utorok, 30. mája 2017

Zeleno-fialové glitrové líčenie s kozmetikou Makeup Revolution :)

Ahojte :)

Možno si spomínate na môj nedávny článok, v ktorom som vám ukazovala produkty, ktoré som si objednala zo stránky makeuprevolution.cz (TU). :) Boli medzi nimi aj malinké glitre Pure Pigments a paletka trošku odvážnejších očných tieňov Colour Chaos, ktoré som sa dnes rozhodla konečne vyskúšať, a spraviť s nimi výraznejšie líčenie. :) 

I keď v týchto horúčavách, aké boli dnes je asi výrazný makeup to posledné po čom túžime :D, tak ho predsa len môžete brať ako inšpiráciu na večerné líčenie, rôzne udalosti, alebo možno si ho môžete len tak vyskúšať, ako ja. :) Ak ma sledujete dlhšie, tak viete, že keď už robím nejaké líčenie na blog, tak chcem aby bolo iné. Klasických návodov na jemné každodenné líčenia je plný internet ( i keď aj také na blogu mám :) ), a preto radšej vždy premýšľam nad líčením, ktoré by pre vás nebolo bežné, niečo čo ste možno ešte na blogoch nevideli. :)


K môjmu dnešnému líčeniu som si z týchto dvoch pigmentov vybrala zelený odtieň Rivalry, i keď veľmi som váhala, pretože aj čierne Antic si viem dokonale predstaviť v dymovom líčení, a určite sa k nim ešte vrátim a spravím na blog aj nejaké takéto líčenie v štýle nočnej oblohy. :)

Makeup Revolution Pure Pigments sú pigmenty, ktoré sa síce nachádzajú v malej nádobke, je ich iba 1,5 g, ale sú tak silné a sýte, že ich naozaj stačí malé množstvo. Kľudne by namiesto 4 dierok na otvore stačila jedna, pretože z malinkej "ďobky" spravíte úžasné líčenie na celom viečku. :) Čo je skvelé, že neprášia, neopadávajú a hádžu krásne odlesky. Odporúčam ich nanášať trošku navlhčeným štetcom, a potom prstom ešte vklepkať jednu vrstvu. :) Ja som s nimi maximálne spokojná, a majú u mňa 10 bodov z 10. :)


Pôvodne som chcela spraviť líčenie "tón v tóne", a použiť nejakú žltú,bledozelenú a maximálne hnedú farbu. Potom som si ale povedala, že zelené pigmenty na ňom zaniknú, a chce to niečo kontrastnejšie. Tak som zvolila z paletky Colour Chaos tmavofialový očný tieň, ktorý som použila aj na horné viečko, aj ako spodnú linku. Do vnútorného kútika a pod obočie som z tejto paletky použila úplne prvý strieborno-biely trblietavý tieň, ktorý oko ešte viac rozjasnil. Potom som už len do stredu viečka vklepkala namokro zelené pigmenty, ako vnútornú linku som na spodnom viečku použila čiernu ceruzku, ktorú som jemne naniesla aj k horným mihalniciam, a na záver už iba vrstva čiernej maskary. :) 
Teda, to bol prvý plán záveru tohto líčenia. Potom som si povedala, že to chce ešte nejakú "divočinku". :D A tak som vytiahla malé štrasové nálepky - kamienky, ktoré som si kúpila v obchode Tedi, sú pôvodne určené asi na niečo iné ako na makeup :D, ale mne úplne vyhovuje, že už ich nemusím lepiť lepidlom a držia. :) Tri ružové najmenšie kamienky som si nalepila ešte pozdĺž očných tieňov, a aj keď som si potom hovorila, že to už asi bolo príliš, tak nevadí, blog znesie. :) Do bežného líčenia si ich samozrejme nemusíte dať. :)


 Ako sa Vám takéto líčenie páči? Používate aj Vy pigmenty, glitre, kamienky a iné ozdoby? :) Poradili by ste mi ešte nejaké kvalitné k výraznejšiemu líčeniu očí? :)

 Budem sa tešiť na Vaše komentáre. :)

Ak ste sa ešte neprihlásili na odber, určite tak urobte, aby Vám nič neuniklo, napravo na blogu v sekcii "ODBER BLOGU", tlačidlom "Sledovať" :), alebo na mojej FB stránke, alebo Instagrame. :)  
   

Majte sa krásne! :)  


*Veronika

20 komentárov:

  1. Toto líčenie je naozaj dokonale a veľmi ti pristane :) tie kamienky mu podľa mňa dodávajú ešte väčší šmrnc :)
    http://ardnaxelaslife.blogspot.sk

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Veronika moja, tak toto je naozaj veľmi krásne líčenie ♥ Kamineky sú úplne dokonalý detail, si veľmi šikovná :)*
    Candy

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Tak to líčení se ti moc povedlo a máš krásné oči! Jinak já jsem ještě žádný pigment nevyzkoušela, takže s tím ti nedokážu ani poradit. BEAUTYPUSINKA

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Nádhérné líčení :) YourVee.blogspot.com

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Krásne! Pigmenty som niekedy používala veľmi často, teraz ich naopak nepoužívam skoro vôbec, ale navnadila si ma na ne zas :)) Niekedy som si kupovala Gosh a super sú aj NYX 🙂

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Moc hezká inspirace, já bych takovéto líčení viděla spíš na večer. Pigmenty nepoužívám protože to s nimi zatím neumím :-D Náhodou ty kamínky vypadají hezky, možná fialové by vynikly víc ale i tak to není zlé :-)

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Já mám od stejné značky jiné odstíny pigmentů a používám je teď s těmi od Inglotu asi nejčastěji. Úplně mi nahradily oční stíny a paletky a vyhovují mi :-)
    All my cosmetics

    OdpovedaťOdstrániť
  8. Pekné líčenie, také odvážnejšie ale páči sa mi. :)

    Rebelliouslily

    OdpovedaťOdstrániť
  9. No pěkný, barevný :) já bych ráda viděla i foto z větší dálky .)

    OdpovedaťOdstrániť
  10. To líčení je fakt krasne...a i když je trošku výrazné, urcite bych se v něm nebála vyjít na ulici.. Konečně něco Napaditého, co se jen tak nevidí❤

    OdpovedaťOdstrániť
  11. slečny moje, ďakujem veľmi pekne za také krásne komentáre! :) som rada, že líčenie splnilo to čo som ním chcela dosiahnuť, že je to niečo iné, niečo čo nie je tak bežné :) možno by sa hodili tie fialové kamienky viac, ale ako som písala, chcela som trochu divočinku :) a fotka z väčšej diaľky bohužiaľ nebola možná, lebo som mala nalíčené iba jedno oko :))) niekedy sa mi chce robiť líčenie celej tváre, vtedy fotím samozrejme celú tvár, ale teraz som si povedala, že jedno oko stačí, keďže som si ho po nafotení odlíčila. :) takže celý makeup nabudúce :)

    OdpovedaťOdstrániť
  12. Krásne, presne ako píšeš, obyčajných tipov na líčenie je plný internet, toto je veľmi nápadité a k tebe sa neskutočne hodí ❤ xx

    Simona | l i v e i n f o x w o r l d

    OdpovedaťOdstrániť
  13. Super fotky :) Produkty vyzerajú úžasne, už si od Makeup Revolution musím niečo kúpiť aj ja. Všade len samé skvelé produkty!

    www.frenchstyle.eu

    OdpovedaťOdstrániť
  14. Krásne líčenie a paletka vyzerá úžasne, má skvelú pigmentáciu. Zbožňujem veci od Makeup Revolution.:)

    OdpovedaťOdstrániť
  15. Líčení je moc pěkné, kamínky tomu dodávají ten letní šmrnc :) ♥

    Pauline’s Tiny World♥

    OdpovedaťOdstrániť
  16. nádherné farby :) strašne sa mi páči ten fialový tieň pod okom :)

    OdpovedaťOdstrániť
  17. Nádherné líčení :) Moc se mi líbí ty kamínky, ale hlavně je super ta barevná škála paletky :)

    Inspiration by Linda

    OdpovedaťOdstrániť
  18. Moc hezké líčení! Paletky od Make-up Revolution mám ráda. Jejich barevné škály jsou super :)
    Meet My Lovely World

    OdpovedaťOdstrániť