utorok, 23. mája 2017

Novinky kozmetiky Oriflame - kampaň 8/2017 :)

Ahojte :)

Opäť by som vám rada napísala o niekoľkých skvelých novinkách kozmetiky Oriflame, ktoré nájdete v aktuálnom katalógu č. 8/2017. Produkty budú v predaji od 22.05. až do 11.06.2017, takže máte dosť času naštudovať si recenzie nás blogeriek, alebo si pozrieť celý online katalóg TU, aby ste si vedeli čo najlepšie vybrať tie správne produkty pre vás. :) 

Blíži sa nám leto, a tak aj produkty v tomto 8.katalógu Oriflame sú svieže, voňavé,odľahčené...vhodné práve na toto horúce obdobie, a dokonale vás pripravia na leto od hlavy až po päty. :)

NOVÁ RADA OPTIMALS

Hneď na prvých stranách katalógu Oriflame nájdete ich vylepšenú kolekciu produktov na pleť OPTIMALS, konkrétne ide o radu EvenOut, o ktorej som už pár viet písala aj v tomto článku, keď som mala možnosť priamo sa zúčastniť na predstavení  tejto kozmetiky, na skvelých "Raňajkách s Oriflame". :) 

OPTIMALS - EvenOut je určená na žiarivú a jednotnú pleť, obsahuje komplex LumiLight, ktorý redukuje vzhľad pigmentových škvŕn, ale používať ho môžete aj ako prevenciu proti nim, a hlavne na jednotný tón pleti, ktorý zabezpečia prírodné ingrediencie obsahujúce antioxidanty, vitamíny a esenciálne oleje. A ako som písala v predošlom článku, táto kozmetika neobsahuje parabény a iné škodlivé chemikálie.

 1. Optimals EvenOut denný a nočný krém
Tak ako sme zvyknuté pri radách pleťovej kozmetiky, najlepšie je používať celú sadu, pre dosiahnutie požadovaného výsledku. Preto tu ako prvé máme krémiky- denný obsahujúci zmes egreša, túžobníka brestového a oleja zo semien brusníc, a nočný obsahujúci zmes egreša, túžobníka a oleja zo semien šípok. Oba sú v pekných sklenených nádobkách, typických pre pleťové krémy Oriflame, nočný je odlíšený tmavšou metalickou farbou, ktorá sa mi mimochodom veľmi páči na týchto baleniach EvenOut rady. Oba prenádherne voňajú, tak krásne sviežo a trochu ovocne. Pri ich aplikácii mi vždy pripomenú vôňu opaľovacích krémov a práve leta. :) Denný krém je snehovobielej  farby, stačí ho naniesť na pleť veľmi máličko a postačí vám na celú pleť. Rýchlo sa vstrebáva a zanecháva pleť krásne jemnú a žiarivú. Nočný krém je ľahšej  konzistencie, a dokonale poslúži na večerný rituál v starostlivosti o pleť. Ja som si tieto krémy veľmi obľúbila, a aj napriek tomu, že netrpím pigmentovými škvrnami, páči sa mi ich efekt rozjasnenia a takého "zobudenia" pleti, ktorá sa v okamihu stane z mdlej žiarivá a svieža. :) Denný navyše obsahuje aj SPF faktor 20, čo je na leto ideálne! :)
kód v katalógu: denný 32479, nočný 32480 strana 3-5
objem: 50ml
cena: 7,99€ (na takéto krémy naozaj skvelá cena! )

 2. Optimals EvenOut rozjasňujúce sérum a očný krém
Aby bola starostlivosť kompletná, rada EvenOut obsahuje aj sérum a očný krém. A rovnako ako krémy, aj tieto dva produkty sa zaradili medzi moju pravidelnú rutinu pri dennej a večernej starostlivosti o pleť. Očný krém mi prišiel práve vhod, keď sa mi môj už doma minul. Bola som zvedavá na účinky tohto a naozaj prekvapil. Ako si môžete všimnúť na fotke, je jemnej konzistencie, je ľahučký a to presne potrebuje moje jemné okolie očí. Obsahuje túžobník a rebríček obyčajný, plus je obohatený aj o kofeín a to je tá správna "bomba" pre moje často unavené oči. Skvelo mi pokožku rozjasní a zhydratuje. Rýchlo sa vstrebe a tak sa môžem ráno hneď po aplikácii kľudne nalíčiť. Ak ho spojíte aj s dobrým rozjasňujúcim korektorom, tak kruhy pod očami a známky únavy si nikto nevšimne. :) Očný krém má praktické vytláčacie balenie a stačí ho naozaj malé množstvo. Posledným produktom rady EvenOut je brutálne skvelé sérum. Na fotke môžte vidieť, že obsahuje také ružovkasté čiastočky, ktorých sa ale nemusíte obávať, pretože slúžia iba na rozjasnenie pleti. Okrem túžobníka obsahuje ešte zmes bazového kvetu, nechtíka a čerešne na väčšiu žiarivosť pleti. Má jemnú konzistenciu a v spojení s ostatnými produktami rady EvenOut je skvelé. Balenie je praktické na pumpičku, jediné čo môžem vytknúť je chýbajúci uzáver navrchu, ktorý by som ocenila. :) 
kód v katalógu: očný krém 33226, sérum 33108 strana 7
objem: očný krém 15ml, sérum 30ml
cena: očný krém 6,99€, sérum 8,99€ (opäť úžasné ceny vzhľadom na kvalitu!)

  VÔNE
  
S blížiacim sa letom odkladáme aj naše ťažké silné vône, a siahame skôr po ľahkých, ovocných a kvetinových vôňach, ktoré náš nos nezaťažia a my sa cítime sviežo. :) Oriflame v aktuálnom katalógu taktiež prichádza s takýmito vôňami, vhodnými na letné obdobie. :)

 1. dámska toaletná voda Sensual Jasmine, pánska toaletná voda Cool Lavender
Musím povedať, že toaletka Sensual Jasmine ma z týchto všetkých produktov, ktoré mi prišli na testovanie, potešila najviac. :) Nedávno som si chcela podobnú s jazmínom kúpiť, ale povedala som si, že mám doma dosť vôní a nebudem rozšafná, a tak to Oriflame asi nejak telepatiou zistil, pretože vôňa Sensual Jasmine, ktorú mi poslali, je nádherná! :) Jemná, svieža, kvetinová...a taká,akú si na leto predstavujem. :) Okrem jazmínu obsahuje ešte konvalinku a biele pižmo, tak si viete predstaviť tú krásnu čistú vôňu, ktorú má. :) Ako keby ste sa prechádzali rozkvitnutou  lúkou. :) Dámsku vôňu dopĺňa pánska toaletka Cool Lavender, ktorá vonia taktiež veľmi pekne. Ja v týchto pánskych vôňach veľmi nevidím rozdiel. Podľa mňa voňajú všetky skoro rovnako, a vždy len usúdim, že vonia tak pánsky. :D Pánsky,ale pekne. :) Táto konkrétne poputovala môjmu ocinovi, ktorému sa veľmi páčila. :)
kód v katalógu: dámska 33168, pánska 33349 strana 132-135
objem: dámska 50ml, pánska 75ml
cena: dámska 7,99€ (pri nákupe z katalógu za 20€)

 2. cestovné balenia parfumov - Giordani Gold Essenza, Possess a Amazing Paradise
Keď tak premýšľam, tak takéto malinké vreckové  balenia parfumov som ešte nikdy nemala. Nevadí mi nosiť v kabelke celý flakón, ale napríklad teraz pri CK Euphorii sa mi stáva, že sa mi celý strieborný flakónik odiera, a keďže je to 100ml balenie, tak by som z neho prijala aj menšie cestovné balenie. Oriflame na to myslel práve teraz v čase dovoleniek a častého balenia sa hocikam na výlety, kedy potrebujete mať svoju vôňu po ruke. Páči sa mi tento nápad a navyše vône sú veľmi príjemné. Possess je výraznejšia a ťažšia, Paradise je jemnejšia, a také niečo medzi, čo sa mi páči najviac, je Essenza. :) 
kód v katalógu: 33492-33494 strana 39
objem: 8ml
cena: 4,49€

 STAROSTLIVOSŤ O POKOŽKU A PLEŤ

LOVE NATURE
 1. sprchový krém a telové mlieko s mandľovým olejom
Kolekciu inšpirovanú prírodou a šetrnú k životnému prostrediu Love Nature už určite poznáte, keďže som o jej produktoch písala už viackrát v týchto Oriflame článkoch. :) Tentokrát som testovala produkty s mandľovým olejom, ktorý vyživuje a chráni pokožku. Oba veľmi pekne voňajú, a vôňa sa drží na pokožke ešte dlho po sprchovaní a nakrémovaní. Tak ako pri predošlých produktoch z rady Love Nature, sprchový krém pokožku dobre umyje, hydratuje a zanechá ju hebkú na dotyk. Ak ešte použijete po sprche aj telové mlieko, pokožka bude jemná a pružná. :) 
kód v katalógu: sprchový krém 32616, telové mlieko 32617 strana 130-131
objem: sprchový krém 250ml, telové mlieko 200ml
cena: sprchový krém 4,49€, telové mlieko 4,99€

 2. hydratačná pleťová maska Essentials
Táto maska je druhý produkt, ktorý ma v tejto kampani veľmi potešil, pretože v poslednej dobe som si veľmi obľúbila používanie pleťových masiek, ale pri niektorých mi prekážalo ich ťažké a husté zloženie, pretože sa mi ťažko nanášala, musela som si dávať pozor pri každom pohybe alebo mimike, a potom sa aj dlho zmývala. Preto som bola pri prvom testovaní tejto melónovej pleťovej masky Essentials skeptická, ale keď som si ju vytlačila na ruku, hneď to zo mňa opadlo, pretože toto je úplne iný typ masky, na aké som zvyknutá. :) Je jemná, ľahučká a vhodná na letné obdobie, pretože pri prvom kontakte pleť aj schladí, vôbec ju nezaťaží, je to ako keby ste si na tvár dávali nejaký krém. Mne veľmi vyhovuje, zanechá mi pleť zvláčnenú a vyživenú, musím však po nej použiť môj klasický pleťový krém, tak ako pri väčšine masiek. Maska pekne vonia po melóne, sú v nej použité čierne semienka z ktorých sa získava olej, ktorý je vhodný aj pre mastnú aj suchú pleť. Toto malé balenie vám vystačí podľa mňa tak na 10  aplikácii.
kód v katalógu: 25269 strana 96
objem: 50ml
cena: 1,99€ (skvelá cena)

 3. čučoriedkový hojivý zázrak
Keď som písala o starostlivosti na leto od hlavy až po päty, tak Oriflame to spĺňa do bodky, pretože prichádza aj s letnou limitovanou edíciou slávneho "vajíčka", tentokrát s vôňou čučoriedky. :) Tento hojivý zázrak má alebo mala už určite každá z nás, je to univerzálny pomocník na všetko, a určite sa zíde aj na suché pery  v lete. :) Vonia naozaj pekne čučoriedkovo a sladko, nie veľmi prehnane a umelo. :) Tento poputoval kolegynke, ktorá ho so mnou vymenila za trochu väčšie vajíčko - za jedno avokádo. :D 
kód v katalógu: 33445 strana 136 posledná
objem: 15ml
cena: 1,99€

 4. brúska na nohy Feet Up
K letu neodmysliteľne patria aj bosé  nohy v sandálikoch a šľapkách, a preto treba myslieť aj na dokonalú pedikúru a upravenú pokožku nôh. I keď to častokrát nie je ľahké, pretože v otvorených topánkach sa nám chodidlo odiera, pokožka je suchá a tvrdá, a preto skvele poslúži takýto malý pomocník - brúska na nohy. :) Ja som doteraz mala skúsenosti iba s klasickými penzami alebo pilníkmi, ale takúto na baterky som ešte nemala. :) Mimochodom batérie si treba dokúpiť 4 klasické AA, lebo nie sú súčasťou balenia. :) Brúska je plastová, ale napriek tomu veľmi dobre padne do ruky, je stabilná, a na konci má drsnú rotačnú hlavicu z karbidu kremíka, ktorá slúži na odstránenie suchej kože na chodidlách. Pozor, iba na chodidlách, pretože tam je pokožka dostatočne pevná a zvládne takýto tvrdý rotačný valček, inde na tele ju určite nepoužívajte. Táto brúska sa dá použiť aj na mokro aj na sucho, ja odporúčam používať ju po sprchovaní, kedy máte pokožku zmäknutú a tak vám to pôjde jedna radosť. :) Na záver si nôžky ešte nakrémujte a máte hotovo. :) U mňa sa zaradila medzi pravidelnú starostlivosť, a úpravu chodidiel s ňou som si obľúbila. :)
kód v katalógu: 29455 strana 22
cena: 24,99€

 5. čelenka Oriflame
Ešte na fotke pri melónovej Essentials maske, ste si mohli všimnúť túto bielu čelenku, ktorá je taktiež v aktuálnom 8.katalógu Oriflame. Ak si robíte doma pleťové masky, tak je to jednoznačne nutnosť, aspoň teda pre mňa, pretože nič ma nedokáže vytočiť viac, ako keď sa mi malé vlásky nalepia do masky! :D Ak si dáte čelenku, tak máte po probléme a nič vám neprekáža. Ja ju dokonca používam aj pri líčení, alebo len tak doma na bežné nosenie. Je skvelá, pretože je vyrobená s príjemného materiálu, mäkkého ako uterák, a tak vám na hlave nevadí, netlačí a nevytvára čiaru, ako niektoré plastové alebo silné čelenky. Jedinou nevýhodou je snáď iba biela farba, ktorá sa rýchlo zašpiní, avšak takýto kúsok látky máte opraný v rukách za 5 minút, alebo ju viete hodiť aj do pračky. :)
kód v katalógu: 20574 strana 68
cena: 4,50€ (to mi príde na čelenku dosť)

 DEKORATÍVNA KOZMETIKA


V kampani 8/2017 prichádza Oriflame so zaujímavými produktami v oblasti dekoratívky. Konkrétne ide o radu The ONE a kajalové očné linky v balení ako rúž :), a o matné rúže na pery v žiarivých letných farbách. :)

 1. kajalové očné linky The ONE - Carbon black, Smoky charcoal
Priznám sa, že pri prvom pohľade som si myslela, že pôjde o rúže. Však kto by si to nemyslel pri takomto balení. :) Bola som prekvapená, že očné linky sú už aj v takomto prevedení, ale hneď som si ich vedela predstaviť pri dymovom líčení, na ktorý som potom časom zistila, že sú aj určené. :) Majú síce kuželovitý hrot, ale peknú linku s ňou nespravíte. Navyše si neviem predstaviť ako ju budem po čase strúhať. :D Rozhodne je určená iba na linku, ktorú rozotriete do dymova. Vtedy vyzerá pekne, a na prekvapenie sa ani neotláča a dobre drží. :) Prišli mi 2 odtiene - čierna a sivá, a v ponuke nájdete ešte tretiu hnedú s trblietkami, ktorá môže byť tiež krásna ako horná linka. :)
kód v katalógu: carbon black 31187, smoky charcoal 31186 strana 55
cena: 3,99€

 2. matné rúže The ONE Colour Unlimited Matte - Soft rose, Vivid pink
Matné rúže sa na nás valia odvšadiaľ, a tak sa ani nečudujem, že Oriflame s nimi prišiel práve na leto v krásnych ružových žiarivých odtieňoch. :) Odtieň soft pink je bledučký, na mne vyzerá až tak trochu mŕtvolne, avšak na chuť som prišla žiarivému vivid pink odtieňu, ktorý je naozaj krásny a podľa môjho gusta. :) Nevýhodou je len to, že po čase robí také zhluky na perách, a keď ho chcete doplniť, tak je lepšie ho dať celý dolu a naniesť si novú vrstvu. Odporúčam použiť aj kontúrku, pretože napriek tomu, že má pekne skosený tvar a dá sa s ním zájsť aj do kútikov a ku krajom pier, tak po čase sa trošku "rozlieza" po perách. A pre slečny, ktoré majú pery takého typu ako ja, odporúčam aj balzám pred aplikáciou týchto matných rúžov. Inak ich matnosť  nie je až taká výrazná, je to taká tá zlatá stredná cesta, kedy dokážete s perami aj hýbať  a nevytvorí sa vám tá škaredá krusta...
kód v katalógu: soft rose 31684, vivid pink 31685 strana 67
cena: 3,45€
soft rose
vivid pink
  DOPLNKY

 1. slnečné okuliare Aruba
Čo viac patrí k letu, ako slnečné okuliare? :) Som človek, ktorý sa často zamýšľa nad úplnými samozrejmosťami, ale ja ich musím rozoberať až do detailu :D, a tak som nedávno premýšľala nad tým, či je niekto na svete, kto nemá slnečné okuliare. :D Pretože som išla po meste a mal ich každý na hlave. :D To len taká vsuvka, aby ste vedeli aká som psycho. :D Tieto Oriflame slnečné okuliare 100% chránia pred UV žiarením a chránia váš zrak. Pôsobia na mňa tak trochu retro a ako na takých pin-up ženách,a to sa mi veľmi páči. :) Dokonca mám takéto doma ešte z minulého leta, ale bez strieborných  kamienkov na bokoch. Mám rada takéto plastové okuliare, pretože ich často nosím aj ako čelenku, aby mi nezavadzali rozpustené vlasy. :) K týmto je dokonca aj krásne farebné pevné púzdro a malinká ružová handrička, čo je úžasné! :) 
kód v katalógu: 29476 strana 24
cena: 9,99€

 2. pánske hodinky Infinity
Keď som vybalila tieto hodinky z ich modrého semišového  púzdra, tak som si myslela, že sú dámske, prípadne unisex. Potom som si prečítala, že sú pánske z novej limitovanej edície. Podľa mňa by sa však nič nestalo, ak by si ich dala žena (možno s trošku hrubším zápästím:)), pretože mne by sa veľmi páčili ku klasickej bielej  blúzke do takého elegantného pánskeho štýlu. :) Každopádne som ich posunula ocinovi, ktorý mi hneď na druhý deň poslal fotku ako si ich zladil  k fialovej košeli a chválil sa nimi v práci. :) A to ma poteší  najviac, ak môžem niekoho obdarovať  a urobiť mu tým radosť. Takže ak máte tiež takých super  ocinov, priateľov, súrodencov...určite im ich objednajte. :)
kód v katalógu: 29464 strana 26
cena: 24,99€

WELLNESS

 1. jahodový kokteil Natural Balance
Produkt, ktorý som si nechala na úplný záver, a na ktorého recenziu som zvedavá aj u ostatných blogeriek, je tento jahodový wellness kokteil. Tak ako som sa na neho veľmi tešila, tak som z neho ostala veľmi sklamaná. Už keď si pozriete ako krásne ružovo (jahodovo) vyzerá na balení, a ako v skutočnosti vyzerá ten prášok, vám musí naznačovať, prečo ma sklamal. Ten prášok z ktorého sa kokteil mieša mi zapácha, absolútne tam necítim jahody, dokonca som si myslela, že mi omylom zabalili namiesto jahodového shakeu tú ich rajčinovú polievku, pretože to by asi takto chutilo a vyzeralo. Prášok mi nešiel ani dobre rozmiešať (mieša sa s vodou), treba použiť mixér alebo shaker, zápach ostal naďalej,a chuť bola pre mňa rovnako zlá. :( Niekde som čítala, že je dobré ho zmiešať s banánom a namiesto vody dať mlieko, a tak som to skúsila, vtedy to bolo celkom znesiteľné, ale nič, čoho chuť by som si užívala.Tento nápoj je pre mňa jedno veľké nepochopenie, a aj napriek tomu, že uznávam, že môže mať pozitívne účinky a zdravé zložky v sebe, tak radšej si dám namiesto tohto jablko,alebo čerstvú jahodu, ako takéto pofiderné prášky... :( I keď musím povedať, že na spomínaných raňajkách s Oriflame sme mali v pohárikoch takéto podobné, ale čokoládové s banánom, a to mi chutilo veľmi, takže možno časom skúsim nejaký iný pokus a dochutím ho ešte niečím, čím už ale asi stratí tú svoju podstatu...Za mňa tento kokteil rozhodne veľké sklamanie, a tak ako je uvedené na balení, že sa má zriediť s vodou a vypiť, tak to už určite nie. :D
kód v katalógu: 15447
počet porcií: 21
cena: 37,90 € (táto cena je rozhodne veľmi vysoká)

 Čo teda z tohto katalógu odporúčam ?
Určite celú radu Optimals - EvenOut, alebo aspoň očný krém, ktorý je skvelý, melónovú pleťovú masku Essentials, brúsku na nohy a matný rúž The ONE v odtieni Vivid pink! :)


Páčia sa Vám aktuálne novinky kozmetiky Oriflame? :) Ktorý produkt Vás zaujal najviac ? :)

Teším sa na Vaše komentáre. :)

 
  Ak ste sa ešte neprihlásili na odber, určite tak urobte, aby Vám nič neuniklo, napravo na blogu v sekcii "ODBER BLOGU", tlačidlom "Sledovať" :), alebo na mojej FB stránke, alebo Instagrame. :)  
 
Majte sa krásne! :)  


*Veronika

22 komentárov:

  1. Odpovede
    1. aj mne sa veľmi páčia :) myslím, že každou ďalšou a ďalšou kampaňou sa Oriflame len zlepšuje :)

      Odstrániť
  2. Koktejl mi vonia ako mrkva a tiež to nie je niečo, čo by som nutne potrebovala. Rúže sú super, mám rovnaký názor na Love Nature aj podobne dojmy z ostatných produktov. No som nadšená z vajíčka a pemzy. :)

    Rebelliouslily

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. tak sme na to opäť podobne :) idem prečítať aj tvoj článok :)

      Odstrániť
  3. Díky za recenze, vybírám, co si objednám a tak mi toto přišlo vhod. Mě velmi láká ta jasmínová vůně :-).

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. presne takýto účel som chcela aby tieto články mali, takže sa teším :) tá vôňa je nádherná! síce ju treba počas dňa ešte 1-2 krát nastriekať znova,lebo vypŕcha, aj tak podľa mňa stojí za to :)

      Odstrániť
  4. Vyzerá to super! Najviac ma zaujal hojivý zázrak s vôňou čučoriedky. Tento produkt milujem a mam doma skoro všetky vône. Asi objednám aj túto do zbierky!
    xxAlexandra MS ALWAYS LATE
    | FB page

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. ja ich zase až tak nepoužívam, ale tento má rozhodne najkrajšiu vôňu podľa mňa :)

      Odstrániť
  5. Novinky vypadají skvěle, líbí se mi maska , rtěnka, borůvkový zázrak , a brýle také vypadaly dobře, jinak docela by mě lákala i vůně :-)

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Vůni mandlí mám moc ráda, tak jestli řada i po mandlích voní, určitě bych si vybrala právě tyto produkty :-)
    All my cosmetics

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Skvelé noviny, určite by som si toho veľa vybrala :)

    OdpovedaťOdstrániť
  8. No teda, takových novinek. Moc se mi líbí ta zlatá balení :)

    OdpovedaťOdstrániť
  9. Toľko skvelých produktov, wow :)

    Tvoje fotografie sú proste úžasné! Je ťažké odísť z tohto blogu! :)
    Skvelý článok, opäť, ako vždy. :))

    SYDNEY SLEEK BLOG-KLIK

    OdpovedaťOdstrániť
  10. Oriflame se mi poslední dobou líbí čím dál více. Konkrétně mě zaujali produkty ale taky ten brousek na tvrdé nohy, to bych sakra potřebovala.

    OdpovedaťOdstrániť
  11. Oriflame má čoraz lepšie novinky, skvelý článok. :)

    OdpovedaťOdstrániť
  12. Novinky od Oriflame jsou opravdu nápadité a pěkné. Chtěla bych vyzkoušet ty produkty na pokožku s vůní mandle, to musí být něco. A opět překrásné rtěnky. Ten první, světlejší odstín, je překrásný. Mám moc ráda světlounké rtěnky :)

    Inspiration by Linda

    OdpovedaťOdstrániť
  13. Všechno vypadá skvěle, Oriflame mě teď pořád jen překvapuje :) Chtěla bych podotknout, že máš všechno naprosto krásně nafocené ♥

    Pauline’s Tiny World♥

    OdpovedaťOdstrániť
  14. Zkoušela jsem tu masku s melounovou vůní :)

    OdpovedaťOdstrániť
  15. Tie vône majú ozaj krásne dizajny! :)

    OdpovedaťOdstrániť
  16. Naozaj krásne produkty :) Mám taký pocit, že tú melónovú masku mali už aj dávnejšie len možno v inom dizajne a že som ju mala, ale ruku do ohňa za to nedám :D

    OdpovedaťOdstrániť