piatok, 26. mája 2017

Moje momentálne TOP produkty v kozmetike ! :)

Ahojte :)

Verili by ste, že tento typ článku tu bol naposledy v novembri ?! A to som si myslela, že ho budem písať pravidelne každý mesiac. :D Nuž, v niektorých veciach jednoducho nedokážem dodržovať pravidelnosť, a spomeniem si až po pár mesiacoch. :)

Každopádne sa mi za poslednú dobu nazbierali produkty, ktoré boli pre mňa novinkou, no napriek tomu sa ihneď stali mojimi pravidelnými "parťákmi" v kozmetike, a dovolím si povedať, že budú ešte dlho moje topky ! :) Preto som článok nenazvala tak ako pôvodne býval: Moji aktuálni obľúbenci v kozmetike, pretože niektoré z týchto produktov používam už dlhšiu dobu ako mesiac, a tie ostatné určite ešte budem používať aj naďalej. :)

 1. MARY KAY - ClearProof hĺbkovo čistiaca maska s aktívnym uhlím
O tejto maske som vám už písala pri predstavovaní jarných noviniek kozmetiky Mary Kay, a teraz by som sa jej chcela povenovať viac, pretože si to naozaj zaslúži. :) Maska je súčasťou novej rady v starostlivosti o pleť ClearProof, ktorá využíva aktívne uhlie, ktoré dokáže na seba naviazať nečistoty, vyčistiť póry a znížiť prebytočný maz na pleti. Ja som si ju veľmi obľúbila, pretože i keď nemám veľké problémy s pleťou, tak sa mi mastí nos a časť čela, kde mi potom vznikajú póry a väčšinou som to riešila klasickým prepúdrovaním, aby som sa neleskla. Povedala som si však, že to chce nejaké hlbšie riešenie, a preto mi vhod prišla táto maska. Dá sa použiť aj na celú tvár, ale potom ma zbytočne sťahuje a miniem jej viac ako je treba. Natieram si takú strednú vrstvu iba na nos, čelo a bradu. :) Nechám pôsobiť tak ako sa mi práve chce :D, ale väčšinou aj 15-20 minút, a potom ju opláchnem. Milujem ten pocit po nej, pretože mám pleť dokonale zmatnenú, a aj napriek tomu, že sa mi samozrejme v priebehu dní ešte leskne, tak som odhodlaná ju používať v rámci možností pravidelne a dlhodobo, aby som videla aj dlhodobé výsledky. :) Celý proces s aplikáciou masky je veľmi príjemný, maska pekne mentolovo vonia, po chvíľke zmatnie a stvrdne, ale napriek tomu ide dobre zmyť. :) Určite ju skúste ak trpíte mastnou pleťou alebo T-zónou. :)
BEAUTY TIP: Ak máte doma nejaký štetec, ktorý nepoužívate, tak si ho môžete vyhradiť na aplikáciu pleťových masiek. :) Mne na ne dokonale poslúži tento od Mary Kay, ktorý je určený na lícenku, ale má trochu tvrdé štetinky, a tak ho používam na masky, a aspoň sa pri nich nezamažem a je to určite aj hygienickejšie ako nanášanie masky prstami. :)

 2. MARY KAY - Kind Heart púdrová lícenka
Zatiaľ tento článok začína ako reklama na Mary Kay (a to ešte príde jeden Mary Kay obľúbenec :D), ale môžem vás uistiť, že tieto produkty sa stali naozaj mojimi obľúbenými, a napríklad lícenku Kind Heart používam každý deň odkedy ju mám doma, dokonca som ju použila hneď aj na dvoch slečnách, ktoré som líčila na svadbu. :) Takže to hovorí samo za seba. :) Očarila ma svojou krásnou jemnou textúrou a príjemnou konzistenciou. Práši iba naozaj minimálne, a väčšinou ostane trošku zaprášené iba balenie, pri prejdení štetcom nepráši vôbec. :) Má nádherné balenie na "klikacie" otváranie, a ako môžete vidieť, lícenka je v tvare srdiečka. :) Oceňujem, že k nej nedávali zbytočné zrkadielko alebo štetec, pretože ich asi nikto nepoužíva. Lícenka je v krásnom broskyňovom odtieni, vhodnom na leto na opálenú pokožku. Na fotkách je skôr do ružova, ale v skutočnosti hádže také ružovo-broskyňové odlesky. :) Dokonale splynie s pokožkou, neopadáva a vydrží bez pohnutia na pleti celý deň. :) Nemám jej absolútne čo vytknúť, akurát len to, že neviem, čo budem používať keď ju miniem, pretože je to limitovaná edícia, a pri mojom naozaj každodennom používaní z nej asi za chvíľku nič neostane. :D

 3. MARY KAY - olejový lesk na pery Magenta Ray
Už naozaj posledný Mary Kay produkt. :) Je ním tento olejový lesk na pery (obsahuje hroznový olej), ktorý je v krásnom ružovom odtieni Magenta Ray, a dá sa naniesť v jemnej vrstve, alebo hrubšej, kedy pery viac zafarbí. Odporúčam ale naozaj jemnú vrstvu, pretože pri väčšom množstve môže vytvárať také zhluky a posúvať  sa ku kontúram pier. Treba si nájsť to svoje vyhovujúce množstvo, ktoré nebude problém správne naniesť pomocou mäkkého aplikátora, cez ktorý lesk vychádza v takých bodkách. Musím povedať, že tento lesk mi po všetkých ťažkých matných a sýtych rúžoch a leskoch dobre padol, pretože si konečne na pery dávam niečo ľahunké, nelepivé a dokonca hydratačné. :) Nemusíte sa báť ani toho nepríjemného lepenia vlasov do lesku, pretože tento to nerobí. :) Nemá ani nejakú výraznú vôňu, je to naozaj taký ľahký lesk na pery, ktorý im dodá opticky aj trošku objem, a napríklad v tomto odtieni vyzerajú aj zúbky belšie. :) Určite ho budem používať aj cez leto, kedy siaham presne po takýchto produktoch. I keď letné novinky Mary Kay ešte len prídu v júli, takže som zvedavá, či prekvapia niečím ešte vhodnejším na leto. :)

 4. VICHY - Normaderm čistiace tonikum
Pri svojej starostlivosti o pleť používam okrem klasickej micelárnej vody na odlíčenie následne aj tonikum. Bolo obdobie, kedy som ho nepoužívala, a necítila som dostatočné vyčistenie pleti. Potrebujem proste niečo takéto "alkoholové", čo mi zmatní pleť na spomínanej T-zóne, ošetrí prípadné vyrážky a zamedzí vzniku ďalších. Keď som tonikum nepoužívala, oveľa viac sa mi na brade a čele tvorili vyrážky. Preto si už bez tonika neviem svoju rannú a večernú rutinu predstaviť. Nanesiem pár kvapiek na vatový tampónik a prejdem si čelo, nos, časti líc a bradu. Vichy tonikum má príjemnú vôňu, a milujem ten pocit vyčistenej pleti s ním. :) Mám z tejto rady aj čistiaci gél, ale s tým sa mi nechce skoro nikdy babrať, preto je pre mňa vhodnejšie tonikum. :) 
Inak čítala som ešte aj o nejakom nočnom  sére, alebo niečom podobnom, čo by malo zmatniť  pleť cez noc, aby sa počas dňa tak neleskla, tak ak máte s ním skúsenosti, určite mi napíšte do komentárov, či sa mi to oplatí kúpiť. :) Veľmi to ocením. :)

 5. ALVERDE - kúra na vlasy pre lesk s citrónom a marhuľou 
Kozmetika Alverde je pre mňa taká "buď-alebo". Rada po nej siaham, nakoľko je to prírodná  kozmetika a ak sa dá, tak radšej použijem niečo prírodné, avšak úprimne musím povedať, že niektoré ich produkty by som proste nemohla používať. Veľa z nich mi nepríjemne vonia, a ja si proste kozmetiku musím užívať  a nie trpieť pri jej aplikácii, za cenu prírodnej kozmetiky. Proste niektoré produkty mi Alverde alebo akákoľvek iná prírodná kozmetika nedokáže nahradiť, a napríklad po dekoratívke pri tejto kozmetike ani nepozerám, pretože to viem, že bohužiaľ nebude nič pre mňa. Avšak čo sa týka kozmetiky na starostlivosť  o telo a vlasy, tam som s Alverde kamarátka. :) Preto, keď som ešte dávnejšie videla túto kúru na vlasy s citrónom a marhuľou, hneď som ju chcela skúsiť. A spravila som dobre, pretože je skvelá! :) Vlasy sú po nej lesklé,jemné, hladké, ľahko sa rozčesávajú a kúra im dodáva takú "celistvosť", v zmysle, že vám nelietajú malé vlásky kade-tade. :) Kúra pekne vonia po marhuliach, ale aj citrusovo po citróne. Mal by byť z tejto rady ešte šampón, takže sa po ňom určite ešte popozerám. :) 
BEAUTY TIP: Skúšali ste niekedy takúto kúru, kondicionér alebo balzám použiť na holenie nôh? :) Tiež mi to bolo divné, ale dnes som skúsila a bola som prekvapená. :)

vpravo po nanesení, vľavo po rozotrení
 6.BOURJOIS - Radiance reveal korektor
Na záver to najlepšie alebo - konečne som ho našla! :) Ak ma sledujete a čítate môj blog pozornejšie, tak ste možno postrehli, že som preplakala 100 dní a 100 nocí, pretože mi prestali vyrábať môj obľúbený Affinitone korektor, ktorý mi vyhovoval svojou jemnejšou konzistenciou, príjemným krytím a hlavne tým, že nepôsobil ako maska. Dlho som za neho hľadala náhradu, kúpila som si aj ospevovaný Catrice, ktorý bol presný opak toho čo som chcela :D, a tak som si raz len tak náhodne kúpila tento Bourjois korektor. Uverila som popisu, ktorý mal, že poskytuje 24 hodinovú hydratáciu, kryje a zároveň rozjasňuje. Po pravde, páčilo sa mi jeho balenie a vyzeral celkom fajn, tak som bola na neho zvedavá. :) A neviete si predstaviť tú radosť, keď som ho prvýkrát použila! :) Krásny jemnučký, napriek tomu skvele kryje, nevysušuje a hlavne nezaťažuje očné okolie, naopak ho rozjasní. :) Maximálne mi tento Bourjois Radiance reveal vyhovuje, možno maličké mínus má za to, že ak ho hneď dobre nerozotriete, tak začne po okrajoch oxidovať. Preto odporúčam naozaj malé množstvo, dobre rozotrieť, a potom pokračovať. Neoplatí sa postupovať tak, že si aplikátorom dáte korektor po celej tvári, a potom budete rozotierať, pretože to tak nevyzerá pekne. Keď už spomínam aplikátor, ten je skvelý,mäkký a penový. :) Korektor navyše pekne krémovo vonia, ja ho mám v odtieni 02 beige, myslím že je ešte k dispozícii v odtieni 01 ivory. :) Za mňa tento korektor najlepší zo všetkých, a ak máte podobnú pleť ako ja, tak určite skúste. :)


Máte skúsenosť s niektorým z týchto produktov? Aké produkty ste si vy v poslednej dobe obľúbili? :)

Teším sa na Vaše komentáre. :)


    Ak ste sa ešte neprihlásili na odber, určite tak urobte, aby Vám nič neuniklo, napravo na blogu v sekcii "ODBER BLOGU", tlačidlom "Sledovať" :), alebo na mojej FB stránke, alebo Instagrame. :)  
   
Majte sa krásne! :)  


*Veronika

23 komentárov:

  1. Tak tu masku vyzkouším a tvářenka vypada strašně roztomile! BEAUTYPUSINKA

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Moc sa mi páči lícenka od Mary Kay. Má kŕasnu zdravú farbu a to balenie je zlatučké.
    xxAlexandra MS ALWAYS LATE
    | FB page

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Mňa najviac zaujala tá kúra na vlasy od Alverde, na tú sa určite musím v drogéri pozrieť :)

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Tak toto naozaj nepoznám, no niektoré produkty ma veľmi zaujali. Napríklad Alverde kura na vlasy.

    Www.lifi.sk

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Ty jo, přijde mi, že poslední článek tohoto typu jsem četla před chvilkou a ono to bylo v listopadu! :D Každopádně mám takové typy článků ráda, aspoň se inspiruji, co stojí za to a co ne :) Ten korektor vypadá skvěle, akorát jsem ho ještě nikde neviděla :(

    Pauline’s Tiny World♥

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Ten korektor vyzerá úžasne, veľmi sa mi páči to balenie :) Taktiež tá lícenka je skvelá!

    www.frenchstyle.eu

    OdpovedaťOdstrániť
  7. ALVERDE masku si určitě pořídím. :)

    OdpovedaťOdstrániť
  8. Ta srdíčková tvářenka je moc krásná :-) od Vichy jsem nezkoušela tonikum, ale micelární vodu, nebyla špatná. Já mám moc ráda slovenkou přírodní kosmetiku, Navii, Soaphorii, Mylo,... to jsou moji oblíbenci :-)
    All my cosmetics

    OdpovedaťOdstrániť
  9. Ta licenka je krásna♥ je pravda že alverde majú niektoré veci moc parfumovane niekedy to už prekaža aj mne čo mam tuto značku rada aj šampóny mi vyhovovali, a ani tato kura nevyzera zle:))

    OdpovedaťOdstrániť
  10. Nejvíce mě zaujala tvářenka, má krásný design ale i odstín, určitě se po ní kouknu. Od Vichy Normaderm jsem měla čistící gel, nebyl špatný, toniky tolik nepoužívám.

    OdpovedaťOdstrániť
  11. Ach ta tvářenka! Žádný z těchto produktů nemám :) Já mám zase ráda Catrice camouflage a poslední dobou miluji rozjasňovač Pro Illuminate od Makeup revolution.

    Cosmokočka

    OdpovedaťOdstrániť
  12. Kind Heart vidím prvýkrát, ale musím povedať, že sa mi páči viac ako slávne srdiečka od Too Faced :-O

    OdpovedaťOdstrániť
  13. Zaujimave produkty, ktore vyzeraju dobre. Zatial som ale nevyskusala ani jeden z nich, no urcite to musim napravit. :)

    OdpovedaťOdstrániť
  14. Normalne nemam skusenost ani z jednym z tychto produktov😳 Najviac ma zaujala Mary Kate tvarenka a maska od Alverde :)

    OdpovedaťOdstrániť
  15. Jááj tak to je super článek, hodně mě oslovily z fotek ty MK produkty, budu muset omrknout :).

    LenaČerge

    OdpovedaťOdstrániť
  16. Tonikum od Vichy je super používala som ho roky (predtým malo iný obal). V poslednom čase som si veľmi obľúbila rúž od NYX a nosím ho stále.

    AN Beauty Blog

    OdpovedaťOdstrániť
  17. Super článok, krásne fotky ♥ Tá srdiečková lícenka je naozaj krásna a musím sa pozrieť na ten Bourjois korektor :))

    OdpovedaťOdstrániť
  18. super článok :) mňa najviac zaujla ten ružový rúž/lesk :))

    Desire fashion blog

    OdpovedaťOdstrániť
  19. Produkty vypadají skvěle, v první řadě mě zaujala ta tvářenka, vypadá skvěle!

    Měj se krásně,
    Natálie z Mare di Fragole

    OdpovedaťOdstrániť
  20. Musím vyzkoušet! Vypadají parádně ♥ A ta tvářenkaaaaa ♥

    YourVee.blogspot.com

    OdpovedaťOdstrániť