nedeľa, 2. apríla 2017

Indiánsky look - Líčenie s paletkou Mary Kay Maui Gardens :)

Ahojte :)

Ako sa máte? Užívate si krásne jarné, skoro až letné dni ? :) Ja sa z nich veľmi teším, a dokonca včera som sa už poobede aj slnila na teraske len v kraťasoch a tielku (pozri Instastories ;)), a trochu ma opálilo, čo je úplne úžasné keďže je apríl! :) Dúfam, že takéto krásne počasie ešte dlho vydrží, a hlavne aby aj leto bolo rovnako teplé. :) 

V dnešnom článku si môžete pozrieť líčenie, ktoré vzniklo tak spontánne. Väčšinou však, keď v líčení improvizujem, tak to nedopadne veľmi dobre, a beriem to skôr ako tréning, a učenie sa na chybách. :D Tentokrát som však bola s týmto líčením nadmieru spokojná ! :) Plán bol spraviť niečo netradičnejšie a výraznejšie, keďže na mojom blogu môžete vidieť prevažne jemné líčenia, tak to chcelo trošku zmenu. :)

Hneď som vedela, že na líčenie použijem túto moju skvelú novú Mary Kay paletku MAUI GARDENS  z kolekcie Pure Dimensions, o ktorej ste si mohli prečítať TU, a líčenie s jej "sestričkou" jemnejšou paletkou MOROCCAN DUNES ste mohli už vidieť v TOMTO článku. :) Najskôr som si myslela, že mojim favoritom bude práve Moroccan Dunes, avšak mýlila som sa. Ja som sa zamilovala do farieb Maui Gardens!!! :) (Oni do mňa ale asi veľmi nie, keďže sa mi paletka vyšmykla na zem a 3 tieniky mi vypadli :( Našťastie sa ale nerozprášili a nerozbili, čo svedčí aj o kvalite tejto Mary Kay paletky ;) ). 
Poďme sa pustiť do líčenia. :)


 Na líčenie očí som využila všetky tiene z paletky: do vnútorného kútika na vrchné a spodné viečko som použila zlatý tieň, na horné viečko som použila kombináciu modrého a zeleného tieňa, a ako spodnú linku som použila zmiešanie hnedého a zeleného tieňa. :) Všetky tiene som dlho blendovala, aby sa pekne prepojili, potiahla som ich vyššie k obočiu, kde som potom naniesla ešte béžový matný očný tieň, aby prechod medzi tieňom a pokožkou nebol taký výrazný. Nesmiem zabudnúť aj na očnú linku. Keďže klasická čierna ma už nudí, napadlo ma použiť modrý očný tieň namokro ako linku. :) Tak som si zobrala tenučký skosený štetec, namočila som ho jemne do vody, a opatrne som viedla očnú linku s tienikom po celom hornom viečku. :) Tohto kroku som sa celkom obávala, aby sa mi líčenie celé nepokazilo, ale bola som prekvapená ako to celé líčenie krásne zvýraznilo a ozvláštnilo. :) Niekedy sa riskovať oplatí. :) Na záver som už len naniesla dve vrstvy čiernej maskary, a keďže oči sú veľmi výrazné a trblietavé, tak som na celé pery použila už iba matnú kontúrku v jemnom odtieni mauve. :) 


Toto líčenie mi po dokončení pripomínalo trošku Indky, Indiánky alebo nejaké iné exotické ženy, ktorých vizáž ja proste zbožňujem! , a asi preto som bola z tohto líčenia taká nadšená. :) Premýšľala som, či si spravím medzi obočie aj bodku akú nosia ženy v Indii, ale potom som si okolo hlavy obviazala čierny choker, ktorý sa mi na fotkách spolu s týmto líčením veľmi páčil, a vytvoril skôr ten look Indiánky. :) Čo poviete? :)


Možno ste si všimli, že v článkoch nepíšem postup líčenia tváre, pretože to už každý asi najlepšie vie, aký makeup a aké kontúrovanie mu sedí, a bolo by to stále rovnaké, pretože ja si úpravu obočia a tváre robím skoro stále tak isto. :) Ak by som pridávala niečo špeciálne, tak vám to napíšem. :) Rovnako som tentokrát nefotila ani použité produkty, takže ak vás okrem Mary Kay paletky zaujíma niečo iné, čo som použila, kľudne sa spýtajte v komentároch a rada vám odpoviem. :)


 Na záver musím povedať, že sa mi opäť potvrdila kvalita Mary Kay produktov. S paletkou Maui Gardens sa mi pracovalo skvelo, tiene vôbec neprášia, krásne vytvárajú prechody, sú sýte a trvácne. Dokonca teraz keď viem, že aj na mokro sa dajú použiť ako farebná očná linka, tak čo viac si priať. :) Obe paletky využívam dosť často hlavne preto, že ponúkajú možnosť vytvoriť jemné líčenie na bežné dni, kedy sa mi nechce veľmi vymýšľať, ale aj výrazné na dni, kedy sa chcem s líčením pohrať. :)

Máte doma niektorú z Mary Kay paletiek Moroccan Dunes a Maui Gardens? :) Ako ste spokojné? :) A čo vravíte na toto líčenie? Páči sa vám modrá linka v líčení? :) Kam by ste sa možno takto nalíčili? :)

Ak ste sa ešte neprihlásili na odber, určite tak urobte, aby Vám nič neuniklo, napravo na blogu v sekcii "ODBER BLOGU", tlačidlom "Sledovať" :), alebo na mojej FB stránke, alebo Instagrame. :)
  
Majte sa krásne! :)  


*Veronika

30 komentárov:

  1. Týmto líčením si mi ulahodila :)) Veľmi ti takéto výraznejšie oči svedčia! A mne paletka padla minule tiež a vypadol jeden tieň, ale tiež to prežil :D

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. ďakujem drahá :) aj som si myslela, že ty si prídeš viac na svoje pri takomto "odvaze" :D ďakujem :-*
      asi je to tým tvarom paletky, že sa šmýka alebo čo :D hlavne že sú celé :)

      Odstrániť
  2. Krásné líčení, jiné, než tu běžně máš :) Já bych to viděla úplně na jednodenní festival :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. áno áno, chcela som trošku zmenu :) ja sama mám radšej u seba aj u iných výrazné,netradičné a hravé líčenia, preto ich budem robievať častejšie aj na blog :) ďakujem Zuzka :)

      Odstrániť
  3. Veľmi krásne a nápadité líčenie :) podľa mňa k tvojím očiam výrazne líčenie veľmi pasuje :)

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Moc pekne liceni a desne se mi libi ta celenka, i kdyz ji neni videt moc, tak tyhle nosim moc rada (i kdyz na me obcas lidi koukaji jak nablbce :/ )

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. ďakujem pekne Rachel :) to je klasický čierny choker :) nos také čelenky kľudne aj naďalej, ľudia si vždy niečo nájdu, tak pokiaľ je to len čelenka, to je to najmenej ;) hlavne, že ty sa cítiš dobre :)

      Odstrániť
  5. Krásné líčení, výraznější oči ti moc sluší :) Paletka má opravdu pěkné odstíny. Modrá linka se mi v tomhle looku líbí moc. Minule jsem s modrou linkou taky kouzlila, ale dala jsem jí na spodní víčko :) Mimochodem ta korálová barvička na nehtech je super ♥

    Pauline's Tiny World

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. ďakujem za krásny komentár :) a ako si bola s tou linkou spokojná? :) ten lak na nechty je z novej Catrice limitky :)

      Odstrániť
  6. Počasí je boží! Škoda jenom, že se to asi ještě trochu zhorší :( Nádherné líčení, hrozně se mi líbí zesvětlení v koutku oka, moc ti to sluší :)
    Cosmokočka

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. joooj to ani nehovor :( ja si to stále nechcem pripustiť, že od zajtra by sa malo vraj ochladiť :( som rada, že sa ti líčenie páči :)

      Odstrániť
  7. Perfektne licenie ako stale, ty mas tak zaujimave oci a stale obdivujem, ako to vies pekne natienovat, to moje su stale take, kade-jake
    LIFE IN PICTURES BY LU

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. to je súhra dobrých produktov-báza, tiene, štetce...a dlho dlho tieňovať, až pokým sa to pekne nespojí :) ale ďakujem ti veľmi pekne Luci :) keď som bola malá, tak sa mi za veľké oči smiali a otázku, "prečo mám také veľké oči" som počúvala stále :D a teraz si tu čítam komentáre aké mám pekné zaujímavé oči,sranda ako sa to mení :) veľmi si to cením :)

      Odstrániť
  8. opäť nádherné líčenie, paletka od MK má nadherné odtiene, aj keď ja by som ich nevedela nosiť :))

    OdpovedaťOdstrániť
  9. Musím říct, že se ti líčení velmi povedlo, moc ti sluší. x

    OdpovedaťOdstrániť
  10. Poviem ti že ty aj taký vzhľad podobný máš ako Indky máš pekné veľké oči a líčenie na tebe perfektne vynikne a vieš to na sebe pekne ukázať. Keby sa viem tak nalíčiť jooj krásna si:))

    OdpovedaťOdstrániť
  11. ty máš vždy tak krásne líčenia! :) neskutočne ti závidím, že sa vieš tak pekne maľovať a pracovať s tieňmi ... trošku mi to robí problémy ... hlavne prechody a celkovo to nie je ono :P

    OdpovedaťOdstrániť
  12. Toto líčenie je úplne nádherné, pristane ti to taktom. Paletka vyzerá zaujímavo. :)

    OdpovedaťOdstrániť
  13. To líčení se ti neskutečně povedlo :)

    OdpovedaťOdstrániť
  14. Ty si taká šikovná ! :) Makeup sa ti veľmi hodí, skvelá kombinácia farieb :)

    Accessoriesforbeauty

    OdpovedaťOdstrániť
  15. Krásné líčení! Moc ti to sluší!♥
    Máš krásné nehty!!! ♥♥♥
    Ty barvy jsou úžasný a podle mě ti moc sedí! ♥

    http://basic-whitegirl.blogspot.cz/

    OdpovedaťOdstrániť
  16. Nádhera, jsi moc šikovná a strašně ti to sluší. Já strašně obdivuji, když si holky takové líčení dokážou udělat. Já se svojí řasenkou, pudrem a občasnou černou linkou bych tohle nevykouzlila. Jinak pěkné nehty :)
    Inspiration by Linda

    OdpovedaťOdstrániť
  17. Naozaj podarené líčenie, šikovná a krásna si, milá moja ♥

    OdpovedaťOdstrániť