pondelok, 27. februára 2017

Produkty mojej každodennej rutiny, ktoré prekvapili. :)

Ahojte :)

Ako sa máte? Cítite už vo vzduchu ten príchod jari? :) Ja sa teda nemôžem dočkať a stúpajúce teploty a slnečné lúče vonku ma veľmi tešia. :) Ak si ešte k tomu kúpite takéto krásne tulipány, atmosféru jari si ľahko navodíte aj doma. :) Tento týždeň ma čaká naozaj veľa príjemných udalostí v rámci blogu, ale aj v osobnom živote, na ktoré sa veľmi teším, a tak ak sa o nich chcete dozvedieť viac, sledujte špeciálne v stredu a piatok môj Instagram (hlavne Instastories, na ktoré som sa celkom namotala :D), ale samozrejme, že sa o nich dočítate neskôr aj tu na blogu. :)

Dnes by som vám chcela napísať o produktoch mojej aktuálne každodennej rutiny, ktoré som si kupovala alebo som ich dostala ako pre mňa úplne novinky, nikdy predtým som ich nemala, a tak som do nich išla s miernymi obavami z nepoznaného. Všetky ma však nadmieru prekvapili a v ich používaní budem pokračovať. :)

Ak si kupujete niečo, čo plánujete používať naozaj pravidelne, myslím si, že si na tom treba dať viac záležať, pretože to nie je iba jeden zo 100 očných tieňov alebo lakov na nechty vo vašej zbierke, ktoré aj keď sklamú tak to tak nebolí, pretože si ho jednoducho vymeníte, alebo dáte tak raz za mesiac. Aj keď samozrejme, netreba zase utrácať zbytočne na hlúposti. :) O to viac sa teším, že mi nasledujúce produkty maximálne sadli, a môžem vám ich s čistým svedomím odporučiť, pretože ich používam už dlhšiu dobu. :)

1. MARY KAY - Botanical Effects osviežujúce tonikum
Čo sa týka starostlivosti o pleť, Mary Kay je topka. Špeciálne ich rada Botanical Effect alebo TimeWise, to sú všetko produkty, ktoré mojej pokožke neskutočne sedia, a nenahradí mi ich asi nikdy žiaden iný produkt. Toto tonikum je z vynovenej rady Botanical Effect, ktorá je obohatená o antioxidanty, dračie ovocie a Aloe vera a zabalená v novom krásnom obale. :) Neviem, či to bude na fotke vidno, ale už ho mám celé spotrebované a fotila som prázdnu tubu. :D Ťažko sa mi s ňou lúčilo, a posledné tonikum som "vytrepkávala" z tuby do poslednej kvapky. :D Toto tonikum je proste pecka. Od toho, že ho stačí malé množstvo, cez to že má príjemnú parfumáciu, až po účinky, ktoré sú na pleti skvelé. Dokonale vám pleť dočistí po odlíčení, odstráni všetky nečistoty, a pleť je sviežejšia, odmastená a taká "ružovejšia" , a čo je hlavné - netvorili sa mi žiadne vyrážky. Každý večer po odlíčení som si malé množstvo dala na jeden vatový tampónik a prešla ním po celej tvári, hlavne po čele, nose a brade. Vynechávala som samozrejme oči a ich okolie, ale napríklad aj krk a dekolt, pretože tam mi tonikum nereagovalo dobre kvôli mojej citlivej pokožke, ktorá ľahko sčervená. Na tvár bol ale dokonalý, a toto 147ml balenie mi vydržalo 3 mesiace. :)

2. CURAPROX - White is black bieliaca zubná pasta
Túto zubnú pastu som dostala od priateľa ako skorý Valentínsky darček, kedy pre nás kúpil takúto sadu, kde boli dve zubné kefky (biela a čierna), a dve zubné pasty (ja mám túto v bielej tube a on má čierne balenie). :) V podstate je to ale to isté, len sa Curaprox pohral s názvom: White is black a Black is white, možno ste si ich už v obchode alebo v ich stánočku všimli. :) Mňa vždy na nich zarazila tá vyššia cena, a pomyslela som si, že je to len ďalšia prehnane drahá bieliaca zubná pasta, ktorá aj tak nebude fungovať. Pri prvých použitiach sa mi to aj potvrdilo, pretože som nevidela absolútne žiadnu zmenu. Keď už som však pastu mala načnutú, tak som ju používala ďalej, že ju teda spotrebujem. Potom som sa jedného dňa pozrela do zrkadla a bolo na mne niečo iné. :D A ja som si uvedomila, že táto pasta konečne začala účinkovať. Zuby som mala viditeľne lesklejšie, lepšie vyčistené a zmizli mi také tie jemné škvrny, ktoré som mala pri ďasnách v dôsledku pitia kávy,čaju atď. A to ma potešilo najviac, pretože ma dlho trápili. :) Teraz mám zuby v jednom peknom tóne, a teda nevravím, že ich mám ako po stomatologickom bielení zubov za stovky eur, ale rozdiel určite vidím. Škoda, že som si nespravila fotku pred používaním tejto pasty, tam by to bolo najlepšie vidieť. :) Som zvedavá, ako bude pasta účinkovať ďalej, ale už teraz som s ňou veľmi spokojná a ďakujem priateľovi, ktorý je často prehnane dôverčivý pri reklamách a marketingových ťahoch. :D Teraz mu to vyšlo. :) Musím však spomenúť aj nevýhody a to je farba pasty, ktorá je čierna a zašpiní umývadlo, vyzerá to zvláštne v puse a napríklad aj ak ste zvyknutí na silnejšiu chuť pasty, tak táto ju má takú jemnú (mild lime-mint), a ja som si na to musela napríklad zvyknúť. Ale je to rozhodne lepšie, pretože vás nič neštípe a ani zúbky ani ďasná ma nebolia, ako po niektorých agresívnych bieliacich zubných pastách. Táto od Curaprox je založená na aktívnom uhlíku, ktorý spôsobuje aj tú čiernu farbu, ale aspoň to nie je žiaden agresívny peroxid. :) Balenie má 90ml.

3. DERMACOL - 16H Lip Colour odtieň 12
Toľko ospevovaný a toľko chválený. :) Taký je nový rúž/lesk/farba na pery od značky Dermacol. Tiež som najskôr neverila reklame na neho, a tak som si povedala, že ho skúsim. A ako ste mohli vidieť na tejto fotke na mojom Instagrame, s červeným odtieňom tohto lesku, naozaj funguje! :) Nechápem tomu doteraz, ale naozaj tak ako si ho dáte ráno na pery, tak si ho nájdete aj poobede/večer doma. :) A čo je pre ženu lepší pocit, ako nemusieť si stále kontrolovať pery, či nám niekde nevybieha rúž, alebo sa nestráca zo stredu pier. Keď idem na celý deň niekam preč, a viem že ma toho veľa čaká, na tento sa rozhodne viem spoľahnúť. Má dve časti: 1. farba (3ml), ktorá sa aplikuje v jemnej vrstve na pery a nechá sa zaschnúť (tá zmatnie), 2. lesk (4,1ml), ktorý je čírej farby (ten jediný sa trošičku poobede vytratí). Na výber je z viacerých odtieňov, ja ho mám v tejto nude na bežný deň, a v červenej na špeciálne príležitosti. :) Ak sa rozhodnete kúpiť si ho, určite nebudete ľutovať, ale zakúpte si k nemu aj dvojfázový odličovač, pretože klasickým nejde dolu. :)

4. CALVIN KLEIN - Euphoria toaletná voda
Mojim posledným obľúbeným produktom, ktorý teraz používam každý deň, je druhá časť môjho Valentínskeho darčeku - krásna vôňa od Calvin Klein Euphoria. :) Je vtipné, že priateľ mi ju kupoval s domnením, že som ju už niekedy mala, a myslel si, že ide na istotu, no pomýlil si ju, ale ja som bola oveľa radšej, pretože Euphoria je vôňa, ktorú som tajne chcela. :) Bol to asi osud, ktorý to ale zariadil najlepšie ako mohol, pretože toto je tak nádherná ženská, sladká, výraznejšia vôňa, že ju používam každý deň odkedy som ju dostala. Ťažko vám ju teraz opíšem, a tak keď pôjdete niekedy okolo parfumerky a spomeniete si na tento článok, tak ju zbehnite ovoňať. :) Vydrží na tele veľmi dlho, a na oblečení ju cítim mám pocit že stále, až pokým ho neoperiem. :) Čo sa týka balenia, je krásne, ale trošku nepraktické, tým že je také do šírky a celé potiahnuté striebornou. Zospodu sa mi už ošúchalo, a ako ho nosím v kabelke, tak aj zboku už vidno také ryhy, čo ma mrzí, keďže ho mám len krátko. Toto moje balenie má 50ml, také si kupujem najčastejšie, pretože ho rýchlo neminiete, a nie je zbytočne veľké v kabelke. :)



Aké produkty Vás v poslednom čase prekvapili natoľko, že ich používate každý deň? :) Bol to napríklad aj niektorý z týchto v mojom článku? :)


 Ak ste sa ešte neprihlásili na odber, určite tak urobte, aby Vám nič neuniklo, napravo na blogu v sekcii "ODBER BLOGU", tlačidlom "Sledovať" :), alebo na mojej FB stránke, alebo Instagrame. :)
 

Majte sa krásne! :) 


*Veronika

25 komentárov:

  1. Tak tu pastu vyzkouším, když je tedy vidět nějaký ten rozdíl :). A ten lip colour odstín je boží!!! Na jaro se moc těším. BEAUTYPUSINKA

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Tak tento článek je jako na zavolanou, po vůni i po rtěnce pokukuji už dlouho, tak to vypadá, že si je asi objednám :D.
    Beauty by K.

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Černou pastu chci už dlouho vyzkoušet :-) a o rtěnce od Dermacolu čtu jen samou chválu, tak ji asi také vyzkouším. prý je to neskutečný držák a vydrží téměř tak dlouho, jak slibuje výrobce :-)
    All my cosmetics

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Příchod jara cítím a mám z toho 100% lepší náladu ♥ Dneska mě probudily sluneční paprsky, a myslím, že není nic hezčího :) Mimochodem, tulipány miluju :D♥ Tonikum teď používám od Ryoru, ale mám tajnou lásku k dračímu ovoci, takže asi podlehnu ♥ Od Curaproxu už pár let používám kartáčky na zuby, a pasta je fakt zajímavá. Skvrny od kávy a čaje mám taky, a hrozně mi to leze na nervy :D Rtěnku od Dermacolu zrovna minulý týden testovala kamarádka, a co nejdřív si pro ní také poběžím, protože ta výdrž je fakt neskutečná :) A co se týká parfémů od Calvina Kleina, myslím, že je opravdu umí ♥

    Pauline's Tiny World

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Ano cítím, sluníčko mě neskutečně nabíjí :) Těším se na blogu na novinky a co se týče produktů, no, ta rtěnka a parfém vypadají moc dobře.

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Ten příchod jara je úžasný, člověk má pak hned hezčí den! Už pomalu vytahuju tenisky a jarní kabátek:) Moc se mi líbí odstín toho lip colouru od Dermacolu, asi si ho pořídím:)
    Na tu vůni doporučuji atomizér (na ebay kolem jednoho eura), neodře se ti flakonek a nemusíš s sebou tahat 50ml, ale třeba jen 5:) Já to takhle dělám s každým parfémem:)
    Sim in the Bubblegum

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Euphoriu mám doma aj ja a mám ju rada, aj keď práve používam iný parfum. Ostatné produkty nepoznám, ale vyzerajú super - najviac asi tá pasta :)
    Caroline

    OdpovedaťOdstrániť
  8. aj ja som majiteľka euphorie..ale nepoužívam ju často..skôr keď mám náladu, pretože je to dosť taká výrazná vôňa:) ..zubnú pastu od curaprox som mala aj ja zubnú pastu, ale tú v čiernom prevedení..bola super..ale tá cena je hrozne prehnaná :)

    BeautyMuffin

    OdpovedaťOdstrániť
  9. Miluju tu vůní od CK! Taky ji mám :) Dobrý tip! Ostatní produkty neznám, ale docela si mě nalákala na tu zubní pastu :)
    Meet My Lovely World

    OdpovedaťOdstrániť
  10. O tej paste som tiež premýšľala, ale príde mi až moc drahá :/ Skvelý článok :)

    accessoriesforbeauty.com

    OdpovedaťOdstrániť
  11. Na pastu mám už dlhšie zálusk, ale stále sa neviem odhodlať. Mám pocit, že moja sklovina si s bieliacimi produktmi veľmi nerozumie a bojím sa, že si ju zničím :/

    OdpovedaťOdstrániť
  12. Parfémy od CK sú dosť super , akurát si plánujem kúpiť nový, možno práve tento.to bude :)

    OdpovedaťOdstrániť
  13. Na pastu som pozerala ale tá cena :o. a v poslednom čase ma prekvapilo nočné sérum od Estee Lauder bez ktorého si neviem predstaviť svoju večernú rutinu.

    GIVEAWAY o dva balíčky kozmetiky

    OdpovedaťOdstrániť
  14. Ty rtěnky od DERMACOLU mám doma už tři, jsou naprosto skvělý!

    Petra Bartáková

    OdpovedaťOdstrániť
  15. Ta Curaprox pasta mě moc láká, docela bych ji i vyzkoušela ! :)
    LenaČerge

    OdpovedaťOdstrániť
  16. Dermacol rtěnku jsem si koupila, ale moc mě teda nepotěšila..nic moc nevydrží

    OdpovedaťOdstrániť
  17. Rtěnky od Dermacol mám moc ráda, i když musím říct že ty od Nyx mi drží déle :)

    SmileThess

    OdpovedaťOdstrániť
  18. ta čierna pasta ma zaujala vyzera fakt dobre v niečom učite môže pomôcť ale v prvom momente by som sa tej čiernej farby bála že mi vypadaju zuby alebo čo:-DD

    OdpovedaťOdstrániť
  19. Zubnú pastu som skúšala a bola celkom fajn, aj keď som čakala trochu viac :)
    my blog : THE COLORFUL THOUGHTS

    OdpovedaťOdstrániť
  20. Super článok, veľmi sa mi páči farba na pery od Dermacol a chcela som aj ja vyskúšať pastu od Curaprox, avšak vždy mi to prišlo, že je príliš predražená 😏

    OdpovedaťOdstrániť
  21. Ta rtěnka od Dermacolu je super. Také jsem tomu nevěřila, ale když jsem viděla kámošku, která si ráno namalovala pusu a večer jí to pořád drželo tam, kde má, tak jsem běžela do drogérie si také jednu pořídit. Vzala jsem si odstín 09 a i když není tak výrazný, tak je super a opravdu můžu dělat co chci a drží. Ten odstín 12 je také pěkný :)
    Inspiration by Linda

    OdpovedaťOdstrániť
  22. Skvelý článok, rúž od Dermacolu mám v zozname čo si chcem najbližšie kúpiť. :)

    OdpovedaťOdstrániť
  23. Pane bože! všechny věci, o kterých jsi psala, si moc přeju! :D Jak Dermacol dlouhotrvající rtěnky, tak tu zubní pastu! Už jsem o ní slyšela víckrát a pokaždé to byla samá chvála!
    Krásný článek!!! ♥♥♥
    S láskou
    ♥JORIES♥

    http://basic-whitegirl.blogspot.cz/

    OdpovedaťOdstrániť
  24. Dost mě zaujala ta černá pasta na zuby, protože mi taky vadí skvrny na zubech, takže asi udělám investici :D

    OdpovedaťOdstrániť
  25. A hlavně zpívají ptáci, jaro! <3 Já nedám dopustit na tu Dermacol rtěnku, a na odstín 12 mám zálusk, po tom co se mnou dala celou noc na plese jsem si ji naprosto zamilovala!

    Můj blog: Cosmokočka

    OdpovedaťOdstrániť