sobota, 11. februára 2017

Aká bola moja premiéra s prírodnou kozmetikou Soaphoria? :)

 Ahojte :)

V poslednom čase sa mi nejak nahrnuli produkty, o ktorých by som vám chcela napísať, a preto vás tu teraz na blogu bude čakať viac recenzií. Ale určite to potom vynahradím aj dávkou líčení, pretože mám pocit, že aj tie sa vám celkom páčia. :) A aby som nezabudla, v utorok ma čaká jeden skvelý event na čarovnom mieste, o ktorom vám tiež určite napíšem. :) Ale nebudem predbiehať, poďme na dnešnú recenziu. :)

Som veľmi rada, že sa mi plní na blogu moje predsavzatie o skúšaní nových značiek kozmetiky. Ďalšou v poradí je slovenská prírodná a organická kozmetika Soaphoria (www.soaphoria.sk), ktorá mi nedávno zaslala 4 produkty na testovanie.(Ďakujem! :)) Dovtedy som z tejto kozmetiky nemala žiaden produkt, a trošku som sa vyhýbala prírodnej kozmetike, pretože som mala pred ňou taký nejaký rešpekt. Avšak čím ďalej viac čítam o prírodnej kozmetike, tým viac chcem takéto produkty skúsiť.

Kozmetika Soaphoria na mňa hneď urobila skvelý dojem už len týmito faktami:
1. Každá použitá surovina pochádza z ekologického hospodárstva, kozmetika nepoužíva palmový olej, uprednostňuje vegetariánske a vegánske suroviny.
2. Netestuje svoje produkty na zvieratách!
3. Používa suroviny od miestnych dodávateľov a bylinkárov. 
4. Balenia produktov sú šetrné k životnému prostrediu, dokonca pri určitých obaloch môžete získať zľavu pri ich vrátení. 

Nechcem sa tváriť akokoľvek "prírodne", a tvrdiť, že inú ako prírodnú kozmetiku nepoužívam, ale vždy keď mám možnosť alternatívy, dokonca kvalitnej alternatívy, tak prečo nie. Pri používaní týchto produktov som mala skvelý pocit, nebála som sa, že ma bude niečo páliť, štípať...a cítila som sa v tých momentoch trošku ako "žena z lesa" :D, pretože ma pokaždé opantala krásna vôňa čistej prírody. :) Naozaj tento pocit pri inej "neprírodnej" kozmetike podľa mňa nikdy nebudete mať. Česť výnimkám. :) Ja som však mala teraz šťastie na úžasné produkty. :)


Prvým produktom je toto tuhé mydlo "Levanduľové pole", ktorého vôňa je neskutočná! :) Ak máte radi levanduľu, tak určite si toto mydlo zaobstarajte, pretože ako určite viete, levanduľa pôsobí upokojujúco, a myslím, že s týmto mydlom to pôjde jedna radosť. :) Priznám sa, že ja nie som veľký fanúšik tuhých mydiel, pretože im nejak neviem nájsť využitie, ale toto mydlo je všestranné a dá sa použiť aj na pleť, aj na ruky a dokonca na celé telo. Takže do sprchy po náročnom dni bude skvelé. :) Mydlo je precízne vyrobené, je fialové a na jednej strane má levanduľu, ktorá postupne ako mydlo používate odpadáva (tak sa nepoškrabte :)). Mydielko dobre pení, nevysušuje pokožku, avšak jedno mínus, ktoré som našla je to, že keď si s ním umyjete ruky, tak už tak pekne nevonia. Vonia klasicky "mydlovo", čo je škoda :( 
Odkaz na mydielko TU :)


Druhým produktom, ktorý som testovala je organický balzám na pery s kvetom lipy. :) Asi pri každom produkte napíšem, že má pekné balenie, pretože Soaphoria má naozaj všetky balenia také originálne. :) Balzámik je klasický vysúvací, praktický a vo vnútri sa skrýva kvalitný balzám na pery, ktorý mi krásne vonia po včeľom vosku (lipu tam veľmi cítiť nie je). Včelí vosk zabezpečuje to, že pery som mala vláčne, nevysušené a ešte im dodal aj jemný lesk. :)  Počas dňa som si ho samozrejme dopĺňala, ale je dostatočne mastný na to, aby pery ochránil aj v týchto mrazoch. Tento produkt určite odporúčam. :)
Odkaz na balzám TU. :)


 Teraz som si uvedomila, že produkty sú zoradené aj podľa toho, ako na mňa zapôsobili. :) Pretože práve teraz sa dostávame k produktu, ktorý ma vyslovene pozitívne šokoval a prekvapil! :) Ide o pleťovú masku a čistič Herbaphoria, ktorý obsahuje blahodárne íly, ktoré regulujú mastnotu pokožky a stabilizujú tvorbu kožného mazu. Najskôr som sa trošku obávala tento produkt skúsiť, ale veľmi by som ľutovala, ak by som to nespravila, pretože toto je jeden z najlepších produktov na pleť, aké som kedy mala! Nenechajte sa odradiť trochu mazľavou hmotou, a zvláštnou mentolovo-ílovou vôňou, pretože po aplikácii budete prekvapené akú pleť vám táto maska vyčaruje za 15 minút pôsobenia na tvári. Ja som neverila akú naozaj odmastenú, jemnú a sviežu pleť mám. :) Celý čas som sa nevedela vynadívať a hrdo som chodila v ten deň bez makeupu. :D V tejto mojej nádobke je asi tak na 2 použitia, ale určite sa pozriem aj po klasickom veľkom balení produktu. Konečne ma nejaká pleťová maska neštípala, mala som skvelý pocit pri aplikácii a navyše so skvelým výsledkom. Teraz keď tu na ňu tak pozerám, tak si ju hneď po napísaní článku pôjdem dať. :)  Odporúčam všetkými desiatimi, hlavne pre slečny, ktoré majú mastnejšiu pleť alebo T-zónu, pretože sa dá použiť aj lokálne. :)
Odkaz na masku TU. :) 


 A to najlepšie na záver: organické telové suflé "Šťastie" :) Toto je taký skvelý produkt, ktorý budem používať určite ešte dlho a nakúpim si aj iné vône, pretože výber na Soaphorii je naozaj veľký. :) Ak neviete, čo si predstaviť pod pojmom suflé, ide o dokonale našľahané penové maslo, ktoré má úžasne "obláčikovú" konzistenciu. Tá sa však ihneď zmení pri dotyku s pokožkou na olejovú. :) Na fotke si môžete tiež všimnúť, ako sa mi po ruke už roztápala. Toto suflé dokonale hydratuje a premastí pokožku, ktorá ostane krásne voňavá, táto konkrétne sladko po jahodách alebo ovocí. A čo sa mi teda asi nikdy nestalo, že som sa natrela večer po sprche, a ešte na ďalší deň okolo obeda som si chytila pokožku aká je vláčna a príjemná rovnako ako po natretí týmto suflé! :) Odkedy ho mám doma, používam ho pravidelne po každej sprche a nesmierne si to užívam. :) Nesmiem zabudnúť pochváliť aj krásne balenie v "džemovom" poháriku :), obviazané červenou šnúrkou. A napríklad toto je jedno z tých balení, ktoré môžete vrátiť do predajne a získate zľavu. :) Myslím, že ak toto suflé skúsite, prípadne v inej vôni, určite nebudete kúpu ľutovať. :)
Odkaz na telové suflé TU. :)

 Musím povedať, že kozmetika Soaphoria ma príjemne prekvapila, pretože určite posledné 3 produkty budem používať pravidelne. :)  Zamilovala som si ich skvelé vône, to ako kvalitne dokážu pôsobiť na pokožku, a to všetko len čisto z prírody! :)

 Skúsili ste už kozmetiku Sopahoria? :) Ktorý produkt je váš obľúbený? Používate prírodnú kozmetiku radšej ako bežnú? :) Čo vás vedie ku kúpe prírodnej kozmetiky? 


Majte sa krásne ! :)
 

Ak ste sa ešte neprihlásili na odber, určite tak urobte, aby Vám nič neuniklo, napravo na blogu v sekcii "ODBER BLOGU", tlačidlom "Sledovať" :), alebo na mojej FB stránke, alebo Instagrame. :)



*Tento článok vznikol vďaka spolupráci s kozmetikou Soaphoria.:)
*Veronika

12 komentárov:

  1. To organické telové suflé šťastie ,vyzerá fantasticky ! :)

    Tammybeaty

    OdpovedaťOdstrániť
  2. To je krásný všechno :) Líbí se mi maska nejvíc. Já teda přiznám že používám i tu běžnou, i přírodní, ale z té přírodní mám lepší pocit :)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. S touto kozmetikou som sa už stretla, otvorili u nás BIO lekáreň a tieto produkty tu boli k dispozícii. Vyskúšala som od nich asi tri pleťové vody a ešte stále používam aj balzam na pery s príchuťou vanilky. Vôňa je naozaj úžasná, mám chuť balzám zjesť. Z tvojho článku ma zaujalo mydielko a suflé. xx

    Simona | l i v e i n f o x w o r l d

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Herbaphoriu považujem za jednu z najlepších masiek na pleť, aké som kedy vyskúšala :) a vo verzii Šťastie mám sprchovú penu a je úžasná ♥

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Soaphoria má uplne užasné produkty. Presne toto telové sufle som mala a teda tiež sa mi strašne páčilo. Tá vona, konzistencia, proste všetko. No musím si ho opäť kúpiť :)

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Ta maska mě hodně zaujala. Suflé vypadá naprosto božsky. To mýdlo by mě také lákalo, ale nejsem až takový fanda do levandule a co se týče těch odlupujících se kousků, určitě bych se poškrábala, takže to raději nebudu riskovat.
    Pěkný článek! :)
    Blog na zabití

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Túto kozmetiku milujem! :) Patrí medzi moje obľúbené :)) Super článok ;))
    partofnicol.blogspot.sk

    OdpovedaťOdstrániť
  8. To mydlo vyzera fakt skvelo a viem si predstavit tu nadhernu vonu. Asi si ho budem musiet kupit.

    OdpovedaťOdstrániť
  9. Značku Soaphoria jsem ještě nezkoušela, ale dost mě láká. Po tvém článku ještě víc :) Nejvíce mě zaujala maska, protože má účinky, které přesně potřebuji :D A suflé má neskutečně roztomilou barvu ♥

    Pauline's Tiny World

    OdpovedaťOdstrániť