štvrtok, 8. júna 2017

Líčenie inšpirované nočnou oblohou :)

Ahojte :)

Pri prvom pohľade na toto líčenie si možno poviete, že nie je veľmi vhodné na toto ročné obdobie, a určite súhlasím, že nie je typicky jarné alebo letné na bežné dni. :) Avšak skúste sa niekedy po takom letnom jasnom dni pozrieť  večer na oblohu. :) Pre mňa je to asi ten najkrajší pohľad, ak sa v noci môžem pozerať na nebo plné hviezd. :) Vždy ma fascinoval vesmír, jeho farby, to čo dokáže vytvoriť, a vedela by som sa na túto tému rozprávať hodiny. Dnes som sa práve toto rozhodla preniesť do líčenia, a vytvorila som makeup inšpirovaný nočnou oblohou, tmou a hviezdami. :)


Hneď na začiatku som vedela, že určite použijem čierne pigmenty so striebornými trblietkami pre efekt hviezd na nočnej oblohe. Použila som ich na trištvrte plochy očného viečka, od takých dvoch tretín, až po vonkajší kútik. Ostávalo už len nakombinovať čierne dymové líčenie s nejakou farbou na oživenie, a tak som sa rozhodla pre fialovú, ktorá mi k čiernej pekne sedela. Naniesla som ju do záhybu oka a jemne aj k vnútornému kútiku. Všetko som poriadne blendovala, aby som zjemnila prechody. Do vnútorného kútika som použila ešte sivý tieň, ktorý som plynule spojila s čiernymi pigmentami a fialovým očným tieňom. Počas tohto líčenia som využívala celú plochu očného viečka, a tak som tiene "ťahala" až ku obočiu, kde som ich opäť plynule zosvetlovala bledým tieňom. Rovnaký fialový tieň, aký som použila na horné viečko, som naniesla aj ako spodnú linku. Zmiešala som ju s čiernym tieňom a čiernou linkou, ktorú som aplikovala do vnútra oka na prehĺbenie pohľadu. Na záver som naniesla čiernu tekutú linku, ktorú som potiahla trošku dlhšie na zvýraznenie líčenia, a klasicky dve vrstvy čiernej maskary. Keďže je toto líčenie očí výrazné, na pery som naniesla už iba matný tekutý rúž nude farby. A líčenie bolo hotové! :)


Myslela som si, že takýto makeup bude nepoužiteľný do ulíc, ale nakoniec som takto išla aj na obed, zmrzku, na nákup...a vôbec nikto na mňa divne nepozeral. :) Niekedy sú zábrany iba v našej hlave, a sami upozorňujeme na to, čo by si inak nikto ani nevšimol. :) 
Preto aj ja zastávam názor, že život je príliš krátky na to, aby sme nosili nudný makeup. :) A ak sa vám niečo páči, či už je to v makeupe, móde, alebo názoroch, stojte si za tým. Hlavné je, aby ste sa VY cítili dobre. :)


Opäť som pri líčení nefotila použité produkty, ale ak by vás zaujímalo konkrétne niečo, čo som na makeup použila, kľudne mi napíšte do komentárov, a rada vám odpoviem. :) 

Páči sa Vám takéto líčenie? Čím sa pri svojom makeupu nechávate inšpirovať Vy? 
A aký názor máte na výrazné líčenia, alebo módu v uliciach? Nosíte ich, alebo máte zábrany, pretože sa bojíte pohľadov a názorov ostatných? 

Budem sa tešiť na Vaše komentáre! :)

 Ak ste sa ešte neprihlásili na odber, určite tak urobte, aby Vám nič neuniklo, napravo na blogu v sekcii "ODBER BLOGU", tlačidlom "Sledovať" :), alebo na mojej FB stránke, alebo Instagrame. :)  
   
Majte sa krásne! :)  



*Veronika

14 komentárov:

  1. ďalšie krásne líčenie ♥ Ja by som ho pokojne nosila aj cez deň, ale skôr na jeseň/cez zimu :)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. krásne ti to zvýraznilo a rozžiarilo pohľad ❤ xx

    Simona | l i v e i n f o x w o r l d

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Toto líčení ti moc sluší. Já černé odstíny nepoužívám, působí na mě hodně tvrdě, ale na ostatních se mi líbí :-)
    All my cosmetics

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Krásné líčení :) Hlavně nechápu, jak tě napadají ty inspirace :D Vždycky z toho vyjde naprosto skvělá věc ♥

    Pauline’s Tiny World♥

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Krásne líčenie, je to iné, ako sme u teba zvyknutí. Veľmi sa mi páči. :)

    Rebelliouslily

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Tvoje líčenie je krásne. A pristane ti to ako stále. :)

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Fiha to je na teba teda nezvyk! Ale super, určite môžeš nosiť takéto tmavšie tiene aj častejšie :) Ja už ani neriešim, či niekto pozerá alebo nie, ľudia sú schopní pozerať aj na červený rúž, takže to už ide úplne mimo mňa :D

    OdpovedaťOdstrániť
  8. Veronika tebe sa to tak vždy perfektne hodí ty maš na to oči ako stvorené ja keby si dám aj linku tak mi nevidieť že mám tiene:-D

    OdpovedaťOdstrániť
  9. To líčení je ale fakt krásné♥
    Taky poslední dobou ráda zkouším nové věci - ať už netradiční rtěnky nebo linky a stíny. Nákupy kosmetiky miluju ještě víc než kdy dřív :D
    ...Instantní krása...

    OdpovedaťOdstrániť
  10. To liceňi je nádherné a tobě moc sluší :)

    LITTLETHINGSFOREM

    OdpovedaťOdstrániť
  11. Naozaj nádherné a podarené líčenie! :) Máš môj obdiv :)

    OdpovedaťOdstrániť