streda, 21. júna 2017

Kompletná letná starostlivosť o pleť a telo s Vichy :)

Ahojte :)

Dnes je oficiálne prvý letný deň, a musím povedať, že sa na nás teda dobre pripravil, keďže vonku je naozaj horúco, a ja píšem tento príspevok s ventilátorom vedľa seba na jednej strane, a na druhej s džbánom studenej citronády. :) Určite sa tu medzi nami nájde niekto, kto takéto horúčavy miluje, ale aj naopak niekto, kto by bol radšej, keby bolo tak o 15 stupňov menej. :) Avšak počasie si nevyberieme, dá sa mu iba prispôsobiť. :) 

Nakoľko sa produkty mojej kozmetiky s príchodom leta zmenili, prešla som na ľahšie krycie krémy namiesto makeupu, vymenila som mastnejšie a hustejšie krémy za ľahšie a rozjasňujúcejšie, tak sa veľmi teším, že vďaka spolupráci s kozmetikou Vichy, mi bol zaslaný tento cestovný set starostlivosti o pleť aj telo vo veľmi peknej priehľadnej taštičke na zips. :) Mimochodom, viete sa k nemu taktiež veľmi ľahko dostať, ak nakúpite vo vybraných lekárňach akékoľvek produkty značky Vichy nad 22€. :) Poďme sa pozrieť, čo tento set obsahuje, a ktoré produkty som si obľúbila. :)

 1. Idéal Soleil - osviežujúci sprej na tvár s SPF 50
Takéto spreje, termálne vody, alebo iné osvieženia sú neodmysliteľnou časťou mojej letnej výbavy. Nie je lepší pocit, než keď si prestriekate tvár takýmto produktom, a potom vám ju jemne prefukuje. :) Tento jemný sprej od Vichy má praktické balenie vhodné aj na cesty, a aplikátor, ktorý na vašu tvár jemne rozpráši taký neviditeľný film, ktorý vás ochráni pred slnkom a UV žiarením, vďaka SPF 50. Na rozdiel od termálnych vôd v spreji, tento vytvára iba taký opar, a je to naozaj zaujímavý pocit, keď si ho idete striekať, ale necítite žiadnu vodu, iba takú paru. :) Navyše veľmi pekne vonia, a dá sa použiť aj na makeup, takže ho kľudne viete aplikovať aj opakovane počas dňa. :) Ja takýto vysoký faktor na pleť nepoužívam, avšak viem si predstaviť, že pre slečny so znamienkami alebo pigmentovými škvrnami to musí byť skvelá pomoc. :)

 2. Pureté Thermale - micelárna voda 3v1
Ak je niečo, čo mám od Vichy naozaj rada, tak sú to ich micelárky. Pri ich aplikácii mám vždy pocit dokonale vyčistenej a sviežej pleti, nič ma neštípe a nedráždi, a navyše ani nelepí, ako niektoré iné na mojej pleti. Nemám jej čo vytknúť, v jednom kroku odlíči makeup, osvieži pleť a zanechá ju jemnú. :) Nemá žiadnu špecifickú vôňu, a tak je je používanie bezproblémové. :)

 3. Idéal Body Aqua Sorbet - telová starostlivosť 
S týmto produktom som sa stretla prvýkrát, pretože si z Vichy kozmetiky vyberám prevažne iba prípravky na pleť. Bola som prekvapená, že z mojej obľúbenej rady Idéalia je aj takéto povedzme telové mlieko, ktoré slúži na celodennú starostlivosť a hydratáciu pokožky v lete. Mliečko je jemnej broskyňovej farby, krásne sviežo vonia, a má ľahkú konzistenciu, ktorá sa rýchlo vstrebe do pokožky a zanechá ju hydratovanú. Nie je to taký ten mastný pocit, ale iba naozaj ľahká hydratácia, vláčnosť a také oživenie suchej pokožky. :) Z tohto produktu sa určite pozriem aj na plné balenie, pretože to bude na leto výborný pomocník. :)

 4. Aqualia Thermal - ľahký denný a nočný krém
Dostávame sa k produktom, ktoré ma úplne dostali, a od začiatku som z nich naozaj veľmi nadšená. Ide o ľahký denný a nočný krémik z rady Aqualia Thermal, ktoré zabezpečujú celodennú hydratáciu pleti. Od okamihu kedy som ich prvýkrát skúsila, som ich nepustila z ruky, nočný mám stále pri posteli a denný v kúpeľni, a používam ich pravidelne každý deň. Ak si niekedy vyberám nové pleťové krémy, vždy sa pozerám po rade, ktorá ma v názve Aqua, Hydra... alebo podobne, pretože to sú presne produkty, ktoré mi sedia. Dokonale hydratujú, zvláčňujú a ja mám pocit, ako keby som si na pleť práve rozprášila nejakú termálnu vodu, pretože sú tak krásne ľahučké a jemné, že sa v momente vstrebú a zanechajú na pleti skvelý pocit! :) Denný krém je bielej farby, nočný je takej azuritkovej modrej, a nie je nejak hustejší oproti dennému, ako sme zvyknuté pri iných nočných krémoch. Je taktiež ľahkej konzistencie, a slúži aj ako maska na noc. :) A aby som nezabudla na to najlepšie - vôňa!!! To je tak krásna a príjemná vôňa, že si pôjdem určite kúpiť aj plné balenia týchto krémov, pretože ma naozaj veľmi dlho niečo takto nedostalo, ako tieto Aqualia Thermal krémiky od Vichy. :) Majú u mňa 100% spokojnosť. :)

 5. Dercos - upokojujúci šampón na vlasy pre citlivú vlasovú pokožku,
Idéal Soleil Bronze - opaľovací gel-fluid krém na tvár s SPF 30
Poslednými produktami, ktoré sa v taštičke nachádzali, boli 2 vzorky opaľovacieho krému na tvár z rady Idéal Soleil Bronze, ktoré optimalizujú opálenie, a vďaka vyššiemu SPF faktoru chránia pred UV žiarením aj slečny, ktoré majú problém s pobytom na slnku. Ako som spomínala, ja takýto vysoký SPF faktor nepoužívam, pretože sa opaľujem veľmi ľahko a rýchlo, keďže som tmavší typ, ale určite ho posuniem niekomu, kto to potrebuje. :) Našla som si v sete ešte vzorku šampónu na vlasy Dercos, ktorý je určený pre citlivú vlasovú pokožku normálnych až mastiacich sa vlasov, a tak som ho skúsila, pretože sa mi občas po umytí vlasov robia lupiny, alebo mám suchú podráždenú pokožku vlasov. Po tomto som ich mala výrazne menej, a pokožka nebola taká suchá a svrbivá. Šampón je priesvitný, dobre pení, a nemá nejakú výraznú arómu, dokonca po ňom idú vlásky dobre rozčesať aj bez balzamu alebo oleja. :) 

Ktoré produkty kozmetiky Vichy máte najradšej? :) Dávate prednosť pleťovej starostlivosti alebo telovej? :) 

Teším sa na Vaše komentáre. :)

Ak ste sa ešte neprihlásili na odber, určite tak urobte, aby Vám nič neuniklo, napravo na blogu v sekcii "ODBER BLOGU", tlačidlom "Sledovať" :), alebo na mojej FB stránke, alebo Instagrame. :)  
 
Majte sa krásne! :)  


*Veronika

9 komentárov:

  1. Aqualiu jsem měla a je skvělá :-)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. ten sprej vyzerá byť dobrá pecka, jednak vysoký faktor a jednak sa mi páči, že je to v spreji :)
    Drew's Beauty

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Vichy mám veľmi rada, hlavne ich radu Normaderm som si obľúbila :)

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Pleťová péče od Vichy mi moc nesedí, ale s tělovou nemám problém. letos se chystáme k moři, tak pokukuji po nějaké sluneční ochraně od Vichy :-)
    All my cosmetics

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Mala som tú vodičku a prekvapilo ma, ako dobre odličuje. :)

    Rebelliouslily

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Ten SPF sprej je perfektní mít celé léto v kabelce, já upřednostňuji La-Roche Posay, ale jakýkoliv s ochranou je "must have" na léto.

    LenaČerge

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Tie miniatúrky vyzerajú rozkošne :) Od Vichy som ešte nič neskúšala, no už som rozmýšľala nad pleťovou kozmetikou :)

    www.frenchstyle.eu

    OdpovedaťOdstrániť
  8. Jee tak ty mini verze jsou vážně super a roztomilé :D Já používám na opalování Biodermu olej, ten mam fakt rada :)

    LITTLETHINGSFOREM

    OdpovedaťOdstrániť
  9. Včera som presne váhala nad micelárkou od Vichy, škoda, že som tento článok nečítala včera :) tie mini verzie sú super, hlavne praktické na cestovanie. ❤ xx

    Simona | l i v e i n f o x w o r l d

    OdpovedaťOdstrániť