sobota, 25. marca 2017

Romantické líčenie inšpirované príchodom jari :)

Ahojte :)

Ako vznikajú názvy vašich článkov? Máte najskôr názov a podľa toho tvoríte, alebo mu dáte názov až keď máte všetko napísané? :) Pýtam sa to preto, lebo väčšinou keď robím líčenie na blog, tak nemám nejak presne určenú tému, že teraz idem robiť také a také líčenie a podľa toho sa držím. Skôr je to o tom, že niečo vytvorím, a potom premýšľam aký názov mu dám. :) 

Pri dnešnom líčení to bolo tak pol na pol, pretože som si nedávno kúpila tieto nádherné kvetinové čelenky (kvôli jednému blogovému eventu, o ktorom sa čoskoro určite dozviete ;)), a hneď ma napadlo, že k nim musím vytvoriť nejaké líčenie, niečo romantické, jemné, ružové, kvetinové...a keď mi trklo, že nedávno sa nám začala jar, tak názov bol jasný. :) 

Musím sa priznať, že v takomto líčení som sa cítila veľmi dobre. Aj keď nie som nejaká ružová bábika, a túto farbu si až tak veľmi nejdem, tak kvetinové a romantické veci mám veľmi rada. :) Vždy som napríklad snívala aj o svadbe niekde vonku v prírode na takúto tému. :) Teším sa z príchodu jari, že všetko vonku začne kvitnúť, byť farebnejšie, oteplí sa, a už začne napríklad aj obdobie piknikov a posedení vonku. :) 


Líčenie som sa snažila spraviť jemné a rozžiarené, preto som aj do môjho klasického makeupu zamiešala rozjasňujúci krém, a používala som len minimum púdru. Skôr som sa snažila rozjasniť čo to šlo, napríklad aj bronzujúcimi guličkami nad lícne kosti, alebo rozjasňovačom pod obočie a nad hornú peru. Na oči som použila ružový trblietavý tieň a hnedý matný, aby som zase až tak nežiarila. :D Trblietavý tieň som aplikovala aj do vnútorného kútika a na spodnú linku. Najskôr som uvažovala, že nepoužijem žiadnu linku, aby som líčenie príliš nezaťažila, ale potom som spravila túto osudovú chybu :D, pretože som si už tak dlho nerobila linku s tekutou linkou, že sa mi nejak roztriasla a vyzerá na niektorých miestach naozaj amatérsky. :D Priznávam to dobrovoľne, ale na moju obhajobu: fotoaparát zachytí aj to, čo voľným okom ani nevnímate. :))) Aaa však stáva sa, nikto nie je dokonalý. :) Po čiernej maskare som už len na pery použila môj obľúbený ružový Catrice rúž z kolekcie Victorian Poetry. :) Všetky použité produkty sú odfotené aj na konci článku. :)


POUŽITÉ PRODUKTY:

pleť: denný hydratačný krém Oriflame NovAge True Perfection, báza pod makeup Oriflame Giordani Gold, makeup L´oréal True Match 3R Rose beige, rozjasňujúci krém Oriflame The ONE, kontúrovacia tyčinka Maybelline Master contour 02 medium, rozjasňujúci korektor v pere Mary Kay, bronzujúce guličky Avon Glow warm, bronzujúce guličky Oriflame Giordani Gold Golden edition, sypký púder Oriflame Giordani Gold Invisible Touch natural

oči: tyčinka na obočie Sleek Brow Intesity medium, kit na obočie Makeup Revolution Focus and Fix medium dark, báza pod očné tiene Dermacol, paletka očných tieňov Makeup Revolution Baked eyeshadow Chocolate Deluxe, paletka očných tieňov Sleek i-Divine Oh so special, tekutá čierna očná linka Oriflame Giordani Gold, čierna maskara Maybelline Lash Sensational

pery: rúž Catrice Victorian Poetry 02 Poetic Pink


 Tešíte sa z príchodu jari? :) Čo plánujete keď sa takto krásne oteplilo? :) Skúsite možno aj takéto jarné líčenie? Ako sa vám páči? :) 


Ak ste sa ešte neprihlásili na odber, určite tak urobte, aby Vám nič neuniklo, napravo na blogu v sekcii "ODBER BLOGU", tlačidlom "Sledovať" :), alebo na mojej FB stránke, alebo Instagrame. :)  
 

Majte sa krásne! :) 

*Veronika

43 komentárov:

  1. Příjemné líčení, líbí se mi to :)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Krásne líčenie! Skúsim sa inšpirovať :)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Moc ti to sluší, mám ráda květivé čelenky :) Já jsem dneska zvolila růžovo-vínové líčení, taky s linkou :) Tento víkend mám učící, ale po testu snad využiju krásnýho počasí, doufám, ýe vydrží :) Všimla jsem si, že máme stejný primer na oči, není vůbec špatný,že? :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. tak ti držím veľmi veľmi palce na testoch :) počasie by malo byť už viacmenej takéto slnečné a pekné, tak hádam sa nemýlia :) ten primer je super, myslím že viaceré slečny ho používajú a chvália :) ešte od Artdeco je vraj fajn :)

      Odstrániť
  4. To líčení se ti moc povedlo :)

    www.ftcfblog.blogspot.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  5. krásne ličenie, aj s tými kvetmi vo vlasoch - dokonalosť :) :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. tie boli inšpiráciou celého líčenia :) Ďakujem ti pekne Alex :)

      Odstrániť
  6. To je naprosto překrásné líčení a rtěnka se mi líbí nejvíce! Určitě jej vyzkouším! BEAUTYPUSINKA

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. ten rúž určite skús! je to jeden z mojich naj :)

      Odstrániť
  7. Nádherné líčenie. :) a tá očná linka je úžasna.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. naozaj?? mne sa na ľavom oku zdá taka kostrbatá :) teda na fotke vpravo :) ale som rada, že sa ti páči :)

      Odstrániť
  8. No u mňa je to opačne. Vždy si v hlave vytvorim názov, alebo aj naplánujem niekolko konceptov článkov na niekolko dni dopredu iba s názvom a potom až postupne píšem. Proste musím vedieť, o čom chcem písať. Ale vždy až po napísaní článku sa ešte zamyslim a prekontrolujem názov, pripadne ho trošku zmenim, aby k článku sedel.
    Inak líčenie je nádherné, fakt romantické a tá čelenka to celé krásne oživí.
    Som zvedavá o aký event sa jedná :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. áno,tak to mám pri iných druhoch článkov tiež :)
      ďakujem ti pekne Zuzka :) uvidíš čoskoro, a možno sa na tom evente aj vidíme ;)

      Odstrániť
  9. krásne si sa nalíčila :) presne takéto farby mám túto sezónu rada :) a kvetinky vo vlasoch sú top :)

    OdpovedaťOdstrániť
  10. Krásné líčení a strašně se mi líbí ta čelenka :)

    SmileThess

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. to sú vlastne dve čelenky pri sebe :) aj mne sa tento rok veľmi zapáčili takéto čelenky,asi sa pozriem aj po ďalších :)

      Odstrániť
  11. you look great;D

    follow for follow?;D
    grlfashion.blogspot.com

    OdpovedaťOdstrániť
  12. Nádherné jemné líčení!! :-) Moc ti sluší :-)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. ďakujem pekne :) snáď aspoň tá linka to trošku zvýraznila :)

      Odstrániť
  13. Nádhera! Já jelikož líčení nedělám, tak píšu názvy hned, protože se jedná většinou o recenze :D Ta rtěnka má skvělou barvu <3

    Cosmokočka

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. áno, to je pochopiteľné :) tiež asi pri iných článkoch to mám tak :)

      Odstrániť
  14. Krásne líčenie Veronika :) Oči sú úplne úžasné a tá čelenka ti veľmi pristane :) A linky sa ti podľa mňa vydarili!

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. ďakujem krásne Klaudy :* som rada, že aj linky ti prídu pekné, ja som len vždy nahnevaná, keď to na oku naživo vyzerá pekne, a keď to potom vidím odfotené tak pozerám, že to čo je sakra? :D

      Odstrániť
  15. nádherné líčenie, a tá čelenka je chutná :))

    OdpovedaťOdstrániť
  16. Odpovede
    1. jeej ďakujem pekne :) presne tak to malo byť, tak som rada, že som to dobre vystihla :)

      Odstrániť
  17. Může být někdo až moc krásný? :) ;) Tohle vílí líčení ti ohromně přistane, takže bych se na něj spoléhala častěji! :) A úplně mě dostala tvá barva očí!

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. och,tak teraz som sa až začervenala :) ďakujem ti krásne Anetka za taký krásny komentár :) teším sa :) všimla som si, že mi poslednú dobu slečny píšu kvôli farbe očí, aj keď mne príde taká bežná, hihi

      Odstrániť
  18. Názvy článků vymýšlím pokaždé jinak. Někdy to vymyslím až když je článek hotový a někdy ho vymyslím jako první. Vždycky je to o tom jak mě to napadne :D Článek je opět super, líčení krásné a máš to moc hezky nafocené. Sluší ti to :)
    Inspiration by Linda

    OdpovedaťOdstrániť
  19. Krásne, jemné a ženské líčenie! Palec hore :)
    my blog : THE COLORFUL THOUGHTS

    OdpovedaťOdstrániť
  20. Moc krásné líčení a zvolené barvy :)! A ta rtěnka! Takové teď nosím skoro každý den. :3

    OdpovedaťOdstrániť
  21. Krásné líčení. A ani bych neřekla, že jsi na něj použila tolik produktů, vypadá totiž hodně přirozeně a tím i jednoduše :-) ale dala jsi si s ním práci a sluší ti. Na jaro se moc těším, venku svítí sluníčko, vše se začíná probouzet a je to první krok k létu, které miluji :-)
    All my cosmetics

    OdpovedaťOdstrániť
  22. Nádherné líčení! A ty kytičky ve vlasech jsou top, taky tyhle čelenky miluju <3

    OdpovedaťOdstrániť