utorok, 27. júna 2017

MAKEUP INŠPIRÁCIA: Letné rozjasňujúce líčenie :)

Ahojte :)

Toto líčenie som plánovala pripraviť na blog už dlhšie, odkedy k nám prišlo naozaj horúce leto, a včera som ho chcela aj zverejniť. Avšak chcela som ho fotiť  pri slnečnom počasí, a keďže včera bolo u nás celý deň zatiahnuté, tak som ho odložila na dnes. Na moje prekvapenie, som sa dnes zobudila po nočnej, a opäť bolo zamračené. :D Ale už sa mi naozaj nechcelo čakať  na ďalší deň, tak som to riskla, a skúsila som svoj nápad zrealizovať aj počas nie slnečného počasia. A nakoniec to dopadlo presne podľa mojich predstáv, čomu som sa veľmi tešila, pretože nie vždy vám vyjde presne to, čo máte v hlavne vytvorené. :) A keď to potom od líčenia, cez svetlo, až po fotenie a samotný výsledok ide, tak to veľmi poteší. :)

S príchodom leta sa mi viac a viac páčia rozjasnené, svieže líčenia, častejšie používam highlightery a bronzery, ktoré hádžu krásne odlesky na slnku, a tak ma napadlo spraviť naozaj silno rozjasňujúce a také glow "mokré" líčenie. Vyšla som zo svojej komfortnej zóny a rutiny v líčení, a takmer na každú časť tváre som použila iný produkt, alebo iný spôsob líčenia, na aký som zvyknutá. 


PRÍPRAVA PLETI
Na pleť som ešte na začiatku líčenia naniesla moju aktuálne veľmi obľúbenú Ružovú vodu (Purity Vision), ktorá mi ju pekne osviežila a zhydratovala. Následne som použila rozjasňujúce sérum Oriflame Optimals EvenOut, a očný krém z rovnakej rady, ktoré pleti dodajú ešte väčšie rozjasnenie. Denný krém som potom už nepoužívala, nakoľko pleť  bola už dostatočne hydratovaná.

MAKEUP
Na zjednotenie pleti som použila krycí krém Colourbox v odtieni Natural Beige od Oriflame, ktorý som zmiešala s kvapkou môjho obľúbeného makeupu True Match od L´oréal v odtieni 3R Beige rose. Makeup som zapracovala beauty hubkou, na vytvorenie prirodzeného finishu.


KONTÚROVANIE, ROZJASNENIE
Po dlhej dobe som nepoužívala púder, pretože som chcela docieliť naozaj lesklý vzhľad pleti. Preto som prešla hneď ku kontúrovaniu a rozjasneniu, na ktoré som použila zapečený bronzer Milani 05 Soleil, a na rozjasnenie som použila moje obľúbené rozjasňujúce pero od Mary Kay namiesto korektoru, a lícenku Mary Kay Kind Heart, ktorá je momentálne mojou topkou! 


 OBOČIE
Pri obočí som taktiež zmenila spôsob líčenia, pretože tentokrát som na neho nepoužila žiadnu  farbu, ale len som ho jemne prešla priesvitným voskom zo setu MUR Focus and Fix Medium dark, a vyčesala som ho dohora pomocou gélovej  maskary Essence Make me brow v odtieni 02 browny brows. Ten obočiu dodal taký "mokrý" vzhľad, aký som si predstavovala. :) 


OČI
Prešla som na líčenie očí, na ktoré som použila hnedý matný tieň do záhybu oka z paletky Sleek Oh so special i-Divine, na celé viečko som naniesla hnedý krémový očný tieň Avon Mark v odtieni Forever bronze, na ktorý som do stredu oka vklepkala prstom oranžový  tieň z paletky Mary Kay Sunlight, a do vnútorného kútika oka som naniesla trblietavý zlatý tieň MUR Mountains of Gold. Pridala som už iba čiernu vnútornú linku (Avon True blackest black) na prehĺbenie pohľadu, a dve vrstvy čiernej maskary (Maybelline Lash Sensational). :)


 PERY, VLASY
Na záver som na pery použila aktuálne môj veľmi obľúbený krémový rúž Revlon v odtieni Coral, ktorý spolu s rozjasňovačom nad hornou perou vytvoril presne ten požadovaný look, aký som chcela. :) Na umocnenie naozaj letného mokrého vzhľadu, som si ešte vlasy navlhčila a sčesala dozadu. :)

Ja som s týmto výsledkom líčenia bola veľmi spokojná, pretože to bolo po dlhej dobe opäť niečo iné, čo nenosím každý deň, a to ma na makeupe baví najviac - skúšať a experimentovať stále s niečím novým. :) 

A ako sa páči tento mokrý vzhľad v líčení Vám? :) 
Budem sa tešiť na všetky Vaše milé komentáre. :)

Ak ste sa ešte neprihlásili na odber, určite tak urobte, aby Vám nič neuniklo, napravo na blogu v sekcii "ODBER BLOGU", tlačidlom "Sledovať" :), alebo na mojej FB stránke, alebo Instagrame. :)  
 

Majte sa krásne! :)  


*Veronika

15 komentárov:

  1. Hlavne že sa ti to podarilo podľa tvojich predstav, je to pekne jemne ličenie ktoré by som si možno dokázala spraviť aj ja aj keď nie tak pekne:))

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Super! Presne takéto líčenie sa chystám vyskúšať aj ja, tento glow wet look ma veľmi baví :) Ja by som jedine čiernu ceruzky vymenila z hnedú, lebo sa mi zdá príliš tvrdá k tomu líčeniu :)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Ideálne letné líčenie! Hlavne vhodné na každodenné nosenie. Mne sa to páči veľmi :)

    MargiFashion

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Veľmi krásne líčenie... Úplne si podľa mňa vystihla dokonalý letný look :)

    Ardnaxela

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Krásne líčenie, prirodzené a pristane ti. :)

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Deatil očních víček se mi líbí, ale z dálky už tam jakoby nevidím žádný efekt. Přidala bych na očích trochu lesku, né třpytky, ale něco né tak matného.

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Já jsem teď rozjasňovačemi jak posedlá, i když nemám na obličeji vůbec nic tak trochu rozjasnění si nikdy neodpustím :D Moc hezké líčení :)

    Cosmokočka

    OdpovedaťOdstrániť
  8. Nádherné líčenie :) Ja sa v lete takmer nelíčim (až na púder, riasenku a obočie) :D

    OdpovedaťOdstrániť
  9. Moc hezké, to je takový můj styl, jendoduché, upravené a svěží. ! :)

    LenaČerge

    OdpovedaťOdstrániť
  10. Skvelé líčenie :) Veľmi ti to pristane :)

    OdpovedaťOdstrániť
  11. Veľmi pekné líčenie, a máš veľmi super obočie:)
    The Noela

    OdpovedaťOdstrániť