nedeľa, 14. mája 2017

Kto vyhral veľkú kozmetickú Giveaway ku 1.roku blogu? :)

Ahojte :) 

Dnešný príspevok bude veľmi krátky a stručný, pretože som práve žrebovala 2 výherkyne Veľkej kozmetickej giveaway, ktorá prebiehala u mňa na blogu (odkaz TU) skoro mesiac, a dnešným dňom bola ukončená. :)

Zapojilo sa vás spolu 85, za čo vám patrí veľké ďakujem. :) Som rada, že sa vám súťaž páčila, a naozaj sa teším aj z krásnych komentárov, ktoré ste mne a môjmu ročnému blogu písali. :) Každá vaša reakcia a odozva ma posúva v blogovaní vpred, a som rada, že vám môžem aspoň takto občas urobiť radosť nejakou kozmetickou výhrou. :) 

Poďme rovno na výherkyne Giveaway, keďže tu malo byť vyhlásenie už o 12:00, ale dnes nič nestíham, a to zajtra odchádzam do Budapešti, ako som vám spomínala, a nemám ešte nič pobalené. :D 

 Výherkyne som vyberala náhodne cez random.org, a prvé číslo, ktoré nám ukázalo poradie komentáru, bolo číslo 4 - a teda výherkyňa 1.balíčku je Blogerka Zuzka. :) 
Gratulujem! :)

Druhé vyžrebované číslo bolo z opačného konca - komentár číslo 84, a teda výherkyňa 2.balíčku kozmetiky je Markét. :) Taktiež gratulujem! :)
 Keďže mi slečny v komentároch zanechali mail, budem ich čoskoro kontaktovať o výhre, ktorú ale zašlem trošku neskôr, po návrate z výletu do Budapešti. :) Preto sa ani na blogu pár dní neuvidíme, ale určite sledujte môj Instagram, kde budem pridávať fotky alebo storky. :)

Ešte raz ďakujem krásne za to, že ste sa zapojili do Giveaway, za to, že sledujete môj blog, že sa vám páči, a za všetky vaše skvelé komentáre, ktoré mi každý deň neskutočne zlepšujú. :) Ak ste tentokrát nevyhrali, nezúfajte, pretože určite bude čoskoro nejaká ďalšia súťaž, keďže ja sa o kozmetiku, ktorej mám veľa, rada podelím. :)

 Majte sa tu krásne a teším sa na Vás po mojom návrate. :)

Ak ste sa ešte neprihlásili na odber, určite tak urobte, aby Vám nič neuniklo, napravo na blogu v sekcii "ODBER BLOGU", tlačidlom "Sledovať" :), alebo na mojej FB stránke, alebo Instagrame. :)  
 

*Veronika

3 komentáre: