streda, 8. februára 2017

Starostlivosť o ruky s radou Mary Kay - Satin Hands :)

Ahojte :)

Tento článok tu mal byť pôvodne už včera poobede, ale poviem vám, že posledné dni som sa cítila ako robot, ktorý ma všetko presne naplánované na minútu, kedy má čo spraviť...a tak mi dobre padlo, keď som si včera spravila také v podstate "ničnerobiace" poobedie a večer. :) Nerobila som ale že vôbec nič. :D Po horúcej sprche nasledovali iba všetky možné procedúry, od masky na vlasy, cez telové suflé na celú pokožku tela (o ktorom vám čoskoro napíšem :) ), až na záver ku starostlivosti o ruky s mojou momentálne veľmi veľmi obľúbenou novinkou od Mary Kay - Satin Hands.

Úvod a prvé dojmy z týchto produktov som vám už písala v tomto článku, a dnes by som vám presne krok po kroku popísala a ukázala, ako prebieha celý proces starostlivosti s touto radou. :) Prvýkrát som použila aj môj najlepší meninový darček od priateľa - statív a diaľkový ovládač, ktorý ste mohli vidieť na mojom Instagrame. :) Poviem vám, že minimálne statív by podľa mňa mala mať každá beauty blogerka, pretože fotenie s tým, že vás nič neťaží na ruke, a už sa vám pomaly netrasie od presilenia, je na nezaplatenie. :D Naozaj nerozumiem, ako som doteraz mohla byť bez neho... :)

Nová rada Mary Kay - Satin Hands obsahuje 3 produkty, ktoré sú obohatené o bambucké maslo a vôňu bieleho čaju a citrusov, ktoré vám zabezpečia, že pokožka rúk bude hydratovaná, hebká a jemná. :)


1.) Prvým krokom je, že si nanesiem na suché ruky tento ochranný zmäkčujúci krém. Je to taká ako keby mastná vazelínka bez vône, ktorá pokožku rúk pripraví na ďalšiu starostlivosť. Musím povedať, že aj keď je tento krém bez vône, tak je mi príjemný a mne aj celkom tá jeho "nevôňa" voní. :) Prvýkrát mi bola trošku nepríjemná jeho mastnota, pretože nie som zvyknutá na takýto druh produktu. Ale keď som si s ním prešla po suchých miestach okolo nechtov, tak som pochopila prečo musí byť takýto mastný. :) Na ďalšie razy mi to už potom ani neprišlo také zvláštne, a nevnímala som to. Tým, že krémik je takýto zmäkčujúci, odporúčam ho použiť napríklad aj na suché päty, alebo lakte, prípadne na iné veľmi suché a tvrdé miesta. Myslím, že si s nimi hravo poradí. :)


 2.) Zmäkčujúci krém si nechám trošku vsiaknuť, ruky si jemne navlhčím vodou a prechádzam k druhému kroku: zjemňujúcemu peelingu. :) Má praktické balenie s pumpičkou, a tak si podľa momentálnej nálady viem vytlačiť potrebné množstvo priamo na chrbát ruky. Peeling má v sebe jemné zelené zrniečka, ktoré odstraňujú odumreté časti pokožky rúk. Táto časť je mi veľmi príjemná, pretože si s ňou spravíte aj masáž rúk. :) Prechádzam si po celých rukách, medzi prstami a samozrejme dám si záležať opäť aj v miestach okolo nechtov, kde je moja pokožka najviac suchá a tvoria sa mi na nej zádery. Peeling má krásnu sviežu citrusovú vôňu, príjemnú konzistenciu, nie je lepivý a skvele sa s ním pracuje. Po tom, ako mi trošku "napení" a po pár ťahoch po rukách, si ho zmyjem pod tečúcou vodou. Už v tejto fáze budete cítiť aká je pokožka rúk jemná, hladká a taká vláčna. :)


3. Posledným krokom a skvelou bodkou po celej tejto procedúre je výživný krém s bambuckým maslom, ktorý zabezpečí hydratáciu rúk na 24 hodín. Presne som to nestopovala, ale naozaj musím povedať, že odkedy používam tieto produkty pravidelne (cca 2-3 krát za týždeň celý proces, krém asi obdeň), tak pokožku rúk mám naozaj jemnejšiu. Hlavne na vrchu rúk a v priestoroch medzi prstami kde ma trápila suchá šúpajúca sa kožička. Na okolie nechtov som ešte nenašla takého silného bojovníka, ale tam asi pomôže jedine nejaký olej. :) Tento krémik je konzistenciou a hustotou klasický krém na ruky, je čistej bielej farby, a opäť krásne vonia po citrusoch a bielom čaji. :) Dobre sa rozotiera, no vstrebáva sa mi trošku dlhšie, preto si ho dám buď po malých množstvách, alebo si ho dlhšie rozotieram po rukách. Je dostatočne mastný, ale po vstrebaní nemáte pocit takého mastného filmu, ale neskutočne vláčnej a jemnej pokožky! :)


Radu Mary Kay - Satin Hands by som odporúčala určite pre tie z vás, ktoré majú radi takéto hýčkanie pokožky rúk, a baví ich tento celý proces starostlivosti. :) Ja si ho pokaždé veľmi užívam, a po celom dni, keď som umývala riady, upratovala a používala som agresívne prostriedky, nedávno aj po nosení papierových škatúľ pri sťahovaní a mnoho iného, čo zaťažuje naše ruky, hlavne teraz v zimnom období, kedy prechádzame zo zimy do tepla a naopak, je večer takáto procedúra to najlepšie, čo môžeme pre ne spraviť. :) 
Odkaz na celú sadu Satin Hands, ktorú dostanete navyše v krásnej taštičke: TU :)


Aké produkty používate na pokožku rúk vy? :) Máte skúsenosť s touto novinkou Satin Hands? Ako ste spokojné? :) 


Majte sa krásne ! :)

Ak ste sa ešte neprihlásili na odber, určite tak urobte, aby Vám nič neuniklo, napravo na blogu v sekcii "ODBER BLOGU", tlačidlom "Sledovať" :), alebo na mojej FB stránke, alebo Instagrame. :)




*Tento článok vznikol vďaka spolupráci s kozmetikou Mary Kay.
*Veronika

26 komentárov:

  1. Tuto řadu neznám. Abych pravdu řekla, tak peeling na ruce jsem nikdy nepoužila, zatím jen na nohy. Nejčastěji sahám po modré Nivee v plechovce. Bez krému na ruce nedokážu být, natírám si je během dne několikrát. Mám je hodně suché a tak potřebuji během dne pořádnou dávku hydratace, jinak mi ruce doslova šustí :-)
    All my cosmetics

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. tak to chápem :) modrá Nivea to je inak stará dobrá klasika :)

      Odstrániť
  2. Ja som od MK používala peeling a krém na ruky, ale ešte som ztaršej rady a bola som veľmi spokojná :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. ja som tú staršiu radu neskúšala, ale verím, že bola taktiež skvelá :) tak možno skúsiš niekedy túto :)

      Odstrániť
  3. Ouu, krásná trojka :) Já třeba moc kosmetiku MK moc neznám, kdysi jsem měla nějaké mycí gely a tvářenku, které byly fajn :) Já jsem teď hodně spokojená s krémem od Manufaktury s vůní jablíčka ♥ Peeling dělám podomácku: mořská sůl, olivový olej, cukr, ale v takové formě bych ho používala určitě častejc :D A taky chci pochválit nehty a fotky, pěkný moc :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. ďakujem pekne za pochvalu :) mne by sa priznám sa , nechcelo robiť domáce peelingy :( a pritom to tak obdivujem ak si niekto doma pripraví masku, zábal, peeling, balzám....čokoľvek :) to je super :)

      Odstrániť
  4. jééé raz som bola na hodinke krásy a tento proces satin hands mi tam robili a bolo to teda ozaj skvelé, mala som po tom ozaj krásne ruky..najviac sa mi páčil ten peeling na ruky :)

    BeautyMuffin

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Tyhle péče se MK povedly i ta na nohy je super ! :)
    LenaČerge

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Veľmi pekný článok Veronika. Priznám sa, že s kozmetikou Mary Cay skúsenosť nemám. Každopádne v zime sa o svoje ruky starám fakt poctivo. Mám veľmi suchú pokožku a je to veľmi nepríjemné. Preto si ruky krémujem každú chvíľu. V tejto dobe mám už asi 5 roznych krémov :)
    Inak máš nádherne upravené nechty :)

    MargiFashion

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. ďakujem krásne :)
      to áno, teraz je tá zima nejaká krutá a dlhá :/

      Odstrániť
  7. super článok, rada by som túto sadu vyskúšala aj ja :)

    Desire fashion blog

    OdpovedaťOdstrániť
  8. Ja ssi ten zmäkčujúci rada nechávam cez noc, je vynikajúci :)

    OdpovedaťOdstrániť
  9. Kolekcia vyzerá luxusne :) Ja si bez takýchto produktov zimu ani len neviem predstaviť!
    * All Day Cushion by Yadah Review *

    OdpovedaťOdstrániť
  10. Zkoušela jsem od této značky jen nějaký vzorek krému na ruce :)

    OdpovedaťOdstrániť
  11. o tejto rade som už čítala, vyzerá zaujímavo :)

    OdpovedaťOdstrániť
  12. Super vecičky, škoda len, že ja neznesiem nič na rukách :((
    LIFE IN PICTURES BY LU

    OdpovedaťOdstrániť