streda, 15. marca 2017

Dymové líčenie s NUDES paletkou od L.A. Girl :)

 Ahojte :)

Keď som si zakladala tento blog, názov som vôbec nevyberala dlho. Hneď od začiatku som vedela, že môj blog bude beauty, že bude prevažne o kozmetike a líčení, a preto Make up by, no a Veo už asi viete, že vzniklo z môjho mena (aj keď ma tak skoro nikto nevolá, a mne samej sa to zase až tak nepáči :D), ale bolo to krátke a výstižné. :) 

Okrem môjho názoru a skúseností s kozmetikou, o ktorej vám píšem v recenziách, sa snažím pridávať aj líčenia, ktoré by vás mohli možno trošku inšpirovať. :) Ja si napríklad veľmi rada pozerám líčiace príspevky alebo videá, pretože sa vždy niečo nové priučím, zistím ako sa dajú krásne kombinovať farby, prípadne akou technikou sa ostatné slečny líčia. :) Je to pre mňa niečo kreatívne, odvážne, a dokonca by som povedala že až také umenie, keďže veľakrát pri svojich líčeniach improvizujem,a dopredu netuším ako sa nalíčim, tak skúšam čo by ako spolu vyzeralo. :) Samozrejme, že sa to niekedy nepodarí a ja sa s hnevom idem odlíčiť :D, ale na chybách sa učíme, a ja som za doterajší čas môjho líčenia vychytala zopár múch, zistila som čo mi svedčí a čo nie, a do čoho sa môžem pustiť a do čoho radšej nie, pretože to nikdy nevyšlo, ako napríklad nalepovacie mihalnice, hrubšia linka atď. :)
Zase som sa ale rozpísala zbytočne. :D Poďme na dnešné líčenie, ktoré sa vám dúfam bude páčiť. :)

Základom, od ktorého som sa odvíjala v dnešnom líčení je paletka L.A.Girl NUDES z Krasotiky, o ktorej som vám písala ešte dávnejšie v tomto článku. :) Vtedy som vedela posúdiť iba prvé dojmy z nej, ale teraz vám viem povedať, že je skvelá tak na 50%. :) Pretože časť, ktorá obsahuje bledunké ružové a béžové matné tiene je taká priemerná. Nie je celkom dobre pigmentovaná a sýta, a nevytvoríte s ňou také pekné líčenie ako s ostatnými tieňmi v paletke, ktoré sú trblietavé. Tie sú skvelé aj bez bázy, s bázou ešte úžasnejšie. :) Tie matné bledšie bez bázy radšej neskúšajte, ale s bázou je to o málinko lepšie. Ešte že je v paletke viac tých trblietavých, ktoré sa dajú použiť. :) Toto je myslím že častý problém, že matné bledšie tiene nevedia byť tak dobre pigmentované. 


Vsadila som teda pri líčení na istotu, a s pomocou bázy pod očné tiene som použila 3 trblietavé tieniky z paletky. Do vnútorného a vonkajšieho kútika som naniesla tmavofialový až hnedo-čierny tieň (sami uvidíte na fotkách, že nemá tak presne špecifickú farbu :) ). Poriadne som tiene vytieňovala a prepojila. Pracuje sa s nimi super, a keď ich dlhšie blendujete, tak vytvárajú naozaj krásne prechody. Do stredu viečka som potom prstom vklepkala zlatý tieň, ktorý som ku tmavému pekne zapracovala štetcom. Chcela som líčenie ešte trošku oživiť, a tak som do vnútorného kútika použila ešte jemne ružový tieň. Obávala som sa, či tých trblietok nebude až príliš, ale nakoniec sa mi to takto veľmi páčilo, a bola som rada, že mám po dlhej dobe na sebe výraznejšie líčenie. :) Taktiež som po dlhej dobe použila aj čiernu ceruzku, ktorou som si spravila celú spodnú linku a na vrchnom viečku iba klasicky do polovičky. Všetko som rozotrela štetcom "do dymova". :) Už len dve vrstvy maskary a bolo to hotové. Aj keď líčenie vyzerá možno náročne, mne sa takáto technika už veľakrát osvedčila, pretože je jednoduchá, ale vyzerá precízne. :) Hovorím jej líčenie "do stredu", pretože vždy je o tom, že tmavý tieň nanesiem do vnútorného a vonkajšieho kútika oka, a potom ten prím zahrá trblietavý alebo výrazný tieň v strede, ktorý tomu celému dodá taký šmrnc. :)


V čase, keď som sa líčila, mi cez podkrovné okná začalo svietiť slniečko, a takto krásne sa mi podarilo zachytiť líčenie aj v slnečných lúčoch. :) Pridala som na tvár aj zlatý rozjasňovač z paletky Sleek - Cleopatra´s Kiss, a užívala som si nádherné odlesky na tvári. :) 
Na pery som použila červený rúž z paletky L´oréal Color Riche, pretože keď už výrazne,tak výrazne. :D Vraví sa, že by v líčení mali byť výrazné iba oči, alebo iba pery. Mne sa to však páči takto, ak sú výrazné aj pery aj oči dokopy. :) Nepríde mi to nijak prehnané alebo vulgárne, a myslím, že moja tvár "znesie". :D


Toto líčenie mi bolo naozaj ľúto odlíčiť, a ak by som nešla večer do práce, tak by som s ním radšej vyrazila niekde von na drink. :) Okrem paletiek som použila aj iné moje aktuálne veľmi obľúbené produkty:

 tvár: korektor Maybelline Affinitone 03sand, bronzujúce guličky Avon Glow warm, púder Giordani Gold Invisible touch Natural, , makeup L´oréal True Match 3C Rose beige, báza pod makeup Giordani Gold, krém na očné okolie Nivea Cellular perfect skin Eye illuminator, paletka rozjasňovačov Sleek Cleopatra´s Kissoči: paletka očných tieňov L.A. Girl NUDES, čierna ceruzka Avon True Blackest black,
báza pod očné tine Dermacol Eye shadow base, maskara Avon Mark Big and Daring black,
obočie: Makeup Revolution Focus and Fix kit Medium dark
 pery: paletka L´oréal Color Riche La Palette Red


Páči sa Vám takýto typ líčenia? Kedy volíte radšej jemnejšie, a kedy dymové líčenie? :) Teším sa na Vaše komentáre. :)

Majte sa krásne ! :)

Ak ste sa ešte neprihlásili na odber, určite tak urobte, aby Vám nič neuniklo, napravo na blogu v sekcii "ODBER BLOGU", tlačidlom "Sledovať" :), alebo na mojej FB stránke, alebo Instagrame. :)  
 
*Veronika

36 komentárov:

  1. Tak tohle je můj šálek kávy! :) Parádní líčení :)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Naozaj pekná paletka a krásne líčenie. :)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Pekný výber farieb :) Ak môžem poradiť, obočie troška potiahnúť do dĺžky a pri koreni nosa zjemniť. A keď sa pohráš aj s tieňovaním záhybu oka, zdvihne sa ti očné viečko.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. ďakujem pekne :) ono to obočie vyzerá na fotkách vždy inak ako v skutočnosti :) tiež som si to všimla, že vyzerá krátko, pritom ale je to len kvôli tomu uhlu v akom to fotím :) nezmestím sa tam asi celá :D každopádne vďaka. ten záhyb zámerne robím takýto "seknutý" pretože sa mi práve ten efekt zdvihnutého viečka veľmi nepáči, ak je tieň pomaly až po obočie...neviem, to mi nejak nereže :) ak náhodou aj výjdem tak si to potom zotriem, lebo takto sa mi to páči viac

      Odstrániť
  4. Tak to se ti opravdu povedlo a máš úžasnou barvu očí! Fakt super! BEAUTYPUSINKA

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Juj to je naozaj krásne, ešte krajšie než v náhľade :) Ja sa rada nalíčim výraznejšie aj na deň, podľa toho na čo mám chuť :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. vieš, že od teba si to neskutočne vážim :) ďakujem :*

      Odstrániť
  6. Opět moc povedené ♥ Kombinace barev na očích je přesně to, co se mi líbí :) A také zastávám názor, že na výrazných očích i rtěnce dohromady není nic špatného :)

    Pauline's Tiny World

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. tak to sa teším, že máš rovnaký názor :) a ďakujem pekne za pochvalu :)

      Odstrániť
  7. nádherné líčenie a ako vždy krásne nafotené :)

    BeautyMuffin

    OdpovedaťOdstrániť
  8. Tie trblietavé tiene v paletke sú maximálne skvelé, tiež ju mám :) Ale matné ma nejako nezaujali. Inak, skvelé líčenie <3

    OdpovedaťOdstrániť
  9. To líčení je krásný, moc ti sluší ♥

    eLblog

    OdpovedaťOdstrániť
  10. Veľmi pekné líčenie ♥ Takéto dymovky ti veľmi pristanú :) A páčia sa mi primárne svetlé tiene paletky :) ♥

    * Čistiace hubky na tvár *
    * GIVEAWAY *

    OdpovedaťOdstrániť
  11. Tie tiene La girl su proste krááásne, mne tuto paletku darovala kamarátka ale neons, a tebe sa toto ličenie neskutočne podarilo veru to by bolo aj mne ľuto odlíčiť:))

    OdpovedaťOdstrániť
  12. Ta paletka je boží ! Ty stíny ti moc sluší. :)

    OdpovedaťOdstrániť
  13. Nádherné líčení :-), fakt ti to sekne.
    Ennepenne.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  14. To líčenie ti veľmi pristane :) Ja tiež obľubujem výraznejšie líčenia, no na bežný deň do školy sa mi líčiť nechce takmer vôbec :)

    Ardnaxela

    OdpovedaťOdstrániť
  15. Tak to je nádherné líčení! :)

    OdpovedaťOdstrániť
  16. Máš naprosto božské líčení. TO jsou takové moje barvy! :) A obdivuju i obočí - od té doby, co jsem si ho omylem sjela elektronickým zastřihávačem, mi vůbec neroste jak má, takže každodenní ranní úprava mi už šíleně pije krev :D
    ...Instantní krása...

    OdpovedaťOdstrániť
  17. wau. líčenie je naozaj krásne. Ja to s tými tieňmi nikdy tak neviem a už vobec to neviem tak krásne nafotiť ako to máš ty :)

    OdpovedaťOdstrániť
  18. kočky,ďakujem vám všetkým veľmi pekne :)teším sa, že sa vám líčenie páči :)

    OdpovedaťOdstrániť
  19. Nádherné líčení :) Skvěle podtrhne Tvé krásné oči!

    OdpovedaťOdstrániť
  20. Krásné, jsi opravdu šikovná :) a za dobu, co tvůj blog znám, mám pocit, že jsi nějak hezčí a hezčí, jak to děláš :D?

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. jeeej,ty si milá,ďakujem :) možno je to aj lepším foťákom :D alebo som tak vychytala ako budú tie fotky pekné, čo áno a čo nie :) každopádne ďakujem veľmi pekne :)

      Odstrániť