utorok, 7. marca 2017

Novinky: Produkty aktuálnej kampane Oriflame 4/2017

Ahojte :)

Možno ste si všimli, že články o nových produktoch kozmetiky Oriflame, sa stali na mojom blogu už pravidelnými, a ja som rada, že vám aj dnes môžem predstaviť opäť krásne novinky aktuálnej kampane 4/2017, ktoré sú už v predaji od 27.02. do 19.03.2017. :) Musím povedať, že z tých všetkých kampaní, ktoré mi doteraz vďaka spolupráci s Oriflame prišli, bola práve táto štvrtá pre mňa najväčším potešením a našla som jej v mojej kozmetickej zbierke najväčšie využitie. :) Bude veľa mojej srdcovky - dekoratívky, ale aj kolekcia kozmetiky na starostlivosť o mladšiu pleť NovAge, a veľa iného...tak poďme na to. :) Ako vždy, pri produktoch nájdete aj kódy, ceny a rozhodla som sa od dnešných článkov pridávať aj číslo strany v katalógu, aby ste produkty našli naozaj rýchlo. :) 
Odkaz na katalóg 4/2017: TU :)

1. toaletná voda Wonder Flower
Ešte predtým ako sa pustíme do dekoratívky, Oriflame prichádza s novou jarnou vôňou Wonder Flower. Konečne môžeme odložiť všetky ťažšie zimné a jesenné vône, a na rad prichádzajú sladké, svieže, ľahké, kvetinové... Toaletná voda Wonder Flower v sebe spája vôňu hrušky, zmes farebných voňavých tónov (vodný melón, jazmínové lupienky a tóny cyklámenu) a kašmír. Už na prvý pohľad môžete vidieť je nádherné balenie, flakónik s vrchnáčikom v tvare kvietku, ktorý naozaj pohladil moju romantickú stránku. :) Toto Oriflamu naozaj vyšlo, páči sa mi aj nápis, ktorý pôsobí tak čarovne rozprávkovo, ako oni sami píšu: "zavedie vás do krajiny zázrakov", a presne tak na mňa pôsobí. Toaletnú vodu by som odporúčala pre tie z vás, ktoré máju rady naozaj sladké vône, pretože mne pripomína vôňu cukríkov alebo cukrovej vaty. :) Určite ním potešíte aj okolie napríklad ako darček na blížiace sa MDŽ, už len kvôli tomu baleniu. :)
objem: 50ml
kód v katalógu: 31300 (strana 75)
cena: 27,90€ 15,99€

2. krémový rozjasňovač The ONE a hubka na krycí krém
Konečne prichádzame na moju obľúbenú časť kozmetiky - dekoratívku. :) Začneme týmto skvelým rozjasňovačom, pri ktorom som sa naozaj veľmi potešila, pretože takýto krémový mi práve chýbal. Odkedy som ho skúsila prvýkrát, tak si už iný ako krémový ani neviem predstaviť. Pri produktoch na kontúrovanie mám rada iba práškové produkty, pri rozjasňovaní mi však viac vyhovujú krémové, pretože máte istotu, že ostanú na svojom mieste, a nebudete mať po pár hodinách trblietky po celej tvári. :) S týmto krémovým rozjasňovačom môžete skúsiť tzv. techniku strobing, čo je vlastne zvýraznenie tých častí tváre, od ktorých sa prirodzene odráža svetlo, a teda pod obočím, na vrchu nosa, nad lícnymi kosťami a nad hornou perou. Tam kde sme zvyknuté si bežne rozjasňovač nanášať. :) Teraz na jar, kedy sa do našej tváre opierajú slnečné lúče, je takýto produkt ako stvorený, pretože naozaj krásne odráža svetlo, pleť je rozžiarená a pôsobí sviežo, krém sa neleskne až príliš, ale vytvára iba taký jemný prirodzený look. :) Za mňa tento produkt určite áno, aspoň na dni, kedy pôsobí vaša pleť unavene, a chcete ju trošku "zobudiť". :) V ponuke k tomu rozjasňovaču je aj hubka, určená na aplikáciu krému,ale aj korektoru. Ja som si s ňou nanášala aj makeup, a úplne mi takto vyhovuje, aj na sucho aj na mokro, ako klasická makeup hubka. Na rozjasňujúci krém radšej používam prsty, pretože sa mi zdá, že sa tak lepšie zapracuje, a keďže je v hygienickej tube, tak použitie prstov je úplne v poriadku. :)
objem: rozjasňovač 30ml, hubka 4 x 6cm
kód v katalógu: rozjasňovač 33416, hubka 27686 (strana 45)
cena: rozjasňovač 7,90€ 4,99€, hubka 5,50€ 3,99€

3. Giordani Gold - zdokonaľujúci podkladový krém a sypký púder Invisible Touch odtieň Natural
Moja srdcovka z pomedzi všetkej kozmetiky Oriflame je práve kolekcia Giordani Gold, ktorú proste milujem, a nikdy ma nesklamala, vždy som mala skúsenosť, že ich produkty boli skvelé. :) Tak to bolo aj tentokrát, keď som začala testovať podkladový krém a sypký púder. Podkladový krém nie je veľmi to, čo by mi v kozmetike chýbalo, ale tento nie je taký typický "gélový" ako podkladová báza, ktorá vám vytvorí na pleti taký ten kĺzavý film, ale konzistenciou je taký redší a krémovejší. Jeho aplikácia je mi preto príjemnejšia. Oceňujem aj samotné nádherné balenie bielej matnej farby s pumpičkou, ktoré pôsobí naozaj luxusne. :) Podkladový krém pleť rozžiari, jemne ju vyhladí a zjemní póry a jemné linky, ktoré vyplní. Odporúčam však nechať si ho trošku dlhšie vstrebať, pretože ak si dáte hneď makeup, vytvorí vám také zvláštne "zhluky" na tvári. Ja vždy radšej dlhšie počkám, aby sa môj bežný denný krém aj tento podkladový dobre vstrebali. Potom si môžete už len užívať pocit dokonale hladkej pleti. :) Druhým produktom je láska na prvé použitie. :D Neskutočne dokonalý sypký púder Invisible Touch, do ktorého som nevkladala nejaké veľké nádeje, a o to viac ma prekvapil. Je to asi jeden z najlepších púdrov aké som kedy mala, a nevadí mi pri ňom ani vyššia cena, pretože naozaj stojí za to. Vytvorí na pleti dokonalý matný, taký zamatový finish, a ja som mala pocit, že mám pleť ako bábika. :) Naozaj skvelá práca tohto púdru, možno by som ho prijala v inom balení, pretože toto je teda krásne,luxusné, ale vysypáva sa mi veľké množstvo von ku pribalenému štetcu, čo je škoda. Mám radšej tie kompaktné, ktoré sa takto nesypú, ale to už je len nejaký môj zvyk. :) Pribalený štetec je síce príjemný, ale nepoužívam ho, nakoľko mám svoj klasický veľký na púder. :) Tento púder ale rozhodne skúste, pretože je naozaj skvelý! :) 
objem: krém 30ml, púder 10g
kód v katalógu: krém 32058 (strana 61), púder 30556 (strana 63)
cena: krém 15,90€ (v sade s krycím krémom 632989 za 14,99€ !), púder 18,90€ 13,99€

4. rúže na pery COLOURBOX (soft red, pearly berry, shimmering cherry)
Myslím, že každá žena by asi povedala, že rúžov nie je nikdy dosť. :) Preto Oriflame prichádza s novými 20 sýtymi odtieňmi rúžov Colourbox, z ktorých je radosť vyberať. :) V prvom rade chválim balenie rúžov, pretože takáto čiernobiela klasika je teraz veľmi moderná, nič preplácané a gýčové, ale jednoduchý biely obal s čiernym nápisom. :) Niekto by to možno považoval za obyčajné, no ja to hodnotím naozaj kladne. :) Však aj jednoduché čiernobiele motívy na blogoch sú teraz IN, no nie? :) Ak ste niekedy mali rúž z Oriflame, tak potom budete vedieť do čoho idete aj pri týchto Colourbox. Sú také jemné, balzámové, nič ťažké a silné. Iba jemné zvýraznenie farby pier s trblietkami, ktoré mi ale neprekážajú. Pery nevysúšajú, krásne ich hydratujú, ľahko sa aplikujú, a výdrž je taká aká zodpovedá takýmto typom rúžov. :) Treba ju jednoducho doplňovať a kontrolovať. :) Keď som vravela o balení, tak sa zastavím ešte pri tvare rúžov, pretože sú netradične zrezané po stranách a tak sa ľahko nanášajú na pery aj pri kontúrach a kútikoch. :) Tieto rúže odporúčam, ak vám chýba nejaký cenovo dostupný jemný ľahký rúž s prirodzenými farbami. :) 
balenie: 4g
kód v katalógu: soft red 32985, pearly berry 32994, shimmering cherry 32993 (strana 38-39)
cena: 4,90€ 2,49€

naľavo denný krém, napravo nočný krém
5. denný a nočný krém NovAge True Perfection
Ak si spomínate, tak pri minulej kampani, kedy som písala o krémoch z rady Time Restore, určenej pre zrelšiu pleť, som vám spomenula, že pre mladšiu pleť 20+ je navrhnutá rada True Perfection. :) A ja som veľmi rada, že som ju mohla aj naozaj otestovať. :) Konkrétne denný a nočný krém, ktorý mi v mojej výbave chýbali, pretože vždy som chcela tak dodržovať ten ranný a večerný rituál s krémami rovnakej rady. :) Rada True Perfection je kozmetika určená na hydratáciu a rozžiarenie pleti, čistí pleť na úrovni buniek pomocou výťažku z hodvábneho stromu a kmeňových buniek z plodov Acai. Mne dokonale vyhovuje, a mojej pleti robí veľmi dobre. Krémy ma neštípu, nepália, pekne sa vstrebávajú, nevytvárajú mastný film a preto denný používam aj ako podkladový pred líčením. Je jemnej konzistencie a tak sa príjemne vstrebáva. Nočný je už trošku "hutnejší" gélovejší, a ideálny na noc, kedy kyselina glykolová v ňom odstraňuje odumreté bunky počas spánku. :) Čo viac si priať, ako sa zobudiť s krásnou rozžiarenou a jemnou pleťou. :) Krémiky navyše príjemne a netradične voňajú, čo je taká moja závislosť, aby všetko voňalo, takže ani v tomto sa nedá nič vytknúť. :) Za mňa sú tieto krémy veľkým prekvapením a v ich testovaní budem pokračovať aj naďalej až do úplného spotrebovania. :) 
objem: 50ml 
kód v katalógu: denný 31978, nočný 31980 (strana 10-11)
cena: denný 21,90€, nočný 21,90€ (v celej sade 6 produktov 28970 103,40€ 62,99€)

6. energetické tyčinky Natural Balance - čokoládové
Ak aspoň trošku sledujete Oriflame katalógy, tak viete, že obsahujú aj sekciu Wellness, ktorej tvárou je Daniela Hantuchová. :) V nej nájdete vyživujúce kapsuly, kokteily, polievky, ale napríklad aj tieto energetické tyčinky. :) Balenie obsahuje 7 tyčiniek, ktoré sú svojou veľkosťou vhodné na cesty, do kabelky, aby ste ich mali vždy po ruke, keď vás chytí hlad, alebo nedostatok energie. :) Sú 100% prírodné, bohaté na bielkoviny a vlákninu, a majú nízky glykemický index. Som rada, že som testovala tieto čokoládové, pretože mám rada všetko čokoládové, a ak sa to navyše spojí ešte s niečím zdravým,tak je to super. :) Tyčinka mi chutila, nebola príliš presladená, alebo zbytočne zaliata čokoládou. Je to príjemný zdravý snack na čas napríklad pred obedom, alebo po obede, kedy mám chuť na nejakú maškrtu. :) Určite odporúčam skúsiť tieto, alebo ovocnú verziu. :)
obsah: 7 x 40g
kód v katalógu: 25385 čokoládové, 25386 ovocné (strana 32)
cena: 14,90€

7. kabelka a šatka Camel Classica
Ďalšími stálicami v katalógoch Oriflame je neodmysliteľne kabelka a šatka. :) Tentokrát kabelka v imitácii kože v ťavej farbe, ktorá má podľa mňa takú tu presne ideálnu veľkosť. :) Nie je ani malá, ani veľká, a mne sa do nej zmestí všetko, čo potrebujem :) Je jednoduchá a elegantná, a hneď ako mi prišla, tak som si ju na druhý deň vzala na tlačovku Oriflame, o ktorej ste si mohli prečítať TU. :) Dá sa dať aj cez rameno, ale ja ju rada nosím len tak v ruke alebo na predlaktí, kedy pekne vynikne. Obsahuje aj dve vrecká, a tak v nej nemáte všetko nahádzané len tak ledabolo. :) Táto kabelka bola a je, pre mňa opäť tým najkrajším produktom z pomedzi všetkých kabeliek, ktoré mi doteraz v Oriflame kampaniach prišli. :) V ponuke k nej je aj peňaženka, ak by vás natoľko zaujala. :) A ku každej kabelke patrí aj šatka, ktorým ja som nejak stále neprišla na chuť, a nikdy ma nenapadne si ju ráno k niečomu vziať, a preto si ju keď tak, iba obviažem okolo ramien na kabelke, a pôsobí to štýlovo. :) Táto ku kabelke navyše dokonale pasuje, pretože je tiež béžovej farby, ale ozvláštnená tak jarne - červenými a ružovými vzormi. :) Je veľmi príjemná na dotyk a nevadila mi ani na krku (dokonca nepĺzne :) ). 
rozmery: kabelka 35 x 15 x 27 cm, šatka 90 x 190 cm
kód v katalógu: kabelka 29332, šatka 29334 (strana 69)
cena: kabelka 24,99€, šatka 11,99€

Na záver môžete vidieť pár produktov aktuálnej Oriflame kampane v akcii. :)
 toaletná voda Wonder Flower / šatka Camel Classica / na tvári: rozjasňovač The One, sypký púder Invisible Touch Giordani Gold, podkladový krém Giordani Gold, rúž Colourbox Pearly Berry

Ako sa Vám páčia novinky aktuálnej kampane Oriflame 04/2017 ? Ktorý produkt Vás zaujal najviac? :) 


Ak ste sa ešte neprihlásili na odber, určite tak urobte, aby Vám nič neuniklo, napravo na blogu v sekcii "ODBER BLOGU", tlačidlom "Sledovať" :), alebo na mojej FB stránke, alebo Instagrame. :)  
 

Majte sa krásne! :) 

*Veronika

22 komentárov:

  1. Už dlho som si neobjednávala nič z Oriflame, musím to zmeniť :) Tá taška je krásna :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. ja mám pocit, že sa kvalitou veľmi zlepšili, tak si určite niečo vyberieš :)

      Odstrániť
  2. Bázi a makeup od Giordani Gold jsem měla a byla jsem celkem spokojená :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. to sa teším :) Giordani je skvelá rada kozmetiky, má naozaj neskutočne kvalitné produkty :)

      Odstrániť
  3. Já když jsem listovala katalogem, tak jsem ustrnula na té kabelce, moc krásná i ten šál. Řada GG je od Ori podle mě nejlepší, i když je dražší, než jiné řady od nich. Miluju od nich gel na obočí ♥

    OdpovedaťOdstrániť
  4. To je krásná spolupráce, taky bych hned brala všema deseti! Líbí se mi, že má oriflame i moc krásné doplňky a taky mě zaujala ta houbička na makeup, je fajn když se objevují nějaké levné varianty, které jsou i kvalitní :)

    Můj blog: Cosmokočka

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. to aj mne, teším sa, že to nie je len čisto kozmetika, ale aj doplnky, wellness produkty, bižutka a tak ďalej :) a hubka je skvelá :)

      Odstrániť
  5. Z tej hubky som bola nadšená, naozaj je perfektná:) Takisto produkty od GG nesklamali:) Avšak za mňa boli sklamaním trošku tie rúže, keďže si potrpím na väčšiu pigmentáciu:/

    Saja Frey Blog

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. vieš čo,ja ich mám rada na také dni,kedy chcem mať niečo na perách,ale nie niečo ťažké :) také niečo že mám aj nemám :) hádam som to dobre vysvetlila :D

      Odstrániť
  6. Celkom ma zaujali tie produkty od Giordani Gold, dlho som nič od Oriflame neobjednávala, lebo kozmetika mi nesedí, ale sem tam sa dám aj tak na niečo zlákať. A kabelka je perfektná, niečo podobné zháňam :) xx

    Simona | l i v e i n f o x w o r l d

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Když jsem byla mladší, tak jsem vždycky mamku přemluvila, ať mi něco z katalogu koupí, ale teď už si radši dojdu do drogerky a všechno si hezky oswatchuju a prohládnu na živo :)
    HollyChicc

    OdpovedaťOdstrániť
  8. Jáááj to se máte, v česku není o Oriflame ani vidu ani slechu, škoda má hezké věcičky....
    LenaČerge

    OdpovedaťOdstrániť
  9. Ta kabelka je hezká, zaujaly mě rtěnky. :)

    OdpovedaťOdstrániť
  10. Ten rozjasňovač ma tiež zaujal práve preto, že je krémový. Väčšinou sú všetky práškové. Možno by mi viac vyhovoval, neviem, musela by som skúsiť.

    OdpovedaťOdstrániť
  11. Musím souhlasit s tím, že v Čechách se Oriflame ani z poloviny nečiní tak, jako u vás, což je škoda :( Ta kabelka je krásná, a ta čokoládová tyčinka mi udělala pěkné chutě takhle na večer :D Parfém by mi určitě voněl, protože mám ráda sladké vůně ♥

    Pauline's Tiny World

    OdpovedaťOdstrániť
  12. Zaujal mě krémový rozjasňovač. Já mám rozjasňovač od Essence v práškové formě, ale takový krémový vůbec neznám.
    SimonetaBlog

    OdpovedaťOdstrániť
  13. Tá vôňa vyzerá náádherne. Obal mi trošku pripomína parfem od Marc Jacobs Daisy :)

    OdpovedaťOdstrániť
  14. Fúha, toho ale je! Ten parfém vyzerá rozkošne a kabelka vyzerá parádne! ♥

    * GIVEAWAY | 15€ voucher & quinine shampoo *

    OdpovedaťOdstrániť
  15. Skvelý článok, opäť, ako vždy. :))
    Veľmi rada si prečítam každý tvoj nový príspevok, čím ďalej tým zaujímavejšie články.:)

    Môj BLOG-KLIK♥

    OdpovedaťOdstrániť
  16. Překvapily mě ty rtěnky, upřímně jsem si myslela, že to nebude žádná sláva, ale vypadají docela dobře! :) Já bych chtěla nějakou nude matnou rtěnku, nevíš o nějaké? :)
    Měj se v lásce,
    Janet S. ( http://janetsonrisa.blogspot.com/ )

    OdpovedaťOdstrániť