sobota, 4. februára 2017

Vyhodnotenie Novoročnej Giveaway! :)

Ahojte :)

Skoro jeden mesiac ste sa mali možnosť na mojom blogu zapájať do Novoročnej giveaway, ktorú som usporiadala k príležitosti 100 odberateľov blogu! :) Teraz keď vidím, že počet odberateľov za tento krátky čas stúpol na 134, tak neviem čo mám povedať! :) Je to taký úžasný pocit a cítim takú vďačnosť  ku vám všetkým, ktorý ma sledujete, komentujete moje články a môj blog sa vám páči. :) Najradšej by som odmenila všetkých mojich odberateľov, ale bohužiaľ to nie je možné, a tak sa šťastie usmialo tentokrát na tieto 2 slečny. :)

Žrebovala som ako klasicky, cez random.org, a prvé náhodne vyžrebované číslo je 5, pod ktorým sa skrýva komentár od Peťky  Reichlovej :)  Srdečne gratulujem, posielam ti balíček č.2, ako si si želala. :)
 Druhým vyžrebovaným číslom bolo číslo 27, a priznám sa, že som sa veľmi potešila, keď som zistila, že pod týmto číslom sa skrýva komentár od mojej milej Dominiky ! :) Moja zlatá, tebe pošlem balíček č.1, gratulujem! :):*
Obom slečnám v priebehu dňa zašlem mail, aby mi napísali svoju adresu a balíčky k nim čoskoro poputujú. :) Ďakujem krásne všetkým, ktorí sa zapojili, a určite pre vás čoskoro nachystám aj ďalšiu giveaway, aby ste mali opäť možnosť niečo pekné vyhrať. :) 

Majte krásny víkend ! :) 

Ak ste sa ešte neprihlásili na odber, určite tak urobte, aby Vám nič neuniklo, napravo na blogu v sekcii "ODBER BLOGU", tlačidlom "Sledovať" :), alebo na mojej FB stránke, alebo Instagrame. :) 


*Veronika

1 komentár: