štvrtok, 20. apríla 2017

Jarné novinky kozmetiky Mary Kay :)

Ahojte :)

Nedávno som vám v tomto článku písala o skvelom evente, ktorý bol pre nás blogerky usporiadaný kozmetikou Mary Kay - o ich skvelých produktových raňajkách, na ktorých je vždy príjemná, uvoľnená atmosféra, a veľmi rada sa ich zúčastňujem. :) Však môžete usúdiť aj samé, keď si článok prezriete. :) Tento event je vždy skvelý aj v tom, že si z neho odnesieme nové produkty, ktoré potom máme možnosť testovať, a tak mi spomienky na toto stretnutie vydržia ešte dlho po ňom. :)

Tentokrát by som vám chcela predstaviť 3 skvelé jarné produkty, s ktorými kozmetika Mary Kay prišla, konkrétne: Toaletná voda "Eau So Cute", paletka očných tieňov z novej kolekcie Light, Reinvented "Sunlight" a posledným produktom je hĺbkovo čistiaca maska "ClearProof". :) Okrem týchto produktov nájdete v ponuke Mary Kay samozrejme aj stále produkty, taktiež aj prípravky na opaľovanie, tmavšie odtiene makeupov a korektorov a samozrejme celú ponuku čistiacej rady ClearProof, ktorá obsahuje 5 prípravkov, a celú dekoratívnu radu Light, Reinvented, ktorá obsahuje okrem paletiek napríklad aj farebné laky na nechty a olejový lesk na pery, a mnoho iného, takže určite mrknite ich aktuálnu farebnú Knihu o kráse Apríl-Jún 2017, v ktorej sú jarné novinky v predaji už od 16. apríla. :)


1.) toaletná voda "Eau So Cute"
Tejto toaletke by som sa chcela povenovať asi najviac, pretože má tak fotogenický flakónik, že jej vzniklo najviac fotiek. :) Flakónik je v tvare krásnej ružovej mašličky s bodkovaným stredom, ktorý mi po otvorení pripomína nejakú princeznú v šatách. :) Podľa tejto vône sme mali v deň eventu daný aj dress code, a musíte uznať, že zladiť sa k nej bola pre nás "dievčatá" jedna radosť, pretože ja osobne mám veľmi rada všetko, čo je takéto cute. :) Ale poďme k samotnej vôni. :) Je sladká a ovocná, a zapáči sa vám, ak máte radi výraznejšie sladšie vône. Tvorí ju hruška, mandľový kvet, taliansky bergamon a neroli vo vrchných tónoch, frézia, ružová pivonka, sedmokráska a cyklámen v stredných tónoch a ibišteková ambra, cédrové drevo a santalové drevo v základných tónoch. Už podľa tohto opisu si môžete predstaviť jej sladkosť a výraznosť. Po aplikácii je naozaj veľmi silná, ale počas dňa sa pekne rozplýva, dokonca ju treba ešte aspoň jeden krát opäť aplikovať. Túto toaletku si ušetrím na leto, kedy mám takéto vône rada na príjemné letné večeri a prechádzky. :) Jedinú nevýhodu tejto vône vidím v tom, že flakónik je nepriehľadný a tak nevidíte, koľko v nej ešte zostáva,a potom nastane len také nečakané "prekvapenie", keď už sa minie. I keď, ako sa poznáme, nikdy doma nemáme iba jeden parfém, však? :D Vôňu "Eau So Cute" by som označila ako naozaj prepracovaný neodfláknutý produkt Mary Kay, ktorý určite poteší každé ženské oko, pretože okrem krásneho dizajnu samotného flakónu, je navyše zabalený ešte v rozkošnej azúrovo modrej krabičke, ktorá je vhodná aj ako darček. :) 
Objem: 30 ml
Cena: 39,50€


2.) paletka očných tieňov Light, Reinvented - "Sunlight"
Paletky očných tieňov od Mary Kay mám ja osobne veľmi rada, pretože sú väčšinou krásne pigmentované a sýte, a na oku mi držia celý deň bez zmeny. Či to tak bude aj v prípade tejto paletky uvidíme neskôr, kedy s ňou chystám samostatné líčenie na blog. :) Zatiaľ vám môžem napísať len toľko, že obsahuje krásne 4 tieniky v jarných farbách, ktoré som si zamilovala na prvý pohľad. :) Obávala som sa trošku pigmentácie, pretože takéto bledé tieniky s tým majú často problém, ale ako môžete vidieť na fotke, na ruke sú krásne sýte. :) Už sa veľmi teším, ako s nimi spravím nejaké svieže jarné líčenie. :) Malým mínusom v tomto prípade je plastové balenie, kde paletka nedrží, ale keďže ja mám od Mary Kay takú magnetickú kazetku na uzatváranie, kde sa takéto paletky môžu dať, tak si ju tam preložím. :) Inak taká zaujímavosť na záver, že odtiene týchto paletiek sú inšpirované prírodou, slnečnými lúčmi, západom slnka, oblohou a tak ďalej. :) Preto sa aj druhá tmavšia paletka, ktorá je k dispozícii tak čarovne volá - "Glistening Horizon", a obsahuje azúrovo modrý a tmavomodrý tieň. :)
Cena: 20,50€


3.) hĺbkovo čistiaca maska s aktívnym uhlím "ClearProof"


Toto je produkt, ktorý mi momentálne sadol ako uliaty. :) Už dlhšie som hľadala nejakú takúto masku s uhlím, ktorá by mi odmastila pleť, pretože okrem toho, že používam tonikum, chcela som aj niečo, čo účinkuje na pleti dlhšie a intenzívnejšie. A práve taká je táto maska ClearProof, ktorá účinkuje 10-20 minút, odstraňuje nečistoty z hĺbky pórov na základe spomínaného aktívneho uhlia, a pri pravidelnom používaní pomáha k nádhernej pleti. Obsahuje výťažky rozmarínu,mäty, zimolezu a fazule. :) Maska je sivej farby a krémovej konzistencie, ktorá po čase na pleti zmatnie a stvrdne a budete cítiť, ako sa pleť tak jemne sťahuje, ale nie je to žiadne štípanie,pálenie ani nič nepríjemné. Ja som mala iba taký pocit "hrošej kože". :D Môžete ju aplikovať iba na T-zónu, tak to robím ja, pretože iba tam je moja pleť mastnejšia a potrebuje starostlivosť, ale dá sa použiť aj klasicky na celú pleť. Po spomínaných 10 alebo 20 minútach (záleží od vás, koľko ju necháte pôsobiť), sa iba zmyje vodou a tvár si osušíte, takže sa nemusíte báť žiadneho násilného strhávania, ako to pri niektorých maskách býva. :) Musím povedať, že ak trpíte mastnejšou pleťou v T-zóne, tak táto maska vám rozhodne pomôže. Ja som ju mala po aplikácii zmatnenú, čistú a sviežu, navyše stále som cítila tú peknú mätovú vôňu, ktorú má. Samozrejme, že nemôžete čakať od jednej aplikácie zázraky, ale ja som videla na pleti veľký rozdiel, hlavne na nose, ktorý sa konečne tak neleskol. :) Maska sa stala takou mojou závislosťou a neskutočne si užívam celý tento "proces". :) I keď používať by sa mala iba 2-3 krát týždenne, a vtedy, keď nie je doma priateľ. :D
Obsah: 114g
Cena: 26,50€


Nakupujete kozmetiku Mary Kay? Zaujali vás ich aktuálne jarné novinky? Ktorý produkt by ste rady skúsili? :) 

Teším sa na Vaše komentáre. :) 
!!! Nezabudnite sa zapojiť do prebiehajúcej GIVEAWAY !!!

Ak ste sa ešte neprihlásili na odber, určite tak urobte, aby Vám nič neuniklo, napravo na blogu v sekcii "ODBER BLOGU", tlačidlom "Sledovať" :), alebo na mojej FB stránke, alebo Instagrame. :)

 
Majte sa krásne! :)  

*Veronika

21 komentárov:

  1. mňa už dávnejšie zaujala práve tá maska, a stále váham nad jej kúpou... ale čítam na ňu samú chválu, tak uvidíme :) xx

    Simona | l i v e i n f o x w o r l d

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Teda to jsou úžasné skvosty. Hlavně ta voňavka vypadá tak sladce. :)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Najviac ma zaujala paletka tieňov, má veľmi pekné farby, vedela by som s nimi niečo vykúzliť. :)

    Rebelliouslily

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Ta toaletka má fakt originální flakónek! :D

    eLblog

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Parádny príspevok, pekne zdokumentovaný, produkty sú čarovné. Tiež som bola pozvaná na raňajky s MK,
    ale žiaľ nemohla som sa uvoľniť z práce. Dúfam, že ste si to užili :)
    From Lenka

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Leni, ďakujem veľmi pekne :) škoda, že sa ti nepodarilo prísť, rada by som ťa opäť videla :) budem sa tešiť nabudúce :) bolo skvelo!

      Odstrániť
  6. Kosmetika Mary Kay mě nikdy nelákala, asi proto, že jsem k ní nikdy neměla moc přístup. Flakonek vůně je unikátní, prostě netradiční. Mě nejvíc zaujala paletka, na jaro má pěkné barvy.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. tiež ma dlho obchádzala, ale teraz ich produkty naozaj zbožňujem :) hlavne tie na starostlivosť o pleť sú top ;)

      Odstrániť
  7. Ta toaletní voda se mi líbí už od tvého úplně prvního článku k těmto výrobkům ♥♥ Je to něco, co se jen tak někde nevidí, a to se mi líbí :)

    Pauline's Tiny World

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. presne tak, niečo premyslené a originálne :) som rada, že sa aj tebe páči :)

      Odstrániť
  8. Obzvlášť ty oční stíny vypadají skvěle! Š

    OdpovedaťOdstrániť
  9. Ten parfém je úplne božský a ten tvar? Wau osobne ma ešte žiadny parfém neoslovil až tak moc

    Čo je dobré to musím mať :)

    OdpovedaťOdstrániť
  10. Presne takýto typ pleťových masiek ja môźem a vo veľkom používam. Trochu ma len odrádza, že je od Mary Kay, keďže s touto značkou nemám dobré skúsenosti..

    Papi Lapi Blog

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. a s ktorým produktom si mala zlé skúsenosti, ak môžem vedieť? :(
      maska je skvelá, tú môžem len odporúčať :)

      Odstrániť
  11. Od Mary Kay moc nenakupuji nebo spíše vůbec, ale asi změním názor. Ta vůně vypadá fakt hezky a hlavně originálně a podle popisu bude i krásně sladce vonět, což miluji :) A ta paletka? Moc pěkné odstíny :)
    Inspiration by Linda

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. tak to sa teším, že ťa produkty zaujali :) tá vôňa je naozaj sladká jarná :) tak ako aj paletka :)

      Odstrániť