 

  Ak ste sa ešte neprihlásili na odber, určite tak urobte, aby Vám nič neuniklo, napravo na blogu v sekcii "ODBER BLOGU", tlačidlom "Sledovať" :), alebo na mojej FB stránke, alebo Instagrame. :)  
 

Majte sa krásne! :)  


*Veronika

15 komentárov:

  1. O kurzu líčení už jsem několikrát uvažovala, určitě si tento sen chci někdy splnit :)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Vyzeralo to tam super! A som sa zasmiala, ako si písala, že si si myslela, že je to starší hotel :D To podľa mňa kvôli tomu bratislavskému, ktorý už tak vyzerá, ale tento náš v TT je super podľa mňa, bývajú tam aj plesy, koncerty, všeličo a vždy je tam dobre :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. áno,presne! súdila som na základe toho v BA, ktorý je už starší :)
      ale tento je naozaj super, ako píšeš :)

      Odstrániť
  3. Hm, paráda, takové celodenní kurzy musí být super, hlavně v takovým krásným, příjemným prostředím a supr lektorkou :) Já mám kosmetiku Oriflame ráda, zrovna před pár dny mi přišel balíček :)A líčení je krásné, svěží, seš šikula :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. ďakujem pekne Zuzka :) bolo naozaj skvelo! :)

      Odstrániť
  4. Mňa takéto kurzy nikdy nelákali, radšej som bola samouk, no tento vyzerá úžasne! Krásne napísané a nafotené :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. tiež som bola taká Monika, ale poslednú dobu som čím ďalej tým viac premýšľala o kurze, nech to mám aj potvrdené nejakým odborníkom :)

      Odstrániť
  5. Tak v Trnave hovoríš??? No veru vidiš, pekný hotel to tu máme :-)
    Tak to mohla byť naozaj velmi prijemná akcia. Vidno že mali všetko pekne pripravené. A páči sa mi ten záver, že ste sa museli každá nalíčit. Tak bolo vidno, kto si čo zapamatal :-)
    Štýl ženy

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. bola som milo prekvapená Zuzi, lebo ten v BA nevyzerá takto pekne ako váš v Trnave :)
      áno,presne tak, bolo to super :)

      Odstrániť
  6. To by som si rada pozrela aj ja! A ešte radšej by som to vyskúšala. Gratulujem k možnosti zapojenia sa do niečoho takéhoto. Muselo to byť super. A perfektné líčenie ❀

    ❀ Blog de la Licorne ❀

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. ďakujem pekne :) verím, že aj ty sa niekedy takého kurzu zúčastníš :)

      Odstrániť
  7. Ja som sa zucastnila na tomto, ako Veronika. Bola to vyhra na facebooku a chcela som ho posunut dcere. Kedze bola v tom termine odcestovana, nic ine mi neostalo, iba na kurz ist. Dodnes nelutujem. Super baby, Lussi ma ocarila. Isla by som opat, ale na iny typ licenia.

    OdpovedaťOdstrániť
  8. Super, tiez by som rada nejaky takyto kurz absolvovat :)
    LIFE IN PICTURES BY LU

    OdpovedaťOdstrániť
  9. toto musel byť super eventík :P tuším, že môj kamoš to tam bol točiť :D lebo mi vravel, že ide na tour s Oriflame haha :)

    OdpovedaťOdstrániť