nedeľa, 4. júna 2017

Jarné novinky kozmetiky REVLON - Ultra HD rúže na pery :)

Ahojte :)

Dnešný článok začnem bez zbytočne dlhého úvodu. :) A na rovinu sa priznám s tým, že milujem Revlon produkty na pery! :) Už keď mi prišli moje prvé Ultra HD matné lesky, o ktorých ste si mohli prečítať TU, tak som si ich natoľko obľúbila, že sa stali mojimi pravidelnými spoločníkmi na bežné dni. A keď som si hovorila, že by mohli byť podobné aj Revlon rúže, tak ma práve v tom čase prekvapil kuriér so zásielkou od Revlonu, kde na mňa vykukli takéto krásne jarno-letné farbičky rúžov Ultra HD. :) Už dlhšiu dobu verím, že všetko si do svojho života priťahujeme myšlienkami, a už sa mi to x-krát naplnilo, takže verím, že aj toto nebola náhoda. :) 
Poďme sa pozrieť na to, aké podľa mňa sú nové Revlon Ultra HD rúže, a ktoré z nich sa oplatí si zadovážiť. :)


BALENIE
Ako môžete vidieť na fotke, k dispozícii je 8 nádherných odtieňov v tenkých dlhších baleniach, s ktorými Revlon tentokrát prišiel, nie sú to klasické menšie a hrubšie balenia rúžov, na aké sme zvyknuté. Mne sa toto balenie veľmi páči, páči sa mi aké je lesklé, odrážajúce a super je aj to, že každý je v približnej farbe odtieňu rúžu, takže ak medzi viacerými hľadáte nejaký konkrétny, ide to rýchlejšie. :) Oceňujem opäť ich klasické "kliknutie" pri vysúvaní a zasúvaní rúžu, vďaka ktorému sa vám len tak ľahko nevysunie sám od seba. Zmenila by som možno len vrchnáčiky, ktoré mi na túto značku prídu lacné. Taktiež napríklad samotného rúžu nie je v balení tak veľa, ako je dlhé to balenie. Rúž vysuniete tak do 3cm, a balenie má niečo viac ako 11cm, čiže to tak trošku klame na pohľad. :) I keď pre mňa je to skôr výhoda, pretože málokedy spotrebujem celý rúž, ale tu sa toho neobávam, a viem, že ak si ho kúpim, tak ho aj celý miniem. :)


VZHĽAD, KONZISTENCIA A VÔŇA
Revlon Ultra HD rúž je pekne skosený, a tak sa ním dajú dokonale vykresliť obrysy pier, kútiky, a s väčšou plochou potom prejdete celé pery. I keď pri niektorých odtieňoch, o ktorých si ešte povieme, odporúčam použiť kontúrku, pretože ak nemáte pekne vykreslené pery už od prírody, tak vám rúž tak pekne nevynikne. :)
Čo je ich veľkým pozitívom je konzistencia. Sú krásne krémové, jemné, úplne vám kĺžu po perách ako keby ste si dávali nejaké masielko alebo balzám. Navyše sú hydratačné a nevysušujú pery. Určite ak budete mať príležitosť, tak si aspoň skúste ten pocit na perách s týmito Ultra HD rúžmi, pretože je to naozaj veľmi príjemné
Tu vám ale napíšem taký malý postreh a upozornenie do týchto horúcich dní: Nenechávajte si ho dlho na slnku alebo vo veľkom teple, lebo sa rýchlo topí a je potom až príliš mäkký. Radšej ich držte v tieni a chlade. :)
A tým hlavným a najväčším plusom pre mňa je ich vôňa. :) Typická Revlon vôňa vanilky a manga, ktorá je sladká, príjemná a ak ste mali niekedy nejaký Revlon rúž alebo matný lesk, tak určite viete o akej vôni hovorím. :)

ODTIENE
Prišlo mi na testovanie 8 odtieňov, ktoré som rozdelila na dve skupiny, aby som vám ich mohla bližšie opísať. :) Prvou skupinou sú nude jemnučké odtiene, ktoré môžete nosiť v podstate kedykoľvek počas roka, a druhou skupinou sú typické jarné a letné svieže krásne odtiene, ktoré som si naozaj na toto obdobie zamilovala. :)

NUDE ODTIENE


Medzi nude jemné odtiene Revlon Ultra HD rúžov som zaradila odtieň 700 sand, ktorý je slabučko hnedý, veľmi nenápadný odtieň. Na mne však vyzerá veľmi bledo, a pripadá mi, ako keby som mala na perách makeup. Myslím si, že mi oveľa viac sedia výraznejšie rúže, a tak sa tento nestal veľmi mojim obľúbeným. :)


Druhým je odtieň 710 desert, ktorý sa mi už páči viac, pretože lepšie sedí mojej farbe pier. Je tmavší hnedý, bez trblietok, je to taká tá farba, ktorú si dáte na pery, keď chcete mať na nich nejaký produkt, ale naopak nechcete aby to veľmi kričalo. :) Za mňa tento rozhodne áno. :)


Odtieň, ktorý si ma nezískal ako druhý, je 705 dawn, ktorý ma nepotešil svojimi trblietkami. Nikdy som trblietky na rúžoch a leskoch nemala rada, pretože vám potom počas dňa chodia kade tade mimo pier, na bradu a neviem kam, a to ma hnevá. I keď by sa to pri týchto možno nestalo, mám k ním už dlho také nesympatie. :)


A posledným odtieňom v tejto skupinke nude odtieňov je 720 pink cloud, ktorý je úplne jemnučko ružový, na mne opäť pôsobí mŕtvolne, a necítim sa v takýchto farbách dobre. Som tmavší typ a mám na sebe radšej výrazné farby, dokonca si myslím, že takéto rúže som nikdy nenosila. :)


SVIEŽE ŽIARIVÉ ODTIENE


Touto druhou skupinkou Revlon rúžov vylepšíme ich celkové skóre, pretože sa mi páčia všetky 4. :) Majú nádherné žiarivé farby, ktoré potešili moje oči, ale aj pery, pretože napriek tomu, že sú naozaj veľmi sýte a krycie, tak ich na perách vôbec necítite, dá sa s nimi pekne pracovať a dopĺňať ich počas dňa, a síce sa trošičku otláčajú, tak na moje prekvapenie je ich výdrž skvelá! :) Tieto môžem odporúčať všetkými desiatimi, ak máte rady sýte farby a jemnú krémovú konzistenciu rúžov. :)


Prvým je odtieň 730 tropical v krásnej sýto ružovej farbe, ktorá sa hodí teraz na leto k opálenej pleti, kedy krásne vynikne. :) Ak si dáte takýto výrazný rúž, tak stačí už len jemný makeup a máte vybavené. :)


Ďalším mojim miláčikom je odtieň 765 blossom v zaujímavej fialkovo ružovej farbe, ktorá si ma dostala na prvý pohľad. Najmä preto, že takýto odtieň rúžu doma ešte nemám, a ani som ho asi nikde ešte nevidela. Je to naozaj netradičná farba, ktorú budem s chuťou nosiť počas jari a leta. :)


Už dlhšie som si chcela kúpiť nejaký koralový odtieň rúžu, a tak sa teším, že mi tento od Revlonu prišiel práve vhod. 740 coral ale nie je až taký sýto oranžový, ako vyzerá v obale, a to je super! Na perách vám vznikne iba jemný koralový film, ktorý nijak neťahá oči, ale pritom sú pery jemne sfarbené do oranžova. :)


Na záver posledný odtieň, ktorý mi vyrazil dych pri prvej aplikácii, a to je odtieň 745 rhubarb. :) S červenými rúžmi je často problém s ich sýtosťou, a tak som si myslela, že tým, že sú tieto rúže také krémové, tak že to nebude nejaké silné sfarbenie. Ale omyl! :D Toto je tak dokonale sýty a sfarbujúci rúž, že stačí jedna vrstva a máte takto krásne červené pery. :) 745 rhubarb je jednoducho úžasný! :) (Poznámka na záver: Až teraz pri prekladaní názvu odtieňa som zistila, že je to rebarbora. :) Čo všetko vás blogovanie naučí... :) )

VÝDRŽ
Napriek tomu, aké sú tieto rúže krémové, balzamové a hydratačné, ich výdrž je skvelá. I keď sa vám počas dňa trochu odtlačia na fľašu, pohár alebo slamku, tak stále budete mať na perách vrstvu rúžu, ktorá sa dá ľahko doplniť. Prekvapilo ma to aj pri nude aj pri farebných odtieňoch, keď som sa ešte večer pozrela na pery, a vyzerali ako práve natreté. :)

Tieto nové Revlon Ultra HD rúže by som s kľudným svedomím odporúčala. :) Svojimi vlastnosťami si ma úplne dostali, a ak si medzi nimi navyše nájdete odtieň, ktorý sa vám bude páčiť, tak určite choďte do toho. Ešte len dodám, že 1,7 gramové balenie rúžu dostanete kúpiť za cca 9-10€. :)

Zaujali Vás tieto nové jarné Revlon rúže? :) Ktorý odtieň by ste si vybrali Vy? :)

Budem sa tešiť na Vaše komentáre. :)
 
Ak ste sa ešte neprihlásili na odber, určite tak urobte, aby Vám nič neuniklo, napravo na blogu v sekcii "ODBER BLOGU", tlačidlom "Sledovať" :), alebo na mojej FB stránke, alebo Instagrame. :)  
   

Majte sa krásne! :)  


*Veronika

24 komentárov:

  1. Moc krásné odstíny rtěnek. :)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Krásne farbičky, super článok :) chcem sa opýtať, aký máš lak na nechtoch? ;) parádny je...

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem pekne :) je to Catrice z limitky Pulse of purism odtieň C03 Pure Hibiscocoon :) myslím že je ešte stále v predaji :)

      Odstrániť
  3. Uf, ten prvý vyzerá dosť mŕtvolne :) najviac sa mi páčia tropical a rhubarb :)

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Krásne odtiene :) najmä 740 :)

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Tiež ich mám a chystám s nimi článok a som rada, že sa vo veľa veciach opäť "prekvapivo" zhodneme :) Mne sa tieto dlhé balenia veľmi páčia a tiež ako ty rúže nespotrebúvam. Dokonca myslím, že som ešte žiaden neminula celý :D A nemôžem zabudnúť pochváliť fotky ♥

    Candy | C a n d y G r a n t

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Wau, krásne ruže. Tie nude ma velmi neoslovili, ale druhá skupinkaa, je naozaj užasná. Najviac sa mi páči Tropical, milujem takéto ružové rúže :)

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Nad těmito rtěnkami už jsem slintala v Rossmannu :D Bohužel si neumím vybrat jednu barvičku :/ O trošku víc se mi líbí odstíny z druhé várky, asi proto, že se blíží léto :) Jinak produkty na rty od Revlonu mám taky moc ráda, jejich pigmentace je vždycky perfektní :) Tuhle zásilku vám všem trošku závidím, abych se přiznala :D A to s tím myšlením nevím, jestli funguje, ale třeba vím, že dobré skutky se lidem vrací :)

    Pauline’s Tiny World♥

    OdpovedaťOdstrániť
  8. Krásné odstíny, máš je moc pěkně nafocené :).
    Beauty by K.

    OdpovedaťOdstrániť
  9. Tie farby sú úplne božské a vážne neviem či by som si vedela vybrať. :) A skvelá recenzia. :)

    OdpovedaťOdstrániť
  10. Odstíny jsou moc pěkné , chválím , že jsi je nafotila i na rtech :-)

    OdpovedaťOdstrániť
  11. Tyjo ani nevím, který se mi líbí nejvíce :) brala bych všechny :D
    Maris Novotná

    OdpovedaťOdstrániť
  12. Krásné! Za mně 710. Mrknu na ní v Rossmannu.

    OdpovedaťOdstrániť
  13. Revlon ako značku milujem a tieto rúže vyzeraju veľmi dobre. Mne osobne sa páčia všetky, ale ak by som si mala vybrať len jednu, tak najviac asi 765 a z tých jemnejších 740 :) ❤ xx

    Simona | l i v e i n f o x w o r l d

    OdpovedaťOdstrániť
  14. Ty první čtyři se mi moc nelíbí, ale ten poslední jen naldherný :)

    OdpovedaťOdstrániť
  15. Krásne farby, u mňa by viedol tropical, ten je ideálny na leto :)) a už na pohľad vyzerajú na perách naozaj príjemne :)

    OdpovedaťOdstrániť
  16. Wow, tolik krásných barviček :-). Všechny působí opravdu moc hezky, ale nejvíce mě zaujaly asi ty výraznější odstíny.
    Ennepenne.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  17. Skvělý! :) Nude barvy zaujaly, líbí se mi :)

    OdpovedaťOdstrániť
  18. Rúže sú krásne. Naj je podľa mňa ten tropical. :)

    OdpovedaťOdstrániť
  19. Wau tak tie sú krásne :) Bavia ma tie balenia, že nie sú klasické "rúžové" a trošku sa podobajú na ColourPop, ale prídu mi elegantnejšie a prepracovanejšie. Odtine sú pekné, ale čo je škoda, že neprišli s ničím novým, s nejakou zaujímavejšou škálou. Kažodpádne celý článok na mňa pôsobí super letným dojmom :)

    Domča z BeYOUtiful

    OdpovedaťOdstrániť
  20. Rúže môžem :) Páči sa mi hlavne 705, ten si viem predstaviť aj na sebe :)

    IVANNA/IVANXNA.BLOGSPOT.SK

    OdpovedaťOdstrániť
  21. Krásne odtiene, všetky by som brala :)

    OdpovedaťOdstrániť
  22. krásné barvičky! brala bych všechny :)

    OdpovedaťOdstrániť