nedeľa, 19. marca 2017

Moje aktuálne (nie len kozmetické) NOVINKY ! :)

Ahojte :)

Veľmi si nespomínam, či sa na mojom blogu objavil takýto druh článku. Myslím, že som písala iba o novinkách, ktoré sa týkajú kozmetiky. :) Ale keďže sa mi za posledné dni nahromadili nové veci, o ktorých by bol hriech nenapísať, tak som ich zhrnula do takéhoto článku, ktorý sa trošku vymyká tej beauty téme, ale možno si aj rady prečítate niečo z inej stránky môjho života. :) Kľudne mi dajte do komentárov vedieť, či sa vám budú páčiť takéto články aj naďalej, možno do budúcna aj z môjho bližšieho súkromia. :)

čierna bomber bunda ONLY - Peek and Cloppenburg
Ak už idem niekedy pozrieť do Peeku (veľmi zriedka :)), tak väčšinou je to kvôli značke ONLY. :) Má podľa mňa veľmi pekné a štýlové kúsky, a cenovo sú tiež mnohé veľmi dostupné. Tentokrát sa mi z novej kolekcie nič nepodarilo uloviť, ale o to väčšiu radosť som mala, keď som našla túto poslednú bomberu vo výpredaji z pôvodných 50€ na neskutočných 10€. :) Bola v čísle 36, a keď som si ju obliekla a zistila, že mi sadla, neváhala som. :) Na jar bude skvelá, je tenučká, ľahká a príjemná, a má taký zvláštny matný materiál, ktorý sa mi veľmi páči. :) S týmto nákupom som bola nadmieru spokojná. :)

sieťované pančuchy - TEZENIS
Tieto pančuchy ste mohli vidieť TU na mojom Instagrame, kde ste sa ma pýtali odkiaľ sú. :) Stáli 5€ a sú z TEZENIS, kde som ich našla po tom, čo som kvôli nim prešla celý Aupark. :D Myslela som si, že je to teraz taký boom, a budú všade, ale myslím, že okrem Tezenis by ste ich možno našli už len v Bepone, alebo podobnom obchode s pančuškami. :) Na Instagrame som pri fotke aj vysvetlila, ako vnímam tento trend, ktorý vidíme teraz naozaj na každej druhej slečne. :) Ale mne to vôbec neprekáža, pretože ak sa mi niečo páči, tak to proste nosím. :) Možno potom nie som úplne originálna, ale niekde sa treba inšpirovať. :D Ja ich budem nosiť iba tak, ako je to na fotke na Insta, pretože inak si asi netrúfam, a páči sa mi viac taká rafinovaná zvodnosť, ako prvoplánová so sukňou a opätkami. :) Čo si o tomto trende myslíte vy? :)

športová bundička Adidas Stellasport - Adidas Outlet Store, Bratislava
Opäť prepojím nákup tejto bundičky s Instagramom, pretože ak ma tam sledujete, tak ste mohli dávnejšie vidieť túto fotku, kde som odfotila moje prvé kúsky z kolekcie Stellasport. :) A odvtedy je to moja závislosť! Dlho som sa im vyhýbala, prišli mi až príliš vyčačkané, ale neviem ani kedy sa to vo mne zlomilo, a podľahla som. :D Preto keď som videla túto bundičku, opäť v zľave za necelých 20€ z pôvodných 50€, neváhala som a kúpila som si ju. Potrebovala som nejakú takúto bundičku na zips na behanie, niečo čo by nebolo príliš teplé mikinové, ale ani šuštiakové ako bunda, pretože takú už doma od Adidas mám a nebehá sa mi v nej pohodlne. Táto spĺňa presne to, čo som očakávala. :) Na zadnej strane má po celom chrbte dierky, ktoré budú super vetrať, a vpredu je klasická, takže to čo má ostať skryté, aj ostane. :) Dám si pod ňu iba športovú podprsenku a už sa teším, ako v nej čoskoro vybehnem. :) Dokonca ma bude aj vidno, keď je taká oranžová. :))) Máte rady športové oblečenie od Stellasport? :)

legíny NIKE - Nike Outlet Store, Parndorf
Pri športovom oblečení ešte ostaneme, a druhým kúskom, ktorý som si kúpila tentokrát v outlete v Parndorfe, sú tieto Nike modré legíny. Športové kúsky som si teraz nakupovala vo väčšom, pretože sme sa presťahovali na miesto blízko viníc a "ako takej" prírody medzi bytovkami :), a od začiatku ma to veľmi láka športovať vonku. :) A čo môže viac motivovať a nakopnúť, ako nové pekné oblečko? :) Tieto legíny sú teplákové, príjemné na nosenie, s klasickou gumičkou a po boku jednej nôžky majú biely nápis Nike, ktorý sa mi veľmi páči. :) Mám ich vo veľkosti S a stáli ma skvelých 17,90€. :)

okuliare ALDO, náušničky Reserved, powerbanka SilverCrest Lidl
Tieto tri produkty som zhrnula do jednej fotky, pretože sú to úplne drobnosti, ale mňa vedia veľmi potešiť. :) Náušnice nosím iba takéto maličké ďobky, a keďže som ich potrebovala momentálne doplniť, našla som tieto v Reserved za 7€. :) Okuliare som nutne nepotrebovala, ani nehľadala, ale už dlhšie som sa chcela ísť pozrieť do predajne Aldo, v ktorom som videla vždy krásne topánky. Mali ich tam aj tentokrát, dokonca už aj letné sandáliky, ale povedala som si, že je na to ešte čas a vybrala som si zo stojanu s okuliarmi tieto krásky! :) Dokonalé veľké okuliare so zlatým rámom a takými "krídelkami" navrchu, ktoré im dodávajú naozaj šmrnc. :) Ak si vyberám okuliare, tak väčšinou pozerám po väčších, pretože také sa mi na mne páčia najviac. Už viem, že tieto budem nosiť celé leto asi ku všetkému. :D A stáli neskutočných 16€. :) Poslednou drobnosťou, ktorá mi však veľmi uľahčuje život je powerbanka. Keď prišli powerbanky na trh, tak som si hovorila, že to už je aké choré, aby sme si nabíjali niečo čo nabíja. :D Ale doba je už taká, a ja veľakrát potrebujem nabiť telefón aj keď som niekde mimo, a na to mi dokonale slúži táto krásna matná ružová powerbanka z Lidlu, za tuším 15€ (daroval mi ju priateľ :)). Má nabíjanie aj na Iphone aj na môj Lenovo, kábliky sú tam zabudované, a tak ich netreba nosiť zvlášť, a tým že má tvar ako mobil, tak ich viete držať aj pekne spolu,robiť na ňom a popri tom si nabíjať telefón. Super vec! :)

Dermacol - báza pod očné tiene, štetec od PetryLovelyHair, vankúšiky pod oči Hyaluron Therapy, DM drogerie - púder na objem vlasov Balea, micelárna voda L´oréal
Samozrejme som si za poslednú dobu pokupovala aj nejaké novinky z kozmetiky. Bolo to pár produktov, ktoré som mala vyhliadnuté, a ktoré som predtým ešte nikdy nemala, preto som bola veľmi zvedavá aké budú. V Dermacol obchodíku som si kúpila ich známu bázu pod očné tiene, s ktorou som spokojná (použila som ju v tomto líčení :)), gélové vankúšiky pod oči, o ktorých mi nedávno hovorila Vierka, tak ich práve testujem, a do tretice som potrebovala takýto plochý vejárovitý štetec na aplikáciu rozjasňovača, prípadne na kontúrovanie nosa. Vybrala som si tento od PetryLovelyHair, avšak nie som s ním veľmi spokojná. Má síce jemné príjemné štetinky, ale mohol by ich mať oveľa hustejšie. Tým ako sú na riedko, tak sa mi prehýbajú a nepracuje sa mi s týmto štetcom vôbec dobre. :( Poslednými produktami je nová micelárna voda L´oréal, ktorá ma zaujala pekným balením, inak je to asi normálna micelárka, nič špeciálne. :) I keď by mala byť určená aj na citlivú pleť, a na zadnej strane sú obrázky ako jednoducho stačí len priložiť tampónik a zotrieť makeup, čo si myslím, že nie je tak úplne pravda a s bežnou micelárkou to asi nikdy tak nepôjde. Pokiaľ nemáte niečo dvojfázové/olejové, tak tento moment, že iba priložím a potiahnem a všetok makeup je preč, sa nebude diať. :) Alebo máte inú skúsenosť? :) A úplne poslednou novinkou v mojej kozmetike je púder na objem vlasov od Balea. Toto bolo pre mňa tiež sklamanie, pretože som si ho kupovala kvôli tomu, že keď si zvlním vlasy, tak pri korienkoch ich mám také spľasnuté a potrebovala by som tam dodať objem. Tento púder to aj sľuboval, ale vôbec sa to nedialo...Vlasy mi zaťažil ešte viac, zamastil ako keby som si ich 3 dni neumývala, a celé ich tak divne polepil. :( Mrzí ma, že som pozerala na cenu a kúpila som si tento lacnejší Balea. Nabudúce asi pozriem po "kvalitnejšej" značke. :) Jediná výhoda je, že pekne vonia po vanilke.


Aké novinky ste si v poslednej dobe zakúpili Vy? :) Máte skúsenosť s niektorým z týchto mojich produktov? Ako ste boli spokojné? 

Majte sa krásne ! :)

Ak ste sa ešte neprihlásili na odber, určite tak urobte, aby Vám nič neuniklo, napravo na blogu v sekcii "ODBER BLOGU", tlačidlom "Sledovať" :), alebo na mojej FB stránke, alebo Instagrame. :)  
 
*Veronika

21 komentárov:

  1. Mě se moc ty síťové punčochy nelíbí. :) jinak ta micelárka vypadá dobře ! :)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Ty sportovní věci vypadají skvěle! síťované punčochy mám taky a už strašně dlouho, ještě když jsem se dívala na telenovelu Kachorra :D BEAUTYPUSINKA

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Tá bomberka a okuliare sú top :)

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Ty sitovany puncochy jsou boziiii :)

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Ty brýle? Ty jsou nádherné. Sice jsem včera byla nakupovat, ale do Alda mě nenapadlo zajít. Takže v nejbližší době se tam na ně zajedu podívat, na léto prostě mají styl :)
    Inspiration by Linda

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Tu micelární vodu jsem chtěla koupit, ale už mám tolik drogerie, že jsem ji nakonec do košíku nevložila. Tak jsem zvědavá jaká bude.
    SimonetaBlog

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Taky jsem si pořídila punčochy, myslim, že je to fajn trend a když se ti to líbí, proč se tím nechat brzdit:) Jinak podobné naušnice mám doma, netroufám si na výrazné a velké:)

    OdpovedaťOdstrániť
  8. Sieťkované pančušky chválim! Mám rovnaké. Moc sa mi páči aj adidas bundička.

    MS ALWAYS LATE

    OdpovedaťOdstrániť
  9. Veľmi pekné úlovky. Mňa zaujali obe bundičky aaaaa sieťované pančušky. Tiež som im podľahla a minulý víkend som si kúpila dvoje sieťované ponožky :)

    MargiFashion

    OdpovedaťOdstrániť
  10. Polštářky pod oči od Dermacol jsou fajn a příjemné, ale nic co bych potřebovala mít doma :D

    OdpovedaťOdstrániť
  11. Štetce od Petry mám tiež a som s nimi spokojná :)

    Jarná GIVEAWAY

    OdpovedaťOdstrániť
  12. Sieťkovaným silonkám som podľahla aj ja a tento trend zbožňujem ♥ Dokonca som si kúpila už silonky so vzormi a kombinujem. Najradšej by som ich nosila stále :D Pekné úlovky :)

    Accessoriesforbeauty

    OdpovedaťOdstrániť
  13. zaujala ma najviac tá Adidas bundička, krásna farba :)

    OdpovedaťOdstrániť
  14. Bundičky parádne a aj ja som pozerala po tom púdry na vlasy od Balei a teda som rada že som si ho nekúpila :D

    dazzlera.blogspot.sk

    OdpovedaťOdstrániť
  15. Ta L´oreal micelárka vpadá top top top ! :)

    LenaČerge

    OdpovedaťOdstrániť
  16. Ta L´oreal micelárka vpadá top top top ! :)

    LenaČerge

    OdpovedaťOdstrániť
  17. Tie slnečné okuliare vyzerajú naozaj božsky

    OdpovedaťOdstrániť