piatok, 12. mája 2017

EVENT: Raňajky s Oriflame - Predstavenie novej pleťovej kozmetiky OPTIMALS :)

Ahojte :)

Ako sa máte? Aký ste mali týždeň ? :) Ten môj bol veľmi rýchly, nabitý, niekedy som nevedela, čo skôr a opäť som sa pýtala, prečo deň nemôže mať aspoň 40 hodín :D, ale každý jeden stál za to, a aj keď som niektoré večery padala únavou do postele, vždy to bolo s úsmevom na tvári, pretože som prežila príjemné chvíle a momenty, ktoré za tú únavu stáli. :) Nad vodou ma držalo aj to, že sa od pondelka chystám na menší výlet  do Budapešti, kde strávim pár dní a už sa najviac teším na vyvetranie hlavy od všetkého! :)

Jednu z príjemných chvíľ som zažila v stredu, kedy som mala možnosť zúčastniť sa na "Májových raňajkách s kozmetikou Oriflame". :) Ak sledujete môj Instagram, tak ste mohli vidieť stories, ktoré som z priebehu raňajok pridávala, a ak nesledujete, tak si môžte aspoň teraz v tomto článku pozrieť ďalšie fotky z eventu. :) 

Na raňajkách s Oriflame som bola prvýkrát, predtým som sa zúčastnila iba tlačovej konferencie, ktorá bola viac oficiálna ako tieto produktové raňajky. Ani neviem čo by som vyzdvihla ako lepšie, pretože sa mi páči aj profesionálnosť a formálnosť tlačoviek, ale rovnako aj uvoľnená atmosféra a pohoda na raňajkách. :) Rada by som vám v krátkosti popísala ich priebeh, a dúfam, že aj na vás prenesiem tú pohodu, ktorá v priestoroch Oriflame bola. :)


 Raňajky s Oriflame sa konali v skorších ranných hodinách v samotnom sídle Oriflame, v Bratislave. S hľadaním som nemala veľké problémy, pretože okolo tejto budovy často chodievam a vidím tam nápis, takže som rovno zamierila dnu, kde som na prízemí Oriflame hneď našla. Ako som sa ale neskôr dozvedela, Oriflame sa bude v auguste sťahovať  do modernejších lepších priestorov o ulicu ďalej, o čom vám určite ešte napíšem pri veľkej otváračke. :)

Keď som prišla do miestnosti, bola som hneď milo privítaná slečnou pri vstupe, ktorá každému podala prospekty k prednáške a nadchádzajúci katalóg č.8, v ktorom je uvedená práve nová vylepšená rada pleťovej kozmetiky OPTIMALS, konkrétne ako prvá je to rada EvenOut, ktorú sme si na záver aj odniesli na testovanie. 

Rada EvenOut  pomáha pri prevencii ale aj pri znížení pigmentových škvŕn a dodáva pleti žiarivosť, ďalšou bude v katalógu č.9 rada Age Revive, ktorá už ako môžete tušiť z názvu, pomáha zrelej pleti pri prejavoch starnutia, a treťou radou kozmetiky Optimals, na ktorú sa ja najviac teším, bude v katalógu č.11 (koncom júla), rada Hydra, dodávajúca pleti hydratáciu  a výživu. Viac vám o každej rade napíšem pri konkrétnych recenziách a pri predstavovaní noviniek z katalógu, ale len stručne by som vám teraz napísala, aké informácie som sa dozvedela na raňajkách o tejto kozmetike, a ako vlastne vznikla nová vylepšená rada Optimals.


Oriflame sa nechal opäť inšpirovať prírodou, tentokrát horami, lesmi a lúkami Švédska. :) Už pri príchode na event som si všimla, že na každom stole je položené ovocie  v pohárikoch, a tušila som, že to nebude len občerstvenie. :) Totižto Oriflame si povedal, že to zdravé a vitamínmi nabité ovocie, ktoré pravidelne jeme, by sme mali používať aj navonok - na pleť. :) A tak Optimals obsahuje také vitamínové bomby ako egreše, brusnice, maliny, ríbezle, jahody, čučoriedky, černice..a mnohé ďalšie. A naopak, neobsahuje žiadne parabény a inú škodlivú chémiu.


Okrem predstavenia kozmetiky Optimals, sme si vypočuli aj pár slov o charitatívnych  akciách a projektoch, na ktorých Oriflame pracuje, napríklad o projekte "Farebné nemocnice", kedy Oriflame tentokrát zafinancuje premenu nemocnice v Martine, konkrétne detské oddelenie, ktoré je aktuálne vo veľmi zlom stave, všetko tam je ešte pôvodné, avšak o pár mesiacov pribudne tejto nemocnici nové zariadenie a hlavne farby, keďže ide o detského pacienta, ktorý by sa tam mal cítiť aspoň v rámci možností príjemne. :)


Ku koncu prednášky už každému vyhladlo, a čo by to boli za Raňajky s Oriflame bez poriadneho občerstvenia. :) To na nás čakalo vo forme pomazánok, pečiva, čerstvého ovocia, jogurtov, koláčikov, zdravých mliečnych nápojov, kávičky a džúsov...no bolo si z čoho vyberať. :) Veľmi som ocenila aj to, že malé občerstvenie bolo aj pri každom stole, takže sme nemuseli chodiť k bufetovému stolu, ale mali sme priamo pred sebou malé snacky. :) Najviac ma samozrejme dostalo ovocie, krásne naaranžované v pohárikoch s vodou, a keďže ja ovocie milujem, tak som si prišla na týchto raňajkách na svoje. :) Dokonca pri písaní tohto článku som dostala takú veľkú chuť! :D 
A musím vyzdvihnúť ešte zaujímavý mliečny "čoko-drink" v pohárikoch s potlačou 50.výročia Oriflame, ktorý som si zobrala ochutnať. Doteraz neviem, čo v ňom bolo, ale bol skvelý ! :D


Okrem debatovania a papania, sme mali možnosť využiť aj služby vizážistky, prípadne si dať vyšetriť  stav pleti špeciálnym prístrojom. Ja som však nevyužila tieto možnosti, pretože som zahliadla blogerku Niki z blogu www.queeniky.blogspot.sk, s ktorou sme sa dovtedy poznali iba cez blog a Instagram, a tak som bola rada, že máme priestor porozprávať  sa aj osobne. :) 

Čas na raňajkách s Oriflame ubehol naozaj rýchlo, a postupne sme sa všetci opäť vybrali do ulíc Bratislavy a do bežného dňa. :) Teším sa však, že sa mi ten deň začal takto príjemne, skvelo ma naštartoval a naladil  a kľudne by som takto mohla začínať každý deň. :) I keď asi preto majú tieto eventy také čaro, že sú raz za čas, a o to viac si ich vážim a užívam. :)


Radu OPTIMALS EvenOut už poctivo doma testujem, obsahuje denný a nočný krém, sérum a očný krém, ktoré všetky naozaj krásne voňajú. :) Zatiaľ som s nimi veľmi spokojná, a určite vám o nich napíšem bližšiu recenziu v článku o produktoch aktuálnej kampane Oriflame. :)

Na záver by som sa chcela veľmi pekne poďakovať  Oriflame za pozvanie a pohostenie, krásne prežité ráno v ich spoločnosti, a za skvelé nové produkty! :) Dúfam, že som týmto článkom aspoň trochu vystihla príjemnú atmosféru, ktorá na raňajkách bola. :)

Čo hovoríte Vy na túto novú radu pleťovej kozmetiky Oriflame - Optimals? :) Máte rady kozmetiku s prírodnými zložkami? Aké máte skúsenosti? :) Teším sa na Vaše komentáre! :)

Majte sa krásne! :)

  !!! Už len 3 dni sa môžete zapojiť do prebiehajúcej GIVEAWAY !!!

  Ak ste sa ešte neprihlásili na odber, určite tak urobte, aby Vám nič neuniklo, napravo na blogu v sekcii "ODBER BLOGU", tlačidlom "Sledovať" :), alebo na mojej FB stránke, alebo Instagrame. :)  
 


*Veronika

7 komentárov:

  1. Tak to je skvelé, dostali ste krásne vecičky a vyzeralo to tam úžasne. :)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Z fotiek to vyzerá ako skvelá akcia, úplne nabitá pozitívnou energiou :) teším sa na recenzie. ❤ xx

    Simona | l i v e i n f o x w o r l d

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Gratuluji k takové možnosti, já pořád tajně doufám, že se mi jednou něco takového taky podaří :) Fotky máš opět nádherné ♥ Jinak tato řada mě zaujala už z důvodu, že když jsem byla asi v sedmé třídě, tak se mi na oku udělala obrovská pigmentová skvrna, která nejhůř vypadá v létě :( A pokud je něco, co by pomohlo, aby vypadala lépe, je to určitě vítané :) Těším se na recenze ♥

    Pauline’s Tiny World♥

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Vyzerá to. ako pekný event :) Ja mám z Oriflame rada akurát čokoládové Wellness drinky, sú úžasné! :)

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Ten event musel byť úžasný :) Nafotila si krásne fotky, Oriflame mám veľmi rada, je to skvelá a kvalitná značka

    www.frenchstyle.eu

    OdpovedaťOdstrániť
  6. super event :) ja som asi divná, ale najviac ma zaujalo to ovocie naskladané v priehľadnej nádobe na tretej fotke :D veľmi efektne to vyzerá :)
    Drew's Beauty

    OdpovedaťOdstrániť