utorok, 14. februára 2017

Novinky: Aktuálne produkty kampane Oriflame 3/2017 :)

Ahojte :)

V dnešnom článku by som vám rada predstavila Oriflame novinky aktuálnej kampane 3/2017, ktoré mi nedávno prišli poštou na testovanie, a vy si ich máte možnosť zakúpiť až do 26.2. :)  Okrem nich si môžete prezrieť aj produkty stálej ponuky v aktuálnom katalógu Oriflame TU. :) 

Tak ako v minulom článku, aj v tomto vám ku každému produktu napíšem kód, ktorý má v katalógu, aby ste sa vedeli ľahšie orientovať. :) Hneď na začiatok musím povedať, že nasledujúce novinky ma príjemne prekvapili, a v porovnaní s minulými sú ešte o 100% lepšie. :) Poďte sa so mnou na ne postupne pozrieť. :)


1. The ONE Long Wear laky na nechty
Kolekcia lakov The ONE prichádza s novými desiatimi odtieňmi lakov na nechty, ktoré majú vylepšené zloženie obohatené o zložku Expert Gel proti olupovaniu laku. Majú krásne výrazne farby, mne konkrétne prišli na testovanie zľava na fotke: Rosy Nude, Watermelon Punch a Grey Moss. Najviac mi učaroval práve nude lak, ktorým som si neskôr nalakovala všetky nechty a musím povedať, že je skvelý! :) V jednej vrstve prirodzený, v dvoch sýtejší a naozaj dlhotrvajúci. Navyše sa pekne leskne a nepuká, i keď som pre istotu použila aj priesvitný nadlak. Ružový Watermelon Punch bude zase skvelý na leto. :) S lakmi sa pracuje výborne, majú široký štetec, s ktorým sa lak skvele nanáša, a ani raz som nevyšla nejak mimo. :) Určite odporúčam. :)
objem: 8ml
cena: 5,90€ 2,49€
kód v katalógu: 33290 Rosy Nude, 33288 Watermelon Punch, 33291 Grey Moss


2. The ONE Colour Stylist 5v1 rúž na pery
V kolekcii The ONE pokračujeme, piatimi novými odtieňmi skvelých rúžov na pery 5v1. Sú obohatené o zmes voskov, rastlinných olejov a o bambucké maslo, ktoré pomáha udržiavať pery hydratované. A ja som si ich proste zamilovala! :) Prišli mi v odtieni Eclectic Pink (na 1.fotke) a Very Burgundy (2.fotka), z ktorých som si najskôr trúfla na tmavšiu burgundy farbu, pretože odtieňa Eclectic Pink som sa trošku bála. Ale vôbec nebol taký neónový ako vyzerá v balení, práve naopak, je to príjemná jemná ružová farba, ktorá nepôsobí lacno. Tieto rúže sú také ako keby farebné masielka, pretože príjemne kĺžu po perách, dá sa s nimi super pracovať, dopĺňať a ako sľubujú tak pery vôbec nevysušujú, skôr som mala pocit ako keby som mala na perách balzám. :) S touto vlastnosťou však ale prichádza aj nevýhoda, a to tá, že rúž nevydrží dlho na perách. Po relatívne krátkom čase sa mi vytratil, a musela som ho doplniť. Avšak neostali také nepekné kontúry, iba farba nebola už taká intenzívna. Tieto rúže odporúčam, ak máte rady jemné rúže na pery, a na dni, keď sa vám nechce s perami nejak dlho babrať, pretože s týmito nič nepokazíte. :) 
balenie: 4g
cena: 6,90€ 2,99€
kód v katalógu: 33542 Eclectic Pink, 33544 Very Burgundy


3. The ONE Everlasting krycí krém
Kolekciu The ONE zakončíme týmto krycím krémom Everlasting Extreme, ktorý mi prišiel v bledom odtieni Porcelain. Na tvár som ho teda neskúšala, pretože mám tmavšiu pleť ako tento makeup, ale našla som mu využitie pod oči namiesto korektoru. :) Nedokázala som sa ho len tak vzdať, pretože ma takú krásnu vôňu! :) To som pri makeup-och ešte nezažila aby tak krásne krémovo až parfumovo voňal. :) Rovnako ma prekvapila aj konzistencia a krytie, pretože je to naozaj skôr ľahký príjemný krycí krém, ako makeup. Dobre sa s ním pracuje, pekne sa zapracuje do pleti a jemne kryje. Odporúčam pre slečny, ktoré nemajú veľké nedokonalosti pleti a chcú ju len zjednotiť. :) Napríklad aj na leto, keďže má aj SPF faktor 30. Páči sa mi aj matné čierno-fialové balenie v praktickej malej tube. :) Presne takýto ľahký krycí krém som momentálne potrebovala, takže som spokojná. Už len vybrať vhodný odtieň.
objem: 30ml
cena: 9,90€
kód v katalógu: 32284 Porcelain


4. NovAge vyhladzujúci podkladový krém Pore and line Perfector
Takýto produkt je podľa mňa základom v každej kozmetickej taške. Krém, ktorý slúži ako podkladová báza, vypĺňa jemné linky na tvári a odstraňuje menšie nedokonalosti. :) Niekedy som bola proti takýmto krémom, pretože som mala pocit, že si potom pleť až príliš zakrývam a nedýcha. Potom som bola vyvedená z omylu, a ak si vyberiete ten správny podkladový krém, tak vám môže len poslúžiť. :) Tento z rady NovAge je v malej bielej až perleťovej tubičke, s jednoduchým vytláčaním, konzistenciou je trošku hustejší, priesvitný, a ak máte skúsenosť s podobnými produktami, tak určite viete aký bude. :) Po nanesení okamžite cítite ten rozdiel, pretože po pleti sa vám v momente prsty začnú kĺzať a pokožka je krásne hladká. Odporúčam ho nechať trošku vstrebať a až potom naniesť makeup, aby sa vám to nemiešalo dokopy. Tento podkladový krém odporúčam možno nie na každý deň, ale v dni keď chcete, aby bol váš makeup dokonalý, prípadne na večerné výraznejšie líčenie. :) 
objem: 30ml
cena: 22,90€ 16,99€
kód v katalógu: 33944


5. Milk & Honey Gold telový krém - špeciálna edícia
Tento telový krémik pozná asi každá z nás. :) Je to Oriflame klasika, ktorú som používala ešte veľmi dávno, a pamätám si tú nezameniteľnú vôňu mlieka a medu. :) Teraz prichádza v špeciálnej edícii v krásnom elegantnom matnom balení zlato-čiernej farby, k príležitosti Medzinárodného dňa žien (8.marec), a poslúži ako skvelý darček. :) Má príjemnú redšiu konzistenciu, dobre sa rozotiera a vstrebáva, a zanecháva pokožku krásne voňavú. Neviem prečo, ale ja v ňom cítim aj nejaké kvetiny, orgován alebo fialky... :) Ak ho máte, skúste mi napísať či to tam cítite tiež. :) Odporúčam ho objednať, pretože má tentokrát naozaj skvelú cenu!!! :)
objem: 250ml
cena: 8,90 € 2,49€
kód v katalógu: 33441


6. NovAge ecollagen regeneračná tonizačná voda
Všetci vieme, aké dôležité je pre pleť dôkladné čistenie. Okrem bežného odlíčenia, ja už dlhšiu dobu používam aj tonikum. Niekto je toho názoru, že viac škodí ako pomáha, no na moju pleť je tonikum ideálne, pretože ju dočistí, odmastí a netvoria sa mi potom vyrážky. Preto som bola nadšená, keď som uvidela túto tonizačnú pleťovú vodu. I keď je táto rada určená skôr pre vek 30+, skúsila som ju s nádejou, že mi hádam neuškodí. :) A neuškodila, ale ešte neviem posúdiť, či pomohla, pretože ju používam krátko. :) Prvé dojmy z nej vám však viem povedať. Keďže ja som maniak na vône, tak ako prvá ma zaujala vôňa tejto vody. Je príjemná svieža a pripomína mi vôňu jednej drahšej lekárenskej kozmetiky, takže naozaj palec hore za toto. :) Čo sa týka aplikácie, použila som ju na celú tvár okrem okolia očí, ale pôsobí veľmi jemne, nie je taká agresívna alkoholová, skôr naozaj ako čisto pleťová voda. :) Nelepí, a zanecháva pleť dobre vyčistenú a sviežu. Účinky, ktoré sľubuje ako: korigovanie vrások, zjemnenie štruktúry pleti ešte posúdiť neviem vzhľadom na vek. :) Určite však túto radu odporúčam, prípadne pre vek 20+ je určená rada True Perfection. :)
objem: 200ml
cena: 10,90€ tonizačná pleťová voda, celá rada Ecollagen 67,99€
kód v katalógu: 32128 pleťová voda, 28971 celá rada Ecollagen


7. NovAge Nutri6 vyživujúce pleťové kapsule, Time Reversing Intense SkinGenistII denný krém
O olejových kapsuliach som písala už v minulých novinkách, takže ak máte záujem, prečítate si o nich na tomto linku úplne na konci článku. :) Aktuálnou novinkou je teraz denný krém so SPF 15 Time Reversing Intense, ktorý je určený na veľmi zrelú pleť 55+, nakoľko zlepšuje hebkosť pleti, vrásky, odtieň a tón pleti a vypína kontúry tváre. Ako nápad na ďalší darček pre naše mamy to je určite skvelý produkt. :) Aspoň tá moja sa vždy poteší takýmto pomocníkom, takže tieto dva produkty jej určite poputujú. :) V rade Intense je ešte aj nočný krém,pleťové sérum a očný krém. :)
objem: 50ml
cena: 26,90€ 16,99€
kód v katalógu: 24185


8. sada kozmetických štetcov Rosie
Táto novinka prichádza v limitovanej edícii, a ide o praktické balenie 6 štetcov, lepšie povedané násad, pretože balenie obsahuje jednu základnú rúčku, a ostatné štetce sa na ňu iba nasunú. :) Je to šikovný nápad ako nezabrať veľa miesta, navyše sú štetce v peknom plastovom púzdre s kvetinovým vzorom, ideálne do kabelky. Nájdete v ňom zľava rovný štetec na očné tiene, penový aplikátor, šikmý štetec na linky, kefka na obočie, kefka na špirálu a štetec na pery. :) Ja sa snažím vždy sa ráno nalíčiť tak, aby som potom v priebehu dňa nemusela dopĺňať produkty štetcami, ale napríklad ten na pery oceňujem, alebo keď idete niekam do hotela, tak nemusíte so sebou brať celú tašku štetcov. :) Ak by mali trošku pevnejšie a uzavreté púzdro, tak by to bolo lepšie a hygienickejšie. Ale ako nápad a praktickú pomôcku to oceňujem. Štetce sú jemné a husté, v milom ružovom prevedení :)
rozmery: 11 cm x 8,2 cm
cena: 4,99 €
kód v katalógu: 29365


LIMITOVANÁ EDÍCIA - KOLEKCIA LUPINE 

9. sada 2 náramkov Lupine, náhrdelník s ametystom Lupine
Na záver nám ostávajú nekozmetické produkty, konkrétne produkty kolekcie Lupine. Z bižutérie môžete vidieť na fotkách zlatý a strieborný náramok Lupine, ktoré sú jemné, ozdobené brúseným skleneným kamienkom, a v tomto mieste sa aj zapínajú, takže vytvárajú naozaj pekný dojem. :) Ja mám takéto jemné šperky veľmi rada, tieto sú dokonca také širšie a dajú sa nosiť na predlaktí nie klasicky na zápästí, a mne sa to tak veľmi páči. :) Strieborný asi niekomu poputuje, prípadne ich budem nosiť spolu, ale viac sa mi páči zlatý. :) Druhým produktom je netradičný náhrdelník s pravým ametystom na zlatej retiazke. Je dostatočne dlhý a viete si ho korigovať ako treba, keďže obsahuje aj retiazku na predĺženie. Vo svojej bižutérii nemám ani jeden takýto kúsok s kameňom, a ani po takých nepozerám,ale tak ako je vytvorený tento náhrdelník mi to vôbec neprekáža. Páči sa mi fialková farba, a samozrejme zlatá farba retiazky. Ak si ju spustíte úplne dolu do dekoltu, tak ku nejakému bielemu tielku je krásny. :) 
rozmery: náramky 6,1 cm vn. priemer, náhrdelník 60cm + 6cm predĺženie
cena: náramky 6,49€, náhrdelník 11,99€
kód produktu: náramky 29337, náhrdelník 29338


10. šatka a kabelka Lupine
Poslednými novinkami tejto kampane sú šatka a kabelka z limitovanej edície Lupine. Šatka je z jemného polyesteru, ktorý je príjemný na dotyk, je mäkký a pôsobí materiálom trošku ako šál a nie klasická "tvrdšia" šatka. Má zaujímavý vzor, inšpirovaný štýlom "ikat", čo je vlastne spôsob farbenia textilu nanášaním vzoru vopred na vlákno, z ktorého sa má látka utkať. Netradičný je aj strih šatky, pretože je v strede nastrihnutá a dá sa dať na plecia alebo nosiť na viacero spôsobov. Mne sa veľmi páčia farby, ktoré sú na nej použité (evokujú mi prichádzajúcu jar), a netradičné vzory, ktoré oživia každý jednoduchý outfit. Druhým produktom je béžová kabelka s fialovým lemom a vnútrom, s vnútorným vreckom na zips a remienkom cez plece, dozdobená zlatou aplikáciou na prednej strane kabelky, na zapínanie dvomi cvočkami. :) Páči sa mi na nej farebná kombinácia, ale mohla byť trošku väčšia a priestrannejšia, pretože do nej dáte len málo vecí, a napríklad keď už som tam dala peňaženku a diár, tak mi ostalo miesto jedine na kľúče. :) Ja nosím so sebou viac vecí, a mám takú podmienku, že ak sa mi do kabelky nezmestí fľaša s vodou, tak takú si už ani nekupujem, pretože všetky moje malé kabelky sú odložené už dlho v šatníku a takmer nikdy ich nevytiahnem. Pritom sa mi ale páčia, len ich neviem využiť. :)  Túto kabelku odporúčam iba na večernú prechádzku, alebo vybehnutie z domu, prípadne ako spoločenskú kabelku do ruky na nejakú príležitosť. :)
rozmery: šatka 176 cm x 110 cm, kabelka 25,5 cm x 9 cm x 18,5 cm
cena: šatka 11,99€, kabelka 22,99€
kód v katalógu: šatka 29336, kabelka 29335


Ako sa Vám páčia aktuálne Oriflame novinky? :) Objednáte si niečo z týchto produktov? :) Ja určite odporúčam dekoratívku: laky, rúže, krycí krém a podkladovú bázu. :)

Majte sa krásne a užívajte konečne slniečko ! :)

Ak ste sa ešte neprihlásili na odber, určite tak urobte, aby Vám nič neuniklo, napravo na blogu v sekcii "ODBER BLOGU", tlačidlom "Sledovať" :), alebo na mojej FB stránke, alebo Instagrame. :)



*Tento článok vznikol vďaka spolupráci s kozmetikou Oriflame.:)
*Veronika

15 komentárov:

  1. Laky na nechty sú v krásnych odtieňoch :) Mliekovo-medový telový krém musí byť super, produkty z tejto kolekcie sa mi moc páčia :)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Laky su prekrásne a rúže takisto!
    Na mojom blogu prebieha giveaway, tak ťa srdečne pozývam!:)
    http://lifebyvan.blogspot.com

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Laky su prekrásne a rúže takisto!
    Na mojom blogu prebieha giveaway, tak ťa srdečne pozývam!:)
    http://lifebyvan.blogspot.com

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Tento komentár bol odstránený autorom.

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Ja už som z Oriflame dlho nič neobjednavala, ale zaujali ma tie laky a rúže :)

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Tomu říkám pořádná dávka novinek. Mne nejvíce zaujaly právě laky na nehty s typickými jarními barvičkami :-)
    All my cosmetics

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Líbí se mi ty rtěnky a kabelka, ta je fakt povedená :)

    eLblog

    OdpovedaťOdstrániť
  8. Oriflame umí :) mám doma katalog a nejvíc se mi líbí jejich šperky a doplňky :)

    OdpovedaťOdstrániť
  9. Máš krásný tvar nehtů! A tedy to je nálož novinek...já se k Oriflame moc nedostanu, jen někdy, ale mám tuto značku moc ráda. Líbí se mi krém a kapsle :)

    OdpovedaťOdstrániť
  10. Tak to je teda vecičiek :), niekedy som s oriflame robila a ruze a laky mali stale perfektne a nie len to :)) Inak velmi sa mi pacia tie stetce :)
    LIFE IN PICTURES BY LU

    OdpovedaťOdstrániť
  11. Ďakujem za krásny komentár a odber na mojom blogu :) Aj ja rada objavujem nové blogy, takže ďakujem, že si aj ty zanechala link na ten svoj :) Sledujem ťa a teším sa na kozmetické novinky :)

    www.sinnamona.blogspot.com

    OdpovedaťOdstrániť
  12. Veľmi sa mi páči nude lak a kabelka :) ten set štetcov, chápem zámer, ale neviem si predstaviť sa s nimi líčiť :D
    Drew's Beauty

    OdpovedaťOdstrániť