pondelok, 24. apríla 2017

Objednávka z makeuprevolution.cz : Čo obsahoval Veľkonočný Mystery box? :)

Ahojte :)

Myslím, že väčšina z vás pozná kozmetiku Makeup Revolution, a asi aj väčšina z vás niekedy mala nejaký produkt tejto značky. :) U mňa je táto kozmetika jednou z obľúbených, pretože je cenovo dostupná a vo veľa prípadoch aj kvalitná. Zatiaľ asi všetky produkty, ktoré som si niekedy objednala, boli super a niektoré používam naozaj pravidelne pri líčení. :)  K Makeup Revolution som sa inak dostala ešte v začiatkoch môjho blogovania, pretože som o nej čítala veľa pozitívnych recenzií, a na základe toho vznikla moja prvá objednávka. :)

Mala som však dlhšie obdobie, kedy som si nič z tejto stránky neobjednávala, ale keď som nedávno uvidela ich reklamu, že pri objednávke nad 19€ dostanete zdarma "Mystery box" v rovnakej hodnote, neváhala som a zašla som si niečo vybrať. :) Rovno som si ale objednala kozmetiku nad 27€, aby som neplatila ani dopravu. :D Nuž, priznám sa, nechala som sa zlákať, ale keď uvidíte, koľko kozmetiky mám v konečnom dôsledku za 32€, tak si myslím, že sa to veľmi oplatilo. :) Aspoň pre mňa, ako osobu, ktorá nerada dáva za niektoré kozmetické produkty také vysoké sumy. Je mi jasné, že niekto si za týchto 32€ kúpi jeden rúž. :) Je to každého voľba, tak sa poďme pozrieť, čo som si v objednávke a v Mystery boxe našla. :)


Keďže už mi dochádza môj obľúbený set na obočie, ktorý môžete vidieť takmer v každom mojom líčení, objednala som si presne ten istý Focus and Fix eyebrow Shaping Kit v odtieni medium dark. Tomu nemám absolútne čo vytknúť, je pre mňa úplne dokonalý. :)


Avšak chcela som skúsiť aj niečo nové, a tak som si objednala túto pomádu na obočie v odtieni Dark brown. Prišlo mi to ako 2 v 1 riešenie, keďže z predošlého setu na obočie taktiež najskôr použijem priesvitnú pomádu, a potom hnedý tieň. A naozaj som aj s touto pomádou veľmi spokojná, pretože mi šetrí čas. :) Je balená v peknom sklenenom kalíšku, pribalili k nej aj obojstranný štetec, ktorý samozrejme nevyužijem, keďže mám svoj klasický obľúbený, ale táto pomáda ma príjemne prekvapila. Obočie sa s ňou dá výborne vyplniť aj na miestach, kde vám nerastie toľko chĺpkov, má dobrú konzistenciu a sýtu farbu, a navyše drží ako šľak. :D Vodou ju určite nezotriete, takže sa nemusíte báť nejakého rozmazania, a pri odlíčení odporúčam tiež radšej dvojfázový odličovač. :) Túto pomádu na obočie budete určite odteraz vidieť v mojich líčeniach. :)


Pri tejto objednávke som premýšľala aj nad trochu netradičnými produktami, ktoré doma ešte nemám, a ktoré by sa mi zišli pri výraznejších líčeniach. Preto keď som uvidela malinké pigmenty Pure pigments, neváhala som a z výberu, ktorý na stránke mali, som do košíka hodila zelené "Rivarly" a čierne "Antic" . :) Ostatné sa mi nezdali také zaujímavé a výrazne, a ocenila by som, keby mali na výber aj farebnejšie pigmenty. Keď mi prišli domov, ani by som si nemyslela, že v tejto malinkej fľaštičke sa môže skrývať taký silno "pigmentovaný pigment". :D Otvárajú sa klasicky na závit, nájdeme tam aj ochrannú fóliu, a potom 4 malé dierky, kade pigmenty vyjdu. Naozaj stačí malé množstvo, jedno klepnutie, pretože sú naozaj veľmi silné a sýte, majú nádherné odlesky (zelený do zlata a čierny do sivo-strieborna) hlavne na slnku a svetle, a pre mňa sú úplne dokonalé! :) Ak by mali aj nejaké fialové, ružové, modré, zlaté...vykúpila by som ich hneď všetky. :D Určite ich odporúčam, a už sa nemôžem dočkať líčenia s nimi. :)



Ďaľšími produktami, ktoré skončili v mojom košíku sú dve očné linky v ceruzke "Hypocrisy" (zaujímavý názov :D), modrá v odtieni Baddest blue a ružová Depraved. Možno by ste si povedali, tak ako ja, že čo už môže byť na ceruzkách výnimočné a špeciálne, ale z týchto som ostala unesená. Pri prvej aplikácii ma prekvapila krásna a dokonalá krémová konzistencia, ceruzky sú neskutočne mäkké a krásne sa s nimi "kreslí". :) Žiadne zadrhávanie na sucho bez farby, ako som to už veľakrát pri ceruzkách zažila. Potom ma len bolelo oko, pretože som musela tlačiť, alebo nedajbože ceruzku nahrievať. :D No čistá katastrofa a výsledok žiaden. S týmito od MUR je to ale jedna báseň. :) Určite pôjdem aj do iných farieb, tieto som volila na jarné líčenie, ktoré na blogu čoskoro uvidíte. :)


Posledným produkt, ktorý som si objednala je paletka očných tieňov "Colour Chaos", ktorú som vyberala taktiež trochu netradične, pretože môžete vidieť na fotke, že má naozaj výrazné farby, ktoré ja na bežné nosenie veľmi nevolím. :D Avšak chcela by som na blogu pokračovať vo výraznejších "iných" líčeniach, a na tie sa mi takáto paletka veľmi hodí. Už ma nebaví vyberať iba nude, smokey paletky, a tak som vybrala túto Colour chaos, ktorá obsahuje cez neónovú žltú, ružovú, fialovú, až po zelenú a modrú. :) Tak som zvedavá, ako sa s ňou bude pracovať, a ako budú tiene vyzerať na oku. :) Balenie má paletka klasické, ako sme pri paletkách MUR zvyknuté, obsahuje 12 trblietavých a 6 matných tieňov, ktoré sú vraj "all super pigmented", tak uvidíme. :)


 Prejdime teraz k tej podstatnej časti, na ktorú som sa veľmi tešila a nevedela som sa dočkať, kedy mi balíček príde: kvôli sľubovanému Mystery boxu. :) Najskôr však musím povedať, že som ostala trochu sklamaná, pretože pod pojmom Mystery box (box=krabica), som si predstavovala aspoň nejakú malú škatuľku, alebo kozmetické púzdro/taštičku. Avšak produkty Mystery boxu prišli v bublinkovej fólii prelepenej nálepkou s nápisom "Mystery box" a Veľkonočným zajkom. :D No neviem, ale na toto som sa najviac tešila, ako to MUR pojme, a skôr mi to prišlo ako taký výsmech, len nalepená nálepka. :D Už to teda nemali nazývať box, ale napríklad surprise, a neočakávala by som od toho niečo, čo to v konečnom dôsledku nebolo. Čo už. :)


Moje mierne sklamanie zmiernili aspoň produkty, ktoré som si našla, pretože išlo o veci, ktoré som ešte nemala: ružová lícenka I Want Candy! so srdiečkovým reliéfom, zlatý mono očný tieň Mountains of gold, makeup s matným efektom Natural beige a posledný produkt ma zaujal najviac, pretože ide o špeciálny rúž, ktorý je v strede klasický, ale okolo má vrstvu s argánovým olejom, a tak pery aj hydratuje a nevysušuje. :) Prišiel mi v odtieni Love red!, a tam sa trafili, pretože červené rúže milujem. :)


Nakoniec som z tejto objednávky mala veľmi dobrý pocit, pretože za spomínaných 32€ mám 11 skvelých produktov!, čo je super. :) So všetkými som veľmi spokojná a prekvapená ich kvalitou. Trošku som bola sklamaná iba balením Mystery boxu, ale nechcem pôsobiť nevďačne, keďže som vlastne dostala od MUR 4 produkty úplne zdarma. :) Nabudúce nebudem mať také konkrétne očakávania na pojem box. :D

Poznáte kozmetiku Makeup Revolution? :) Ktoré produkty sú vaše obľúbené? :) Zaujal vás niektorý z mojej objednávky? :)


Teším sa na Vaše komentáre. :)

!! Nezabudnite sa zapojiť do prebiehajúcej GIVEAWAY !!!

Ak ste sa ešte neprihlásili na odber, určite tak urobte, aby Vám nič neuniklo, napravo na blogu v sekcii "ODBER BLOGU", tlačidlom "Sledovať" :), alebo na mojej FB stránke, alebo Instagrame. :)
 
Majte sa krásne! :)  

*Veronika

16 komentárov:

  1. Taky jsem dělala objednávku a byla jsem docela zklamaná z balení, ale jinak produkty super :).
    Beauty by K.

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Bola som posledný krok pred dokončením objednávky, tiež hlavne kvôli mystery boxu, pretože to znelo super ale nakoniec som si povedala, že nie, bála som sa sklamania a som teda rada, že som do toho nešla. MUR mám veľmi rada, ale toto bol krok vedľa z ich strany. Zato ten zelený pigment a fialová ceruzka vyzerajú úžasne :).

    Beyoutiful

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Tak to je vydarená objednávka. MUR mám tiež rada, mala som od nich už vela produktov, a aj tieto tiene na obočie a boli super :)
    Mystery box, no škoda toho balenia, ale myslím, že obsah produktov bol velmi pekný. Celkovo za spominaných 32 € je to naozaj pekná kôpka kozmetiky :)

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Mám doma paletku očních stínů a tri - rozjasnovač, bronzer, tvářenka a jsem spokojená :-) ale od boxu bych také čekala něco jiného.

    OdpovedaťOdstrániť
  5. škoda, že to takto odflákli, tiež som čakala, že to bude v nejakom boxíku :) ale produkty vyzerujú fajn, MUR patrí medzi mojich obľúbecov. xx

    Simona | l i v e i n f o x w o r l d

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Značku MakeupRevolution poznám ale nikdy som od nich nič neskúšala. Z tohoto príspevku ma veľmi zaujali produkty na obočie. Zatiaľ ešte mám môj ste od Catrice ale keď budem hľadať niečo nové pravdepodobne by som vyskúšala aj tieto produkty.

    MS ALWAYS LATE

    OdpovedaťOdstrániť
  7. 32€ je skvělá cena na takové množství produktů :) mystery box se mi líbí, když jsem článek otevírala, měla jsem strach, že v tom budou takové ty věci, kterých se nemůžou zbavit, ale jsem příjemně překvapena. Jen tedy jako box to tedy moc nevypadá, na druhou stranu, jsou to vemci "zadarmo" a darovanému koni na zuby nekoukej:) připadá mi, že zvolili produkty, které nikoho neurazí

    OdpovedaťOdstrániť
  8. Veľmi pekné produkty, všetky sa mu páčia dokonca aj tie v mystery boxe sú skvelé. Len ma teda naozaj mrzí,že sa s tým balením nevyhrali viac..isto by to lepšie aj na tých zákazníkov zapôsobilo :)

    BeautyMuffin

    OdpovedaťOdstrániť
  9. Tá paletka s tieňmi vyzerá super :)

    OdpovedaťOdstrániť
  10. Také jsem si objednala pigmenty, jen v hnědých odstínech a jsou vážně super, drží jako přibité :-) v mystery boxu jsem měla to stejné jako ty. Se vším jsem byla spokojená, jen ta rtěnka s balzámem v jednom mě zklamala na celé čáře, nešlo s ní vykreslit pěkné rty.
    All my cosmetics

    OdpovedaťOdstrániť
  11. Značku MUR poznám, no nemám od nej zatiaľ žiadny produkt.Z tvojej objednávky ma najviac zaujali produkty na obočie :) Inak ten mystery box je teda celkom sklamaním, keby to zabalili do nejakej peknej krabičky hneď by pôsobil lepším dojmom.

    OdpovedaťOdstrániť
  12. Paletka vypadá luxusně. :) Já sama doma mám podobnou, na jaro a léto jak stvořená. :)

    OdpovedaťOdstrániť
  13. Krásny nákup, najmä paletka. Tiež som tú akciu zaregistrovala a aj som rozmýšľala že si niečo kúpim, ale nakoniec som odolala. :)

    AN Beauty Blog

    OdpovedaťOdstrániť
  14. Já mám značku Revolution dost ráda. Vypadá vzhledově hrozně rich bitch a zároveň je i cenově dostupná pro nás, chudý studenty.
    Prolhaná Mrcha

    OdpovedaťOdstrániť
  15. Tahle značka mi vždycky byla sympatická a k objednávce jsem se taky odhodlávala právě kvůli mystery boxu, no nakonec jsem asi ráda, že jsem odolala :) Balíček objednaný tebou nemá chybu, líbí se mi z něj úplně všechno. Překvapily mě tužky na oči, opravdu bych nečekala takovou kvalitu :) Na paletku si taky brousím zuby, protože by se s ní dalo tak skvěle čarovat :D ♥ No mystery box je zklamáním ze všech úhlů pohledu. Nejhorší je ale fakt to balení :(

    Pauline's Tiny World

    OdpovedaťOdstrániť
  16. Ja mám MUR tiež veľmi rada, no už som si od nich dlhšie neobjednala nič nové :( musím to napraviť. Tvoja objednávka je veľmi pekná a páči sa mi aj obsah mystery boxu :) škoda toho jeho balenia/nebalenia...

    OdpovedaťOdstrániť