sobota, 20. mája 2017

EVENT: Narodeninová tlačová konferencia Mary Kay :)

Ahojte :)

Po pár dňoch aktívneho oddychu v Budapešti (pretože sme nachodili asi 100 kilometrov :D), sa opäť vraciam k blogu a rada by som vám napísala o jednom skvelom evente, ktorého som sa zúčastnila ešte pred odchodom, minulý týždeň vo štvrtok. :)

Určite viete o tom, že kozmetika Mary Kay organizuje pre nás blogerky, ale aj pre beauty redaktorky pravidelné "Raňajky s Mary Kay", kde nám vždy predstavia ich aktuálne novinky, kampane a aktivity. O nich ste si už veľakrát mohli prečítať na mojom blogu, a ak nie, tak určite to dobehnite, pretože je na nich skvelá uvoľnená atmosféra a vždy sa na ne veľmi teším. :) 

Avšak možno ste nevedeli o tom, že Mary Kay usporadúva raz za rok aj tlačovú konferenciu, ktorá je už oficiálnejšia ako produktové raňajky, a je určená hlavne pre veľkých mediálnych a obchodných partnerov kozmetiky Mary Kay. Tentokrát však boli poprvýkrát  pozvané na túto konferenciu aj blogerky, a ja sa nesmierne teším a srdečne si vážim, že vďaka našej dlhodobej a intenzívnej spolupráci  s kozmetikou Mary Kay, som bola pozvaná spolu s mojou skvelou Vierkou z My new beauty book, aby sme tam zastupovali práve tú blogerskú časť. :) S Vierkou sa zúčastňujeme už takmer pravidelne všetkých eventov spolu, a je to tá najlepšia spoločnosť, akú môžem mať. :) Blogovanie ako také mi prináša veľa pozitív a radosti, ale dovolím si povedať, že stretnúť ju vďaka blogovaniu, bolo pre mňa to najkrajšie ! :)))


Tlačová konferencia sa konala v nových priestoroch, v sídle Mary Kay, kde som dorazila medzi prvými, a tak som mala možnosť si všetko pekne pofotiť  ešte predtým, ako sa konferencia začne. :) A naozaj bolo čo fotiť, pretože priestory sú nové, krásne, svetlé, a teraz ľutujem, že som si neodfotila ešte recepciu a jej skvelé ružové  kreslá. :) 


Po mojom krátkom fotení nádherných priestorov, aktuálnych Mary Kay jarných produktov na stole, plyšových tučniakov KiMi a MiKiho, a často aj samej seba, čo ste mohli vidieť na Instagrame :D, ku mne prišla Katka z oddelenia marketingu, ktorú určite už poznáte z fotiek z raňajok, aby ma privítala, prehodili sme pár slov, a po príchode všetkých ostatných hostí sa konferencia oficiálne začala. :)


Ako ste si mohli všimnúť už z názvu konferencie, konala sa pri príležitosti 20. výročia spoločnosti Mary Kay, ktoré ste určite postrehli, ak si túto kozmetiku kupujete, pretože prebiehalo množstvo akcií spojených s týmto výročím. :) A tak sme na tlačovke oficiálne oslávili aj narodeniny Mary Kay symbolickým welcome drinkom v podobe nealko šampanského, keďže konferencia sa odohrávala v dopoludňajších hodinách. :) 

Celý priebeh a program tlačovej konferencie, ktorú otvorila Evka Brezovská, sa niesol v duchu tohto výročia, a viacmenej takého zhrnutia pôsobenia Mary Kay na Slovensku a v Českej republike. A tak sme sa mohli dozvedieť od riaditeľky Mary Kay Slovensko - Editky Szabóovej, o úspechoch v predaji tejto kozmetiky, o tom, že Mary Kay opäť získalo ocenenie Superbrands :), od zástupkyne Miss Universe SR - Silvii Lakatošovej zase o spolupráci Mary Kay s touto súťažou, pri ktorej nám bola predstavená aj aktuálna Miss Mary Kay - Zuzka Kollárová, z ktorej som nemohla spustiť oči, pretože to bol naozaj krásny typ slečny a vyhrala skutočne právom. :)

Evka Brezovská, marketing Mary Kay Slovensko
Editka Szabóová, riaditeľka Mary Kay Slovensko
Silvia Chovancová Lakatošová, zástupca Miss Universe Slovensko
Zuzka Kollárová, Miss Mary Kay 2016
Postupne dostali slovo aj pani Mária Reháková, ktorá nám naozaj zaujímavo a milo porozprávala o súťaži Slovenka roka, a ako sa zo skromných zrelých dám - chemičiek/laborantiek, ktoré najskôr nechápu, prečo sú nominované, stanú po premene vizáže s kozmetikou Mary Kay sebavedomé súťaživé ženy. :) To je dôkaz toho, ako nám kozmetika dodáva sebadôveru pri zvládnutí náročných úloh v živote. :) Rovnako zaujímavý bol aj príhovor Ingrid Janečkovej, ktorá vysvetlila, prečo tie najúspešnejšie kozmetické poradkyne Mary Kay dostávajú ako odmenu ružový Mercedes-Benz. :). A napokon na záver povedala pár slov aj Janka Bradáčová z marketingu Mary Kay v Českej republike, a o aktuálnych produktoch a charitatívnych aktivitách Mary Kay zase Evka Brezovská zo zastúpenia marketingu na Slovensku. :)

Mária Reháková, zástupca STAR production
Ingrid Janečková, zástupca Mercedes-Benz Slovakia
Janka Bradáčová, marketing Mary Kay Česká republika
Po oficiálnej časti na nás čakalo skvelé občerstvenie  v podobe slaných a sladkých pochúťok, ovocia a samozrejme kávičky a nealka. :) A keďže už z vašich komentárov viem, že jedlo vás vždy veľmi zaujme pri týchto typoch článkov :D, tak som vám ho opäť cvakla takto podrobne. :) Mňa osobne najviac potešili krevetky, ktorým som až teraz v mojich 25.rokoch prišla na chuť :D, taktiež skvelé čerstvé ovocie, ale asi najviac ako milovníčku sladkého, ma potešili malinké muffinky s potlačou 20.výročia Mary Kay, ktoré chutili neskutočne !!!! :)


Po občerstvení nastala voľná diskusia, a k dispozícii nám na líčenie a poradenstvo v kozmetike bola aj kozmetická poradkyňa Mary Kay - sympatická Ivetka, ktorú som mala možnosť spoznať a bolo mi cťou. :) Ak máte záujem, pozrite si aj jej Instagram plný krásnych líčení TU. :)


Celá tlačová konferencia sa niesla v naozaj príjemnej atmosfére, a aj napriek tomu, že išlo o oficiálnu tlačovku, nebolo cítiť z nikoho z prítomných hostí žiadne napätie alebo strojenosť. :) Ja som sa cítila skvele  po celé dopoludnie strávené s úžasnými ľudmi z Mary Kay, a keď som sa tak obzrela okolo seba, pomyslela som si, že by mi nikdy nenapadlo, ani v tom najsmelšom sne, že raz budem tráviť predpoludnie v spoločnosti takých veľkých mien a skvelých úspešných žien! :) Ale o tom je práve Mary Kay - plní sny, a ten môj rozhodne taktiež. :) Dovolím si povedať, že tento event  bol zatiaľ najlepší  a pre mňa osobne najpríjemnejší, aký som zažila! :) Neviem čím konkrétne, ale od začiatku, keď som vystúpila z auta, až po koniec kým som do neho nasadla, som sa cítila výborne a na tvári som mala celý čas úsmev. A za to ďakujem ! :)


Teším sa, že sme si konečne spravili fotku aj s Katkou z Mary Kay, pretože na to nikdy nebol čas a priestor, ale keďže sme tentokrát s Vierkou ostali na stretnutí dlhšie, pretože viete ako to je, keď sa stretnú ženy, ktoré sa zaujímajú o kozmetiku...vedeli by sme kecať hodiny. :), tak bol čas konečne aj na selfie a milé rozhovory s kočkami. :) Ďakujem Vám za takéto momenty! :)


Okrem nádherného pocitu z eventu a skvelých dojmov, som si domov priniesla aj taštičku plnú skvelých kozmetických Mary Kay produktov, a pri odchode sme každá dostala ešte úžasný vankúš  KiMi a MiKiho, ktorý som si ihneď zamilovala! :) Je mäkučký ako vatička, keď si na neho ľahnete, tak sa vám úplne zaborí hlava ako do obláčiku a nesmierne ma pobavil detail, že na jednej strane sú tučniaci spredu, a na druhej zozadu ako sa objímajú. :) Okrem vankúšika ma prekvapila aj lícenka Kind Heart, ktorú môžete vidieť na fotke v tvare srdiečka, a ktorú som vám spomínala už v minulom príspevku, pretože je to práve tá lícenka, z ktorej sumy Mary Kay prispieva 70 centami na združenie Orin Panacea - priatelia detskej onkológie. :) Takže okrem dobrej veci, ktorú urobíte, budete mať aj skvelú lícenku, o ktorej vám určite ešte napíšem, alebo ju spomeniem na mojom Instagrame, takže sa ho oplatí sledovať. ;) Taktiež odporúčam sledovať aj Vierku na jej Instagramovom účte TU a TU, pretože pridáva počas eventov stories z priebehu akcie, a neskôr aj fotky, a okrem toho má brutálne  líčenia!. :)

Na záver ešte raz ďakujem Mary Kay za pozvanie a za krásne strávené dopoludnie spolu s Vami. :)
Veľmi si to vážim, a som vďačná za takéto chvíle! :)


Ako sa Vám páčia nové priestory Mary Kay ? :) Už ste skúsili niektorú z ich jarných noviniek? :)


Majte ešte krásny zvyšok víkendu! :)


Ak ste sa ešte neprihlásili na odber, určite tak urobte, aby Vám nič neuniklo, napravo na blogu v sekcii "ODBER BLOGU", tlačidlom "Sledovať" :), alebo na mojej FB stránke, alebo Instagrame. :)  
 

*Veronika

16 komentárov:

  1. super článoček :) máš to super, že sa takto zúčastňuješ eventov s Mary Kay :) aj podľa fotiek to vyzerá, že je tam super atmosféra a to občerstvenie vyzerá chutne hneď by som si dala :) Ja veľmi kozmetiku MK nepoužívam, nemám k nej veľmi prístup ani si ju od koho kúpiť, ale počula som dobré ohlasy :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem pekne :) určite ak budeš mať príležitosť tak vyskúšaj aspoň kozmetiku na starostlivosť:)

      Odstrániť
  2. Zdá sa, že to bol skvelý event :) Klasika u MK :) Krásne fotky <3

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Ach toto ma normálne dojalo! :)) Ďakujem za krásne slová, aj ja som veľmi veľmi rada, že sme sa vďaka blogovaniu mohli spoznať a že nám je na eventoch spolu vždy tak dobre!

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Vyzerá to, že event sa skutočne vydaril. :)

    OdpovedaťOdstrániť
  5. musel to byť krásny event, mňam to jedlo :)

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Takéto články mám veľmi rada, a zvlášť u teba :) perfektná akcia, krásne fotky, a to jedlo! :D mňam! ❤ xx

    Simona | l i v e i n f o x w o r l d

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Škoda že som neprišla, vyzeralo to tam skvelo. :)

    Rebelliouslily

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Myslím, že si si pomýlila tento event s Oriflame, na ktorom som bola deň predtým, a tam si mala prísť:)) hihi

      Odstrániť
  8. Všude samého jídla :D fotky nádherné ! :) sluší vám to na nich :)

    OdpovedaťOdstrániť
  9. Vyzerá to úžasne, verím že to musel byť skvelý zážitok! :)
    Držím palce a prajem pekný deň https://lifeofbasicgirl.blogspot.sk/

    OdpovedaťOdstrániť