nedeľa, 7. mája 2017

Jarné líčenie vo farbách slnka s paletkou Mary Kay - Sunlight :)

Ahojte :)

Konečne som sa dostala k tomuto článku! :) Tak dlho som plánovala spraviť nejaké jarné líčenie na blog, v hlave som mala takmer jasnú predstavu o tom, ako by malo vyzerať, a stále sa na to nejak nenašiel priestor. Avšak keď som sa nedávno zúčastnila predstavenia jarných noviniek kozmetiky Mary Kay (článok TU), odkiaľ som si odniesla novú paletku očných tieňov Sunlight, bolo to práve v najvhodnejšej chvíli, presne na moje jarné líčenie. :) 
(Mimochodom, tento týždeň sa veľmi teším, že sa zúčastním dvoch skvelých blogových eventov, preto určite sledujte moje Instastories, aby ste vedeli o čo pôjde. ;) ).


 Paletka Sunlight je z novej kolekcie dekoratívnej kozmetiky Light, Reinveted, obsahuje 4  krásne jemné jarné odtiene: rozjasňujúcu ružovú, sýtu ružovú, oranžovú a jemnučko fialovú. :) V predošlom článku som vám písala o tom, že som zvedavá, ako sa mi s ňou bude pracovať, akú bude mať pigmentáciu, a ako s ňou budem celkovo spokojná. Tak sa na to poďme pozrieť. :)


Toto líčenie som chcela spraviť naozaj farbené, jarné a netradičné, avšak napriek tomu som v ňom potom išla do ulíc na Bratislavský Majáles, kde sa podľa mňa dokonale hodilo. :D (Len taká malá vsuvka: Podľa môjho priateľa vyzerá toto líčenie ako logo Instagramu. :D). Najskôr som si myslela, že bude výrazné až natoľko, že nebude vhodné na bežné nosenie, avšak nakoniec som bola prekvapená, ako "nositeľne"  vyzerá, a nevravím, že sa takto budem líčiť teraz do práce, ale naozaj na nejakú oslavu, akciu vonku, festival, alebo len tak na vyjdenie zo svojej komfortnej zóny a rutiny v líčení je to podľa mňa niekedy super na odviazanie. :) Ja som sa v tomto líčení cítila super. :)


Do vnútorného kútika oka a pod obočie som zvolila bledoružový očný tieň, na zvyšok viečka som vklepkala prstom sýty ružový tieň, a do záhybu oka som aplikovala oranžový tieň, ktorý som prepojila s bledoružovým. Všetko som vytieňovala, avšak išlo mi to trošku ťažšie, pretože tieniky prášia, hlavne oranžový nespolupracoval tak, ako som si predstavovala, a nešiel mi s ním spraviť taký pekný plynulý prechod. To bol asi jediný problém, ktorý som mala. Inak tiene pekne držia, vydržali mi sýte a tak ako som ich naniesla celé poobedie až do večera. Použila som však pred líčením aj podkladovú bázu. Okrem očných tieňov som na horné viečko použila ružovú očnú linku v ceruzke, a keďže som chcela líčenie trošku "odľahčiť" od ružových tónov, spojila som ju so spodnou modrou očnou linkou v ceruzke, a ani som nečakala akú krásnu súhru spolu spravia na "chvostíku" linky, pretože sa spojili do takej fialovej a vytvorilo to nádherný prechod. :) Aby som použila všetky očné tiene z paletky Sunlight, tak som na spodnú linku do vnútorného kútika použila ešte bledý fialkový tieň. :) A samozrejme na záver maskaru a jemný nude matný lesk na pery, keďže oči už sú výrazné. :)


S paletkou očných tieňov Sunlight od Mary Kay som bola celkovo veľmi spokojná, prekvapila ma výdrž  tieňov, to že neopadávajú po čase pod oko, nezliezajú do čiar, a napriek tomu, že nemajú "maslovú" konzistenciu a trochu prášia, tak sa s nimi pracuje dobre a na oku pekne držia. :) Rozhodne túto paletku odporúčam tým z vás, ktoré doma takúto paletku s pestrými  farbami nemajú (ako ja :)), pretože ak aj nevyužijete všetky tiene naraz, tak ako ja v tomto líčení, tak kľudne ak si prejdete celé viečko len jedným tieňom a dáte si len maskaru, tak nič nepokazíte a pekne si tak oko teraz na jar rozžiarite. :) Dokonca bledoružový si viem predstaviť aj ako rozjasňovač. :)  Čo poviete? :)


Páči sa Vám toto moje výraznejšie líčenie? Uprednostňujete na jar/leto takéto svieže farby? Alebo sa líčite iba minimálne? :) A čo vravíte na paletku od Mary Kay - Sunlight? :) Máte s ňou skúsenosti? :)

 Užívajte si krásne počasie a slnko, pokým ho tu aspoň teraz na víkend trošku máme. :) 

Majte sa krásne! :)

Teším sa na Vaše komentáre. :)
 
!!! Nezabudnite sa zapojiť do prebiehajúcej GIVEAWAY !!!
 
  Ak ste sa ešte neprihlásili na odber, určite tak urobte, aby Vám nič neuniklo, napravo na blogu v sekcii "ODBER BLOGU", tlačidlom "Sledovať" :), alebo na mojej FB stránke, alebo Instagrame. :)  
 


*Veronika

33 komentárov:

  1. kráááásne, veľmi sa mi to páči :-)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Krásné líčení, ideální na jaro do parku pod rozkvetlou třešeň. Růžové na očích se hodně lidí bojí ale přitom se ní dá udělat pěkné líčení.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. to je pravda, niekedy zvýrazňuje červené žilky a oči vyzerajú uplakane.ale správnou kombináciou sa dá docieliť aj s ružovými tieňmi skvelý výsledok :)

      Odstrániť
  3. Musím říct, že to je jedno z nejlepších líčení vůbec ♥ Ty barvičky k sobě jdou úplně neskutečně, a moc ti to sluší :)

    Pauline's Tiny World

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. oooo,taká pocta! ďakujem krásne Pauline :)

      Odstrániť
  4. DOKONALÉ líčenie. :) Prekrásne si ukázala tieto tiene a moc ti to pristane. :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. snažila som sa využiť všetky 4 z paletky :) ďakujem :)

      Odstrániť
  5. Líčení ti sluší :) i když se musím přiznat, že tuto paletku bych nevyužila, není to vůbec můj styl :D

    eLblog

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. je mi jasné, že nie každý nájde odvahu na takéto farby, ale sem tam na nejakú príležitosť možno vyskúšaš aj ty ;) tiež som mala zo začiatku obavy ako to dopadne, ale nakoniec som bola prekvapená :)

      Odstrániť
  6. To líčení je nádherný! Růžová a fialová jsem moje nejoblíbenější barvy! <3 Budu si muset také pořídit takovou barevnou úaletku jako máš ty, protože doma mám samé nude v tmavých odstínech. :/
    Líčení je opravdu nádherné! <3
    S láskou
    ♥JORIES♥

    http://basic-whitegirl.blogspot.cz/

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. ďakujem krásne Jories :) tiež som si kupovala vždy iba nude paletky, ale s príchodom jari a leta mám nejakú potrebu siahať po takýchto farbách :)

      Odstrániť
  7. Krásne krásne! U mňa tiež nájde svoje využitie a som rada, že budú líčenia vďaka nej farebnejšie :)

    OdpovedaťOdstrániť
  8. Tak toto je veľmi krásne! Tie farbičky dokopy sú krásne! Nádherná!!

    xxAlexandra MS ALWAYS LATE

    OdpovedaťOdstrániť
  9. Já se tedy líčím minimálně a obdivuji holky, které se takto nalíčit umí. Moc se mi to líbí a úplně to vystihuje jaro. Krásná kombinace barev a ten odstín rtěnky k tomu :) Mimochodem máš moc hezké nehty.

    Inspiration by Linda

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Linduš ďakujem za taký pekný komentár :) veľmi ma teší,že sa líčenie páči :) určite to niekedy aspoň skús, nemusíš so 4 rôznymi farbami, ale napríklad len 1-2 svieže farby a možno sa ti to zapáči :)

      Odstrániť
  10. Téééda :) moc pěkné jarní líčení. Barvičky k sobě hezky jdou :) nojo tohle já neumím.. já zůstávám jen u řasenky a to ještě jen občas :D Já jsem hlavně na ty nehtíky no.. :D jinak ty máš také moc hezké když už jsem u těch nehtů :) Občas uvažuji, jestli nemám takový tvar nehtů vyzkoušet..

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. to je presne to, čo som ti tiež písala na tvojom blogu :D že ja nechápem, ako si tie nechtíky dokážeš tak dokonale nalakovať a vyzdobiť...v tom ja zase nie som úplne doma, a radšej dám takto jednu farbu a vybavené :D inak odkedy som si dala takýto tvar,tak som iný ani nemala, a asi ani nebudem tak skoro meniť :) úplne mi vyhovuje,dobre sa mi s nimi všetko robí a tiež sa mi páči asi najviac :) ďakujem pekne :)

      Odstrániť
  11. Krásné líčení a tobě to moc sluší.:)

    OdpovedaťOdstrániť
  12. Perfektné líčenie, ja stále tak obdivujem, ako to vieš pekne urobiť s tými prechodmi, to ja tieňujem a tieňujem a výsledok nikde :D
    LIFE IN PICTURES BY LU

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. tiež som mala teraz trošku problémy s prechodmi,viem si ich predstaviť ešte trošku lepšie,ako tak pozerám na tie fotky..ale ďakujem pekne Luci :)

      Odstrániť
  13. Veľmi ti to pristane. :) skvelé líčenie.

    OdpovedaťOdstrániť
  14. Kráásne líčenko :) A už teraz sa veľmi teším na stories z eventov! :)

    OdpovedaťOdstrániť
  15. Tak to je nádherné líčenie. Normálne by som nepovedala, že s ružovou sa dá takto krásne čarovat :)
    Velmi ti pristane.
    Štýl ženy

    OdpovedaťOdstrániť
  16. ja som akurát robila líčenie s Glistening Horizon :)
    Drew's beauty

    OdpovedaťOdstrániť