nedeľa, 16. apríla 2017

100.článok, 1.rok blogu a veľká kozmetická GIVEAWAY! :)

Ahojte :)


Ani tomu nedokážem uveriť, ale môj blog práve dnes oslavuje svoj 1.rok! :) Tak rýchlo ten čas letí, a zdá sa mi, ako keby som blogovala len chvíľku, a teda v porovnaní s inými blogerkami je to len chvíľka, ale pre mňa to bol naozaj krásny rok prežitý spolu s vami, mojimi skvelými 155 čitateľmi, ktorí sa počas tohto obdobia pripojili na pravidelný odber môjho blogu. :) Znie to neuveriteľne, pretože som o takomto čísle ani len nesnívala, a mala som ho len niekde v tajných prianiach. Na mojej FB stránke sme dosiahli číslo 109, a na Instagrame je momentálne 223 sledovateľov, za čo vám všetkým patrí obrovské úprimné a najväčšie ĎAKUJEM! :)

Dnešný deň nie je špeciálny iba 1.rokom blogu, Veľkou nocou, ale aj tým, že tento článok je okrúhly 100. , ktorý som na tomto blogu napísala, a keďže to všetko takto pekne vyšlo, rada by som sa s vami podelila o túto radosť a poďakovala vám súťažou, v ktorej budú môcť vyhrať až dve z vás balíčky plné skvelých kozmetických, aj nekozmetických produktov, ktoré vás dúfam potešia. :) 

Ešte predtým, ak vás zaujímajú štatistiky a čísla na blogoch, tak ako mňa :), tak najčítanejšie články za celý rok blogovania boli tieto:
1. najčítanejší bol článok o Starostlivosti o ruky s radou Mary Kay Satin Hands: TU
2. najčítanejší bol článok o produktoch Oriflame k 50.výročiu: TU
a 3. najčítanejší bol článok o skvelej Oriflame tlačovke pri príležitosti 50.výročia: TU

To len tak pre zaujímavosť. :) Poďme ale na to, čo môžete vyhrať v súťaži, ktorú som si pre Vás pripravila:

 1.balíček obsahuje:
- béžovo-ružová šatka Oriflame
- krém na telo Milk and Honey Oriflame, špeciálna Gold edícia
- zlaté pero Oriflame
- prsteň a náhrdelník z kolekcie Indigo Oriflame
- laky na nechty Oriflame The ONE grey moss, Makeup Revolution love etc
- primer Sleek Control Shine and Prime
- krém na ruky Oriflame Golden Edition
- maskara Mary Kay Lash Love
- lesky na pery Sleek Matte Me, Mary Kay Melon burst

2.balíček obsahuje:
- béžová kabelka Oriflame
- odličovač očí Avon True
- pleťová maska Balea 
- náhrdelník Oriflame
- hojivý zázrak "vajíčko" Oriflame špeciálna Gold edícia
- telové mlieko Mary Kay Apple and pear
- maskara Maybelline Colossal Volum Express
- lak na nechty Makeup Revolution Flawless
- Mary Kay Glowing finish tyčinka Gold
- Sleek Brow Intesity ceruzka a rozjasňovač na obočie
- korektor Avon True fair
- lesk na pery Avon Mark Plump it mauve

A čo treba urobiť pre výhru?
POVINNÉ:
1. sledovať môj blog cez GFC (Google friend connect), napravo na blogu kliknúť na "Sledovať", napísať v komentári pod akým menom ma sledujete
2. do toho istého komentára napísať číslo balíčka, ktorý by ste chceli vyhrať, a váš mail, kde vás v prípade výhry môžem kontaktovať, (prípadne, aké články máte na mojom blogu najradšej a ktoré ani tak nemusíte, nech si spravím aj taký prieskum :) )

NEPOVINNÉ: (za tie si môžete pripísať extra komentáre)
3. dať like na moju FB stránku TU, a napísať pod akým menom ste dali like
4. sledovať ma na Instagrame TU, a napísať pod akým menom
5. zdielať túto Giveaway kdekoľvek na blogu, Facebooku, Instagrame...a napísať mi link, kde ste súťaž zdieľali :)

To už je všetko, už iba informácia, že súťaž je určená aj pre Slovensko aj Česko, a trvá od dnes 16.4.2017 do 14.mája 2017 (nedeľa), kedy o 12:00 ukončím súťaž a vyhlásim výherkyne, ktoré budem sama kontaktovať mailom, ktorý mi napíšete do komentárov, takže sa nemusíte báť, že by ste sa o výhre nedozvedeli. :)

Ešte raz ďakujem za vašu priazeň po celý prvý rok tohto blogu, som rada, že vidím vašu spätnú väzbu v komentároch, alebo sem-tam v správach, ktoré mi píšete. :) Veľmi sa teším, že sa vám tento blog páči a aspoň takto formou súťaže sa vám možem odvďačiť. :) Verím, že spolu príjemne prežijeme ešte pár blogových rôčkov. :)

A aby som nezabudla, som veľmi vďačná aj za spolupráce, ktoré som počas roku môjho blogovania nadviazala, a vďaka ktorým som mohla na rôznych eventoch stretnúť moje "kolegyne", skvelé blogerky, spoznať ich naživo a zistiť, aké je to skvelé, keď sa stretnete s niekým, kto má rovnakú záľubu a dokážete s ním prekecať hodiny. :) Ak čítate môj blog, určite viete, o ktoré slečny ide. :) Za takéto momenty som veľmi vďačná, a som rada, že aj vďaka blogu mám možnosť občas nazrieť aj viac do beauty sveta, prostredníctvom spomínaných spoluprác a eventov, ktoré pre nás kozmetické spoločnosti organizujú. :) 

Vedela by som tu ďakovať ešte za milión vecí, ktoré mi blogovanie prinieslo, ale asi bude stačiť na záver len veľké ĎAKUJEM  za vás všetky, pretože VY ste tie, bez ktorých by moje blogovanie nemalo význam,a posúvate ma svojou podporou vpred. :) 


Majte ešte krásne sviatky, oddychujte a užívajte si voľno. :) Držím vám palce v Giveaway! :)

*Veronika

86 komentárov:

  1. Gratuluju Veru, užij si svůj blogový den!:) Sleduji tě jako Zuzana Oulehlová :) a moc by se mi líbil balíček č.2 :)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Sleduji tě už i na fbc, též jako Z.Oulehlová - opět balíček č.2 :))

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Sledujem Vás pod menom Simona Dancáková, aj na instagrame pod menom sajmonka_, a pod rovnakým menom ako Vás sledujem cez gmail, aj na fb :D, pravidelne si Váš blog čítam zatiaľ len od Januára tohto roku, no zatiaľ sa mi veľmi páči :) veľmi by ma potešil balíček č. 1 :)

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Oslava prvého roku je vždy nezabudnuteľný zážitok, ale verím, že tých rôčkov bude ešte oveľa oveľa viac :-)
    Cez GFC sledujem z nového profilu ako Blogerka Zuzka a ak si môžem vybrať, tak volím balíček č. 1, upútal ma krásnymi farbami, ktoré sú pre mňa zjari a v lete must-have

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. ozaj a vynechala som email, takže blogerkazuzka@gmail.com

      Odstrániť
  5. GFC: Lenka Koubová
    balíček č. 2, koubovalenka8@gmail.com

    eLblog

    OdpovedaťOdstrániť
  6. instagram: lenkakoubova
    koubovalenka8@gmail.com

    eLblog

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Na IG sledujem tiež ako @blogerkazuzka
    email: blogerkazuzka@gmail.com

    OdpovedaťOdstrániť
  8. facebook: Lenka Koubová
    koubovalenka8@gmail.com

    eLblog

    OdpovedaťOdstrániť
  9. Sledují jako Barbora B
    Email: barcahrstkova@seznam.cz
    Zájem bych měla o balíček č.2 :)

    OdpovedaťOdstrániť
  10. Sledujem ako Ayka K :)

    email: adria.kozakova@gmail.com
    a balíček číslo 2 :)

    OdpovedaťOdstrániť
  11. facebook: Aďuša Kozáková
    instagram: adusici_kozakova :) :)

    OdpovedaťOdstrániť
  12. GFC: Peťuška
    viac sa mi páči balíček č. 2 :)

    reichlova.petra@zoznamsk

    OdpovedaťOdstrániť
  13. Jééj Veron, tak gratulujem a prajem nech je tých rôčkov čo najviac :) sledujem ťa pod menom Simona Dubravova ... čo sa článkov týka, ja si u teba veľmi rada prečítam akýkoľvek článok, ešte sa mi nestalo, že by mi nejaký nesadol.
    Páči sa mi balíček č.2.
    No a mail je sdubravova@gmail.com
    xx

    Simona | l i v e i n f o x w o r l d

    OdpovedaťOdstrániť
  14. FB: Peťuška Reichlová
    a prajem všeeetko najlepšie k blogovým narodkám... hlavne veľa inšpirácie k novým článkom... :P

    reichlova.petra@zoznam.sk

    OdpovedaťOdstrániť
  15. IG: _p_e_t_u_s_k_a

    reichlova.petra@zoznam.sk

    OdpovedaťOdstrániť
  16. GFC: Alex B
    balíček 2 :)
    alexandra17996@gmail.com
    Mám rada článlky o kozmetických novinkách :)

    OdpovedaťOdstrániť
  17. Insta: alexb17996
    FB: Alexandra Bednárová
    zdieľam na mojom google profile
    https://plus.google.com/u/0/114887247970656153755

    OdpovedaťOdstrániť
  18. Gfc EVA richterová Ervulenka@seznam.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  19. Instagram Eva Richterová
    Ervulenka@seznam.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  20. Fb Eva Richterová
    Ervulenka@seznam.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  21. Wau za rok si toho stihla riadne veľa.
    Sledujem ťa ako Alex Čuchorová a mne sa viac páči prvý balíček
    Mail alexcuchorova@gmail.com

    OdpovedaťOdstrániť
  22. Moc gratuluju, taky mám blog, takže vím, jaká speciální chvíle to je, mít PRVNÍ narozeniny :) Tvůj blog se mi líbí, má příjemný design, nejraději čtu články s Oriflame, tu značku naprosto zbožňuju! A balíček č. 2? Dokonalost! :D (vlastně za chvíli budu mít taky narozeniny, to by byl super dárek.. Pro mě, od tebe.. I když se vůbec neznáme... No, to je jedno :D )
    Sleduju tě jako A little piece od books, na fb jako Verča Čechurová, na ig verca_cechurova, mail verun.ce@seznam.cz..
    Děkuji za soutěž, přeji spoustu dalších blogových let!
    Měj se krásně!
    V.

    OdpovedaťOdstrániť
  23. Gratulujem :))
    GFC: Alexandra Petriková
    Email: lyziee25@gmail.com

    Balicek cislo 2 :)
    Páci sa mi clanky o nove produkty :)

    OdpovedaťOdstrániť
  24. FB: Alexandra Petriková
    email: lyziee25@gmail.com

    OdpovedaťOdstrániť
  25. Zdielam na FB: Alexandra Petriková
    https://www.facebook.com/lyzieee25
    Email: lyziee25@gmail.com

    OdpovedaťOdstrániť
  26. V prvom rade gratulujem k blogoninkám!! :) Len tak ďalej...
    Sledujem ťa ako TINTANUSKA a páčí sa mi balíček č. 1! :)
    e-mail: tinuska.habinakova@gmail.com

    OdpovedaťOdstrániť
  27. Ahoj, sleduji přes GFC jako Simona Zahrádková, mail: ssimka@centrum.cz. Balíček č. 2.

    OdpovedaťOdstrániť
  28. a na FB jako Simona Zahrádková, mail: ssimka@centrum.cz. Balíček č. 2.

    OdpovedaťOdstrániť
  29. Moc gratuluji!
    Tvůj blog je opravdu krásný a plný užitečných rad!

    S pozdravem,
    Natálie z Mare di Fragole

    OdpovedaťOdstrániť
  30. Sledujem ťa cez GFC ako Ali
    alena@anbeauty.sk
    balíček číslo 2
    Najradšej mám recenzie a predstavovanie noviniek

    OdpovedaťOdstrániť
  31. Sledujem ťa aj cez IG: anbeautysk
    alena@anbeauty.sk
    balíček číslo 2
    Najradšej mám recenzie a predstavovanie noviniek

    OdpovedaťOdstrániť
  32. Krásné první narozeniny přeju!
    Nejvíce se mi líbí sekce návody - která je určená přesně pro nás, které třeba v některých oblastech líčení trošku tápeme (nejradši mám článek o líčení obočí - které přiznejme si, je nejvýraznějším místem na obličeji). Děkuji za vše a přeji spousty dalších krásných článků.

    GFC: Martina Slancová
    e-mail: slancova.m@seznam.cz
    a líbí se mi balíček č. 2 ;-)

    OdpovedaťOdstrániť
  33. Ještě jednou gratuluji k 1. roku a přeji spoustu dalších ♥ Tvoje články miluju všechny, takže je nebudu dělit :)
    GFC: Pauline's Tiny World
    paulines.tinyworld@gmail.com
    Balíčky jsou super oba, ale vybírám si 1. ♥

    OdpovedaťOdstrániť
  34. FB: Pavlína Chroustová
    Balíček č. 1 ♥

    OdpovedaťOdstrániť
  35. Instagram: @paulines.tiny.world
    Balíček č. 1 ♥

    OdpovedaťOdstrániť
  36. gratulujem k prvým narodeninám :) a želám veľa ďalších úspechov :) nech ti to stále takto bloguje :) najradšej mám určite tvoje líčenia :)

    sledujem ako OnlyAjvn ... a vyberám si balíček 2 :)

    OdpovedaťOdstrániť
  37. na IG sledujem tiež ako onlyajvn :) a tiež balíček 2 :D dúfam, že vyhrááááám :D

    OdpovedaťOdstrániť
  38. Gratulujem ti k úspechom ☺️ Niekto si myslí, že mať blog nie je vôbec veľa práce, no my vieme, že niekedy sa za článkami skrývajú aj hodiny prípravy 😊
    Páči sa mi balíček č.2 a sledujem pod menom Beauty Poradca. Email beautyporadca2@gmail.com 😊

    OdpovedaťOdstrániť
  39. Sledujem aj na instagrame pod menom Beauty Poradca 😊

    OdpovedaťOdstrániť
  40. Gratulujem a želám tebe a blogu ešte veľa veľa úspechov :)

    Radosť by mi spravil balíček č. 2. Sledujem ťa ako Veronika Sunrise
    sunriseofmylife787@gmail.com

    OdpovedaťOdstrániť
  41. Na insta sledujem tiež ako veronika_sunrise :)
    sunriseofmylife787@gmail.com

    OdpovedaťOdstrániť
  42. Gratulujem ku krásnym číslam :)
    mňa by potešil balíček č.1 :)
    sledujem cez-
    GFC: Dena S.
    mail- lifebydena@gmail.com

    OdpovedaťOdstrániť
  43. Gratulujem!!!:)
    Myslím no nie myslím vie že si to zaslúžite!!
    Mám vás moc rada a chcela by som vám popriať všetko len to naj do blogu aby ste mali veľa Follows :)
    Hoci vás sledujem ešte len krátko tak som vám musela dať follow pretože ste úplne úžasný ľudia rozdávate pozitívnu energiu čiuž z blogu,instagramu alebo facebook... na všetkých 3 sociálnych sieťach vás sledujem..:)
    Super je že vyhodnotenie súťaže je presne 14Mája kedy mám narodeniny..takže skúsim šťastie a možo sa zadarí..:)
    Áno viem mám ešte len 13 ale veď vieme aká je dnešná makeupová generácia..:) Tak dúfam že sa do tejto súťaže môžu zapojiť aj mladší..:)
    Mňa osobne by veľmi potešil balíček číslo 2 :)
    email: liviamurgova@gmail.com
    a sledujem vás aj na Instagrame pod menom: _liviamurgova_
    a Fcebooku pod menom: Lilly Murgová
    Na Instagrame som zdieľala vašu fotku so súťažou s linkom vášho úžasného blogu..:)
    Tak vám ešte raz gratulujem..a Ahooj!!!:):):):)
    MILUJEM VÁS!!! <3 <3 <3
    A ešte jedna maličkosť neviem ako vás mám sledovať cez GFC pretože vás normálne sledujem ako si písala cez to tlačítko Sledovať tak neviem dúfam že to nevadí veľmi sa do toho nerozumiem..:(
    <3 <3 <3



    OdpovedaťOdstrániť
  44. Gratuluji!
    Já bych ráda vyhrála balíček č1 :)
    krolling-done@seznam.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  45. Gratulujem a prajem ti aby ti to ešte dlho písalo, tak ako doteraz :) Tvoj blog absolútne žeriem a na každý tvoj článok sa nehorázne teším ;) asi najviac sa mi páčia inšpirácie na líčenia, pretože sú naozaj pekne a nápadité :) ešte raz gratulujem :)
    Gfc Alexandra Ševčíková
    Mail sevcikova.alexandra@gmail.com

    OdpovedaťOdstrániť
  46. Fb Alexandra Ševčíková
    Mail sevcikova.alexandra@gmail.com
    Balíček č.1

    OdpovedaťOdstrániť
  47. Instagram a_rdnaxela_
    Mail sevcikova.alexandra@gmail.com
    Balíček č1.

    OdpovedaťOdstrániť
  48. ahój ako prvé ti chce pogratulovať k výročiu blogu ♥ teším sa s tebou ;)
    ako druhé som rada, že som ťa spoznala ma raňajkách, bolo super
    Sledujem GFC Alex Porubská

    OdpovedaťOdstrániť
  49. do komentáru som zabudla pri rozpísaní napísať zakládné info takže email sasa.porubskaa@gmail.com a balíček asi 2. aj keď obidva sú super
    Instagram alexxiew

    OdpovedaťOdstrániť
  50. Wau, nádherná nádielka. Veľmi by ma výhra potešila.
    GFC: Katarína Sládečková
    Oba balíčky sú veľmi atraktívne a potešil by ma hocijaký. Osobne by ma ale viac potešil balíček číslo 2 a to kvôli tej nádhernej kabelke, ktorá je úplne božská. Ale inak aj balíček číslo 1 by ma veľmi potešil.

    sladeckova219@gmail.com

    OdpovedaťOdstrániť
  51. Mně se teda více líbí balíček číslo 2 ♥ ta kabelka je narposto úžasná ♥ ostatní ceny jsou taky dokonalé,a le ta kabelka je strašně pěkná ♥ jinak gratuluji k 1. roku na blogu! doufám, že roky budou jenom růst :)
    tynka.kosulicova@seznam.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  52. FB - Kikina Kristýna Košuličová
    tynka.kosulicova@seznam.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  53. IG - kiki_kosulicova
    tynka.kosulicova@seznam.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  54. Moc gratuluji :-)
    Sleduji Tě jako Tereza Blog
    Velmi by se mi líbil balíček číslo 2, protože ta kabelka je nádherná.
    terezablog0@gmail.com

    OdpovedaťOdstrániť
  55. Na IG sleduji jako terezablog0
    terezablog0@gmail.com
    balíček 2

    OdpovedaťOdstrániť
  56. Na fb jako Tereza Hradecká
    terezablog0@gmail.com
    balíček 2

    OdpovedaťOdstrániť
  57. Sdílím na své fb blogové stránce zde : https://www.facebook.com/terezablog0/
    balíček 2
    terezablog0@gmail.com

    OdpovedaťOdstrániť
  58. Sledujem ako : Erika Dadíková
    balíček 2
    erika.dadikova2@gmail.com

    OdpovedaťOdstrániť
  59. Na FB like ako Erika Dadíková
    Balíček 2
    erika.dadikova2@gmail.com

    OdpovedaťOdstrániť
  60. na IG follow ako erika_dadikova2@gmail.com
    Balíček 2
    erika.dadikova2@gmail.com

    OdpovedaťOdstrániť
  61. giveaway zdieľaná tu https://www.facebook.com/augurajblog/
    Balíček 2
    erika.dadikova2@gmail.com

    OdpovedaťOdstrániť
  62. Sledujem ako Betty Behanova
    Balíček č. 1.
    betty.behanova@gmail.com

    OdpovedaťOdstrániť
  63. sledujem ako Nikola Benko
    baliček 1 je krasny
    n.princess@azet.sk

    OdpovedaťOdstrániť
  64. a zdielam tu
    https://www.facebook.com/Giveaway-SKCZ-723421241025612/

    OdpovedaťOdstrániť
  65. Ahooj,
    sleduji jako KačaVal
    Nejdříve bych ti chtěla moc poděkovat k výročí blogu. Musím tedy napsat, že si šikovná blogerka a mám moc ráda tvé články. Nejvíce mám ráda samozřejmě články o kosmetice. Ty jsou super :) Miluju tvoje recenze. Vždycky hned lezím nakupovat :D
    Jinak co se týče Giveaway, tak to je naprostá bomba :O . Moc se mi líbí oba balíčky a opravdu nejde vybrat jeden z nich. Ale napíšu třeba první, protože nějaký napsat musím. Ale kdybych vyhrála druhý, tak budu šťastná tak či tak :) Navíc v tomto období maturuji, tak by to bylo opravdu krásné zpříjemnění :D :)
    Sleduju tě už dlouho, ale pouze tím, že jsem odebírala novinky :) Tak teď dávám přímo přes blogger :) :D
    kaca.val.1996@seznam.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  66. Sleduji i přes FB jako Kat šonková :)
    kaca.val.1996@seznam.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  67. Sdílím :)
    https://www.facebook.com/profile.php?id=100010271800547
    kaca.val.1996@seznam.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  68. A sleduji i na insta, ale nezveřejnuji jméno veřejně, v případě výhry určitě zašlu :)
    kaca.val.1996@seznam.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  69. FB: Lenka Oliverak Bandurová
    IG: wwwkacarikalacz
    GFC: Eliša Lenulka

    Balíček jedna... mimochodem, oba jsou krásné a gratuluji k výročí! :)
    email: elisalenulka@gmail.com

    OdpovedaťOdstrániť
  70. GFC: Karolína Brázdilová
    email: karolbrazdilova@seznam.cz
    Balíček 2. a gratuluji k výročí. <3

    OdpovedaťOdstrániť
  71. GFC: marmaloyd
    Balíček č. 1
    marmaloyd@centrum.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  72. FB: Citronella Citronelli
    Balíček č. 1
    marmaloyd@centrum.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  73. Ahoj,
    Přes GFC sleduji jako FTCF Blog
    Moc se mi líbí balíček číslo 1
    Můj email je ftcf009@gmail.com

    OdpovedaťOdstrániť
  74. Facebook: Ft Cf
    Balíček číslo 1
    ftcf009@gmail.com

    OdpovedaťOdstrániť
  75. Instagram: ftcf_blog
    Balíček číslo 1
    ftcf009@gmail.com

    OdpovedaťOdstrániť
  76. 1. Markét. :)
    2. Líbí se mi druhý balíček, protože mě zaujala kabelka. Ale oba balíčky jsou moc krásné a hraje se o zajímavé ceny. :)
    marketka.popilkova@seznam.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  77. Gfc Katarína Sládečková
    Páči sa mi 2 balíček
    Sladeckova219@gmail.com

    OdpovedaťOdstrániť