streda, 4. januára 2017

RECENZIA: Balea náplasti na čistenie pleti + moja tvár bez makeup-u :)

 Ahojte :)

V mojej (takmer) pravidelnej rubrike na blogu: Novinky z DM-ky, ste mohli naposledy vidieť tieto skvelé Balea čistiace náplasti (pásky) na pleť, o ktorých som zámerne nepísala veľa podrobností, pretože vám o nich napíšem teraz v samostatnej recenzii. :)  Už od prvého použitia som vedela, že sa spolu skamarátime, a že to nebude moje posledné balenie. Poďme ale poporiadku. :)


Nikdy som nepoužívala pásiky na pleť, ale keď už ma začali naozaj hnevať čierne bodky na nose, a to, že po nanesení makeup-u vytvárali taký nepekný vzhľad nosa, tak som si povedala, že je čas to riešiť. :) Berte teda túto recenziu tak, že to bola moja premiéra s takýmto produktom, a časom budem hľadať aj iné pásiky, aby som vedela porovnať. Teraz ešte nemám s čím, a tak sa budem vyjadrovať čisto k skúsenosti s týmito pásikmi. :)

Balea náplasti obsahujú extrakt z lotosových kvetov (do dnes ale neviem kde akože..:) ), sú určené pre normálnu a zmiešanú pleť a v oficiálnom popise sa dočítate aj to, že výsledkom po ich použití bude hĺbkovo očistená a jemná pleť, a pravidelným používaním pomáha predchádzať vzniku nečistôt a čiernych bodiek. Ešte že bol na balení nalepený aj návod v slovenčine, lebo ja som vždy z tej Balea nemčiny dilinko. :) Ďalej si môžete prečítať postup, ako sa pásiky používajú a potom nejaké upozornenia, no jediné podstatné pre mňa bolo, že sa majú používať s minimálnym odstupom 3 dní. Mohla som sa teda pustiť do testovania. :)


BALENIE:
V balení sa nachádza 6 ks pekne hygienicky zabalených pásikov, na každom nájdete ešte opäť návod na aplikáciu. Samotný pásik je čisto biely, z tej strany ktorou sa aplikuje je lepivý, ale aj napriek tomu sa odporúča pred použitím si trošku navlhčiť miesto, kde ho ideme nalepiť, kvôli aktivovaniu účinných látok (asi toho lotosu :) ). Je určený na bradu, nos a čelo, a presne na tieto miesta som ich použila aj ja, aj keď najviac ma zaujímal účinok na čiernych bodkách na nose. :) 

APLIKÁCIA:
Pleť som navlhčila jemne vodou, a nalepila pásiky. Všetko je to veľmi jednoduché, s pásikmi sa dobre manipuluje a pekne priľnú na pleť, nezlepujú sa dolu. Na čelo a bradu som si ich nalepila klasicky rovno, ale na nose som ich jemne potlačila ku krajom nosa, pretože práve v tých záhyboch sa mi tvoria čierne bodky. Tu som našla prvé mínus, že ten pásik nepokryl celý nos, a to teda nie preto, že by som ho mala veľký :D, ale vlastne dolu sa už s tým pásikom nedostanete, a ja mám napríklad aj zospodu pár čiernych bodiek, takže by sa zišlo keby bol ešte trošku potiahnutý aj dolu. Ale budem vedieť nabudúce a dám si dva. :)


DOBA PÔSOBENIA:
Pásiky by sa mali nechať na pleti 10-15 min. Ja som ich nechala 15, pretože to, že som ich mala na sebe som vôbec necítila. Neprekážali mi, neštípali, neťahali...mohla by som ich tam mať aj pol hodinu, z čoho som sa tešila, pretože ma väčšina vecí na pleti páli. 

ODSTRÁNENIE PÁSIKOV:
Po uplynutí 15 minút som pásiky stiahla. Nijak brutálne, ale normálne jemne som ich odlepila. Na brade a na nose ma to nebolelo, iba na čele trošku, pretože tam som ju mala asi nalepenú najväčšou rovnou plochou, a mala som ju trošku aj blízko obočia, a tam to jemne potiahlo, ale žiadna tragédia. :) Neodporúčam ich ani nejak silno strhávať, aby ste si neublížili. :)

VÝSLEDOK:
Rozmýšľala som, či vám odfotím aj môj výsledok, a teda to, čo ostalo na pásiku po strhnutí. Ale potom som si povedala, že mne samej sa to hnusí, keď bol teraz ten boom čiernych zlupovacích masiek, a všade na mňa vybiehali fotky tej masky odfotenej po strhnutí, samozrejme s 500% zoom-om :D, aby bolo všetko vidno! Tak som usúdila, že odtiaľ potiaľ, a veď nech si radšej každý vyskúša a uvidí, koľko nečistôt sa nám dokáže na pleti držať. Pre mňa to bola pecka, pretože takto vyčistenú a hladkú pleť som ešte nemala, a ani som neverila tomu, čo ostalo na pásiku. Hlavne na nose sa mi uvoľnili čierne bodky, tam toho bolo najviac. Na čele a brade až tak veľmi nie, a tam už ich asi ani nebudem používať. Pre mňa je toto proste miláčik na čistenie nosa. :) 

ZHRNUTIE:
Balea náplasti na čistenie pleti sú pre mňa momentálne veľkým pomocníkom. Už teraz si plánujem kúpiť balenia do zásoby, prípadne sa pozrieť aj po iných podobných produktoch, aby som vedela porovnať aj iné, možno lepšie/horšie pásiky. Uvidím, aký vplyv na tvorbu čiernych bodiek bude mať dlhodobé používanie týchto pásikov, ale už po použití prvého balenia mám nos hladší a čistejší. :)

+ cena (2,99€/6ks)
+ jednoduchá rýchla aplikácia
+ na pleti ich vôbec necítiť
+ hladká vyčistená pleť, odstránenie čiernych bodiek na nose

- na miestach, kde málo priľnú nie sú účinné
- potrebný odstup od aplikácii min. 3 dni
- menší výber, mohlo by byť viac druhov (aromatické, na iné typy pleti atď...)


Máte skúsenosť s týmito Balea pásikmi? Čo na ne hovoríte? Aké iné pásiky by ste mi odporučili, prípadne čo používate na čierne bodky Vy? :) Budem vďačná za každý Váš komentár, názor a tip. :)

Majte sa krásne :)

* Ak ste sa ešte neprihlásili na odber, určite tak urobte, aby Vám nič neuniklo, napravo na blogu v sekcii "ODBER BLOGU", tlačidlom "Sledovať" :), alebo na mojej FB stránke, alebo Instagrame. :)

*Veronika

36 komentárov:

  1. Krásná i bez šminek! Já mám Baleu moc ráda, mají příjemné aroma především !
    www.littlepieceofmyhappiness.blogspot.com

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Krásná i bez šminek! Já mám Baleu moc ráda, mají příjemné aroma především !
    www.littlepieceofmyhappiness.blogspot.com

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Tak tie musím skúsiť! Určite vyskúšaj tieto pásiky na nos od essence. Chcem vedieť tvoj názor a výsledok porovnania. Dlho som ich chcela skúsiť a keď som si ich konečne kúpila po vyskúšaní som bola zhnusená. Smrdelo to tak že som mala sto chutí vyhodiť celé balenie do koša a utrhnúť si nos. Naviac som nechápala ani návodu a po "strhnutí" pásika mi sem-tam na nose zostali útržky z "lepivej" časti produktu.

    Mia Katsu

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. tak po tých sa teda pozriem, aj keď neviem či to má význam po tom akú máš skúsenosť :D

      Odstrániť
  4. Tak to je super , že to funguje, také je asi zkusím.

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Tak to musím vyskúšať, Balea som kedysi sem tam používala, ale v poslednej dobe ju vôbec nemusím. No každopádne, toto vyskúšam. xx

    Simona | l i v e i n f o x w o r l d

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Ja som pásiky dávnejšie skúšala, no aj keď efekt bol parádny, tie od Bioré sa mi zdali byť efektívnejšie. Ale za tu cenu sa to rozhodne oplatí. :)

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Zkušenost nemám, ale chci určitě koupit :)

    OdpovedaťOdstrániť
  8. Ja som skusala pasiky od Nivea a myslim, ze tiez boli celkom fajn, len mne az tak nestacili. Mozno niekedy vyskusam aj tieto. Kiez by som mala tak peknu a cistu plet ako ty :)

    LIFE IN PICTURES BY LU

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Niveu mám rada, tie by som skúsila :) vďaka :) aj za tip aj za kompliment :)

      Odstrániť
  9. Tieto náplasti som ešte neskúšala, no vyzerajú skvelo :)
    my blog : THE COLORFUL THOUGHTS

    OdpovedaťOdstrániť
  10. Toto určite skúsim, pretože ma tiež trápia bodky na nose a to, ako make up vyzerá na takej textúre pleti :) inak si krásna aj bez make upu! :) vďaka za super recenziu :)

    CALLAESTHETICS

    OdpovedaťOdstrániť
  11. Ja tieto pásiky tiež zbožňujem. Najlepšie aké som kedy skúšala.

    AN Beauty Blog

    OdpovedaťOdstrániť
  12. Ahoj ! Vieščo ja toto používam tiež a myslím si , že pri pravidelnom používaní je to super vecička a fakt vidno ten efekt :) A čo všetko pleti teraz dáme, tým sa nám potom odvďačí :)
    Pozývam na moju aktuálnu súťaž NovorocnaGIVEAWAY

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. presne tak ako vravíš :) vďaka za pozvanie :)

      Odstrániť
  13. Tieto pásiky používam aj ja pravidelne ! :)) odkedy som si ich zakupila asi rped rokom odvtedy ich používam :) a ešt si zvyknem rpedtým dať peeling na tvár a ešte s horucou vodou predtým aby sa mi pory pootvárali a potom ej tiež výsledok fakt neskutočný ! :)

    Tammybeaty

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. tak to musí byť naozaj skvelý výsledok po takejto procedúre :)

      Odstrániť
  14. Ja mám Baleu veľmi rada avša čiernych bodiek som sa už našťastie zbavila :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. to je super :) hádam sa ich aj ja časom úplne zbavím :)

      Odstrániť
  15. super recenze:)

    Rada bych te pozvala na svoji giveaway tu: -GIVEAWAY-
    Budu rada kdyz se pripojis:)

    Bridge of Memories

    OdpovedaťOdstrániť
  16. Tiež som mala tietobiele pásiky, ale vôbec mi to nepomohlo. Po stiahnutí ostali rovnako biele ako nasa začiatku. Neviem kde som urobila chyby, alebo čo sa vlastne stalo.

    OdpovedaťOdstrániť
  17. Mne pásiky vôbec nič nespravili, nepomohlo, skôr som bola sklamaná, keďže Baleu zbožnujem :)

    OdpovedaťOdstrániť
  18. ja som skúšala tieto od Balei ale až po tom ako som mala prve od Nivea a poviem ti že tie nivea boli o dosť lepšie na nich ostalo toho oveľa viac, tiež som toho nazoru že na čo to fotiť čo tam vlastne ostava nie je to dosť príjemne a už som sa stým kdesi stretla že to nejake slečny fotili.. ale možno že sa tieto balea zlepšili ja som ich skúšala už dávno :))

    OdpovedaťOdstrániť
  19. O týchto pásikoch som počula na blogoch a tak samé chvály. Vyzerajú byť učínné a nejaké by sa mi aj bodli.


    NINAVE

    OdpovedaťOdstrániť
  20. Takéto náplaste nezvyknem moc často používať, no nedávno som mala podobnú masku na nos od Sephory a celkom milo ma prekvapila. Tieto Balea náplaste zrejme niekedy vyskúšam, vďaka za tip :)

    OdpovedaťOdstrániť
  21. Pasiky od Balei som este neskusala ale vdaka za tip. Urcite sa na ne pozriem, kedze ciernych bodiek sa neviem zbavit.

    OdpovedaťOdstrániť
  22. ja som raz skúšala pásiky na čierne bodky .. ale nejako sa mi nezdalo že by mi ich až tak odstránili :/ ... ešte je fajn keď sa najskôr póry trochu otvoria ( nejakým nahriatym uterákom ) ale to som ešte neskúšala :) ale za tú cenu si to možno kúpim aj ja a snáď ma to prekvapí :) ale inak super článok :)

    OdpovedaťOdstrániť
  23. Ja by som ich rada vyskúšala tiež, pretože boj s čiernymi bodkami je peklo :)

    OdpovedaťOdstrániť
  24. Skvelá recenzia:) Ja sama som tieto pásiky už niekoľkokrát obzerala, ale nejak sa mi do nich nechcelo, ale asi ich konečne vyskúšam :)
    TheDaniellaBlog

    OdpovedaťOdstrániť
  25. Hi! I like your blog!

    Look at mine and we can follow eac other if you like >> http://kathydelight.blogspot.rs/

    OdpovedaťOdstrániť