piatok, 28. apríla 2017

V jarných farbách s kozmetikou Revlon :)

Ahojte :)

Približne tak pred mesiacom sa mi dostalo príležitosti vyskúšať a otestovať  produkty kozmetiky REVLON. :) Poznala som túto kozmetiku z rôznych blogov a recenzií, vedela som, že to nie je kozmetika z drogérie, ale dá sa kúpiť v parfumérkach, a keďže ja sa bez hanby priznám, že nenakupujem kozmetiku v parfumériach, pretože je častokrát nad môj rozpočet chudobnej recepčnej :D, tak som s veľkou radosťou spoluprácu prijala, a netrpezlivo som čakala na balíček, ktorý mi príde. :) 

Revlon som od začiatku vnímala ako kvalitnú a luxusnú kozmetiku, avšak ako som si pozerala neskôr  ceny produktov, tak ma prekvapili, že vôbec nie sú až tak cenovo nedostupné, a odvtedy som už niekoľkokrát zašla do parfumérky pozrieť sa aj na iné Revlon produkty, dokonca som našla veľa e-shopov, ktoré túto kozmetiku predávajú (Notino, Elnino, Fann...), čo je super. :) 

Na testovanie mi prišiel naozaj skvelý výber jarných, farebných a žiarivých odtieňov produktov, a chvíľkami mi to u mňa doma prišlo ako v obchode, pretože som testovala 6 matných leskov na pery Revlon Ultra HD matte lipcolour, 3 lícenky Revlon Insta-Blush a 2 rozjasňovače Revlon Photoready Insta-Fix. :) 

Poďme sa spoločne pozrieť na to ako obstáli, a či sa zmenil môj pohľad na kozmetiku z parfumérky. :)


Ako prvé vám ukážem lícenky v tyčinke Revlon Insta-Blush, ktoré ma na prvý pohľad zaujali hlavne praktickým balením. Je síce plastové, ale kvalitné a dobre spracované, pretože i keď sa lícenka klasicky vysúva, má takú "klik fázu", ktorá vás nepustí úplne celú ju zasunúť, a naopak, keď ju vysúvate, opäť vám tak klikne. :) Možno taká nepodstatná vec, ale mňa baví. :) Balenie je čierne a jednoduché, s nápisom "Revlon" , ktoré rozhodne neurazí. Konzistencia týchto líceniek je skôr krémová a príjemná, i keď treba sa s ňou naučiť  pracovať a zistiť ako sa vám najlepšie aplikuje. Ja ju aplikujem najradšej prstami (čistými! :)), na už nanesený makeup, pretože iba vtedy mi dobre vynikne. Prstami sa ľahko nanáša a vrství. Je dôležité dať jej trošku viac, pretože ak dáte iba jednu vrstvu, tak fľakatí  a vyzerá nepekne. Chce to iba cvik, ako ju naniesť a bude vyzerať dokonale. :) Ich sýtosť je jemná, a tak sa nemusíte báť, že to preženiete ako Marfuška z Mrázika, ide len o jemný efekt zdravých  líčok. :) Výdrž je dobrá, lícenka mi vydržala niekoľko hodín, neposúvala sa kade tade po tvári, avšak pozor na zbytočné chytanie tváre,aby ste si ju neposunuli nechtiac samé, tam kde nechcete. :)


Odtieň 320 Berry kiss  som si obľúbila asi najviac, pretože má príjemnú teplú, trochu do hneda farbu, ktorá sa mi na líčkach páči najviac. Myslím, že viac pristane tmavším typom pleti.

Odtieň 310 Candy kiss  je už taký svietivý ružovo-broskyňový, a viem si ho predstaviť na opálenej  pleti cez leto, kedy ju pekne zvýrazní. 

Odtieň 300 Rose Gold kiss  je krásny ružovkastý so zlatými odleskami, a určite vám skvele poslúži aj ako rozjasňovač. :)



Podobnými produktami, čo sa týka balenia, sú rozjasňovače Revlon Photoready Insta-Fix. Majú totožný systém otvárania, dokonca aj konzistenciu produktu. Je krémová a príjemná, a platí pri nich to čo pri lícenkách, pretože sú úžasne sýte a trvácne na pleti. Ostanú presne tam, kde ich ráno nanesiete a nemusíte sa báť, že sa vám bude po pol dni lesknúť celá tvár. Tieto rozjasňovače vôbec nerobia fľaky ako to bolo pri lícenkách, stačí ich jemne, naozaj jemne na prst a rozjasníte si celé miesta nad lícnymi kosťami alebo nad hornou perou, jednoducho tam, kde treba. :) Čo sa týka rozjasňovačov, obľúbila som si skôr takéto krémové produkty, pretože pri práškových je tendencia opadávania a potom sa už tých trblietok nezbavíte, preto odporúčam na rozjasňovanie pleti takéto tyčinky, ktoré majú úžasne praktickú  aplikáciu, a viete si ich zobrať aj so sebou a počas dňa si ich prípadne doplniť  bez potreby štetca alebo aplikátora.


Odtieň 200 Pink light  je svetlejší a chladnejší do strieborna, určený pre bledšie dámy, ale napríklad do vnútorného kútika oka ho na rozjasnenie používam aj ja. :)

Odtieň 210 Gold light  som si zamilovala, kvôli jeho krásnemu teplému nádychu a zlatým odleskom. :) Dá sa použiť nad lícne kosti a na slnku vám úžasne zažiari. :)



A na záver to najlepšie. :) Tieto matné lesky Revlon Ultra HD matte lipcolour  určite pozná nejedna z vás, pretože aj ja som na ne čítala recenzie všade možne, a väčšinou boli pozitívne, tak som bola na ne veľmi zvedavá, či aj mne budú tak vyhovovať, pretože sa mi často stáva, že produkty na pery, ktoré si iné slečny chvália, mne až tak nesadnú. Neviem, či mám nejaké iné pery, ale väčšinou mám obľúbené  to, čo iné blogerky zvozia pod zem, a naopak. :D


Tieto lesky majú netradičné "pľacaté" balenie, ktoré sa mi veľmi páči hlavne z dôvodu, že ak sú balenia klasicky guľaté, tak keď ich otváram, tak mi niekedy prešmykujú  a je s tým problém. Tu si to viete pekne pridržať a ľahko  lesk otvoríte. :) Hneď na začiatok by som povedala, že si dobre vyskúšajte odtieň predtým, ako si ho kúpite, pretože tým, že balenie je matné, tak aj farbu lesku trošku skresľuje, ako uvidíte za chvíľku aj na fotkách, že nie každý odtieň je taký, ako na prvý pohľad vyzerá. :) 

Po otvorení týchto matných leskov Revlon sa rozplynie krásna sladká vôňa, ktorá mi pripomína cukríky marshmallow. :) Inak je to ale oficiálne kombinácia manga a vanilky, takže pre všetky maniačky na sladké (ako aj pre mňa :) ), je to skvelý výber. :) Cítite ju potom ešte aj občas keď si napríklad prejdete po perách alebo sa napijete. 


Aplikátor týchto matných leskov je zaujímavý, pretože je síce klasický penový, takže sa s ním lesk príjemne nanáša, ale tvarovo je taktiež pľacatý a tak poskytuje väčšiu  plochu na väčšie miesta na perách, ale aj úzku plochu na presné línie pier a kútiky úst. :) Hodnotím ho veľmi kladne. :)

Revlon Ultra HD matné lesky si ma dostali aj svojou konzistenciou, ktorá je úžasne krémová, taká masielková, ako keby ste si na pery naozaj nanášali balzám. Nemusíte sa báť, že po chvíľke úplne "zatuhne" a ani s ním nepohnete keď sa pomýlite, pretože po celý čas, ako ho máte na perách sa s ním dá pracovať.  Je skôr taký polomatný  v porovnaní s tými nepríjemnými extra matnými leskami, ktoré stvrdnú, zájdu do rýh pier a potom sa tak nepekne vytrácajú zo stredu (áno, aj ja mám bohužiaľ doma také :( ). Takéto matné lesky sú niečo pre mňa! Niekomu by možno nevyhovovala tá nie úplná matnosť, ale ja chcem mať na perách stále pocit, že s nimi môžem aj hýbať  a nebáť sa, že mi popuká rúž. :D

Poďme sa pozrieť na jednotlivé odtiene, pri ktorých vám napíšem konkrétne ich výdrž, a ako sa na perách po čase správajú. :)


Odtieň 675 Infatuation sa mi na prvý pohľad v balení zdal až príliš tmavý  hnedý, dokonca som sa obávala jeho vyskúšania. Avšak po otvorení na mňa vykukla krásna krvavo bordová marsalová  farba, ktorú milujem! :) Ako môžete vidieť na fotke, trochu fľakatí, a treba ho nanášať naozaj v jemnej vrstve, aby vám nespravil nejaké zhluky. Celkovo tieto lesky je lepšie nanášať  radšej najskôr v jednej tenkej vrstve a potom prípadne dať ďalšiu. Ak tomu prídete na kĺb,tak vám to pôjde jedna radosť. Na výdrž  si pri týchto tmavších odtieňoch treba dávať pozor a pery si sledovať, pretože je pri nich najviac viditeľné  miznutie. Ale nemusíte sa báť žiadnych nepekných kontúr, pretože lesk sa stráca postupne z celých pier, a stále vám na nich ostane jemná farbička. :)


Odtiene 655 Kisses a 645 Forever sú krásne nude odtiene, ktoré milujem a používam ich takmer každý deň odkedy mi prišli, na bežné dni, do práce...proste vždy, keď sa chcem na rúž spoľahnúť, pretože aj keď sa mi trochu vytratia po čase z pier, je to najmenej viditeľné, keďže sa približujú farbe mojich pier. :) Môžete vidieť, že matný efekt nie je až taký výrazný, ale nie je to ani klasický lesk na pery, a presne takéto niečo medzi mám ja veľmi rada. :)


Pre milovníčky krásnych červených pier je tu odtieň 660 Romance, ktorý je taký trošku koralový, a myslím, že takýto rúž sa hodí každému typu žien. Opäť v balení vyzerá oveľa tmavší, ale je to len tým, že balenie je matné a skresľuje farby vo vnútri. Je to krásna žiarivá červená, ktorá ma prekvapila tým, že vôbec nerobí fľaky, príjemne sa nanáša a dlho vydrží. :) I keď sa postupne otláča ako všetky, stále vám na perách ostane rovnomerná vrstva lesku. :)


Poslednými žiarivými  jarnými odtieňmi matných leskov Revlon Ultra HD sú odtieň 665 Intensity a 650 Spark, na ktoré si asi netrúfne každá z nás, keďže ide o také neónovo ružové. Avšak musím povedať, že s jemným makeupom a farebnou jarnou blúzkou je 665 Intensity dokonalý!!! :) Už som ho tak mala nejeden krát, a naozaj vás tak oživí, že budete samé prekvapené. :) Druhý odtieň 650 Spark som si až tak neobľúbila, pretože je trochu bledší  a taký na mojich perách veľmi nemusím. Navyše mi robí také nepekné zhluky na perách a mám pocit, že ani k môjmu typu pleti nejak nepasuje. :) Viem si ho skôr predstaviť na nejakej blond slečne. :) 

Celkovo tieto Revlon Ultra HD  matné lesky hodnotím ako jedny z najlepších. Ak hľadáte nie úplne zmatňujúci efekt, tak vám ich rozhodne odporúčam, pretože vás nesklamú výberom farieb, sýtosťou ani výdržou. :) Ja som si ich veľmi obľúbila a odkedy mi prišli, tak som na perách hádam ani nemala iné. :D

Na záver musím povedať, že produkty kozmetiky Revlon ma príjemne prekvapili a ako keby zbúrali moje predsudky voči kozmetike z parfumérie, pretože som zistila, že aj tam sa dajú kúpiť naozaj kvalitné ,ale hlavne aj cenovo dostupné produkty, keďže cena týchto produktov sa pohybuje približne okolo 10 €, čo je úplne super vzhľadom na niektoré ceny bežnej kozmetiky z drogérie, ktorá je poslednú dobu čoraz vyššia. 
Ďakujem Revlon Slovensko za možnosť testovania týchto produktov. :)


Poznáte kozmetiku Revlon? Ktorý produkt je Váš obľúbený, a ktorý používate pravidelne? Chodíte nakupovať kozmetiku do parfumérií? :)

Teším sa na Vaše komentáre. :)

!!! Nezabudnite sa zapojiť do prebiehajúcej GIVEAWAY !!!

  Ak ste sa ešte neprihlásili na odber, určite tak urobte, aby Vám nič neuniklo, napravo na blogu v sekcii "ODBER BLOGU", tlačidlom "Sledovať" :), alebo na mojej FB stránke, alebo Instagrame. :)  

Majte sa krásne! :)  

*Veronika

29 komentárov:

  1. krásne lesky majú revlon už som ich obdivovala 655 a 645 su velmi pekne odtiene ktoré by som sa odvážila nosiť:))

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Presne to sú aj tie moje topky na každý deň :)

      Odstrániť
  2. Revlon mám všeobecne dosť rada a tieto matné lesky ma celkom zaujali :)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Krásné barvičky! Já jsem od Revlonu ještě nic nezkoušela, ale ty barvičky vypadají opravdu krásně. Ten rozjasňovač mě opravdu zaujal!
    Meet My Lovely World

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Wau, tak to su krásne odtiene. Teda a máš ich perfektne nafotené. Ja som Revlon ešte neskúšala, snád niekedy :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem pekne Zuzi :) určite skús, aspoň tieto lesky :)

      Odstrániť
  5. Kisses je nádherná farba a úplne si ju viem na tebe predstaviť, takže sa nečudujem, že je tvoja obľúbená :) A opäť krásne fotky!

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Drahá, ty už ma ako poznáš :-* a ďakujem pekne :)

      Odstrániť
  6. Pekné fotky a ešte krajšie farby! Od Revlonu som zatiaľ nič nevyskúšala,ale možno po tomto článku si niečo zájdem kúpiť. :)


    http://wanderluststhoughts.blogspot.sk/

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Takto som ťa nalákala? :) to som rada...aj že sa ti páčia fotky, ďakujem krásne :)

      Odstrániť
  7. Revlon je pro mě pořád novinkou. To s těmi parfumeriemi moc dobře chápu! :D
    Každopádně.. Já jsem na rtěnky a matný lesky teď úplně uchylná - a teď jsem koukala, že tu značku mají na dekorativce. No výborně.
    Prolhaná Mrcha

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. aj pre mňa to bola premiéra :) dúfam, že aj u teba to bude len pozitívna skúsenosť :)

      Odstrániť
  8. Ja som už veľa počula o tejto značke a sama sa ju chystám vyskúšať :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. tak potom daj určite vedieť, ako si bola spokojná :)

      Odstrániť
  9. Tak málokdy někomu něco závidím, ale tohle ti závidím moc! ♥ Značku Revlon mám strašně ráda, mám od nich několik laků na nehty které miluji, a před nějakou dobou jsem zkoušela i lip butter, v jemném růžovém odstínu, ze stejné kolekce jako je v mé giveaway, tam jsem ale dala o něco tmavší barvu :) My v Česku máme Revlon už i v některých vybraných drogeriích Rossmann, samozřejmě tam ale není k sehnání vše :) Tvářenky se mi líbí všechny, rozjasňovač více ten zlatý, a u těch matných rtěnek jsou nejhezčí ty nude a ta úžasná korálová ♥

    Pauline's Tiny World

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. hihi, aká milá :) naozaj ich máte už aj v drogérii? :) my iba v parfumériách :)
      tak potom sme sa zhodli, lebo tiež som si obľúbila nude a červený lesk a zlatý rozjasňovač :)
      ďakujem za tvoj milý komentár :)

      Odstrániť
  10. Ty lesky vypadají fakt úchvatně, ty jo ♥
    Já mám od Revlonu řasenku a máslíčko na rty, oboje je skvělý :))

    eLblog

    OdpovedaťOdstrániť
  11. Taková sbírka, super!! :) Všechny produkty mě moc zaujaly, z těchto mám tvářenku v krásném odstínu Berry kiss :)BLOG EVERYTHIN KATE

    OdpovedaťOdstrániť
  12. Od Revlonu som mala raz makeup no veľmi mi nesadol. Tieto lesky sú prekrásne.

    AN Beauty Blog

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. čítala som na makeup recenzie a chystám sa ho skúsiť, tak som zvedavá :)

      Odstrániť
  13. Barvičky jsou opravdu povedené. Nejvíce se mi líbí nude odstíny Kisses a Forever :-)
    All my cosmetics

    OdpovedaťOdstrániť
  14. Tyhle barvičky jsou krásné! Úplně pozitivní! Já jsem sice od této značky nic nezkoušela, ale věřím, že jsi spokojená :)

    OdpovedaťOdstrániť
  15. Od Revlonu jsem zatím vyzkoušela jen makeup a s tím jsem spokojená moc :). Co se týče těch matných lesků, stále je chodím okukovat do drogerky a čekám na nějaké popostrčení k tomu, abych si je konečně pořídila a to právě přišlo :D, děkuji :D.

    OdpovedaťOdstrániť
  16. Krááásne produkty :) Ja som od tejto značky ešte nič neskúšala ale celkom ma láka :)

    OdpovedaťOdstrániť