streda, 22. februára 2017

Moje dve tváre :) - líčenie s Avon True a mark.

Ahojte :)

V posledom článku na mojom blogu ste si mohli prečítať o skvelom Avon evente, ktorého som sa mala možnosť zúčastniť. :) Odniesla som si z neho naozaj veľa nových produktov línie Avon True a Mark, a od vtedy ich poctivo skúšam a testujem, o čom svedčí aj fakt, že tento článok tu mal byť už skôr, ale nedarilo sa mi ani líčiť,ani fotiť, ani nič..a tak som všetko vymazala a robila príspevok nanovo. :D Navyše som pre tento článok robila dve líčenia, tak si viete predstaviť aká som bola "mierne nasrdená", keď to nešlo a 3 hodiny som robila niečo, čo nemalo výsledok. :D Dosť už ale o nepodarkoch, na druhý pokus mi už všetko išlo ako po masle, svetlo na fotky bolo dostatočné, líčenie vyšlo tak ako som si ho predstavovala, a ja dúfam, že rovnako aj vám sa bude dnešný článok páčiť. :)

Nové línie kozmetiky Avon - True a mark sú naozaj skvelý nápad, pretože počas líčenia som si uvedomila, že my ženy sme naozaj niekedy také "náladové", a niekedy sa zobudíme s chuťou nalíčiť sa jemne, prirodzene a niekedy zaexperimentujeme s výraznými očnými tieňmi, linkami alebo rúžom. :) Neviem ako vy, ale ja to tak mávam pravidelne. Ak idem do práce, volím väčšinou jemné nenásilné líčenie, ale ak mám voľný deň a niekam sa vyberiem, tak rada skúšam čokoľvek výraznejšie a odlišnejšie od bežných dní. :)

V tomto článku by som vám preto chcela ukázať moje dve tváre. :) Jednu prirodzenejšiu a jednu výraznejšiu, a kľudne mi do komentárov napíšte, ktorá sa mi podľa vás hodí viac, prípadne ktorú "tvár" preferujete pri svojich líčeniach vy. :)

Na svoje prvé líčenie som použila produkty kolekcie Avon True, ktoré sú také klasické, prirodzené a nikdy s nimi nič nepokazíte. :) Ku každému vám napíšem môj krátky dojem z nich, a na záver uvidíte aj líčenie so všetkými týmito novinkami. :)

 odličovacie mliečko na oči
Už si ani nespomínam, kedy som sa odličovala mliekom, pretože už používam iba micelárne vody. Preto mi toto mliečko veľmi neulahodilo, pretože som si od takéhoto spôsobu odličovania odvykla. Používala som ho však na ruku pri fotení všetkých produktov k tomuto článku, a odličoval super, takže verím, že aj na oči bude skvelý. :)

 krémový makeup s púdrovým efektom Natural beige
Tento makeup je pecka! :) Ak ma sledujete pozorne, tak viete, že už dlho predlho mám obľúbený makeup True Match, a nedám na neho dopustiť. Ale obávam sa, že tento ho za chvíľočku naozaj prekoná. Nečakala som od takéhoto typu makeupu nič veľké, dokonca som sa obávala ho skúsiť, pretože nemám príliš dobrú skúsenosť s takýmito makeupmi. Avšak tento je skvelý! Má príjemnú mäkkú hubku na nanášanie, makeup je krémovo-tekutej konzistencie, a po nanesení na tvár vytvára nádherný finish s matným púdrovým efektom, dobre kryje a nevytvára nejaké čiary a prechody. Mala som pocit ako keby som si dávala na tvár krém. :) Za mňa je tento makeup jeden z najlepších, aké som kedy mala. :)

 tekutý korektor v odtieni Fair
Keď som skúšala tieto produkty, mala som pocit, že Avon presne vie, čo mám rada. :) Ďalším skvelým produktom je tento tekutý korektor, ktorý sa nanáša klasickým penovým jemne skoseným aplikátorom. Je presne taký,aký mám rada: jemne krycí, prirodzený, redšej konzistencie a rozjasňujúci. :) Nemám mu čo vytknúť. Jedine ak hľadáte niečo viac krycie, tak tento nebude pre vás, pretože kruhy pod očami alebo nedokonalosti veľmi nezakryje. Pleť iba rozžiari, ale to ja veľmi môžem. :)

 rozjasňujúce guľôčky na tvár
Určite každá poznáte slávne Avon Glow bronzujúce guľôčky, ktoré sú naozaj skvelé. Použila som ich taktiež pri líčeniach v tomto článku. :) A nezaostávajú za nimi ani tieto nové rozjasňujúce, ktoré sú zložené z bielych a ružových guľôčok. Použila som ich pod obočie, nad hornú peru, lícne kosti a na vrch nosa a naozaj stačí jemný poprašok a krásne pleť rozžiaria. Majú taký ružový nádych, a preto s nimi opatrne, a napríklad pod obočie by som ich už nevolia, tam to vyzeralo ako keby som si pred chvíľkou trhala obočie a mám začervenanú pokožku. :) Ale na líčka,hornú peru a nos sú skvelé! :)

 ceruzka na pery Mystery Mauve a ceruzka na oči Blackest Black
Poslednými produktami, ktoré som z línie Avon True mala, sú tieto dve ceruzky. Jedna kontúrka na pery v krásnom odtieni Mystery Mauve, a druhá linka na oči gélovejšej konzistencie Blackest Black. S oboma som veľmi spokojná. Kontúrka je krémová, "nedrhne" mi po perách, nevytvára šupinky, a super drží. Použila som ju tak ako to mám najradšej - na celé pery. :) Kvalitou rovnako skvelá je aj linka na oči, ktorá sa krásne blenduje do prirodzena a použila som ju ako vrchnú aj spodnú linku. :)

 Na prvé líčenie som použila všetky produkty Avon True (makeup na celú tvár, korektor pod oči, rozjasňujúce guľôčky na nos, hornú peru a líčka, čiernu očnú linku na orámovanie oka, kontúrku na vyplnenie celých pier), a bola som nadmieru spokojná s ich kvalitou. Myslela som si, že to bude pre mňa taká "fádna" kolekcia, ale myslím, že si určite nájde u mňa využitie. :) 

Druhá tvár môjho líčenia bude trošku bláznivejšia a odvážnejšia, presne taká, aká je nová kolekcia Avon Mark. :) Má tie najkrajšie štýlové balenia, skvelé odtiene produktov, a to ako je na tom s kvalitou sa dočítate opäť pri každom produkte zvlášť a samozrejme na konci bude s nimi aj líčenie. :)

 duo set na obočie v odtieni Soft brown
Asi je zbytočné písať pri každom produkte, aké ma skvelé balenie, takže to vynechám. :) Toto duo na obočie v sebe skrýva vosk, farbu na obočie a malý štetček, ktorý som ale aj tak nevyužila, ako vo väčšine produktov, ktoré majú pribalené malé štetce. Čo sa však týka vosku a farby, tam nemám čo vytknúť. Opäť tento produkt vytláča môj dlhodobo obľúbený set na obočie od Makeup Revolution. Farba je sýta, nevytráca sa, vďaka vosku skvele drží a aj odtieň mi skvele sadol, takže za mňa toto treba určite skúsiť. :)

 krémový očný tieň Artist v odtieni Forever bronze
Takéto očné tiene jednoducho milujem! Krásny metalický odtieň, krémovo-gélové zloženie a príjemná aplikácia. I keď by sa mal nanášať prstom, ja som na neho použila malý štetec, pretože sa mi do nádobky nedá dostať kvôli dlhým nechtom. :D Má krásnu pigmentáciu, po aplikácii sa stáva takým sypkým, nie je klasický krémový (mokrý),a tak sa nemusíte báť zliezania do jednej nepeknej čiary. Dobre sa mi s ním robia prechody a pekne sa dá vrstviť pre silnejší efekt. :)

 rúže The Bold v odtieni Peony pop a Bright Nectar
Keď už som si myslela, že asi naozaj všetky produkty z týchto kolekcií mi budú vyhovovať, tak prišli tieto rúže, ktoré mi bohužiaľ názor zmenili. Tešila som sa na ne, pretože majú krásne balenie, pastelové odtiene a myslela som si, že budú rovnako pekné aj na perách. Ak by som vám ale odfotila efekt, ktorý mi spravili na perách, tak by ste sa ma asi zľakli. :D Vyzerala som ako mŕtvola s čudno bledými perami, rúž mi zachádzal do rýh na perách, zhlukoval sa nepekne a jednoducho mi nesadol. Šancu som dala obom odtieňom,ale bohužiaľ tieto rúže u mňa dlho nepobudnú, čo je škoda, pretože som mala pri nich asi najväčšie očakávania. :(

 laky na nechty s gélovým efektom v odtieni Roses are red a Lavender Sky
Po nevydarených rúžoch prichádzajú opäť vydarené produkty. :) Skvelé laky na nechty, v krásnych jarno-letných odtieňoch, s gélovým vysoko-lesklým efektom. Hneď nasledujúci deň, ako som si ich priniesla domov, som si nalakovala nechty s červeným, ktorý môžete vidieť na všetkých týchto fotkách, alebo aj na fotke na mojom Instagrame. :) Je to krásna červená klasika, ktorá je asi moja najobľúbenejšia farba na nechtoch. :) A páči sa aj priateľovi, ktorý si všimol aj to ako sa silno lesknú, a to som ani nepoužila vrchný nadlak. :)

zhusťujúca maskara Big and Daring black
Do mojej zbierky pribudla táto skvelá špirála Big and Daring, s mega veľkou kefkou, a úžasným efektom na riasach. Nech by ste si jej naniesli akokoľvek veľa, vôbec vám ich nezlepí. :) Má krémovo-gélové zloženie s kolagénom a krásne riasy zahustí a zvýrazní. :) Trošku je ešte taká príliš "mokrá" a ťažšie sa s ňou manipuluje, ale po dlhšom používaní to bude jedna z mojich naj maskár. :)

 očný tieň v tyčinke odtieň Vanilla
Určite budete so mnou súhlasiť, že béžových/krémových očných tieňov nie je nikdy dosť. :) Presne taká je aj táto tyčinka s krásnym vanilkovým očným tieňom, ktorý sa prakticky používa, dá sa s ním rozjasniť vnútorný kútik oka, alebo použiť kľudne na celé viečko. Je dobre pigmentovaný a taktiež nezlieza do jednej čiary. :)

 očná linka vo fixke black
A taktiež asi aj očných liniek nie je nikdy dosť. Ja mám radšej tekuté alebo gélové, pretože s týmito fixkami sa mi ťažko pracuje. Táto od Avon Mark má skosený koniec a dá sa s ňou vytvoriť hrubá linka, ale aj tenká čiara. Ešte stále si k sebe hľadáme cestu, pretože sa mi nedarí s ňou vytvoriť peknú rovnú linku, ale vždy to mám také všelijaké kostrbaté. :) Uvidíme, či do toho prídem. Ale výdrž linky je super! Mala som ju od rána až vlastne do ďalšieho rána, keďže som mala včera nočnú, a vydržala mi tak ako som ju tam naniesla. :) 

fixka na pery v odtieni Freesia a Fuchsia
Tak toto bola pre mňa novinka, a celkom som sa obávala ju použiť, pretože mi to prišlo, ako keby som si zobrala zo stola zvýrazňovač a prešla si ním po perách. :) Keď som sa ale zbavila predsudkov, tak som bola nadmieru spokojná a prekvapená! :) Odtieň Fuchsia je trošku slabší, nie je taký výrazný, ale Freesia je niečo neskutočné! :) Skvelá farba, ktorá sa bude hodiť na leto, ľahká aplikácia vďaka hrotu fixky, a zdá sa mi, že je aj sýtejšia. :) Ak sa zbavíte toho zvláštneho pocitu, že si dávate na pery fixku, tak budete určite spokojné, pretože výdrž je tiež silná, takže pozor - pri odličovaní sa namakáte. :D Oceňujem pri tomto produkte originalitu, niečo nové, a na rozdiel od rúžov, od ktorých som čakala viac, ma tieto fixky príjemne prekvapili. :)

očné linky Artist gel v odtieni Navy a Skinny Precision v odtieni Deep plum
Ak máte rady farebné očné linky, tak toto bude to pravé pre vás. Ja si na ne nejak nepotrpím, a preto neviem, či im nájdem využitie. Každopádne sú skvelé, gélové, ľahko sa aplikujú a majú sýte farby. Modrá navy je na strúhanie a fialová Deep plum je vysúvacia. :) Viem si ich možno predstaviť trošku rozmazať, k nejakému farebnému líčeniu. :)

 lesk pre plné pery Plump It v odtieni Mauve
Tento lesk bol pre mňa príjemným prekvapením, pretože na to, že lesky vôbec nepoužívam, tento ma potešil svojou peknou prirodzenou farbou. Obľúbila som si odtieň Mauve, ktorý ste mohli vidieť aj v predošlom líčení s Avon True kontúrkou taktiež v odtieni Mauve. Je to krásna farba, i keď pri tomto lesku menej výrazná. Lesk obsahuje trblietky a také čiastočky, ktoré vám pery "vyštípu" a pôsobia potom plnšie. Určite to poznáte, a viete si predstaviť aký je. :) Takže ak máte takéto "objemové" lesky na pery rady, určite skúste. :) Tento má príjemný aplikátor a takú peknú sladko-mentolovú vôňu. :)


A tu už ste mohli vidieť druhé líčenie, tentokrát s bláznivejšou líniou Mark. :) Na oči som použila vanilkový očný tieň v tyčinke, do záhybu oka bronzový krémový očný tieň, čiernu linku vo fixke a na pery moju obľúbenú fixku Freesia. :) Bola som prekvapená ako to spolu pekne ladí, a ako fixka celé líčenie oživila. :) 

Na záver by som zhodnotila, že presne taká, aká je nová línia kozmetiky Avon True a Mark, som aj ja. :) Niekedy mám rada prirodzenosť, a niekedy zase výraznejšie líčenie. Jedno bez druhého by som asi nebola ja. :)

Tak ako ste na tom Vy? Našli ste sa v prirodzenej línii Avon True alebo výraznejšej Mark? :)


Majte sa krásne ! :)

 Ak ste sa ešte neprihlásili na odber, určite tak urobte, aby Vám nič neuniklo, napravo na blogu v sekcii "ODBER BLOGU", tlačidlom "Sledovať" :), alebo na mojej FB stránke, alebo Instagrame. :)


*Veronika

34 komentárov:

  1. Mne sa teda páči viac líčenie s Mark. ale to bude kvôli tomu odtieňu rúžu, inak sú obe líčenia skvelé! si šikovná a krásna. :) xx

    Simona | l i v e i n f o x w o r l d

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. odtieň rúžu sa aj mne páči na mne viac, ale zase ako kedy :) Ďakujem ti Simi za taký krásny komentár :)

      Odstrániť
  2. Teď jsem četla o této kolekci jinde, tak jsem ráda, že vidím i produkty v akci :)) Líbí se mi obě varinaty líčení, mají něco obě co do sebe.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. snažila som sa použiť ich čo najviac :) som rada, že sa ti líčenia páčia :)

      Odstrániť
  3. Odpovede
    1. vďaka :) a ty nosíš výraznejšie alebo prirodzené? :)

      Odstrániť
  4. Krásne farby :) Tie laku a ruže by som určite vyskúšala :)

    OdpovedaťOdstrániť
  5. tebe sa hodí aj jedno aj druhé a Mark v avone som obzerala vyzeraju rovnako dobre ako aj ostatne produkty, ja som si objednala nedavno puder zo zrkadielkom ten je skvely. Ale inak najradšej ja osobne mám prirodzenosť ja make up dá sa povedať vôbec ani nepoužívam, niekedy ked sa naskytne nejaká spoločenská akcia alebo keď som bola doma a nudila som sa tak som sa maľovala inak vôbec mám rada keď pleť dýcha a nie je na nej nič iba krém jediné bez čoho nejdem ani na krok je farbenie obočia a linka pod oči na rychlo a idem:))

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. len je to tak, že keď sa dlho líčim prirodzene, tak potom si pri tom druhom líčení prídem až "too much", ale to je o zvyku :)
      samozrejme, netreba to preháňať každý deň, pleť si musí aj oddýchnuť :) i keď pri správnej kozmetike bude dýchať aj tak :)

      Odstrániť
  6. Ja jsem spis v linii avon true, jsem docela konzerva :) moc se mi líbí ty perličky, a od marka mě zaujal stín v kalíšku, ten vypadá moc fajnově.. já se teď chystám na objednávku z Avonu, tak snad už nějaké věci budou mít a budu je moct omrknout v katalogu :)

    Můj blog: Cosmokočka

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. v katalógu budú od 2.3. hneď na prvých stránkach :) tak môžeš vyberať jedna radosť :)

      Odstrániť
  7. Wow, tak tomu říkám souhrnný článek ! :)

    LenaČerge

    OdpovedaťOdstrániť
  8. Pěkné novinky. Moc mne zaujaly krémové oční stíny, přesně tuhle barvičku na očích zbožňuji :-)
    All my cosmetics

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. tá je krásna, a naozaj má dobrú konzistenciu :) je aj v Ďalších štyroch metalických odtieňoch :)

      Odstrániť
  9. Fuu, všetky produkty by som brala :-D pristanú ti oba líčenia. :)

    OdpovedaťOdstrániť
  10. Já sama bych se zařadila spíše jako ''Mark girl'', takže se mi víc líbí líčení s kolekcí Mark. Nicméně, všechny produkty vypadají skvěle, a mnohé mě opravdu překvapily :) Jen mě mrzí kvalita rtěnek, protože ta oranžová je prostě top ♥

    Pauline's Tiny World

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. to aj mňa mrzí,lebo som od nich očakávala najviac :( možno na niekom inom sú pekné, no na mne nie...
      aj mňa veľa vecí prekvapilo, teda väčšina :)

      Odstrániť
  11. s tými náladami na líčenie..úplne pravda..niekedy sa zobudím a maľovať sa mi napríklad nechce vôbec a niekedy mám chuť sa maľovať tri hodiny :D ..obe líčenia sú skvelé a obe ti veľmi pristanú :))

    BeautyMuffin

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. presne :D to tak asi my ženy máme :) ďakujem Kristin :)

      Odstrániť
  12. Je mi sympatičtější Mark :). Už se těším, až něco vyzkouším!

    OdpovedaťOdstrániť
  13. A mne sa páčiš v oboch líčeniach. Ja som ešte ruže nestihla vyskušat, no som zvedavá, čo urobia na mojich perách. A tiež som zvedavá na tie fixkové, presne si to vystihla, mne stačilo, že som ten fixkový zatial otvorila a mala som pocit, že som zobrala klasickú fixku na písanie.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. vďaka Zuzi, som zvedavá aké budú tie rúže pre teba,daj potom vedieť ;)
      no, s tou fixkou to tak bohužiaľ je, ale ak to prekonáš, zistíš že je skvelá! :)

      Odstrániť
  14. Překrásné líčení, oboje ti moc sluší. Už minule jsem se těšila na to, až jsem ty produkty přidáš, tak jsem ráda, že si o nich můžu počíst :) Moc mě zaujaly ty fixky na rty, ty budu chtít určitě zkusit a s nimi i tu řasenku Mark, ale mám pocit, že takovou už Avon měl, akorát se jinak jmenovala. Tu jsem totiž měla doma a byla skvělá :)
    Inspiration by Linda

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. ďakujem krásne Linduš :) som rada, že si si počkala na článok :)
      fixky určite odporúčam, a maskaru asi myslíš Big and Multiplied alebo Big and False Lash? :) tie majú podobné balenia :)

      Odstrániť
  15. Za mňa vedie mark, hlavne kvôli tým výrazným perám :) Fixku som mala včera na koncerte a spokojnosť!

    OdpovedaťOdstrániť
  16. Za mě tedy přirozenější vzhled, ale tobě sluší obojí :)

    OdpovedaťOdstrániť
  17. Moc mě všechny produkty zaujaly a osobně se mi líbí líčení očí u druhého looku a rty u prvního. :D Krásný článek! Jsi moc nádherná a všechno ti moc sluší!!! ♥♥♥

    http://basic-whitegirl.blogspot.cz/

    OdpovedaťOdstrániť
  18. Jeee ty obaly Mark jsou opravdu povedené a líčení? Naprostá bomba ta rtenka je úžasná a moc ti sluší ;))


    Littlethingsforem

    OdpovedaťOdstrániť