streda, 3. mája 2017

Aktuálne novinky kozmetiky Oriflame - kampaň 7/2017 :)

Ahojte :)

Tak ten čas letí, a už tu máme máj. :) Neviem, či iba mne to ide tak rýchlo, ale už nevnímam pomaly dni ani týždne, ale mesiace. Ešte len nedávno sa mi zdá že bol marec,apríl...a keď som si predvčerom prehadzovala kalendár na máj, zostala som taká prekvapená, ako to opäť rýchlo prešlo. :) 

Máj mám ale veľmi rada, pretože je to už také malé leto. :) Vonku sa otepľuje na vyššie teploty, a človek už pomaly plánuje aj to, kam na dovolenku. :) A viete v čom je ešte máj špeciálny, okrem toho, že máme v ňom dva predĺžené víkendy? :) Je to predsa lásky čas, a možnosť povedať aj svojim mamám, ako ich máme rady, pretože 14.mája oslavujú svoj sviatok "Deň matiek". :) Samozrejme, že by sme im to nemali hovoriť len na tento určený sviatok, ale je to dobrá príležitosť  naše mamy napríklad obdarovať nejakým pekným darčekom. :)
Myslel na to aj Oriflame vo svojej 7. kampani, ktorý v katalógu vyhradil pár stránok a produktov určených "Pre najlepšiu mamu na svete!" :)
Celý katalóg si môžete prezrieť online TU. :) 
Produkty z neho sú už v ponuke od 1. mája do 21. mája, a ja vám teraz niektoré novinky z neho rada predstavím aj bližšie. :) 

PRODUKTY NOVEJ TVÁRE ORIFLAME - BARBORY ŠVIDRAŇOVEJ

Ak na mojom blogu nie ste prvýkrát, ale sledovali ste ho už tak približne pred dvoma mesiacmi, tak ste si mohli prečítať post o tlačovej konferencii, ktorej som sa mala možnosť zúčastniť, pri príležitosti 50. výročia kozmetiky Oriflame, a predstavení Barbory Švidraňovej, ako novej tváre tejto kozmetiky (článok TU). :) Od tej chvíle som sa nevedela dočkať konkrétnych produktov, ktoré budú pod jej menom predstavené. V tomto katalógu ich už nájdeme, ako prvá je to parfumová voda Amber Elixir Crystal a druhým produktom sú hodinky Aruba, tak sa na ne poďme pozrieť bližšie. :)

 1.) Amber Elixir Crystal - parfumová voda
 Táto vôňa ma zaujala na prvý pohľad svojim balením, ktoré je v kombinácii krásnej modro-zelenej a zlatej farby. Krabička má jemný reliéf, rovnako ako aj samotný flakónik, ktorý pôsobí veľmi luxusne. Pripomína morskú hladinu, čo je pri tejto vôni zámer, pretože samotná vôňa je inšpirovaná morskými hlbinami Baltského mora. Spája sa v nej baltský jantár, černuška siata a hnedý cukor, takže vôňa je to sladká, zmyselná a jemne kvetinová po rozplynutí. Toto je podľa mňa vôňa presne na prechádzky pri mori na dovolenke. :) Na bežný deň je príliš ťažká, ale na romantické letné večeri je ako stvorená. :)
objem: 50 ml
kód v katalógu: 33044 strana 3
cena: 27,90€ (pri nákupe nad 20€ iba za 9,99€)


 2.) hodinky Aruba
V katalógu tejto aktuálnej kampane 7/2017 sú novinky Oriflame ladené do modrej, tyrkysovej až zelenej, ktorá sa mi veľmi veľmi páči. :) V tejto opäť krásnej krabičke sa ukrývajú zlaté hodinky s dvomi vymeniteľnými remienkami, jedným klasickým zlatým, a druhým farebným jarným. :) Páči sa mi, že prídu krásne darčekovo zabalené na vankúšiku, a tak ak sa rozhodnete ich niekomu darovať, nemáte už problém s balením a určite sa poteší, navyše my ženy sme nerozhodné stvorenia, takže 2 remienky sú veľmi dobrý nápad. :D Samotné hodinky sú jemnučké a elegantné, remienok je kožený a tenký, ale vyzerá celkom kvalitne, takže by nemal pukať. Myslím, že týmto darčekom rozhodne svoju maminu potešíte. :) 
kód v katalógu: 29517 strana 5
cena: 29,99€


DOPLNKY


Pokračujeme na tyrkysovo zelenej vlne, konkrétne kabelkou a prsteňom Gachala, ktoré sú v tomto katalógu v limitovanej edícii. :)

1.) kabelka Gachala
Táto kabelka určite poteší všetky slečny a dámy, ktoré rady chodia na festivaly. :) Aspoň vo mne farba, tvar a vzor na tejto kabelke evokujú leto, hudobné festivaly a zábavu. :) Kabelka má dlhé rameno na cross body spôsob nosenia, a preto je aj praktická. :) Rozmery sú pre mňa však malé, pretože ja so sebou nosím veľmi veľa vecí, a už len keď dám do nej peňaženku, tak sa mi tam nič iné nevojde. :D Kabelka je vo vnútri fialovej farby, má jedno bočné vrecko, zlaté pracky a vpredu je krásne laserovo vyrezávaná. Ak máte rady takéto malé kabelky, tak si určite prídete na svoje, pretože je veľmi príjemná aj materiálom, ktorým je mäkká koža a vďaka nej sa príjemne nosí. :) 
rozmery: 21 x 4,5 x 15 cm
kód v katalógu: 29480 strana 27
cena: 16,99€


2.) prsteň Gachala
Tento prstienok ste mohli vidieť už na mojom Instagrame TU, kde som vám ho už ukázala v predstihu, pretože sa mi tak zapáčil, že ho nosím tak často, ako je to len možné. :) Dostala ma jeho tyrkysová farba na kamienku, v spojení s malým diamantíkom, a tým, že nie sú spojené, tak to vytvára na prste taký netradičný efekt. :) Tento prsteň rozhodne odporúčam, pretože to ako krásne na ruke žiari dostane aj vás. :)
kód v katalógu: 29521 strana 27
cena: 4,49€


INŠPIRÁCIA Z PRÍRODY - NOVÁ RADA LOVE NATURE

O rade Love Nature ste si už u mňa mohli prečítať v minulej 6.kampani Oriflame TU, kedy som z nej bola naozaj prekvapená, a najmä šampón a kondicionér so šípkami a ľanovými semienkami ma dostali natoľko, že ich používam odvtedy pravidelne, vždy keď si umývam vlasy, a som nadmieru spokojná. :) Tentokrát sa pozrieme na ďalšie voňavé produkty z tejto rady: krémový šampón a kondicionér 2 v 1 s avokádovým olejom a harmančekom, sprchový krém s avokádom, a z levanduľovej vône to bude sprchový gél a telové mlieko. :)

 1.) krémový šampón 2 v 1 s avokádovým olejom a harmančekom, sprchový krém s avokádom
Krémový šampón bol pre mňa novinkou, a keď navyše obsahuje už aj kondicionér, tešila som sa na jeho testovanie. Avšak tento mi akosi nesadol. Vlasy som po ňom nemala také jemné a hladké, ako by som od avokádového oleja čakala, ale skôr suchšie, a musela som aj tak ešte použiť olej na lepšie rozčesanie vlasov. Vôňu má ale príjemnú, viac v ňom cítim harmanček, a taktiež pení veľmi dobre. Sprchový krém ma už potešil viac, má sviežejšiu vôňu, taktiež dobre pení, a pokožka mi po ňom ostala jemná. Určite ho budem používať aj naďalej. :)
objem: 250ml
kód v katalógu: šampón 32624 strana 67, sprchový krém 32605 strana 59
cena: šampón 3,99€, sprchový krém 4,49€


 2.) sprchový gél s levanduľou, telové mlieko s levanduľou
Ak máte rady vôňu levandule, tak si určite prídete týmito výrobkami na svoje, pretože ich vôňa je naozaj intenzívna. :) Pri sprchovaní so sprchovým gélom sa vám v kúpeľni rozplynie naozaj krásna vôňa, ktorá pôsobí relaxačne a uvoľňujúco. :) Následným použitím telového mlieka tento pocit iba znásobíte, a vôňa vydrží na pokožke ešte veľmi dlho. Páči sa mi, že sprchový gél nevysušuje, tak ako aj ostatné produkty z rady Love Nature sú viac krémové, a preto by ani nebolo potrebné použiť telové mlieko. Avšak toto sa do pokožky rýchlo vstrebe, nezanecháva mastný film, je také jemnučké, nič ťažké a husté. :)
objem: sprchový gél 250ml, telové mlieko 200ml
kód v katalógu: sprchový gél 32612, telové mlieko 32613 strana 61
cena: sprchový gél 4,49€, telové mlieko 4,99€


STAROSTLIVOSŤ O PLEŤ A POKOŽKU

1.) NovAge Ecollagen Light - denný krém 
Ak ste už čítali niektorý z mojich článkov o Oriflame produktoch, tak vám táto sada NovAge Ecollagen bude určite veľmi známa. :) Tentokrát prichádza Oriflame však s novinkou, a to s light denným krémom, ktorý ma jemné zloženie a prispieva k vyplneniu pleti a vrások. Je určený pre vek 30+, a preto ho nepoužívam veľmi často a keď aj, tak iba na časti okolo úst, očí a tam kde sa mi už tvoria prvé mimické vrásky. Celkovo mi tento krém príde skôr ako také sérum, pretože má naozaj jemnučkú konzistenciu, a používam ho ešte pred mojim bežným hydratačným denným krémom na spomínané miesta na pleti, kde sa extra rýchlo vstrebe. Páči sa mi jeho balenie a aj aplikátor vo forme pumpičky, ktorý je pri pleťových krémoch na nezaplatenie!, a taktiež jeho jemná svieža vôňa :) 
objem: 50ml
kód v katalógu: celá sada 29380 strana 34
cena: v celej novej sade NovAge Ecollagen Light (6 produktov) 67,99€


 2.) guľôčkový antiperspiračný dezodorant Silk Beauty a krémový antiperspiračný dezodorant Activelle Pure Care


Ďalšími produktami pri starostlivosti o pokožku sú dva dezodoranty, jeden guľôčkový a jeden krémový, ktoré som pri ich testovaní a skúšaní porovnávala, a zistila som, že viac mi sedí klasický guľôčkový. Nemala som po ňom pocit spotenia a aj jeho aplikácia bola jednoduchšia. Pri krémovom som sa síce tešila na krémovú konzistenciu, ktorá je príjemná, aj jemne a sviežo vonia, avšak treba vedieť odhadnúť správne množstvo naneseného dezodorantu, a nechať ho hlavne poriadne vstrebať, pretože inak vám spraví na tričku nepekné stopy. Viem si ho predstaviť použiť skôr po sprche, alebo v lete, kedy sa hneď neoblečiem, ale na takú rýchlu aplikáciu dezodorantu odporúčam radšej guľôčkový Silk Beauty, ktorý nevytvára mapy, a mala som po ňom aj lepší pocit sviežosti počas dňa. :)

objem: 50 ml každý
kód v katalógu: guľôčkový 31365 strana 122, krémový 30137 strana 124
cena: 2,99€ každý

 3.) vyživujúce pleťové kapsuly NovAge Nutri6
Tento produkt som si nechala na záver hlavne preto, lebo ste si o týchto kapsulách už u mňa mohli prečítať napríklad TU alebo TU. :) Používajú sa ako doplnok  bežnej starostlivosti o pleť, kedy sa ráno a večer nanesú na pleť, krk a dekolt po dobu jedného mesiaca. :) I keď som ich už mala dve balenia, priznám sa, že som ich vždy posunula mojej alebo priateľovej mamine, ktorým poslúži viac, takže teraz prišiel rad aj na mňa, aby som ich aj ja pravidelne používala. :) V každej z týchto 30 kapsúl sa nachádza zmes 6 olejov, ktoré pleť obnovujú a dodávajú jej žiarivý vzhľad. :)
množstvo: 30ks kapsúl
kód v katalógu: 32631 strana 40
cena: 23,99€

Čo odporúčam z tohto katalógu? :)
V prvom rade určite skúste aspoň nejaký produkt z rady Love Nature. Myslím, že tam je väčšina skvelých. :) Taktiež denný krém alebo akýkoľvek produkt z rady NovAge Ecollagen, prípadne si pozrite aj radu True Perfection určenú pre vek 20+. A na záver z doplnkov určite krásny prstienok Gachala. :)


Páčia sa Vám aktuálne novinky kozmetiky Oriflame? :) Ktorý produkt Vás zaujal najviac ? :)

Teším sa na Vaše komentáre. :)
 
!!! Nezabudnite sa zapojiť do prebiehajúcej GIVEAWAY !!!
 
  Ak ste sa ešte neprihlásili na odber, určite tak urobte, aby Vám nič neuniklo, napravo na blogu v sekcii "ODBER BLOGU", tlačidlom "Sledovať" :), alebo na mojej FB stránke, alebo Instagrame. :)  
 
Majte sa krásne! :)  


*Veronika

12 komentárov:

  1. Ja moc nenakupujem produkty od Oriflame,no zaujali ma paradoxne tie hodinky. :D Ale ani denný krém nevyzerá zle. Asi sa na to pôjdem pozrieť :)
    Aďulik Sun

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Samé pěkné věci. :) Líbí se mi obaly a pak ty hodinky. :)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Rada Love Natural vyzera super :), inak krasne fotky ako stale :)
    LIFE IN PICTURES BY LU

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Vôňa a kabelka vyzerajú skvelo :) Niektoré vône z Oriflame mám celkom rada :)

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Tak to máme v niektorých veciach rovnaký názor. :) Príď si prečítať moju recenziu a pochopíš. :D

    Rebelliouslily

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Tu kosmetiku bych chtěla vyzkoušet všechnu =) škoda, že mám zásobu ještě do konce roku :D

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Vůně vypadá skvěle, ten flakónek nemá chybu :) A stejně jako tobě se mi moc líbí ten prstýnek, na ruce vypadá moc hezky :)♥

    Pauline's Tiny World

    OdpovedaťOdstrániť
  8. Tento mesiac zrejme Oriflamu neodolám. :)

    OdpovedaťOdstrániť
  9. Kabelka ja najkrajšia, na leto ako stvorená :)

    OdpovedaťOdstrániť
  10. Produkty a aj doplnky od Oriflme mám celkom rada, no žiadna kolekcia ma nenadchla ako táto :) Tie hodinky vyzerajú naozaj úžasne :)

    Ardnaxela

    OdpovedaťOdstrániť
  11. Kabelka a prstýnek mě zaujaly nejvíc :)

    OdpovedaťOdstrániť
  12. Naozaj krásne vecičky :) mňa vždy pri týchto tvojich článkoch nesmierne zamrzí, že už vo svojom okolí nemám nikoho, kto by mi "díloval" katalógy a objednával produkty...

    OdpovedaťOdstrániť