streda, 29. marca 2017

5 dôvodov, prečo nakupujem kozmetiku L´oréal :)

Ahojte :)

Dnes si na mojom blogu dáme trošku oddych od líčení a recenzií, pretože ma napadol skôr taký názorový "kecací" článok do sekcie LET´S TALK. :) Keď som sa nedávno tak pozerala, aké značky kozmetiky doma mám, všimla som si, že najviac produktov, ktoré pravidelne používam, sú značky L´oréal. :) Či už ide o dekoratívku, starostlivosť alebo produkty na vlasy, často jej dávam prednosť a siaham práve po L´oréal. A tak mi napadlo napísať krátky článok s 5 dôvodmi prečo to tak je, a som zvedavá či sa v niektorých názoroch zhodneme. :)

 1.) KVALITA
Hneď prvým dôvodom je určite kvalita ich výrobkov. Už veľa krát sa mi osvedčilo, že ak bol nejaký produkt určený na toto a toto, tak to tak aj naozaj bolo, a splnil to čo sľúbil. Napríklad aj nedávna rada produktov na vlasy Elseve Extraordinary Clay (na fotke), ktorá je určená na rýchlo sa mastiace vlasy mi maximálne vyhovuje, a mám zo šampónu a balzámu už neviem ani koľké balenie. Ak nájdem produkt, ktorý mi naozaj vyhovuje, kupujem si ho potom stále, tak ako napríklad aj môjho miláčika v makeup-och True Match, na ktorý ako určite viete nedám dopustiť, mám ho už asi v treťom (štvrtom) balení, a je to zatiaľ najlepší makeup, aký som kedy mala. Naozaj si myslím, že L´oréal má kvalitné produkty, samozrejme sú aj veci, ktoré mi nesadnú, ale vo viacerých oblastiach som si našla obľúbencov práve v L´oréal, ako môžete vidieť aj na úvodnej fotke. :)

 2.) CENA
Druhým dôvodom, prečo mám rada kozmetiku L´oréal je cena ich produktov. Na to aké sú kvalitné a dobré, sú dostupné a cenovo výhodné. Avšak tu by som asi oddelila dekoratívku od všetkého ostatného, pretože som si všimla, že tuším čím ďalej, tým sú ich novinky najmä v oblasti dekoratívky drahšie a drahšie, niekedy až skoro na úrovni značkovej kozmetiky z parufmerky. Preto sa vždy snažím, ak viem, že si potrebujem kúpiť niečo z dekoratívky, využiť zľavové kupóny alebo nejaké momentálne akcie. Myslím, že na každý produkt sa mi vždy nejak podarilo mať 25% zľavu či už s produktovým žolíkom v DM-ke, alebo nejakou aktuálnou zľavou. :) Okrem dekoratívky si však myslím, že produkty rady Elseve, alebo ich skvelá micelárka sú naozaj cenovo veľmi príjemné a nezruinujú vašu peňaženku. :) Spomeniem napríklad aj moje obľúbené krémy a sérum z rady Skin Perfection, ktoré na to, aké sú skvelé, sú naozaj aj za super ceny. Myslím, že aj nové masky, ktoré sú teraz v predaji stoja okolo 10€, a ak naozaj splnia to, čo majú, tak potom je skvelé, že si nemusíme kupovať produkty z lekárne za 30-50€. I keď samozrejme, všetko je o tom, čo komu vyhovuje a ja som napríklad tiež niekedy ochotná kúpiť si drahší produkt z lekárne, ak viem, že je pre mňa naozaj dobrý. Najmä čo sa týka starostlivosti o pleť.

 3.) VÝBER
Určite mi dáte za pravdu, že čo sa týka výberu, L´oréal naozaj ponúka široké množstvo produktov. Či už ide o odtiene rúžov, makeupov, maskary na rôzne druhy rias, produkty na vlasy pre každý problém, alebo krémy na akúkoľvek pleť v akomkoľvek veku. Vždy sa dá vybrať to vhodné pre vás, a to sa mi na L´oréal páči. Keď prišli s maskarou Miss Manga, okamžite sa stala mojou obľúbenou. Neskor prišla Miss Hippie, a ja som vedela, že bude pre mňa taktiež skvelá. A rovnako viem, ktoré produkty mi asi vyhovovať nebudú, pritom sú super pre niekoho iného. Proste som si našla tú svoju "cestu", a vyberám podobné produkty, pretože výber je naozaj veľký. :)

 4.) REKLAMA
Či už chceme, alebo nechceme, reklama nás pri výbere kozmetiky veľmi ovplyvňuje. Či už ide o reklamu v časopisoch, na internete, facebooku, blogoch atď...ak si v drogérii vyberáme, často si spomenieme, že sme na určitý produkt videli reklamu, a chceme sa presvedčiť o tom, či je naozaj taký dobrý, alebo či je taký, ako o ňom písala tá a tá blogerka. :) Mne sa to taktiež stáva veľmi často, a nedá mi niekedy nevyskúšať určité produkty. Nepovažujem to však za negatívne, pretože za iných okolností by som možno po tých produktoch ani nepozrela a častokrát sa nepresvedčila o tom, aké sú dobré. Bolo to tak aj pri olejoch na vlasy a na pleť (Elseve a NutriGold), ktoré by mi samú asi nenapadlo kúpiť, prípadne by som mala obavy. Ale keď som niekde čítala, aké sú skvelé, tak som ich chcela skúsiť tiež. :) A odvtedy používam olej na vlasy po každom umytí, a pleťový olej tak raz do týždňa, ale tiež sa stal súčasťou mojich pravidelných produktov. :)

5.) AKTUÁLNOSŤ
Posledným dôvodom, prečo pri výbere kozmetiky volím L´oréal je jeho aktuálnosť. Ak bolo trendy ombré, prišli s farbou na vlasy, vďaka ktorej ste si mohli spraviť ombré aj doma. Keď prišli tekuté rúže, L´oréal prišiel taktiež s tekutými rúžmi, pri kontúrovaní s bronzermi, aktuálne je trendy rozjasňovanie, tak prišiel s rozjasňovačmi. A to sa mi veľmi páči, že prichádzajú s novinkami, ktoré idú s dobou. I keď ma niekedy hnevá, ak mi prestanú vyrábať nejaký produkt :D, viem, že si časom nájdem náhradu. Tu nesmiem zabudnúť spomenúť aj balenia produktov, ktoré patria podľa mňa vždy k najkrajším z pomedzi všetkých značiek. :)

oréal pre mňa bol, je a myslím, že aj bude vždy kozmetikou, ktorú budem mať veľmi rada. Samozrejme, že používam aj množstvo iných značiek, pretože v každej je niečo, čo mi vyhovuje viac a čo menej. Potom je tu aj prírodná kozmetika, po ktorej sa snažím teraz viac pozerať a nakupovať, ale stále mám taký názor, že niektoré produkty hlavne pri dekoratívke, sa nedajú tak úplne nahradiť prírodnou. Prírodnú volím najmä pri iných produktoch ako dekoratívnych, napríklad pri starostlivosti, ale kúpila som si už aj kúru na vlasy Alverde, tak uvidíme ako dopadne jej dnešný prvý test. :)

Ako ste na tom vy? Máte svoju top kozmetiku, ktorej produkty prevládajú vo vašej zbierke? A čo vravíte na L´oréal? Na akom mieste vášho kozmetického rebríčka sa nachádza? :)

Ak ste sa ešte neprihlásili na odber, určite tak urobte, aby Vám nič neuniklo, napravo na blogu v sekcii "ODBER BLOGU", tlačidlom "Sledovať" :), alebo na mojej FB stránke, alebo Instagrame. :)  
  
 
Majte sa krásne! :) 

*Veronika

29 komentárov:

  1. Od Loreal som mala pár šampónov a gélovú očnú linku. Kvalita je naozaj super.
    Na mojom blogu práve prebieha giveaway budem rada ak sa zapojiš. :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. ďakujem pekne za pozvanie, zapojila som sa ešte pred tvojim komentárom :)

      Odstrániť
  2. Ja mám túto kozmetiku veľmi rada :) práve používam masku a som veľmi spokojná, ale aj v minulosti som mala plno skvelých výrobkov :)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Od Loreal jsem v době dospívání měla spoustu produktů. Bohužel už si je nekupuji. :)

    LIFESTYLE AND BEAUTY

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Táto značka patrí medzi moje obľúbené, zatiaľ ma asi nikdy nesklamala a plní svoj účel tak, ako to očakávam :) xx

    Simona | l i v e i n f o x w o r l d

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Ráda od nich používám šampóny :))

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Mne sa tak vidí že značku Loreal doma ani nemám možno sa sem tam objavil šampón ale to bolo všetko. so 4 bodom suhlasím mi ľudia (alebo skôr ženy):-D čo vidíme a zapáči sa nam to chceme mať, aj keď máme milion podobných veci doma ale čo narobíme :-D a ďakujem za pekný komentár tiež si ma pobavila stáva sa veru všeličo:))

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. však toto :D to už je také zberateľstvo potom :D

      Odstrániť
  7. Já Loreal nikdy moc nepoužívala, ne proto, že by mi jejich výrobky nevyhovovaly, ale protože jsem si k nim zkrátka nenašla cestu. Ale je to škoda, cena je super, kvalita očividně taky, tak nevidím důvod, proč je nevyzkoušet. :) Brzy mi dojde můj make-up, tak potom možná sáhnu po nějakém od nich. Skvělý článek!

    BY CHANEL

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. to poznám, lebo tiež niekedy takéto známe a časté značky obchádzam, ani neviem prečo :) takže rozumiem ak to tak máš ty s L´oréal :) ale skús ten True Match makeup, ak ti môžem odporučiť :)

      Odstrániť
  8. Je pravda že Lóreal jako značka je mi taky blízká. Netvrdím, že všechny produkty mají super, ale najde se spousta těch, které člověku nezruinují účet a přitom skvěle poslouží, a za to má jeden velkej palec nahoru ! :)

    LenaČerge

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. súhlasím :) nájdu sa tam naozaj skvelé produkty :)

      Odstrániť
  9. Ja mám od loreal olejček do vlasov a ten je naozaj super, pretože vlasy veľmi nemastí čo je super :)

    Desire fashion blog

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. áno presne! oni sú skôr také suché :) ale pritom vyživujúce :)

      Odstrániť
  10. Tohle je značka kterou poměrně přehlížím. Asi bych se jí mohla trochu více pověnovat :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. určite sa popozeraj :) majú skvelé produkty :)

      Odstrániť
  11. Mně ne všechny produkty od Lorealu sedly, ale třeba jejich make upy mám ráda, ty jsou moc fajn :)

    OdpovedaťOdstrániť
  12. Super článok. Ja mám Loreal veľmi rada. Predné ako si spomenula cena odpovedá kvalite, snažia sa trošku podobať s produktami tým vyšším značkám. Aj ja si nedokážem vynachváliť True Match. Síce mam len prvé balenie ale je super! Taktiež šampóny, rúže a riasenky majú vynikajúce!!
    MS ALWAYS LATE

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. však je skvelý? :) ja používam už len ten :)

      Odstrániť
  13. Skvelý článok. :) Súhlasím s tebou, kozmetiku od L'Oreal milujem :) Aj keď šampóny a balzamy na vlasy som nikdy veľmi nemala rada, to radšej sihanem po iných :)

    OdpovedaťOdstrániť
  14. Od L'oreal používám makeup a micelárku:) A jsem spokojená. Pokud bych měla říct nejlepší produkty od L'oreal Professionel, tak jsou to šampony, masky a kondicionery :) Zatím mě nikdy žádný nezklamal:) Miluju keratinovou řadu:)
    ...Instantní krása...

    OdpovedaťOdstrániť
  15. No vidíš, až teď díky tvému článku jsem si uvědomila, kolik vlastně výrobků od Loreal doma mám. K některým se nevědomky opakovaně vracím - olej na vlasy, rtěnky, noční krémy, řasenky ♥

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. ja som tiež pri niektorých prekvapene pozerala, že aj toto je L´oréal ? :D

      Odstrániť
  16. Měla jsem od nich pár produktů, ale nikdy mě nepřesvědčily, abych si koupila další balení :/

    OdpovedaťOdstrániť
  17. Krásně napsané, L´Oreal mám taky moc ráda :)

    SmileThess

    OdpovedaťOdstrániť
  18. Ja mám L´Oréal veľmi rada, patrí medzi moje top a najmilovanejšie značky ♥
    Super článok :)

    OdpovedaťOdstrániť