piatok, 17. februára 2017

EVENT: Tlačová konferencia AVON - predstavenie novej kolekcie True a mark. :)

Ahojte :)

Ako ste strávili tohtoročného Valentína? :) Ak ma sledujete na Instagrame, tak ste si mohli všimnúť, že môj bol tentokrát celkom netradičný a veľmi zaujímavý, pretože som bola pozvaná na tlačovú konferenciu kozmetiky AVON, ktorá na nej predstavila novú kolekciu dekoratívnej kozmetiky True a mark. :) 

Konferencia sa konala na čarovnom originálnom mieste - v reštaurácii UFO watch.taste.groove. v Bratislave. Priznám sa, že keď mi prišla pozvánka s miestom konania tlačovky, najskôr som váhala, či sa zúčastním, pretože výšky a ja nie sme veľmi kamaráti.:) Mám radšej pevnú pôdu pod nohami, a pri predstave, že mám ísť do takej výšky a pod vami je ešte voda, to mi neznelo nejak lákavo. :D Avšak niečo mi vravelo, že to dopadne dobre, a ja sama som sa chcela "hecnúť" a prekonať svoje obavy, pretože to bolo aj jedno z mojich tohtoročných predsavzatí. Nebáť sa nepoznaného a skúšať nové veci. :) Preto som sa na tento event vybrala v deň konania s úsmevom na tvári a s odhodlaním prekonať svoje hranice. :)


Hneď ako sme dorazili na Ufo, privítali nás milé a ústretové slečny či už z personálu reštaurácie, alebo priamo z Avonu. Musím povedať, že počas celej akcie boli všetci veľmi profesionálni a milí, a ja som sa cítila veľmi uvoľnene a príjemne, dokonca až natoľko, že som zabudla na svoje obavy z výšky, a výhľad na Bratislavský hrad, most, Dunaj a Staré mesto, som si nesmierne užívala. V deň eventu bolo nádherné slnečné počasie, a tak sme si nemohli priať už nič iné. Bolo tam naozaj neopísateľne a určite vám toto miesto odporúčam navštíviť! :) 


Po krátkom čase, keď sme sa všetci usadili a pokochali sa výhľadom a štýlovým zariadením reštaurácie, sa začala tlačová konferencia. Moderovala ju známa moderátorka či už z rádia, alebo rôznych iných akcií - Diana Hágerová, ktorá pôsobila príjemne a profesionálne. Počas rozhovoru privítala oficiálneho vizážistu Avonu - Pavla Bauera, ktorý v krátkosti obe kolekcie True aj mark. predstavil, a samozrejme nesmeli chýbať ambasádorky týchto línii - za prirodzenú True to bola Tamara Šimončíková Heribanová, a za odvážnejšiu bláznivejšiu mark. to bola jej sestra Barbara Jagušák. Obe na mňa pôsobili veľmi milo, usmievali sa počas celej akcie, boli nádherné! a úplne "normálne" ženy. :) A to sa mne veľmi páči, keď z človeka cítim, že sa na nič nehraje a je vyrovnaný, pretože to je v dnešnej dobe vzácnosť. Špeciálne sa mi páčili videá, ktoré nám boli počas rozhovoru púšťané, a to, ako v nich vraveli o láske medzi sestrami, a ako sa majú rady - bolo to veľmi pekné. :)


V krátkosti by som vám tieto dve kolekcie kozmetiky predstavila, i keď viac sa im budem venovať v ďalšom článku s líčením a recenziami jednotlivých produktov, ktoré sme si odniesli domov na testovanie. :) 

Línia Avon True je určená pre ženy a dámy, ktoré chcú byť prirodzené, a možno iba podčiarknuť to, čo je na nich pekné. Či už je to výraznejší rúž, alebo kvalitná maskara, Avon True vsádza na istotu, klasiku a na produkty, s ktorými nič nepokazíte. :) V prirodzených odtieňoch podčiarknu prirodzenú krásu každej ženy.

Opakom je línia mark. , ktorá je určená pre mladé odvážne slečny, ktoré sa neboja s makeupom experimentovať, neboja sa odvážnych bláznivých farieb, a rady skúšajú stále niečo nové. :) Mark. je o prekročení hraníc makeupu a o tom, že všetko sa dá, treba to len ukázať. :) 

S "kolegynkami" blogerkami, ktoré som mala možnosť na evente stretnúť sme sa hádam všetky zhodli, že kolekcia Mark. je pre nás to pravé orechové, a predsa len ku Avon True máme ešte chvíľku čas. :) Sme mladé, tak sa nebojme experimentovať s makeupom, veď predsa "život je príliš krátky na to, aby sme nosili nudný makeup". :)


 Keď som spomenula ostatné beauty blogerky, bolo mi veľkým potešením zažiť ďalší blogerský event s mojou najmilšou Vierkou z My new beauty book, Monikou z Monica Noir, a zoznámila som sa aj s Frederikou, ktorú si pamätám ešte z môjho prvého blogového obdobia. :) Stretnutie s týmito skvelými slečnami bolo top, všetky mám veľmi rada, a cítim sa pri nich veľmi príjemne. Dokonca až tak, že by som s nimi išla aj na dlhší event, pretože stále sme si mali čo povedať,smiali sme sa, užívali si to...veď si to určite viete predstaviť, ak sa stretnú baby, ktoré milujú kozmetiku, tak by sme sa mohli baviť do polnoci a vymieňať si skúsenosti a názory. :)  
Ďakujem, bolo to super a teším na vás nabudúce kočky! :*

 

Okrem skvelej kozmetiky pre nás bolo pripravené aj výborne pohostenie v podobe welcome drinkov, všemožných nápojov, sladkých koláčikov, ovocia a aj teplých bufetov s netradičnými rybkami a mäskom. :) Ledva som si stihla všetko pofotiť, pretože jedlo bolo naozaj skvelé. :)


Po tlačovej konferencii nastal čas pobrať sa domov. Z reštaurácie Ufo som odchádzala s tým najlepším pocitom z celej Avon akcie, odnášala som si ešte väčší úsmev na perách, ako keď som prišla, a ako darček sme každá z nás dostali aj tašku plnú nových skvelých produktov, ktoré môžete vidieť na fotke. Už čoskoro s nimi spravím nejaké líčenie, aby ste ich videli aj v akcii. :) Zatiaľ môžem povedať, že ma veľmi zaujali Mark. laky na nechty (po dopísaní tohto článku si idem hneď nalakovať nechty tým červeným:) ), ďalej neskutočné duo na obočie, krémový očný tieň alebo očný tieň v ceruzke, skvelá maskara...no myslím, že sa máte rozhodne na čo tešiť. :) A tie balenia! To je jedna radosť fotiť. :)

Týmto by som sa chcela poďakovať kozmetike Avon za pozvanie na túto tlačovú konferenciu, za to, ako sa o nás krásne postarali a mali celú akciu skvele zorganizovanú, za nádielku produktov, a budem sa tešiť na ďalšie stretnutia, pretože Avon to proste vie! :) Ďakujem. :) 

Ako sa Vám páči nová kolekcia kozmetiky Avon? Ste skôr prirodzená True, alebo odvážna Mark. ? :) Budem sa tešiť na všetky vaše komentáre, a kľudne mi napíšte, ktorý produkt by ste chceli vidieť v líčení alebo recenzii najskôr. :) 

Majte sa krásne ! :)

 Ak ste sa ešte neprihlásili na odber, určite tak urobte, aby Vám nič neuniklo, napravo na blogu v sekcii "ODBER BLOGU", tlačidlom "Sledovať" :), alebo na mojej FB stránke, alebo Instagrame. :)



*Veronika

32 komentárov:

  1. Mňam, mňa zaujala najmä to jedlo :D Ale inak bola na krásnom mieste, určite si si to užila :) Novinky vyzerajú super :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. nečudujem sa, jedlo bolo neskutočné :) kozmetika,dobré jedlo a najlepšia spoločnosť - čo viac si priať :)

      Odstrániť
  2. No pěkně se o vás postarali. Jídlo vypadá moc dobře, i když to o něm samozřejmě nebylo :D je fajn, že se takto můžete potkat s holkama na akci. Moc se mi líbí ty perly na tvář :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. tak to áno, vždy sa na také stretnutia veľmi teším :) perličky sú rozjasňujúce, a zatiaľ som ich skúšala nad hornú peru a boli super :)

      Odstrániť
  3. Som veľmi rada, že sme sa videli a súhlasím, nabudúce to chce dlhší event alebo posedenie pri káve ;)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. aj ja som veľmi veľmi rada :) bolo skvelo :) a presne ako vravíš,nabudúce potiahneme dlhšie nikde na kávičke:)

      Odstrániť
  4. Jsi statečná, že jsi překonala strach z výšky. Já bych se hrozně ráda do Ufa jednou podívala, byla jsem v Bratislavě v létě a koukala jsem, že z toho musí být božský výhled. Avon je skvělý a těším se na bližší představení všech produktů. A asi jsem taky "Mark", ale nevím, musím se podívat :D

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. ďakujem, ja si potom vždy poviem, že som rada, že som to prekonala, a potom ma odtiaľ nikto nedostane :D to je taký strach z nepoznaného skôr ako z výšok :) som taká pri viacerých miestach, čo už :)
      určite odporúčam ísť sa tam pozrieť,aspoň na kávičku a na vyhliadku :) počkaj si aj na ďalší článok a potom uvidíš či mark. alebo true :) ďakujem za tvoj komentár :)

      Odstrániť
  5. Tá konferencia vyzerala naozaj super, závidím ti taký skvelý zážitok😍

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Ach, škoda, že som nemohla prísť. Veľmi som tešila, že vás všetky spoznám osobne. Snáď niekedy nabudúce :)

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Kolekci Mark jsem v katalogu zaregistrovala, ale zatím jsem nic nezkoušela. Určitě to bylo na konferenci fajn, alespoň sis mohla vše předem "osahat". V katalogu to nejde a nezbývá tak, než rovnou něco koupit :-)
    All my cosmetics

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. to je pravda, je to výhoda a zároveň nevýhoda pri katalógovej kozmetike :)

      Odstrániť
  8. Jej moja ďakujem ti krásne za také slová :)) Veru, bolo to skvelé! A dúfam, že bude repete stretka čoskoro! <3 Teším sa na líčenie!

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. to teda bolo! :) parádne :) a vidíme sa už čoskoro - veď vieš kde ;)

      Odstrániť
  9. Veľmi arda som vás videla a teším sa na ďalší event s vami ♥ Tej výšky som sa brutálne bála aj ja, ale hecli sme sa! :D

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. tých ešte bude,verím tomu :) aj ja som ťa rada videla Monika :) možno sa nabudúce hecneme na iné "zaujímavé" miesto :)

      Odstrániť
  10. Great pictures and impressions! Seems like it was a really cool event :)

    What about following each other on bloglovin? <3

    Caro x
    http://nilooorac.com/

    OdpovedaťOdstrániť
  11. Skvelé fotky, museli ste si to s babami úžasne užiť a aj produkty vyzerajú dobre, čo som zatiaľ videla :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. ďakujem, myslím, že sme si to užili najviac ako sa dalo :)

      Odstrániť
  12. Wow ♥ Podle fotek si myslím, že to byl opravdový zážitek :) S výškami také nejsme kamarádi, takže bych také asi váhala :) Je hezké, že se o vás tak skvěle postarali :) Doufám, že se jednou něco takového poštěstí i mně :)♥

    Pauline's Tiny World

    OdpovedaťOdstrániť
  13. Podle popisu by Mark nebyl pro mě, protože jsem hrozná konzerva, ale jak koukám na fotky, tak bych si s ním asi taky přecijenom vyhrála :) Jinak byl to asi supr zážitek, hned bych si dala něco z občerstvení :D

    Můj blog: Cosmokočka

    OdpovedaťOdstrániť
  14. No páni :))) mohlo byť super! :)
    krásne fotografie :)

    Môj BLOG-KLIK❤

    OdpovedaťOdstrániť
  15. Krasne sa o Vas postarali vyzera to absolutne nadherne :) A UFO este som tam nikdy nebola budem musiet navstivit
    galantosfun

    OdpovedaťOdstrániť
  16. To sis to musela pořádně užít, muselo to být super. Moc ti závidím ty produkty, co jsi dostala domu. Určitě s nima udělej nějaké články. Avon občas používám, tak abych si když tak nějaký produkt objednala :)
    Inspiration by Linda

    OdpovedaťOdstrániť
  17. Takové reporty mám strašně moc ráda. Hezké fotky a ten raut, hmm.

    www.elizabethlore.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  18. Toje nadhera toľko dobrot museli ste si to pekne užiť:) V tom ufe som ešte teda nebola iba ho vždy obzeram z diaľky:))

    OdpovedaťOdstrániť
  19. Mně se kolekce líbí moc! už se těším, až něco vyzkouším :) BEAUTYPUSINKA

    OdpovedaťOdstrániť