piatok, 10. marca 2017

Kozmetické produkty, ktoré jednoducho nedokážem spotrebovať. :)

Ahojte :)

V posledných článkoch ste si u mňa na blogu mohli prečítať poväčšine recenzie na kozmetiku, alebo články, ktoré vznikli vďaka spoluprácam s rôznymi kozmetickými značkami, za ktoré som veľmi vďačná. :) Avšak usúdila som, že to chce trošku zvoľniť tempo, a že by ste si možno rady prečítali aj niečo odľahčenejšie. :)

Popri tom, ako som si čítala nové príspevky na blogoch, ktoré sledujem, zaregistrovala som veľa článkov na tému: "Spotrebované produkty". Priznám sa, že si často takéto články neotváram a nečítam, pretože je toho väčšinou tak veľa, že sa mi to jednoducho nechce. :) Iba ak vidím na fotke nejaký produkt, o ktorom uvažujem, že ho skúsim, tak vtedy si článok otvorím a vyhľadám konkrétne len hodnotenie toho jedného. Nečítam ich ale aj z toho dôvodu, že ja jednoducho nedokážem pochopiť, ako sa dá za napr. mesiac spotrebovať toľko vecí. :D Ja si nespomínam, kedy som naposledy niečo úplne spotrebovala až do dna. Ak nerátam takú tú kozmetiku typu šampón, sprcháč, micelárka...ktoré používam každodenne. O tých by som ešte vedela písať, ale koho by to každý mesiac zaujímalo, však. :) Ja mám so spotrebovaním produktov veľký problém, pretože si často po čase kúpim napr. iný odtieň, inú značku, iné balenie produktu, a ten starý odložím a už ho potom nepoužívam. Nechcem aby to vyznelo tak, že som rozšafná a kupujem si kozmetiku len tak a potom ju nepoužívam. To nie, iba ma vždy zaujme niečo nové, a potom proste nie je šanca to všetko minúť. :) 

V tomto článku vám ukážem typy kozmetických produktov, ktoré som asi nikdy v živote nespotrebovala úplne celé do poslednej kvapky, alebo do posledného množstva, prípadne také, ktoré sa mi míňajú veľmi pomaly, a tiež neviem kedy ich celé miniem. :) 

1. RÚŽE
Na prvej fotke môžete vidieť tak polovičku všetkých rúžov, ktoré vlastním. Je pre mňa veľmi ťažké minúť celý rúž, pretože vďaka tomu, že v predajniach je také množstvo odtieňov, druhov a typov rúžov, nedokážem jeden a ten istý používať napríklad týždeň (mesiac) vkuse. Rúž si mením každý deň, a preto si rada kupujem rôzne ďalšie, a rozširujem si svoju zbierku. Potom je pochopiteľné, že ani jeden úplne neminiem, pretože na nejaký aj zabudnem, že ho mám, alebo už je v móde nejaký iný, a takto sa mi potom kopia, a je mi ich ľúto dať preč. :) Ešte že to je taká lacnejšia záležitosť (aspoň ja si teda kupujem lacnejšie rúže), a až tak ma to nemrzí. :) Iné je to napríklad s leskami na pery, ktoré spotrebovať dokážem, čomu nerozumiem, prečo je to tak. :) Ale napríklad naposledy si spomínam, že som minula celý taký ten Astor Lip Butter. :)

 2. PRÁŠKOVÉ PRODUKTY- PÚDRE, BRONZERY, ROZJASŇOVAČE...
Toto je neodmysliteľne ďalší typ kozmetiky, ktorú nedokážem spotrebovať. Nespomínam si, kedy som došla na dno takýmto produktom, čomu ale tiež celkom nerozumiem, pretože napr. bronzer používam každý deň, ale ide asi o to, že v takom malom množstve, že takéto veľké balenia sa mi míňajú veľmi ťažko. Naposledy som minula krajkový kompaktný púder Dermacol, ale ešte po okraji ho tam trošku mám, avšak iba preto, pretože sa po ňom aj tak lesknem, a opakovane si ho dávam na pleť v priebehu dňa aj 4-5 krát. A napríklad dnes som si všimla, že aj bronzujúce guličky Avon Glow sa nejak zmenšujú, tak možno sa po čase naozaj minú. :) Každopádne tým, že mi stále pribúda vďaka blogovaniu ďalšia kozmetika, ani z týchto produktov sa mi nedarí nejaký spotrebovať. :)

 3. OLEJE - PLEŤOVÉ, VLASOVÉ
Každá z vás, ktorá má doma nejaké oleje, tak mi dá určite za pravdu, že aj po 3 mesačnom pravidelnom používaní, keď sa pozriete na tú fľaštičku, tak to vyzerá, ako keby ste ho ani nepoužívali. :D Niekedy mi to pripomína situáciu, keď máte v lete v nejakom nápoji veľa ľadu, a síce ten nápoj pijete, ale ľad sa tam roztápa a stále máte v tom pohári rovnako. :D Vlasový olej Elséve, ktorý je na fotke naľavo používam už tak dlho, po každom umytí vlasov, čo je tak 2-3 krát týždenne, dokonca si dávam aj 2-3 pumpičky, a stále sa mi zdá, ako keby som si ho kupovala len nedávno. :) Nie a nie ho minúť. :) Rovnako aj pleťový olej Nutri Gold napravo, ktorému som síce teraz dala pauzu, ale takisto z neho výrazne neubúdalo. :) Nemôže sa tam ten olej nejak rozpínať? :D

 4. PALETY - OČNÉ TIENE, RÚŽE, ROZJASŇOVAČE
Táto kategória mala ísť asi na prvé miesto, pretože jednoznačne NIKDY za svoj život neminiem celú paletku očných tieňov, rúžov, a už vôbec nie rozjasňovačov, z ktorých si aplikujete len jemný poprašok. Musela by som sa líčeniu venovať profesionálne a na každú ženu používať zo všetkých tieňov rovnako, ale keďže mám všetko len pre svoju spotrebu, tak často miniem iba tiene, ktoré používam každý deň, a tie ostatné sú skoro nepoužité. :) Navyše mám takú "skvelú" vlastnosť kupovať si paletky na jedno kopyto, čiže nude paletky, a potom mám vlastne skoro rovnaké farby vo všetkých paletkách, iba je to iná značka. :D Čo už človek neurobí pre pekný dizajn alebo nejakú novinku, ktorú "proste musím mať! ". :D Balenie jednoducho v dnešnej dobe predáva, a pre mňa sa kozmetika stala už pomaly takou zberateľskou záľubou, okrem tej praktickej. :)

 5. LAKY NA NECHTY
Túto kategóriu asi nemusím nejak vysvetľovať. :) Ak ste niekedy úplne do poslednej kvapky minuli lak na nechty, tak máte môj obdiv. :) Mne sa to stalo možno tak v 13-tich, keď som mala iba jeden lak :D, alebo teraz ma napadlo, že pri priesvitnom nadlaku to mohlo ísť spotrebovať úplne. :) Pri farebných si na to vôbec nespomínam, pretože buď mi lak vyschne, alebo sa nejak pokazí, alebo opäť častejšie vysvetlenie je, že si kupujem ďalšie a ďalšie, ktoré nahradia tie staré. Samozrejme, že aj pri lakoch trpím mojou upnutosťou na určité farby, a preto u mňa prevládajú hlavne červené/bordové a potom nude laky. Iné v poslednej dobe ani nenosím. :)


Aké kozmetické alebo aj nekozmetické produkty sa Vám nedaria spotrebovať? :) Zhodnete sa so mnou v niektorých, alebo to máte úplne opačne? Budem sa tešiť na vaše názory v komentároch. :) 

Majte sa krásne ! :)

Ak ste sa ešte neprihlásili na odber, určite tak urobte, aby Vám nič neuniklo, napravo na blogu v sekcii "ODBER BLOGU", tlačidlom "Sledovať" :), alebo na mojej FB stránke, alebo Instagrame. :)  
 
*Veronika

40 komentárov:

  1. myslím, že ja to mám rovnako ani jednu vec z týchto som ešte tuším neminula :) inak veľmi pekné foto :)

    Desire fashion blog

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. ďakujem pekne, to som rada, že sa zhodneme :)

      Odstrániť
  2. ... Tak já to mám naprosto a úplně stejně - až na ty oleje na vlasy a na obličej, mně nedělají dobře :) . Jinak rtěnky, bronzery, tvářenky a paletky stínů jsou úplně ten samý případ :) Teď jsem čučela jako zjara na to, že se mi v obyč pudru podařila udělat používáním díra o průměru asi 2 cm tak, že je vidět pánvička - ale to bude na dlouho poslední úspěch takového ražení :) :) :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. poznám ten pocit :D keď som sa dostala takto trošku na dno púdru,tiež som ostala dosť prekvapená :D

      Odstrániť
  3. Rtěnky a laky jsou pro mě taky nespotřebovatelné. :D :)

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Já si musím pořídit nějaký ten rozjasńovač konečně! :)

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Takmer so vsetkym so na tom podobne az na oleje, tie dokazem spotrebovat celkom rychlo, pretoze mam suche vlasy a celu pokozku takze mazem co sa da :))
    LIFE IN PICTURES BY LU

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. v tom prípade to viem pochopiť :) ale ja ani nejak tiež nešetrím, a neubúda :D

      Odstrániť
  6. Jn, laky, rtěnky,paletky se nedají jen tak spotřebovat, naopak řasenky, pudry, korektor mizí až moc rychle :D

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. áno :D korektor a maskara to ide dosť rýchlo :)

      Odstrániť
  7. To je 100% ako z mojej duše :-D Najmä moja obsesia s paletkami je extrémna - vždy vidím nejakú novú, musím ju mať a aj tak sa vraciam stále k tým "stáliciam"...

    Papi Lapi Blog

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. však toto :D je to už naozaj zberateľstvo :)

      Odstrániť
  8. Súhlasím s tebou asi vo väčšine produktov, no najmä pri tých tieňoch a olejoch :) Pre mňa sú to nekonečné produkty :)

    Ardnaxela

    OdpovedaťOdstrániť
  9. Som na tom úplne rovnako, len teda ja dokážem minúť do dna červený lak :D xx

    Simona | l i v e i n f o x w o r l d

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. ak by som mala iba pár, tak určite aj ja, lebo ten používam najčastejšie :) ale tiež mám z neho neónovo červený, bordový, koralový... :D

      Odstrániť
  10. Uplne sa s tebou stotožnujem. Tiež vždy na tie spotrebovacie články len pozerám a nechápem, ako môžu každý mesiac toho tolko spotrebovat. Ja preto aj také články tiež nerobim, lebo by som tam nemala čo dat. Také veci ako sprchový gél, telové mlieko, a iné, tak to spotrebujem do dna. Ale rúže, laky na nechty, paletky, tak to mám presne ako ty. Fakt sa nepamätám, kedy by mi rúž došiel :-D

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. tiež tak :D takéto príspevky nie sú veľmi pre nás :)

      Odstrániť
  11. Slušnou zásobu kosmetiky máš. To mě nejdéle trvá spotřebovat rtěnky a tělová mléka. S těmito produkty mám vždycky jistotu, že je doma najdu a nemusím se bát že by mi jen tak došly :D Moc pěkný článek :)
    Inspiration by Linda

    OdpovedaťOdstrániť
  12. Ja to mám tak s lakmi a rúžmi či leskami na pery, tie proste musím vyhadzovať ešte skoro celé kvôli tomu, že už sú staré a je mi ich vždy veľmi ľúto, ale tak zväčša sú to také, čo dostávam, nekupujem si ich sama, takže aspoň neprídem o peniaze :D

    OdpovedaťOdstrániť
  13. Dala jsem si kosmetickou stopku, kterou od nového roku dodržuji. Nekoupila jsem si jediný sprcháč, parfém, krém, rtěnku....nic. A pořád mi to neubývá :-)A to spotřebovávám docela dost, viz můj článek na blogu.
    O všem? Ovšem!

    OdpovedaťOdstrániť
  14. Já osobně pudrové produkty spotřebuju snadno, ale jinak souhlasím se vším. Rtěnky zvládnu, ale jen ty tekuté :D hezké fotky

    OdpovedaťOdstrániť
  15. presne! tiež miniem len tie produkty, ktoré naozaj používam dennodenne ako sprcháč, krémy alebo micelárky, no tiež ak ich mám vo väčšom počte, jeden za mesiac neminiem :D s týmto s tebou vo všetkom súhlasím! a tiež tie články nečítam z tých dôvodov čo ty :D

    OdpovedaťOdstrániť
  16. Super príspevok. Čo sa týka rúžov tiež mám dosť problémy minúť ich. Ale naopak bronze, či rozjasnovače tie sa míňajú jedna radosť!!
    MS ALWAYS LATE

    OdpovedaťOdstrániť
  17. Wau, tak tie rúže sú úplne peckové :) Koľko farbičiek a koľko rúžov

    OdpovedaťOdstrániť
  18. Skvělý nápad na článek! Já ale pudry a tvářenky dokážu spotřebovat, stejně tak oleje a laky na nehty :)


    eLblog

    OdpovedaťOdstrániť
  19. Krajkovaný pudr od Dermacolu se mi taky povedlo spotřebovat a dokonce několikrát, ale v průběhu několika let :D Oleje taky spotřebovávám docela dost, používám čisté přírodní a ty jsou většinou v malém balení. Takový kokosový už musím kupovat skoro litrový, aby mi vydržel :D S paletkami, stíny, bronzery a tvářenkami souhlasím, ty jsem asi taky ještě žádné úplně nespotřebovala. Laky taky moc ne, i když mám jednoho nude adepta, kterého mám už v půlce, protože je potřeba nanést alespoň 5 vrstev, aby byl trochu vidět :D Super nápad a skvělý článek :)

    OdpovedaťOdstrániť
  20. Nooo, mam to dost podobně. Jednoznačně laky a rtěnky ,-) Taky bych sem zařadila tělové mléka, protože jich mám víc.
    Meet My Lovely World

    OdpovedaťOdstrániť
  21. Očný tieň dokážem spotrebovať celý, hoci po dlhej dobe. Nekupujem paletky, ale mono tiene, takže viem, že to určite celé využijem. Nemám mániu zberateľstva, takže rúže mi stačia dva a dokážem ich používať veľa rokov. Najdlhšie mi trvá, kým spotrebujem telové mlieko. Najhoršie je to s maskami na pleť, tie nemám v obľube, no a pílingy by vôbec nemuseli existovať, tie fakt nespotrebujem.

    OdpovedaťOdstrániť
  22. Tento komentár bol odstránený autorom.

    OdpovedaťOdstrániť
  23. Tak třeba zrovna pudrové produkty spotřebuji vždy úplně, ale to proto, že je nekupuji do zásoby, ale až když vypotřebuji ten jeden :D Ale co se týká očních paletek/stínů a rtěnek, tak to máme stejné :D♥

    Pauline's Tiny World

    OdpovedaťOdstrániť
  24. Super článok :)
    partofnicol.blogspot.sk

    OdpovedaťOdstrániť
  25. Takže v podstatě nespotřebuješ skoro žádný typ kosmetiky :D
    Já teda pudry zvládám dobře spotřebovat, zrovna u těch mě to mrzí, protože mě nebaví si kupovat nové :D
    Ale co nikdy nespotřebuju jsou také rtěnky - a stále si kupuji nové, mám nějako úchylku a vždy každou rtěnku nosím jen chvíli :D ale nepřestávám nakupovat..
    A produkty na vlasy - ať už jsou to olejíčky nebo cokoli jiného, tak to zvládám spotřebovat uplně v pohodě a to si nedávám ty olejíčky ani každý den :D

    OdpovedaťOdstrániť
  26. No rtěnky taky nedávám :D A pudrový produkty to samý, jenom teda přímo u pudru už jsem stay matte kupovala víckrát :) U paletek mám asi jen u dvou vidět dno u jednoho stínu, který používám nejvíce, jinak teda taky neubývají :D Lak mi dřív vyschne než ho vypotřebuju :D Jediný co u mě neplatí jsou ty oleje na vlasy, ty ubývají :)

    OdpovedaťOdstrániť
  27. Zajímavý názor na spotřebované produkty, takhle jsem o tom nikdy nepřemýšlela, a proto je fajn si přečíst odlišné názory. Na blogu "empties" zatím dělám, ale ne každý měsíc (většinou v intervalech 2-3 měsíce) a snažím se vybírat jen opravdu zajímavé produkty .... které byly bud moc fajn, anebo naopak .....
    Ale zpátky k tématu:D Asi jako nejvíc nespotřebovatelný produkt jsou pro mě rtěnky a lesky, většinou je vyhazuji když už nápadně změní barvu a vůni a já vím, že je čas jim dát sbohem:)
    http://beautybookbyhana.blogspot.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  28. No tak presne :D Aj keď ja sa s tebou nezhodnem v jednom jedinom bode - oleje sa mi daria a dokonca by som povedala, že skôr frflem, že ich mám večne málo :D
    Candy

    OdpovedaťOdstrániť
  29. Oleje moc nepoužívám (a to ani na vaření :D :D), ale jinak s tím naprosto souhlasím :)

    OdpovedaťOdstrániť
  30. Ty mi uplne hovoriš do duše lebo u mňa je to uplne tak isto, a kedže niekedy sa mi zapačili nejaké produkty rúže a tak hned som si ho kupila a sem tam použila a potom sa mi zapáčil dalši atď.. a teraz ich mám niekoľko doma a neviem si vybrať a nedokážem ich tiež vôbec spotrebovať lebo tak často ich zas nepoužívam..kupujem iba preto že sa mi to páčilo..ale teraz som si povedala dosť že kupovať nebudem tie veci lebo ich aj tak nepoužívam iba vo fakt vynimočných situáciach a tych veľa neni, make upy licenky a podobne tych ani veľa nemam alebo vobec..a keď som mala som darovala..čo sa týka olejov na vlasy tie dokážem spotrebovať ja si dávam aj 5-8 pumpičiek možno aj viac a vtieram do mokrých vlasov takže to je super niekoľko som ich už spotrebovala...ale nerozumiem ako niekto dokaže toľko veľa veci za mesiac spotrebovať niekedy mam pocit či su to obaly od celej rodiny :-D a tiež otvaram príspevky iba ked ma niečo zaujme:) zaujímavy príspevok

    OdpovedaťOdstrániť
  31. Rtěnky a laky prostě nejde nikdy spotřebovat. :D

    OdpovedaťOdstrániť
  32. pozri aj na vegshop.sk kozmetiku. Je prirodna a netestovana na zvieratach :)

    www.donnaiveh.com

    OdpovedaťOdstrániť
  33. Jsem stejná. Ve všem! :D Jen teda nepoužívám rozjasňovače a tvářenky atd.. A taky ty články nečtu a taky nechápu, jak to ty holky můžou spotřebovat. To snad vylévají, ne? :D
    Blog na zabití

    OdpovedaťOdstrániť