streda, 22. marca 2017

Oslávme 50.výročie kozmetiky Oriflame novinkami kampane 05/2017 ! :)

Ahojte :)

Opäť by som vám dnes rada napísala niečo málo o aktuálnych novinkách kozmetiky Oriflame, ktoré sú v predaji už od 20.3. do 9.4.2017. :) Tentokrát sú trošku špeciálne, pretože ide o produkty k 50.výročiu tejto kozmetiky. Ak čítate môj blog pravidelnejšie, tak ste si na tomto linku mohli prečítať, že som sa zúčastnila tlačovej konferencie ku oslave tohto krásne výročia. :) Už tam nám boli niektoré produkty predstavené, a ja som sa nevedela dočkať, kedy mi prídu, aby som vám ich mohla nafotiť a napísať o nich. :) Táto 5.kampaň je špeciálna v mnohých smeroch, jedným z nich je aj netradičný A4 katalóg, ktorý k nej vyšiel. :) Ak nemáte možnosť dostať sa k nemu, TU je v online podobe. :) Pri produktoch, ktoré vám predstavím bude opäť kód, strana v katalógu, objem alebo veľkosť, a samozrejme cena, aby ste mali čo najľahšiu robotu pri ich hľadaní a rozhodovaní sa. :)
Poďme na to. :)

GOLD EDÍCIA
1.) parfumovaná voda Volare Gold
Začneme produktami, ktoré boli špeciálne kvôli 50.výročiu zabalené do nádherných zlatých obalov! :) Musím povedať, že toto bol naozaj skvelý nápad, pretože produkty vyzerajú jedinečne a luxusne. Túto vôňu určite poznáte v klasickom ružovom obale, alebo ako Volare Forever v striebornom obale. Tentokrát prichádza Volare Gold s krásnou kvetinovou, sladkou vôňou, ktorá ulahodí nie len očiam vďaka krásnemu baleniu, ale aj nášmu nošteku. :) Cítim v nej karamel, niečo sladké, ale aj vôňu ruží a kvetín, čo je pre mňa dokonalá kombinácia keďže ruže a sladkosti milujem zo všetkého najviac. :) S balením som sa prvýkrát trošku potrápila, pretože vrchnáčik má také ostne, ale po čase prídete na ten grif, ako ho otvoriť úplne ľahko. A všimnite si, že flakónik vyzerá ako ruža, ale opačne ako nejaká princezná v šatách. :) Tento parfum je dokonalým darčekom pre blízkych, ale aj pre seba. Určite odporúčam všetkými desiatimi. :)
kód v katalógu: 33448 strana 7
objem: 50ml
cena: 37,90€ 19,99€

2.) hojivý zázrak s logom 50.výročia, guľôčkový púder Giordani Gold Golden Edition
Kto by nepoznal legendárne "vajíčko" Oriflame... :) V kabelke ho má snáď každá z nás, či už na pery, na suché miesta na rukách, alebo na akékoľvek iné časti tela. Je to univerzálny pomocník, a napríklad mojej mamine na opary nepomôže nikdy nič iné, iba tento hojivý zázrak. :) Preto sa ho predalo v Oriflame už naozaj neskutočné množstvo, a čo iné by malo byť vyrobené špeciálne v Gold edícii. Dokonca tento zlatý obal bol dlho navrhovaný tak, aby sa neoškrel a aby vydržal takýto zlatý a lesklý celý čas. :) Je to ten klasický hojivý zázrak s prírodným včelím voskom, ale samozrejme môžete skúsiť aj ostatné varianty vajíčka (s medom, škoricovým olejom, výťažkami z ruže alebo s ríbezľovou arómou ). :) Vajíčko v gold edícii určite odporúčam, už len kvôli luxusnému baleniu, ktorý skrášli vašu kozmetickú výbavu. :) 
kód v katalógu: 33954 strana 5
objem: 15ml
cena: 5,90€ 2,49€ 

Ďalším produktom ku 50.výročiu je guľôčkový púder, alebo skôr podľa mňa guľôčkový rozjasňovač Giordani Gold Golden Edition. A hneď na začiatok musím povedať, že odkedy mám doma tento púder, ešte z tlačovky, tak ho používam každý deň! Dlho som nemala tak skvelý rozjasňovač ako tento. Neverila by som, ak by som ho neskúsila. Skladá sa z ružových, hnedých a zlatých guľôčok, ktoré spolu vytvárajú tak krásnu súhru pre moju pleť, že sa vždy neviem dočkať toho, kedy si ich ráno pri líčení dám. Zlaté guľôčky obsahujú navyše skutočný zlatý prášok. :) Ak chcete nejaký naozaj dobrý rozjasňovač líčok, ktorý vám vydrží na pleti celý deň a dodá prirodzený lesk a žiadne prehnané glitre, tak určite odporúčam práve tento Golden Edition! :) Giordani Gold opäť nesklamala :)
kód v katalógu: 34144 strana 9
obsah: 25g
cena: 19,90€ 9,99€

3.) laky na nechty Colourbox - zľava Soft berry, Pearly nude, Bright red
V predošlej kampani TU, ste si mohli prečítať o rúžoch Colourbox, a v tejto aktuálnej 5.kampani Oriflame prichádza aj s lakmi na nechty z kolekcie Colourbox. :) Tak ako pri rúžoch, aj laky ponúkajú také tie klasické pekné farby na bežné nosenie, a mne teda ulahodil každý odtieň, ktorý mi prišiel. Na nechtoch veľmi s farbami neexperimentujem, to ste si mohli všimnúť, že buď používam nude béžový lak, alebo odtiene červenej. Nevedela som sa rozhodnúť, ktorý z týchto lakov si dám, pretože sa mi páčil aj jemnučký ružový Pearly nude, aj krásny sýto fialový Soft berry, ale nakoniec to vyhral červený Bright red, pretože ak mám nejakú farbu na nechtoch úplne najradšej, je to červená klasika. :) Pracovalo sa mi s ním celkom dobre, má malý štetec na dokonalú aplikáciu, avšak odporúčam dať si najskôr jemnučkú naozaj až neviditeľnú prvú vrstvu, a potom druhú pre sýtejšiu farbu, pretože lak trošku steká ku kožičke, tak radšej ho treba vrstviť, ako si tam hneď dať veľké množstvo laku. Zaschne celkom rýchlo, nemala som s ním problém s otláčaním, nerobí bublinky ani ryhy, ani nič negatívne. :) Ja som s ním veľmi spokojná a myslím si, že je to naozaj dobrý lak za skvelú cenu. :) Páči sa mi aj jednoduché nepreplácané balenie. :) 
kód v katalógu: 33265 Soft berry, 33259 Pearly Nude, 33262 Bright red strana 21
objem: 5ml
cena: 4,90€ 2,49€

4.) narodeninová sada 6 obľúbených produktov pre krásu
Ku každej správnej oslave patrí aj darčeková krabička s prekvapením. :) Oriflame vytvoril krásny box špeciálne pre Slovenského zákazníka, ktorý obsahuje 6 obľúbených produktov pre krásu, zdravie a štýl. Nájdete v ňom Milk and Honey vyživujúci krém na ruky a telo, Wellness kapsuly Omega 3 s rybím olejom, Enigma toaletnú vodu, Essence and Co sprchový gél s citrónom a verbenou, Giordani Gold Iconic All-in-One maskaru a zlaté pero Fairy City Light Angel. :) Všetko vám príde krásne zabalené v kvalitnom boxe s potlačou 50.výročia Oriflame, vystlanom papierovými pásikmi. Ja toto balenie naozaj oceňujem a páči sa mi. Z produktov ma zaujala najmä toaletná voda Enigma, pretože má netradičnú výraznú vôňu, ktorú keď som si strekla na ruku, tak bola najskôr silná, ale potom som ju celý deň voňala, a nemohla som sa jej "načuchať", pretože po rozplynutí je naozaj skvelá! I keď vrchnáčik nebudem asi nosiť, pretože mi príde zbytočne veľký. :) Maskaru GG som poznala a používam ju celkom často, tá je výborná. Wellness kapsuly s rybím olejom na tie si asi netrúfam, pretože nie som veľmi na nejaké takéto doplnky výživy, navyše ich ani nedokážem papať pravidelne, ale teším sa na sprchový gél, pretože ten nádherne citrónkovo vonia, a aj balenie bude pekne vynikať v kúpeľni. :) Oceňujem aj jeho balenie s pumpičkou, pretože si nezlomím nechty ako sa mi často stáva na niektorých klasických, ktoré nejdú pomaly ani otvoriť. Tento boxík je vhodný ako skvelý darček, a ja tiež premýšľam, že si onedlho o neho alebo ešte o nejaké ďalšie produkty zasúťažíme, tak sledujte blog aj naďalej. :) 
kód v katalógu: 632993 strana 25
cena: 26,99€ (všetko sú to samozrejme plné balenia)

5.) denný krém NovAge Day Shield SPF50 UVA/PA++++
Keď mi prišiel tento krémik, tak najskôr mi padlo do očí to SPF50, a vravím si, že to nebude nič pre mňa, pretože taký vysoký faktor nepoužívam vôbec, ani na tvár. Potom som si však o ňom čítala viac, a nie je to iba ochranný krém pred slnkom, ale aj pred škodlivými účinkami samotného UV žiarenia, ako napríklad proti nejednotnému tónu pleti, pigmentovým škvrnám a vráskam. Určite preto poputuje mojej mamine, ktorá s pigmentovými škvrnami má celkom problém, a uvidíme či jej tento krémik zjednotí pleť a zanechá ju jasnú ako sľubuje. :) Krémik je v krásnom perleťovom maličkom balení, rovnako vyzerá aj samotný krém, má ľahkú konzistenciu, príjemnú vôňu, a aplikuje sa ráno po bežnej starostlivosti, prípadne sa cez deň môže aj doplniť. 
kód v katalógu: 34143 strana 128
objem: 30ml
cena: 22,90€ 16,99€ (k akejkoľvek sade NovAge je zdarma!)

6.) sérum na vyhladenie vrások NovAge Ecollagen
Ak by som mala povedať, ktorú radu na starostlivosť o pleť mám z Oriflame najradšej, hneď po True Perfection, ktorú používam každý deň, by to bola rada Ecollagen. Aj tým, že je vhodná pre môj vek, pre prvé vrásky a včasnú starostlivosť o ne, ale aj pre jej príjemné produkty, ktoré obsahuje. Jedným z nich je aj toto sérum, ktoré dopĺňa kolagén, ktorý sa už v pleti netvorí, vypĺňa vrásky, zjednocuje tón pleti, pomáha minimalizovať póry a pleť rozžiari. Aplikuje sa ráno a večer na tvár a krk, ešte pred použitím krému. Musím povedať, že ho stačí naozaj máličko, pretože má takú konzistenciu, ktorá sa musí nechať dobre vstrebať do pokožky. Má trošku chladivý a taký "prebúdzujúci" účinok. :) Nádherne mi vonia, páči sa mi aj balenie s pumpičkou a celkovo vzhľad tejto rady Ecollagen. :) Mám z nej napríklad tonikum, ktoré ma na pleti štípe, našťastie toto sérum nie. :) 
kód v katalógu: 31547 strana 130
objem: 30ml
cena: 26,90€

7.) kabelka Celebration
Na záver prichádza posledný nekozmetický produkt, a ako to už býva zvykom v Oriflame - nová kabelka. :) Táto bola špeciálne vytvorená k 50.výročiu Oriflame, preto má vo vnútri žltú podšívku so vzorom jubilea, jedno vrecko na zips a dve bočné vrecká. Je kvalitne spracovaná z imitácie kože so vzorom, má pevné béžové ramená, ktoré sa dajú posúvať na požadovanú dĺžku, a samozrejme má aj dlhé rameno na nosenie cross body. :) Pracky, zips a aplikácie sú zlatej farby, a pekne to spolu so žltou a béžovou hrá - ideálne na jar. :) Kabelka má tvar takej aktovky, je strednej veľkosti a vhodná na každodenné nosenie, ale aj večer na kávičku alebo večeru. :) Ja som zvyknutá na trošku väčšie kabelky, lebo so sebou nosím naozaj veľa vecí, ale určite si nájde využitie či už u mňa alebo ju posuniem ďalej. :) 
kód v katalógu: 29403
rozmery: 31,5 x 14 x 23,5 cm
cena: 27,99€

Zaujal Vás niektorý z produktov aktuálnej Oriflame kampane? Čo hovoríte na nápad zlatých obalov v špeciálnej Gold edícii ku 50,výročiu Oriflame? :) Objednáte si niektorý produkt? :)


Ak ste sa ešte neprihlásili na odber, určite tak urobte, aby Vám nič neuniklo, napravo na blogu v sekcii "ODBER BLOGU", tlačidlom "Sledovať" :), alebo na mojej FB stránke, alebo Instagrame. :)  
 


Majte sa krásne! :) 

*Veronika

16 komentárov:

  1. Ta kabelka je moc krásná, Oriflame jsem na chuť přišla až teď , když jsem si objednala jejich perfektní houbičku na make-up :-) Jinak ta zlatá edice je moc krásná .

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. áááno hubka je super, používam ju často :)

      Odstrániť
  2. Najviac sa mi páči kabelka. :) Skvelý článok.

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Podobný článok som už u jednej blogerky videla, takže tieto novinky už obkukané mám, mne sa páči tá zlatá edícia hojívejo zázraku, to je asi jediný produkt, ktorý od Oriflame používam, pretože Oriflame mi ako kozmetika moc nesedí ( tým netvrdím, že nie je kvalitná, ani nič podobné) :) xx

    Simona | l i v e i n f o x w o r l d

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. ja práve naopak, to vajíčko až tak veľmi nepoužívam, a všetko ostatné mi sedí :) každému sedí niečo iné :)

      Odstrániť
  4. Ten zlatý zázračný kelímek potřebuju!! <3 kdysi jsem pro oriflame pracovala a chybí mi to:( ta kabelka je hrozně super

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Opäť ma najviac zaujali tie laky :)

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Také jsem se na pár věcí z tamtud dívala, ale neobjednala jsem si tentokrát nic. :)

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Fantastic products!

    I hope that you visit my blog and maybe stay for longer!
    spiked-soul.blogspot.com

    Kisses
    Elwira Charmuszko

    OdpovedaťOdstrániť
  8. Ten parfém má tak krásný obal, že by mi snad i bylo jedno jak voní <3

    Cosmokočka

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. haha,presne :D ale vonia taktiež krásne, takže si myslím, že by si bola spokojná aj s vôňou :)

      Odstrániť
  9. Ta zlata edicia je uplne super :), inak ja tak neznasam, ze teraz vsade pchaju spf, som na to alergicka, pretoze nie som ten typ cloveka, ktory sa vyhyba slnku, prave naopak a vlastne vobec nepouzivam Spf pokial sa nejdem opalovat. Tak som sa trochu musela vyzalovat :D
    LIFE IN PICTURES BY LU

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. tiež tak :D ešte keď taký vysoký :) ale napríklad pre niekoho,kto má pigmentové škvrny pod očami a nemôže ísť s nimi na slnko, tak je to super, pretože práve taký SPF50 mu pomôže :) ale ja ho tiež nevyhľadávam, lebo som tmavšia a opaľujem sa bez problémov..ale chrániť sa treba :) milé, že si sa vyžalovala :D

      Odstrániť
  10. Ten box je super a vajíčko od Oriflame zbožňujem. :)

    Jarná GIVEAWAY

    OdpovedaťOdstrániť