štvrtok, 12. januára 2017

Prečo milujem objednávky z www.krasotika.sk ? :)

Ahojte :) 

O mojej prvej objednávke z www.krasotika.sk , ste si mohli prečítať v tomto článku. :) Už tam som spomínala, aká som bola prekvapená  tým, ako sa rozšíril výber kozmetiky na Krasotike. :) A o to viac som bola šokovaná, koľko tam toho majú teraz. :D Poviem vám, že vybrať si tam "len tak niečo málo pre radosť", je naozaj ťažké. :D Keďže som nemala vôbec predstavu, čo chcem vyskúšať, trvalo mi dosť dlho, kým som sa preklikala všetkými stránkami s dekoratívkou. :)  Držala som sa však môjho dlhomesačného (existuje také slovo?:) ) predsavzatia, že budem pravidelne skúšať novú značku kozmetiky. :) Preto v mojej nákupnej kabelke skončila napríklad značka Milani a aj L.A. Girl (ktorú som prvýkrát videla až pri objednávke). :) 

V tomto článku by som vám chcela urobiť iba takú "ochutnávku" produktov, a neskôr keď ich viac otestujem a poskúšam, tak budú určite aj recenzie, pretože ja som zo všetkého nadmieru nadšená! :) Nielen že sú to veľmi fotogenické kúsky :), ale prekvapená som bola aj ich kvalitou, aspoň čo sa týka prvého dojmu. :)


1. L.A. Girl NUDES - paletka očných tieňov
Z tejto paletky som bola unesená, a ešte doteraz asi stále som! :) Má krásne balenie, ktoré vyzerá ako knižka. :) Je papierové a vo vnútri plastové. Obsahuje zrkadielko, malý obojstranný štetec s príjemnými mäkkými štetinkami, a čo je najpodstatnejšie - 12 krásnych nude očných tieňov (3 matné a 9 trblietavých). Pre mňa to bola láska na prvý pohľad, pretože takáto štýlová nude paletka mi rozhodne v mojej zbierke chýbala, a určite ju budem často využívať, pretože takéto farbičky môžete nosiť kedykoľvek a viete s nimi vyčarovať aj jemné, aj silnejšie líčenie. :) Zvedavá som už iba na kvalitu a už sa neviem dočkať, kedy ju prvýkrát vyskúšam. :) 
Odkaz na paletku: TU


2. SLEEK paletka rozjasňovačov - Cleopatra´s Kiss
Poznáte to, niekedy si kúpite kozmetiku len preto, že na blogu ste čítali super recenziu, a vás ten produkt natoľko zaujal, že pri najbližšej možnej príležitosti si ho objednáte. :) Tak to bolo aj v prípade tejto paletky rozjasňovačov Sleek. Rozjasňovačov sú teraz plné blogy a plný youtube, a asi nikdy sme si tak nerozjasňovali tvár ako teraz. :D Avšak mne sa to celkom páči, dokáže to pleť krásne "rozsvietiť" a dodať jej taký šmrnc. :)  Z pomedzi všetkých odtieňov som si vybrala túto 033 Cleopatra´s Kiss, pretože obsahuje také do tepla (zlata) ladené rozjasňovače: Sphinx, Delta, Dynasty a Goddess, ktoré sa mi páčia viac ako tie ladené do ružova (strieborna), a myslím, že mojej pleti aj viac vyhovujú. Paletka je nádherná! Krásne zlaté balenie, jednoduché magnetické otváranie, pribalený malý hustý štetček a zrkadielko na vrchnej strane. Čo viac si priať... :) Už iba recenziu. :)
Odkaz na paletku: TU


3. MILANI - zapečený bronzer 05 Soleil
S kozmetikou Milani som sa čím ďalej, tým viac stretávala na blogoch, a veľmi som túžila po tom, mať nejaký kúsok z tejto značky. :) Páčia sa mi ich balenia a produkty, a tak som pri objednávke z Krasotiky vedela, že niečo Milani proste musím prihodiť. :) Prvým bol tento krásny zapečený bronzer, ktorý som si opäť vybrala v teplom tóne 05 Soleil. Prekvapilo ma, aké veľké balenie je to, keďže som čakala klasické. :) Potom som ale objavila ukryté zrkadielko a nádherný štetček v dolnej časti bronzera a hneď mi to bolo jasné. :) Bronzer som už stihla raz skúsiť, a je teda naozaj skvelý a hlavne silný!  Som zvyknutá na väčšie množstvá bronzeru, a tu stačí len taký jemný poprašok, ktorý krásne hádže zlaté odlesky. :)
Odkaz na bronzer: TU


4. MILANI - Amore Matte tekutý matný rúž 33 Fixation
Tento rúž ste už určite tiež videli na rôznych blogoch a v rôznych videách. :) A ja ako závislá na matných rúžoch som ho musela tiež skúsiť. Siahla som po odtieni 33 Fixation, ktorý je proste dokonalý! Tak krásnu červenú som už dlho nevidela. :)  Nemohla som sa dočkať, kedy ho vyskúšam, a tak už má svoju premiéru za sebou. Na perách vyzerá skvelo, rýchle a dokonale zmatnie a hrdo som ho nosila na perách asi pol dňa. Potom po obede, jedení a pití, som ho musela doplniť, pretože sa klasicky strácal zo stredu pier. Ale bez problémov ide doplniť. Potom k večeru už som ho dala celý preč a naniesla radšej novú vrstvu, pretože už začínal byť nepekný. :) Na fotke som vám ho zámerne neukázala na perách, pretože s ním chystám líčenie. :)
Odkaz na rúž: TU


5. JORDANA - ceruzka na pery Cabernet
Pri tomto poslednom produkte sa dostávame k odpovedi na otázku, prečo tak milujem objednávky z Krasotiky. :) Pretože okrem skvelých produktov, ktoré sa u nás bežne nedajú kúpiť, vás vedia ešte aj potešiť. :) Napríklad ako teraz týmto darčekom k nákupu - (extra dlhou :D) kontúrkou značky Jordana, o ktorom som vôbec netušila. :) Navyše mi prišiel v krásnom odtieni Cabernet, ktorý je taký bordový/vínový, presne taký aký mám najradšej. :) Je vidieť, že Krasotika si svojich zákazníkov váži, a okrem vždy zaslaných cukríkov a kartičky s poďakovaním a menom, kto vašu objednávku vybavoval, zašlú aj milý darček. :) Chválim a len tak ďalej. :)



Objednávate si tiež kozmetiku zo e-shopu www.krasotika.sk ? :) Ako ste spokojné? :) Máte skúsenosť s niektorým z týchto produktov, alebo by ste si radi prečítali recenziu na niektorý? :)


Majte sa krásne ! :)



  
Ak ste sa ešte neprihlásili na odber, určite tak urobte, aby Vám nič neuniklo, napravo na blogu v sekcii "ODBER BLOGU", tlačidlom "Sledovať" :), alebo na mojej FB stránke, alebo Instagrame. :)


*Veronika

28 komentárov:

  1. značku Milani by som chcela v najbližšej dobe vyskúšať aj ja, na tieto tekuté rúže som čítala samú chválu tak som zvedavá, kedy sa objavia v mojej zbierke :)

    Terka Polak

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Miluju rozjasňovače a tyhle vypadají naprosto skvěle! I ty stíny i rtěnka, těším se na recenze. :)

    fakynn

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Dokonalé tóny!!! Hlavně je umíš podat, ty fotky vypadají taky skvostně! A tužka na rty je dokonalaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa!
    www.littlepieceofmyhappiness.blogspot.com

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. ďakujem krásne :) snažím sa vo fotkách zlepšovať, tak som rada, že sa páčia :)

      Odstrániť
  4. Krasotiku mám veľmi rada, veľmi oceňujem ich rýchle dodanie :) Z tvojho nákupu ma najviac zaujala paletka rozjasňovačov od Sleeku, vyzerá úplne luxusne :)

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Wau, všetky produkty vyzeraju užasne. Musim už aj ja nakupit na tej krasotike, stále o nej čítam a počuvam a ešte som u nich nikdy nenakupovala.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. určite skús Zuzi, naozaj rýchle dodanie a spokojnosť najväčšia :)

      Odstrániť
  6. Krasotika je jedným z mojich najobľúbenejších eshopov :) dobre si nakúpila!

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Úžasné produkty a ty paletky... nádhera :-) přesně takové bych si také vybrala, na jemné a přirozené líčení.
    All my cosmetics

    OdpovedaťOdstrániť
  8. Paletka stínů je opravdu krásná , takové odstíny mám nejradši

    OdpovedaťOdstrániť
  9. Produkty Milani mají překrásné obaly, ráda bych od nich někdy něco zkusila.

    OdpovedaťOdstrániť
  10. ten tekutý rúž :O kráásny odtieň

    OdpovedaťOdstrániť
  11. Raz som si odtiaľ objednala linku a bola som vcelku spokojná :)


    Flung out of space

    OdpovedaťOdstrániť
  12. Ach ty paletky! Přesně moje gusto :) Nicméně ten bronzer je také super!
    Meet My Lovely World

    OdpovedaťOdstrániť
  13. Na ty tekuté matné rtěnky od Milani se taky chystám! A vybrala jsi moc krásnou barvičku:)
    Sim in the Bubblegum

    OdpovedaťOdstrániť
  14. Ta paletka je nádherná!
    Beauty by K. na blogu je soutěž s přírodní kosmetiku MYLO

    OdpovedaťOdstrániť
  15. Krásný nákup, paletka očních stínů vypadá opravdu krásně a tekuté rtěnky Milani mě taky už dlouho lákají :)
    LOVELY IMPERFECTIONS

    OdpovedaťOdstrániť
  16. Veľmi sa mi páči ten rúž od Milani.

    NINAVE

    OdpovedaťOdstrániť
  17. O eshope pocujem prvy krat, skoda ale, zo Slovenska do Ciech sa mi objednavat moc nechce. Inak pekna objednavka. Tiez som chcela vyskusat znacku Milani a vyhral to u mna puder :) od Jordany mam zlate tekute linky a su super! O znacke L. A. Girl pocujem samu chvalu :)
    Beauty shopaholik Tili

    OdpovedaťOdstrániť
  18. So many wonderful products, I love it.
    I just follow the blog, follow back?
    Kisses
    http://virginiaferreira91.blogspot.pt/

    OdpovedaťOdstrániť
  19. Máš prekrásne fotografie :) O Milani tekutých rúžoch už počúvam samé chvály celkom dlho, no zatiaľ som sa neodvážila zakúpiť si ho. :) Uvidím, ako na tom finančne budem budúci mesiac, a možno sa do toho vrhnem. :)

    OdpovedaťOdstrániť
  20. No sakra, já tady komatím už jen kvůli těm fotkám! Brala bych všechno!
    Tam se musím podívat!
    Prolhaná Mrcha

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. priznám sa, že mi chvíľku trvalo prísť na to, čo znamená komatím :D ale už som pochopila, a ďakujem krásne :) teším sa, že sa páčia :)

      Odstrániť
  21. Tekutý matný rúž od Milani mám, v odtieni 10 Adorable, je úžasný! ♥ Asi môj naj kúsok v zbierke mojej kozmetiky.. :) Ale celkom ma zaujal aj ten bronzer, fakt krásne vyzerá, ak najbližšie budem objednávať z krasotiky, určite si nejaký vyberiem :)

    CALLAESTHETICS

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. bronzer je naozaj skvelý! aj rúž som si obľúbila, a od objednávky ho často nosím :)

      Odstrániť
  22. krásky moje, ďakujem vám opäť za skvelé komentáre :) teším sa takejto odozve,ste super! :)

    OdpovedaťOdstrániť