streda, 25. januára 2017

Predstavenie noviniek kozmetiky Mary Kay :)

Ahojte :)

V dnešnom príspevku by som vám rada predstavila novinky kozmetiky Mary Kay, ktoré môžete nájsť v aktuálnom katalógu Január - Marec 2017 odkaz TU, (mimochodom ak ho budete čítať pozorne, nájdete tam aj moju maličkosť :)), a konkrétne tieto novinky sú v predaji od 16.januára. :) V poslednom čase mám na blogu len články o predstavovaní noviniek, ale je to práve tým, že tento rok sa rozbehol veľmi zhurta, a svet kozmetiky prišiel naozaj so skvelými produktami. :) Navyše o Mary Kay produktoch sa mi vždy píše tak s chuťou a radosťou, nie že by som o inej kozmetike písala nasilu :D, ale Mary Kay je proste moja srdcovka. A tak, keď som si zhruba pred týždňom našla v schránke balíček, nemohla som sa dočkať testovania a skúšania týchto skvelých noviniek. :) 

Tento článok bude len taký vstup a predstavenie produktov, moje prvé dojmy, pretože asi rozumiete, že za pár dní sa nedá všetko dokonale otestovať. :) Ale v ich skúšaní a používaní budem samozrejme pokračovať, a potom ak ma nejaký produkt špeciálne zaujme, bude mu patriť aj samostatná recenzia. :) To samozrejme platí nie len pre Mary Kay, ale pre všetky produkty, ktoré mám možnosť vyskúšať. :) 

Už na začiatku vám prezradím, že pôjde naozaj o exkluzívne kúsky, a ja som bola nadmieru nadšená zo všetkých aktuálnych Mary Kay noviniek, a už teraz viem, že u mňa na blogu im miesto ešte bude určite patriť. :) Poďme na to :)

1. TimeWise Repair Revealing Radiance Peeling na tvár
Hneď na prvých stránkach katalógu je predstavená novinka, ktorá bola aj pre mňa osobne novinkou,  s ktorou som sa ešte v kozmetike nestretla. Ak sa povie peeling, predstavím si produkt v ktorom sú zrniečka, či už hrubšie na telo, alebo jemnejšie na tvár. Avšak tento Mary Kay peeling ma vyviedol z omylu, pretože keď som si ho skúsila na ruku a rozotrela, neboli v ňom žiadne zrniečka. Spočiatku som nerozumela, ale keď som si naštudovala niečo o tomto peelingu, zistila som, že neúčinkuje pomocou mechanického odstraňovania odumretých kožných buniek, ale pomocou kyseliny glykolovej. A to je super, keďže si nemusíte pleť "drať" , ale stačí vám tento peeling naniesť na vyčistenú tvár, napríklad večer, nechať pôsobiť 10 minút, a potom ho opláchnuť teplou vodou. :) Takýto postup môžete praktikovať 2 krát týždenne, ale samozrejme nie dva dni po sebe. :) Mary Kay sľubuje s používaním tohto peelingu jasnejšiu pleť, výrazné zlepšenie štruktúry pleti, redukciu jemných liniek a vrások a zjednotenie tónu pleti. Napriek tomu, že je určený pre pokročilé známky starnutia, môžu ho používať nie len zrelšie z nás, ale aj mladšie slečny, a preto sa už neviem dočkať, kedy ho vyskúšam a či po čase uvidím naozaj výsledky. :) Čo sa týka prvého dojmu, úplne ma dostalo krásne balenie! :) Staroružová v kombinácii so striebornou, praktické balenie s pumpičkou, príjemná konzistencia peelingu a nevtieravá neutrálna parfumácia - to Mary Kay naozaj vyšlo. :)
Pre viac info o peelingu kliknite priamo na stránku Mary Kay TU :)

2. kolekcia Satin Hands White tea a Citrus
Po kolekcii Satin Lips s vôňou bieleho čaju a citrusov, prichádza neskutočná kolekcia Satin Hands. :) Obohatená o bambucké maslo, ktoré slúži na ochranu, vyživenie a zjemnenie pokožky, a obsahuje dôležité omega-3 kyseliny. V kolekcii sa nachádza zjemňujúci peeling s bambuckým maslom a príjemnou citrusovou vôňou, v peknom balení s pumpičkou, ktorý obsahuje jemné zrniečka, na odstránenie odumretých buniek pokožky rúk. Ďalším produktom je výživný krém obohatený taktiež o bambucké maslo, ktoré má pokožku rúk dokonale hydratovať. Obsahuje marhuľový a slnečnicový olej, vitamín A, E a omega-3 kyseliny. Balenie krémiku je praktická vytláčacia tuba, vhodná do kabelky, krémik je snehovo bielej farby, krásnej citrusovej vône, pekne sa rozotiera a vstrebáva, a zanecháva ruky krásne jemné a hebké. Posledným produktom z kolekcie Satin Hands je zaujímavý produkt - ochranný zmäkčujúci krém, ktorý pomáha udržiavať prirodzenú hydratáciu a ochranu pokožky. Pripravuje ruky na ďalší krok v starostlivosti, takže neviem prečo o ňom píšem až nakoniec. :D Ale chcela som ísť podľa poradia na fotkách. :) Ale pre správnosť: 1. krok je zmäkčujúci krém, 2.krok peeling a 3.krok výživný krém. :) Ja sa tak teším, že som si dávnejšie obľúbila krémovanie rúk, pretože som to dovtedy vôbec nemala rada. Ale asi som vedela, že príde takáto skvelá kolekcia úžasných produktov, a pre mňa bude starostlivosť o ruky relaxom a príjemnou činnosťou. :)
Viac o kolekcii Satin Hand nájdete TU. :)

3. Pure Dimensions paletky očných tieňov: Maui Gardens a Moroccan Dunes
V tomto článku sa mi ani nedá napísať, že "a na záver to najlepšie", pretože všetky tieto novinky sú tak skvelé, že by som nevedela vybrať jeden top. Avšak, keďže ja som blázon na líčenie, a špeciálne na líčenie očí, tak tieto nové paletky ma dostali!!! Od balenia, cez výber farieb, až po kvalitu očných tieňov...som z nich nadšená. Majú krásny reliéf, obsahujú jemné častice, vďaka ktorým sú príjemne maslové, vôbec neprášia, sú úžasne pigmentované, lesklé a myslím, že môžem pokojne povedať, že kvalitou schovajú do vrecka aj paletky drahších kozmetických značiek. Dobre, ak som hovorila, že si z týchto noviniek neviem vybrať jeden top, tak toto je TOP! :D Hlavne nude paletka Moroccan Dunes, s ktorou čoskoro určite spravím aj líčenie, aby ste sa presvedčili, aké sú farby sýte a krásne, a aby som ja zistila, ako je to s ich výdržou a aplikáciou :) Inak páčia sa mi aj cestovateľské názvy paletiek, ktoré sú podľa mňa veľmi originálne. :) 
Viac o paletkách : TU

Zaujali Vás tieto Mary Kay novinky? :) O ktorom produkte by ste si najradšej prečítali aj samostatnú recenziu? :)  

Majte sa krásne ! :)




  Ak ste sa ešte neprihlásili na odber, určite tak urobte, aby Vám nič neuniklo, napravo na blogu v sekcii "ODBER BLOGU", tlačidlom "Sledovať" :), alebo na mojej FB stránke, alebo Instagrame. :)


* Ďakujem kozmetike Mary Kay, za poskytnutie produktov k recenzii. :)
*Veronika

14 komentárov:

  1. Mě by zajímala recenze na ty přípravky na ruce :). A paletky se jim taky moc povedly :).
    BeautyOfLife blog

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Tie paletky vyzerajú veľmi zaujímavo :)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Mňa by zaujímala recenzia na tie krémy a peeling :) A krásne fotky :)
    Aďulik Sun

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Paletky vyzerajú super, celkom ma zaujal ten peeling :) xx

    Simona | l i v e i n f o x w o r l d

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Luxusní :-) mě by zajímala recenze na peeling na tvář :-)

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Od Mary Kay som ešte nevlastnila nič. Paletky ma zaujali úplne najviac, majú krásne odtiene :)

    OdpovedaťOdstrániť
  7. tie tiene pozerám už na druhom blogu, vyzerajú úžasne, aj balenie krásne:)

    OdpovedaťOdstrániť
  8. Nejvíce mě zaujaly ty dvě paletky stínů. Jsou pěkně poskládaná a ty reliéfy jsou úchvatné.

    OdpovedaťOdstrániť
  9. Krásne prvé dojmy :) Ja som sa na paletky vrhla samozrejme ako na prvé a u mňa vedie tá tmavšia :)

    OdpovedaťOdstrániť
  10. Ja tie paletky a starostlivosť o ruky úplne milujem ♥

    OdpovedaťOdstrániť
  11. tiene som neskúšala, ale odrádza ma dosť tá cena, aj keď som počula na ne chválu, príde mi hrozne veľa toľko dať za 4 tiene :(
    Drew's Beauty

    OdpovedaťOdstrániť