štvrtok, 6. apríla 2017

EVENT: Rozkošné raňajky s Mary Kay - predstavenie jarných noviniek :)

Ahojte :)

Neviem ako vy, ale ja milujem netradičné dni. :) Také, kedy robím niečo nezvyčajné a nové. Nemám rada rutinu, a preto by pre mňa aj práca od pondelka do piatka bola skôr utrpením, a som rada, že mám prácu, kde mám často voľné dni počas týždňa, či už úplne, alebo idem do práce až na noc. Páči sa mi keď je každý môj týždeň iný a výnimočný, a môžem v ňom zažiť niečo nové a príjemné. :) Takým je aj tento, pretože v utorok som mala možnosť zúčastniť sa skvelého posedenia pri "Rozkošných raňajkách s kozmetikou Mary Kay". :) Ak vás zaujíma prečo rozkošných, ako a kde to všetko prebiehalo, čítajte ďalej, pretože by som vám veľmi rada niečo o tomto evente napísala v dnešnom článku. :)

Už tradične Mary Kay pre nás blogerky usporiadala skvelé raňajky, pri ktorých nám vždy predstavia nové produkty na nasledujúce obdobie. Tentokrát sa predstavenie jarných noviniek konalo v kaviarni AVE Café v Bratislave, v štýlovej príjemnej kaviarničke, ktorá bola v to predpoludnie iba pre nás a náš babinec. :) Páčilo sa mi, že kaviareň bola rozdelená na spodnú časť s fantastickým občerstvením, a hornú časť, kde sme mali sedenie a kde prebiehalo samotné predstavenie jarných noviniek, ktoré nám ako vždy skvele odprezentovali Katka s Evkou z Mary Kay. :) Musím sa však priznať, že som meškala asi pol hodinu, nie však mojou vinou, pretože ja bývam všade radšej o tú polhodinu skôr. :) Avšak zastihli sme práce na ceste, do toho rannú špičku, a kolóna bola asi cez pol mesta. Už som sa ale naučila netrápiť sa a neobviňovať sa za veci, ktoré nemôžem ovplyvniť, a preto mi ani táto menej príjemná skutočnosť nepokazila deň, a ja som si celý priebeh raňajok užívala naplno. :)


Počas predstavenia nových produktov, ako napríklad novej toaletnej vody Eau So Cute, podľa ktorej sme mali daný aj "rozkošný" dress code, alebo novej rady na čistenie pleti Clearproof, paletiek očných tieňov z limitovanej jarnej kolekcie Mary Kay Light, Reinvented, a veľa ďalších, o ktorých si čoskoro budete môcť prečítať na mojom blogu, sme sa dozvedeli aj o novom charitatívnom projekte, pretože je známe, že Mary Kay venuje časť z ceny určitého produktu na združenie Orin Panacea - priatelia detskej onkológie. Tentokrát pôjde o krásne balenie Púdrovej farby na líca Kind Heart, ktorá je v tvare srdiečka, ako väčšinou tieto charitatívne produkty bývajú. :) Taktiež aj naďalej pomáhajú Miki a Kimi, skvelí plyšoví tučniačikovia, ktorých kúpou takisto podporíte toto združenie. :)


Po oficiálnej časti nastala tá "praktická" :), kedy sme si všetky spomínané jarné novinky, ale aj stále produkty kozmetiky Mary Kay mohli vyskúšať na vlastnej koži. :) Ak sme si netrúfali, na pomoc nám bola vždy ochotná a priateľská Dorotka, ktorá slečny nalíčilia naozaj krásne v jarných farbách. Verím, že kočky potom chodili celý deň maximálne spokojné a usmiate s takým nádherným makeupom. :) Ja som tentokrát jej šikovné rúčky nevyužila, pretože som bola už prišla výraznejšie nalíčená, ale určite sa budem tešiť na jej prácu na ďalších raňajkách. :)


Na záver môžete na fotkách vidieť občerstvenie, ktoré pre nás bolo pripravené. :) Pri pohľade na neho som ani nemala slov, všetko bolo tak krásne naaranžované, premyslené do detailu, ako napríklad laky na nechty vytvorené z marshmallow a tyčinky, koláčiky šťastia, lízanky s cukríkmi, ovocie, zdravé jogurty, slané aj sladké koláčiky, croissanty...takto by som mohla pokračovať ešte dlho, pretože toto bolo asi to najkrajšie občerstvenie, aké som videla, a úplne sa hodilo do kozmetickej témy týchto Mary Kay raňajok. :) Palec hore! ;)


Pri takom veľkom výbere som ani nevedela, čo ochutnať, ale keďže som viac na sladké, vybrala som si skvelý jogurt s mussli a ovocím, nejaké sladkosti, ale aj bagetky s nátierkou. Všetko mi chutilo, a navyše všetko bolo úžasne fotogenické, čo sme my blogerky veľmi ocenili. :D

A keď už spomínam blogerky, som veľmi rada, že tentokrát tam blogerská časť bola zastúpená v hojnom počte. :) Kočky vytvorili skvelú atmosféru, a ja som rada, že som si toto predpoludnie mohla užiť v spoločnosti mojej Vierky, ale aj sympatickej Zuzky, Sašky a Alex. :) Teším sa, keď sa uvidíme opäť nabudúce. :)

Na fotke môžete vidieť ako sme s kočkami poňali spomínaný dress code "si taká rozkošná" (určite si pozrite aj ich blogy alebo Instagramy :) ), a na druhej si môžete pozrieť môj outfit cvaknutý ešte doma, ktorý som zvolila aj trochu jarne, a práve kvôli nemu bola kupovaná čelenka, o ktorej som vám písala v tomto článku. :)


Raňajky zbehli veľmi rýchlo, a postupne sme sa všetci pobrali do bežnej reality a ruchu veľkomesta. :) Mňa čakal ešte veľmi dlhý deň, keďže som po raňajkách navštívila ešte bratislavskú ZOO, obed v sushi reštaurácii, nejaké tie obchodné centrá a potom sme si s priateľom spravili ešte mini výlet do Ivanky pri Dunaji na chutnú kávičku. :) Tento deň som si maximálne užila a ďakujem vesmíru za takéto chvíle, ktoré ma neskutočne dobíjajú pozitívnou energiou a spokojnosťou! :)


Z raňajok sme si odniesli taštičku so skvelými Mary Kay jarnými novinkami, ktoré už od včera testujem, aby som vám na ne čím skôr mohla napísať recenziu. Zatiaľ ale musím povedať, že sú naozaj skvelé a máte sa na čo tešiť. :) Príjemnou pozornosťou bola aj kvetinka, ktorú sme si pri odchode mohli vziať so sebou. Pre mňa to bola naozaj krásna bodka, pretože kvety milujem, a táto mi navyše nádherne zdobí spálňu. :)

Na záver by som sa chcela veľmi pekne poďakovať kozmetike Mary Kay za ďalšie krásne predpoludnie, ktoré som s nimi mohla stráviť pri úžasných raňajkách, ktoré pre nás pripravili, a za skvelé jarné novinky, ktoré mám možnosť testovať vďaka našej spolupráci. :)  V neposlednom rade ďakujem aj zúčastneným kočkám, s ktorými sme vytvorili myslím, že veľmi príjemnú atmosféru, a teším sa na ďalšie stretnutia s nimi. :)

Ďalšie články a recenzie na Mary Kay produkty si budete už čoskoro môcť prečítať tu na blogu, alebo sledujte aj môj Instagram, kde pridávam často Instastories videá, ako dané produkty práve testujem! :)

Ak ste sa ešte neprihlásili na odber, určite tak urobte, aby Vám nič neuniklo, napravo na blogu v sekcii "ODBER BLOGU", tlačidlom "Sledovať" :), alebo na mojej FB stránke, alebo Instagrame. :)
  
Majte sa krásne! :)  

*Veronika

37 komentárov:

  1. Jéééj, to je perfektné, z fotiek ide strašne príjemná atmosféra, určite to bola skvelá akcia. :) xx

    Simona | l i v e i n f o x w o r l d

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. som rada, že sa mi ju podarilo zachytiť pretože naozaj bolo veľmi príjemne :)

      Odstrániť
  2. Wow, tak to jídlo je TOP. Nemůžu se na to vynadívat :). Povedená snídaně :).

    LenaČerge

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Teeda tak toto je raj pre ženy nie každa ma taku možnosť si to vyskúšať isť na takýto event ale určite si si to užila, a ta mašlička je bohovska:))

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. presne tak, a preto si to veľmi vážim, keď mám niekedy takú možnosť :)

      Odstrániť
  4. Jej krásne si to nafotila :)) Teším sa už nabudúce! Vždy je super :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. ďakujem :) aj ja sa už nemôžem dočkať ďalších raňajok :)

      Odstrániť
  5. Krásné fotečky. Určitě to byla úžasná akcička :-) takovou snídani bych si také dala říct :-)
    All my cosmetics

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. musím povedať, že to bola naozaj skvelá akcia :) a také raňajky kľudne aj každý deň :)

      Odstrániť
  6. Jo to je voňavka :O má krásný obal! Celkově je všechno moc hezky barevné, povedlo se jim to. Na stole s jídlem bych si taky nemohla vybrat, asi bych musela sníst od všeho kousek :D

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. áno, krásna toaletka :) tiež som bola unesená tým obalom :)
      tak to som mala tiež najväčšiu chuť spraviť :D ale držala som sa :D

      Odstrániť
  7. Vždycky obdivuju to jídlo, nemůžu si pomoct :D

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. ani sa ti nedivím :D tiež som ho obdivovala :)

      Odstrániť
  8. Event bol, ako vždy, výborný :) Rada som ťa videla! :)

    OdpovedaťOdstrániť
  9. Wau, tak to musela byť skvelá akcia. To jedlo, kozmetika, prijemná atmosféra z toho sála.
    Strašne sa mi páči ten doslova rozkošný dizajn noviniek, výstižne si to nazvala.
    Štýl ženy

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. hlavne toaletka má naozaj originálne balenie! :)
      ďakujem za tvoj komentár Zuzi, naozaj bolo super :)

      Odstrániť
  10. Tie produkty sú naozaj rozkošné, a tie raňajky vyzerajú veľmi chutne!:D
    http://thenoela.blogspot.sk/

    OdpovedaťOdstrániť
  11. Musela to byť naozaj veľmi skvelá akcia :) Inak ten outfit je naozaj rozkošný :)

    OdpovedaťOdstrániť
  12. To vypadá všechno tak krásně a to jídlo, bóóóže,achh! ♥

    eLblog

    OdpovedaťOdstrániť
  13. Krásné fotky! Určitě sis to užila ,-) Tato kolekce novinek vypadá krásně!
    Meet My Lovely World

    OdpovedaťOdstrániť
  14. Nj, na takovou snídani bych taky zašla. :)

    Ela

    OdpovedaťOdstrániť
  15. Moc Vám to všem sluší :) Mmmm, tolik dobrůtek. A ta kosmetická taštička i ostatní produkty jsou krásný

    OdpovedaťOdstrániť
  16. Krásné ♥ Všem vám to moc slušelo, a novinky vypadají opravdu úžasně :) Je vidět, že jste odcházely spokojené, což je asi nejdůležitější :)

    Pauline's Tiny World

    OdpovedaťOdstrániť
  17. krásna akcie, všetky ste moc krásne :)

    OdpovedaťOdstrániť
  18. No krásně o bás bylo postarané, i ty si krásná :) Super barevné fotky, produkty, hezký originální nápady :))

    OdpovedaťOdstrániť
  19. Tak tie mašličky sú úplne roztomilé! A na quattro ich tieňov som čítala celkom dobré recenzie, musím ich už vyskúšať...

    Papi Lapi Blog

    OdpovedaťOdstrániť
  20. Vám muselo byť super! úžasne nadekorované :-)
    Taly Rare

    OdpovedaťOdstrániť
  21. Vyzera to na perfektny event, a to krasne prostredie 😍😍parada :)

    OdpovedaťOdstrániť
  22. krásny článok! :)
    partofnicol.blogspot.sk

    OdpovedaťOdstrániť
  23. Krása! Muselo to tam byť naozaj super :)

    OdpovedaťOdstrániť