streda, 12. apríla 2017

NOVINKY: Produkty kozmetiky Oriflame - kampaň č. 6/2017 :)

Ahojte :)

Zistila som, že okrem toho, že jar milujem kvôli počasiu, slnku, a tomu že všetko vonku je farebnejšie, tak mám veľmi rada jar aj v kozmetike. :) Novinky, ktoré v tomto období prichádzajú sú tiež farebnejšie, sviežejšie, voňavejšie a veselé. :) Také sú aj produkty kampane číslo 6/2017 kozmetiky Oriflame, ktoré vám už pravidelne na mojom blogu predstavujem. Tieto sú v predaji od 10.4.2017 a kúpiť si ich budete môcť určite až do konca mesiaca apríl. :) Poďme sa pozrieť na to, čo si Oriflame pripravil tentokrát. Hneď takto na úvod musím povedať, že pre mňa osobne to boli naozaj veľké a nečakané prekvapenia. :)
Online katalóg k týmto produktom nájdete TU. :)

NOVÁ RADA LOVE NATURE


Hneď na úvod začnem skvelými produktami z rady Love Nature, ktoré sú v krásnych farebných obaloch, a plné prírody. Neobsahujú silikóny, sú šetrné k životnému prostrediu a schopné rozkladu, čo naozaj oceňujem. Už na prvý pohľad a prvé ovoňanie som vedela, že toto budú skvelé produkty. Ja mám túto prírodnú radu Oriflame veľmi rada, a užívam si keď počas sprchovania cítim v celej kúpeľni krásnu sviežu vôňu. :) 

  1. kolekcia Love Nature - šampón a kondicionér s olejom z ľanových semien a šípok
a drevený hrebeň na vlasy
 Šampón a kondicionér so šípkami a ľanovým olejom majú naozaj príjemnú jemne sladkú vôňu, ktorá mi veľmi sedí. Zo začiatku som mala predsudky voči takýmto šampónom, pretože tento je ešte dokonca určený na farbené vlasy, ale predsa len som ho skúsila. A urobila som to najlepšie, čo som mohla, pretože slečny a ženy, toto je to najlepšie čo som kedy mala! Ťažko sa verí, ani ja by som asi neverila, keby mi niekto povedal, že šampón Oriflame za 3,49€ môže byť niečo top, ale treba sa presvedčiť na vlastnej koži. Šampón dobre penil, ale čo je podstatné, zanechal mi vlasy také lesklé!!! Neverila som, že by to mohlo byť týmto šampónom, ale po celý deň som si obzerala vlasy v zrkadle, dokonca na slnku boli ako z reklamy! :) Musím povedať, že ja teda nemám nejaký problém s vláskami, a vďaka genetike by som si asi mohla na vlasy dať hocičo a nejak extra by mi ich to nezničilo, ale toto som zažila prvýkrát, že by som mala takto jemné a lesklé vlásky. :) Konzistencia šampónu je taká redšia, kondicionér je už hustejší. 
Po tom, ako som si vlasy umyla šampónom a kondicionérom, vyfúkala som si ich a prečesala týmto prírodným dreveným hrebeňom Oriflame, a ten lesk, ktorý som následne mala, to je naozaj niečo neskutočné! Hrebeň má na jednej strane širšie zúbky a na jednej tenšie, ktoré dokonale vlasy rozčešú. Obávala som sa nejakého tvrdého nepríjemného materiálu, ale opak bol pravdou. Tento hrebeň je dokonale spracovaný a má zbrúsené zúbky, a tak nehrozí, že by ste sa na hlave nejak poškrabali, alebo že by česanie bolo nepríjemné. Ja som si česanie s ním užívala. :)
objem: šampón a kondicionér 250ml
kód v katalógu: šampón 32621, kondicionér 32622 - strana 128, hrebeň 29454 - strana 127
cena: šampón, kondicionér 3,49€, hrebeň 4,90€
Určite odporúčam s kľudným svedomím všetky tieto produkty. :)

2. kolekcia Love Nature - tekuté mydlo na ruky s olivovým olejom a Aloe vera, peelingový sprchový gél s mätou a malinami
Ďalším produktom z rady Love Nature je tekuté mydlo na ruky, ktoré sa nachádza v klasickej tube s pumpičkou. Je obohatené o hydratačné látky a naozaj po umytí rúk ich zanechá jemné a vláčne. Nevysušuje a krásne vonia aj po zmytí. Rovnako skvelý je aj peelingový sprchový gél, ktorý obsahuje malé zelené zrniečka, ktoré ale nie sú drsné ani tvrdé. Ide skôr o jemný peelingový pocit pri jeho nanesení, pretože sa rýchlo rozpustia pri kontakte s pokožkou. Tento sprcháč dobre pení, a krásne vonia - ako mojito. :) Je to taká vôňa, ktorá vás nabudí, preberie a zanechá pokožku sviežu celý deň. :)
objem: mydlo 300ml, sprchový gél 250ml
kód v katalógu: mydlo 32606 strana 131, sprchový gél 32602 strana 133
cena: mydlo 4,99€, sprchový gél 4,99€
Odporúčam pre tie z vás, ktoré majú rady svieže vône. :) 

STAROSTLIVOSŤ O PLEŤ

3. diamantová micelárna čistiaca emulzia Diamond Cellular
Tento produkt bol pre mňa v podstate novinka, pretože je to čistiaca voda, tonizačná voda a odličovač v jednom. Produkt, ktorý nanesiete na vatový tampónik, a v jednom kroku spraví za vás všetku robotu. :) Je vhodná aj na citlivú pleť, ktorej dodáva jas a farbu, zachytáva nečistoty a maz, a osviežuje ju. No kto by nechcel takéhoto 3v1 pomocníka. :) Musím povedať, že táto micelárka veľmi dobre odličuje aj s malým množstvom, nádherne vonia, nemám jej v účinkoch čo vytknúť, avšak balenie je trošku nedomyslené, pretože tým, že ide o vodu, tak pumpička nie je veľmi ideálne riešenie. Voda potom vystrekuje kade-tade a musím ju dobre zachytiť, aby som si všetko nezamokrila. Navyše je škoda ak vám zo skoro 17€ micelárky ujde hocaké množstvo len tak. :) Takže by som volila skôr normálne klasické balenie, alebo keď tak, už si ju teraz prelejem do nejakej inej spotrebovanej micelárky, čo je ale škoda, pretože balenie má vzhľadovo pekné. :) Krabička pôsobí pekne luxusne, je taká matná strieborná, trošku až do ružova, takže bude aj ideálnym darčekom. :)
objem: 200ml
kód v katalógu: 21339 strana 11
cena: 16,90€
Odporúčam, pretože som s jej výsledkami veľmi spokojná, avšak treba ju preliať do inej nádobky.

4. čistiaci gél na tvár NovAge
Druhým produktom z kategórie starostlivosti o pleť, je tento čistiaci gél, ktorým som si doplnila svoju sadu starostlivosti od Oriflame. :) Produkty NovAge som si veľmi obľúbila, používam každý deň denný krém True Perfection, každý večer nočný krém True Perfection, a sem tam aj sérum na vrásky alebo tonikum Ecollagen, takže som sa tešila aj z tohto gélu. Aplikuje sa na navlhčenú tvár, jemne napení a opláchne sa. Pleť som mala po použití sviežu, odstránila mi mastnotu z pleti, a navyše aj pekne sviežo vonia. :)  Balenie s pumpičkou je tu už vhodnejšie, keďže konzistenciou ide o priesvitný gél. :) 
objem: 200ml
kód v katalógu: 32596, v sade NovAge Ecollagen 28971 strana 84
cena: 10,90€, celá sada Ecollagen 67,99€
Odporúčam zvoliť produkty z rady podľa svojho veku 20+, 30+..., a určite nebudete ľutovať. :)

DEKORATÍVNA KOZMETIKA

 5. Giordani Gold - dlhotrvajúci krycí krém a kompaktný púder s minerálmi
Ak čítate moje články, tak viete, že Giordani Gold je z dekoratívky Oriflame môj najväčší miláčik. :) Každý produkt mi dokonale sadol. Zaujímavosťou tentokrát bolo, že krycí krém mi prišiel v odtieni Light Ivory a púder v odtieni Light, čo sú na moju pleť veľmi svetlunké odtiene. Môžete vidieť aj na fotke na ruke, že ten krycí krém na mne naozaj pôsobí "mŕtvolne", ale akonáhle som ho vyskúšala na pleti, úplne sa prispôsobil, a nebol taký ako vyzerá na ruke. Neviem ako je to možné, možno práve preto, že ide o krycí krém a nie o makeup. Bola som nadšená, pretože takýto nejaký ľahučký krycí krém som potrebovala, hlavne na dni, kedy si nechcem pleť zaťažovať makeupom. A poviem vám ešte jednu zaujímavosť, ktorú som sa dočítala, že obsahuje okrem SPF 15 aj talianske sopečné minerály. :) Balenie je kvalitné sklenené s pumpičkou, a krém aj príjemne vonia.:)
Kompaktný púder mám ja asi najradšej, pretože je veľmi praktický. Tento Oriflame obsahuje aj zrkadielko a labutienku, ktorú by som ale nepoužívala, pretože je taká nie veľmi príjemná. Ja si do každého takéhoto púdru dávam svoju, alebo použijem štetec. :) Páči sa mi však jeho elegantné tenučké balenie a aj spôsob uzatvárania na kliknutie. 
obsah: krycí krém 30ml, púder 9g
kód v katalógu: krycí krém 31802-31806 strana 65, púder 31808 Light strana 64
cena: krycí krém 15,90€, púder 17,90€
Odporúčam skúsiť krycí krém, hlavne na jar/leto, kedy bude vhodnejší ako "ťažký" makeup. :)

 DOPLNKY

6. limitovaná edícia Indigo - náramok, prsteň a náhrdelník
My ženy sa chceme páčiť a odlišovať aj čo sa týka doplnkov, a myslím, že s novou kolekciou Indigo budete určite výnimočné. :) Šperky nikto nepriehľadne, pretože ide o výrazné kúsky, ku ktorým stačí zvoliť už iba jednoduchý outfit. Prvým je náramok, ktorý je zaujímavo riešený, keďže na vrchnej strane je klasický hladký, a ako zapínanie mu slúžia dva povrázky, ktoré sa spolu utiahnu a pekne visia na ruke. Tento detail sa mi veľmi páči, navyše krásna indigovo modrá farba je nádherná, takže náramok určite využijem a budem nosiť. Prsteň Indigo tvorí veľký výrazný kameň, ktorý mi pripomína nočnú alebo vesmírnu oblohu. :) Je nastaviteľnej veľkosti a tak padne na každú rúčku a každý prstík. :) Posledným kúskom v tejto kolekcii je náhrdelník, ktorý sa skladá z dvoch retiazok, jedna slúži na predĺženie, ale môžete ho nosiť iba na tej jednej základnej, pretože je dostatočne dlhá, a modrý kameň siaha až niekde nízko pod prsia. Kamene v tejto bižutérii majú mramorový efekt a každý je originálny. :) Ak sa vám zapáčili, tak sa môžete tešiť, pretože si aj o ne budete môcť čoskoro zasúťažiť na mojom blogu. :) 
kód v katalógu: náramok 29497, prsteň 29498, náhrdelník 29496 - strana 70
cena: náramok 6,99€, prsteň 4,49€, náhrdelník 8,99€
Odporúčam hlavne kvôli skvelej cene, aj ako darček, pretože vám prídu zabalené každý v krásnych vrecúškach. :)

7. mriežkovaná kozmetická taštička
Na záver to najlepšie! :) Aspoň pre mňa, pretože táto taštička ma veľmi potešila. Jednak preto, že žiadnu takúto väčšiu taštičku doma nemám, mám iba také menšie, kde sa mi toho veľa nevojde, a vopchám tam ledva dekoratívku, aj to všetku dokopy, pretože je to len jeden priestor. Táto taštička Oriflame má vzhľad takej malej kabelky, pozlátené ušká na držanie, zlatý zips, a dizajn má mozaikový zlatý na mintovom podklade. :) Je taká "harmoniková", pretože sa natiahne do naozaj dostatočnej veľkosti a hrúbky, až tak, že do nej dáte naozaj všetko od šminiek, štetcov, až po šampón a sprcháč, ako môžete vidieť aj na fotke, že sa tam šampón a kondicionér hravo zmestili. Oceňujem množstvo priestoru, priehradky, ale hlavne priesvitné materiály vo vnútri, vďaka ktorým vidíte všetko čo v nej je. Toto hodnotím ako naozaj skvelý produkt kozmetiky Oriflame, ktorý spĺňa všetky moje požiadavky na kozmetickú taštičku, dokonca ich oveľa prekonal. :) Palec hore! :)
rozmery: 23,5 x 12,5 x 19,5 cm
kód v katalógu: 29533 strana 137-135
cena: 25,99€ (pri nákupe nad 20€ iba za 12,99€ !)
Odporúčam kúpiť každej žene! Dokonca povinne! :D


Páčia sa Vám novinky kozmetiky Oriflame? :) Ktorý produkt Vás najviac zaujal? A ako sa vaše líčenie, alebo kozmetika mení s príchodom jari? Používate farebnejšie odtiene očných tieňov, sviežejšie vône alebo ľahší makeup? :)

Teším sa na Vaše komentáre. :) 

Ak ste sa ešte neprihlásili na odber, určite tak urobte, aby Vám nič neuniklo, napravo na blogu v sekcii "ODBER BLOGU", tlačidlom "Sledovať" :), alebo na mojej FB stránke, alebo Instagrame. :)

  

Majte sa krásne! :)  

*Veronika

22 komentárov:

  1. I like oriflame ;)

    grlfashion.blogspot.com

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Ja už som tak dávno neobjednávala z Oriflame, ale už len kvôli tomu sprchovému gélu by som som to napravila :)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Taky mám na jaře nějakou náladu na barvy, vůbec se barevně nelíčím, ale teď sama sebe překvapuji :D Moc hezké novinky, ta taštička je super, hlavně hezky praktická na cesty :)

    Cosmokočka

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Vidno že oriflame trochu vynoví balenia od posledného razu čo som ich videla. Hneď to vyzeral lepšie. Taktiež by som chcela vyskúšať ich makeup, počula som že je dobrý

    MS ALWAYS LATE

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Zajímavý článek a překvapilo mě, jak Oriflame změnil styl obalů a to se mi moc líbí. Jsem ráda, že jdou s dobou a vypadá to opravdu dobře. Strašně se mi líbí ten hřeben. I když bych ho asi nepoužila na česání, přijde mi ho škoda pro to :D
    Jinak máš pěkně upravené nehty :)
    Inspiration by Linda

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Pěkné novinky, velice mě zaujal makeup :-)

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Zajímavě vypadá ten sampon a makeup. U Oriflame jsem objednavala houbicku na makeup jinak zkušenost nemám. Jo a kalisek máme doma😊

    OdpovedaťOdstrániť
  8. jej krásne nové obaly (radu) majú :)

    OdpovedaťOdstrániť
  9. Hrozně moc mě zaujal ten dřevěný hřeben, vypadá skvěle! :)

    OdpovedaťOdstrániť
  10. Neviem či sa mi to len zdá, ale v poslednom čase veľmi vylepšujú celkový design obalov ... vyzerá to čoraz lepšie :) xx

    Simona | l i v e i n f o x w o r l d

    OdpovedaťOdstrániť
  11. Musím říct, že tady bych se našla úplně ve všem. A máš pravdu, že jarní obaly jsou mnohem hezčí a roztomilejší :) Ujíždím na všem, co voní po malinách, takže po tom sprchovém gelu asi kouknu :D Zaujala mě i diamantová micelární emulze a krycí krém :) A náramek je také krásný ♥

    Pauline's Tiny World

    OdpovedaťOdstrániť
  12. Oceňuji kosmetiku a hlavně přípravky na vlasy, které nemají silikony. Já jsem nedávno všechny tyto škodliviny, co jsem našla vyhodila a používám výhradně bez silikonů a je to na kvalitě vlasů docela znát :-)
    All my cosmetics

    OdpovedaťOdstrániť
  13. Krásny článok. Mňa najviac zaujala tá diamantová micelárka. Tú musím mať :D

    AN Beauty Blog

    OdpovedaťOdstrániť
  14. Ta micelárka vypadá skvěle.:)
    A ten náramek je naprosto nádherný.♥

    OdpovedaťOdstrániť
  15. Ta řada Love nature vypadá fakt úžasně O:-)

    eLblog

    OdpovedaťOdstrániť
  16. Skvelý článok, opäť, ako vždy. :))
    Veľmi rada si prečítam každý tvoj nový príspevok, čím ďalej tým zaujímavejšie články.:)

    Môj BLOG-KLIK❤

    OdpovedaťOdstrániť
  17. Milujem tieto oriflame ovocné vône. Najhoršie a zároveň najlepšie na nich je, že človek keď ich zacíti, má chuť si zakusnúť

    OdpovedaťOdstrániť
  18. Vyzerá to tak, že tento mesiac si urobím nejakú tú objednávku z oriflame. :)

    OdpovedaťOdstrániť
  19. Všetko vyzerá úžasne :) Krásne fotky ♥

    OdpovedaťOdstrániť
  20. Naozaj veľmi vydarené fotky a pekný článok :)

    OdpovedaťOdstrániť