sobota, 4. marca 2017

EVENT: Tlačová konferencia Oriflame k 50.výročiu ! :)

Ahojte :)

Keď som vám v poslednom článku písala, že ma tento týždeň čakajú príjemné udalosti aj v rámci blogu, tak jednou z nich bola tlačová konferencia kozmetiky Oriflame, ktorej som mala tú česť sa zúčastniť, a hneď takto v úvode veľmi pekne ďakujem za pozvanie kozmetike Oriflame, pretože táto tlačovka bola jednoducho čarovná. :) Aspoň prostredníctvom fotiek a mojich slov sa budem snažiť preniesť aj na vás tú nádhernú atmosféru, aká na konferencii bola. :)  


Tlačová konferencia sa konala pri príležitosti 50. výročia kozmetiky Oriflame a predstavení novej tváre tejto kozmetiky. Myslím si, že krajšie miesto na konanie akcie Oriflame ani nemohol vybrať. Všetko sa to odohrávalo v Primaciálnom paláci v Zrkadlovej sále v Bratislave. Ak ste niekedy mali to šťastie navštíviť toto miesto, tak mi určite dáte za pravdu, že je tam naozaj krásne! :) Vysoké stropy, klenby, kryštálové lustre, ornamenty,červené koberce...toto všetko vo mne iba umocňovalo skvelý pocit z tejto konferencie.

Pri príchode na miesto konania nás čakal welcome drink v podobe alko alebo nealko šampanského s jahôdkou, pri ktorom nás privítala Miška, s ktorou som doteraz komunikovala iba prostredníctvom mailov, takže som veľmi rada, že som ju mohla spoznať aj osobne. Pôsobila veľmi sympaticky, uvoľnene a príjemne, koniec koncov tak, ako všetci z Oriflame. :) Celý priebeh akcie sa teda niesol v naozaj profesionálnej, ale na druhej strane uvoľnenej atmosfére. Zoznámila som sa aj s generálnym riaditeľom Oriflame Slovensko Jonasom Haggqvistom, ktorý bol naozaj charizmatický a usmievavý človek. Prekvapilo ma, že bol zhruba oboznámený s tým, že som tam za tú "blogerskú časť", a hneď si vypýtal aj link na blog, čo bolo veľmi milé. :) Po tomto úvodnom privítaní sme sa usadili do Zrkadlovej sály a popri prezeraní prospektov, ktoré sme dostali, sme čakali na začiatok tlačovky. :) Zbehlo to ale naozaj rýchlo, pretože ja som sa celý čas kochala pohľadom na nádhernú sálu, a samozrejme debatila som s mojou drahou Vierkou (www.mynewbeautybook.blogspot.sk), s ktorou sme si celý event užívali naplno, ako vždy. ;)


Po krátkom čase sa začala oficiálna časť konferencie, a my sme sa dozvedeli o histórii kozmetiky Oriflame od úplného zrodu, až po súčasnosť. Oriflame predstavilo novú tvár svojej kozmetiky - herečku a speváčku Barborku Švidraňovú, ktorá spríjemnila priebeh akcie aj svojim spevom, ktorý v paláci znel naozaj nádherne. :) Barborka bola oslovená najmä kvôli tomu, že dokonale vystihuje heslo Oriflame pri svojich kolekciách kozmetiky: sexy, crazy, cool. :) A s tým musím len súhlasiť, pretože si neviem predstaviť lepšie "pasujúcu" osobu ako Barboru. :) Na záver povedal pár slov aj samotný generálny riaditeľ p. Haggqvist, ktorý nás oboznámil s novým cieľom Oriflame, ktorým je priblížiť túto kozmetiku a dostať ju viac do povedomia aj mladým ľuďom, preto aj výber Barborky ako tváre dekoratívky a kozmetiky na starostlivosť o pleť. :) Na záver sme zablahoželali kozmetike Oriflame ku 50.výročiu, a na rad prišla aj narodeninová torta. :) Ďalšie výročie čaká Oriflame aj o rok, kedy svoju 25-ku oslávi Oriflame Slovensko, takže takto pekne budú pokračovať oslavy aj naďalej. :)


Po tlačovke nás čakalo naozaj bohaté občerstvenie vo vedľajšej miestnosti, kde sa o nás naozaj dôkladne postarali a nikto neostal hladný alebo smädný. :) Na výber bolo zo studeného aj teplého bufetu, koláčikov, ovocia, a veľa nápojov. :) Musím povedať že všetky priestory a chodby paláca boli nádherné, a pri presúvaní sa, som mala pocit, ako by som bola princezná niekde na zámku. :)


Túto akciu som si nesmierne užívala a tešila som sa z každej sekundy strávenej na Oriflame konferencii najmä preto, že sme si spoločnosť robili spolu s Vierkou, s ktorou sme nafotili asi 1000 fotiek, hľadali ten správny uhol a svetlo na zachytenie čo najlepšej fotky :D, však ako správne blogerky. :)  Myslím, že sme spolu zažili naozaj krásne predpoludnie, ktoré pokračovalo druhou blogerskou akciou večer, na ktorej sme boli už ale tak unavené a "vyšťavené" z celého dňa, že sme sa zdržali len tak "symbolicky". :D Každopádne by som takto mohla začínať každý svoj deň a ďakujem Vierke za spoločnosť. :):*


Domov sme si z tlačovky odniesli potrebné prospekty z priebehu akcie, a navyše aj balíček s kozmetikou Oriflame, ktorá bola špeciálne vyrobená k 50.výročiu, a je celá zabalená v luxusnom zlatom balení. Takže napríklad typické hojivé "vajíčko", krém Milk and Honey, alebo bronzujúce guličky teraz budete môcť mať v špeciálnej edícii v krásnom výročnom balení. :) Navyše katalóg nasledujúcej kampane Oriflame 05-2017, ktorý bude v obehu od 20.03.2017, je vyhotovený v netradičnom A4 formáte. :) Ako určite viete, katalógy Oriflame bývajú vždy širšie a menšie, a tak je toto naozaj veľká zmena. :) Čaká nás v ňom naozaj veľa skvelej kozmetiky a špeciálnych edícii, a rozhodne sa máte na čo tešiť. O všetkom vás budem neskôr na blogu informovať, pretože momentálne testujem ešte iba produkty 4. kampane, o ktorých bude čoskoro článok na blogu, tak určite sledujte. :)

 Myslím, že takto s odstupom pár dní od tlačovky môžem povedať, že toto bol jeden z najlepších a najkrajších eventov, ktorých som mala tú česť zúčastniť sa. Vždy oceňujem, ak je akcia naozaj profesionálne a dokonale pripravená, a z prítomných ľudí ide potom pozitívna energia, a odnášate si ten krásny pocit na celý deň. :) A to bolo pri tlačovej konferencii Oriflame jednoznačne na 100% splnené! :) 

Ešte raz ďakujem kozmetike Oriflame za pozvanie, za to, že som mala možnosť spoznať všetkých ľudí, ktorí stoja za Oriflame Slovensko naživo, a samozrejme aj mojej Vierke za spoločnosť. :) 

Dúfam, že som aspoň prostredníctvom tohto článku preniesla aj na vás tú nádhernú a čarovnú atmosféru. :)
Viac fotiek z akcie nájdete na FB stránke Oriflame TU,na mojom Instagrame, alebo u Vierky :)

Navštívili ste už niekedy Primaciálny palác v Bratislave? Ako sa Vám tam páčilo? :) Tešíte sa na špeciálnu edíciu kozmetiky Oriflame pri príležitosti 50.výročia? A čo vravíte na novú tvár Oriflame? :)


Ak ste sa ešte neprihlásili na odber, určite tak urobte, aby Vám nič neuniklo, napravo na blogu v sekcii "ODBER BLOGU", tlačidlom "Sledovať" :), alebo na mojej FB stránke, alebo Instagrame. :)  
 


Majte sa krásne! :) 

*Veronika

24 komentárov:

  1. To muselo být krásné a super! Už jen z fotek a z tvého povídání je vše úžasné. BEAUTYPUSINKA

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. to som rada, že sa mi to podarilo takto preniesť aspoň cez článok :)

      Odstrániť
  2. Vyzerá to na velmi peknu akciu. Oriflame zvolil krásne miesto. Rozmýšlam, že či som tam vobec niekedy bola, ale myslím, že nie. A Barborka Svidranová, super, ju mám rada, takže podla mna zvolili dobru tvár :)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Wow, opět všechno neskutečně nádherné ♥ A to místo ♥ Jsem ráda, že všechny tyto akce jsou do puntíku promyšlené a vy si z nich odnášíte tak silné zážitky :)

    Pauline's Tiny World

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Vyzerá to tam super a veľmi ti to pristalo :)

    OdpovedaťOdstrániť
  5. tak tam muselo byť superko, je super, že máš takú možnosť :)

    Desire fashion blog

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. ďakujem Domi, to áno, je to veľké šťastie a "odmenenie" práce na blogu :)

      Odstrániť
  6. Asi budu vypadat nenažraně, ale vždy obdivuju to jídlo :D

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. nedivím sa, pretože aj ja :D to k tomu už tak nejak patrí, a pri pohľade na všetky tie dobroty, ktoré asi bežný človek len tak hocikedy doma nemá :D, je to super! :)

      Odstrániť
  7. Krásné prostředí! Určitě to byla vydařená akce! A4 formát katalogu? No tak to jsem zvědavá :) Pamatuji si takové ty klasické, menší :) Ráda si v nich listuju...
    Meet My Lovely World

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. áno, teraz je to taká zmena na A4 :) už to vyzerá skôr ako nejaký kozmetický magazín,trošku vyššia úroveň katalógu :)

      Odstrániť
  8. Waaau tak priestory sú vážne dokonalé :)

    OdpovedaťOdstrániť
  9. Jej ty si zlatíčko :)) Aj ja ďakujem za spoločnosť, tieto akcie sú vždy lepšie, keď si ich človek môže s niekým poriadne užiť :)

    OdpovedaťOdstrániť
  10. Vyzerá to, že to bola skvelá akcia. :)

    OdpovedaťOdstrániť
  11. to musela byť krásna udalosť, vyzerá to tam úžasne, a ty máš pekný outfit a vlásky :)

    OdpovedaťOdstrániť
  12. Z eventu máš určite veľa krásnych zážitkov :) Vyzerá to tam moc pekne :)

    OdpovedaťOdstrániť