nedeľa, 15. januára 2017

Pleťový olej alebo pleťový krém? :) Recenzia: L´oréal Extraordinary Oil

Ahojte :)

Ako ste už z nadpisu článku určite pochopili, dnes by som vám chcela napísať recenziu na suchý pleťový olej z rady L´oréal Extraordinary oil Nutri-Gold. :) Mám ho doma už dlhšie, používam ho pravidelne, a o tom, ako som s ním spokojná, si môžete teraz prečítať. :)

Milujem oleje akéhokoľvek typu, či už oleje na vlasy, telové oleje, sprchové oleje, tak aj tie určené na pleť. A preto, keď som uvidela v drogérii tento nový Nutri-gold pleťový olej, neváhala som a chcela som ho vyskúšať. Na prvý pohľad ma zaujal svojim balením a tým, že som bola zvedavá, či naozaj splní to všetko, čo bolo na oficiálnom popise. :)


Čo olej sľubuje?
"Hydratuje, vyživuje, dodáva pleti jas a pomáha jej navrátiť pružnosť. Pleť je rozžiarená, revitalizovaná a regenerovaná. Je viac tónovaná  a žiariaca vitalitou."
Niekedy sa mi zdá, že tieto oficiálne popisy produktov sú vlastne to isté slovo, len inak povedané. :D Kľudne by stačilo povedať napríklad, že zlepšuje pleť. :)


A aký naozaj je?
L´oréal suchý pleťový olej obsahuje 8 esenciálnych olejov (levanduľa, ruža, rozmarín, rumanček, majorán, pelargónia, pomaranč a anglická levanduľa), ktoré spolu vytvárajú naozaj krásnu netradičnú vôňu oleja. Pre niekoho by bola možno silná, ale mne je veľmi príjemná, pripomína mi vôňu aká býva v niektorých voňavých saunách. :) Taká tá príjemná vôňa wellness olejov. :) Balenie je malá sklenená fľaštička s jednoduchým dizajnom a skvelým aplikátorom, ktorým je "kvapátko", pomocou ktorého si môžete nakvapkať také množstvo oleja, aké potrebujete. A keďže ho stačí naozaj pár kvapiek, tak sa takýto šikovný aplikátor veľmi hodí. To chválim, a vždy sa na to veľmi teším, pretože ma baví ten proces natiahnutia oleja do trubičky a potom nakvapkanie na ruku. :) Olej je klasickej konzistencie a farby, ale tento sa vyznačuje tým, že je suchý. Nezanecháva pleť takú olejovú a mastnú, i keď nečakajte, že bude matná, to zase nie. :) 


Aplikácia:
Tento pleťový olej sa môže používať každý deň, ale keďže mne by ráno vadil ten pocit mastnej pleti, a keď by som si ho zmyla, tak by nemal ten správny účinok, tak si ho dávam každý večer. Keď si pleť odlíčim a vyčistím, navlhčím ju trochu vodou, a nanesiem na tvár, krk a dekolt tak 3 kvapky oleja, a rozotriem si ho klasicky, tak ako si dávam krém. Dá sa použiť aj na suchú pleť, ale lepšie účinky má vraj na navlhčenej (aj sa vám bude lepšie rozotierať). :) Olej sa po chvíľke jemne vstrebe, ale mastný ostane ešte dlhšiu dobu, preto si treba dávať pozor napríklad na vlasy, aby ste si ho nenaniesli až príliš blízko vlasov, lebo sa vám môžu zamastiť. Takto nanesený olej si nechám pôsobiť celú noc. :)


Výsledky:
Po dlhodobom pravidelnom používaní tohto oleja som zaznamenala iba mierne zmeny na pleti, ale za to presne také, aké som očakávala a požadovala. :) Pleť mám takú pružnejšiu, rozjasnenejšiu a pôsobí veľmi zdravo. Mala som občas problém s takou ako keby unavenou, mdlou pleťou, neviem ako vám to správne opísať, ale nepôsobila tak sviežo a pekne ako pri používaní tohto oleja. :) 

Výhody pleťového oleja oproti pleťovému krému:
Aplikácia oleja je pre mňa oveľa príjemnejšia ako používanie krému, a najmä v tomto zimnom období, pretože na leto si takýto olej veľmi neviem predstaviť. Teraz je to však pre mňa ideálna voľba, užívam si ten pocit, keď si ho večer nanesiem a prevonia mi pleť, a celý deň sa na to teším. :) Niekedy keď viem, že cez deň nikam nepôjdem, alebo až neskôr, tak si ho nanesiem aj ráno, pretože sa mi páči ten pocit, ktorý olej na pleti vytvára. :) Momentálne by som ho za krém určite nemenila, a dokonca aj môj obľúbený Skin Perfection pleťový krém išiel teraz nabok. :) 

Objem: 30 ml
Cena: 11 €


+ balenie s praktickým "kvapkátkovým" aplikátorom
+ vôňa
+ príjemná aplikácia a rýchle vstrebávanie
+ vhodná náhrada pleťového krému na zimné obdobie
+ dlhá výdrž balenia (postačí pár kvapiek)

- zatiaľ som nenašla :)

Používate pleťové oleje? Máte rady aj iné oleje (na vlasy,na telo...) ? :) Poznáte tento od L´oréal? :)
Majte sa krásne ! :)

  
Ak ste sa ešte neprihlásili na odber, určite tak urobte, aby Vám nič neuniklo, napravo na blogu v sekcii "ODBER BLOGU", tlačidlom "Sledovať" :), alebo na mojej FB stránke, alebo Instagrame. :)

*Veronika

21 komentárov:

  1. Presne nad týmto olejom som rozmýšľala pár dni dozadu aj ja. Len ja som sa o ňom dozvedela v súvisloti, že "zamiešať jednu?dve? kvapky do make-upu". Pleť by mala byť lepšia a make-up by mal vydržať celý deň. Toto si náhodou neskúšala?
    Ja inak používam parfémovaný olej, ktorý mi priniesol priateľ z Egypta a potom vlasové oleje kvôli rozčesávaniu. Najobľúbenejší je od Shiseido Ma cherie, ale ten je aktuálne minutý a nový ešte nedorazil, takže používam od Schaumy a ten je tiež celkom fajn.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. fiiha,o tom som nepočula a ani neskúšala :) nie je potom veľmi riedky, a na pleti mastný?
      áno, vlasové oleje používam tiež veľmi rada :)

      Odstrániť
  2. zrovna tento olejček som používala na končeky vlasov, na tvár mi nejako nesadol. Tam si dávam argánový alebo šípkový olej :)
    Drew's Beauty

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Ja oleje nepoužívam ale v zime mi prídu praktické avšak mám radšej krémy :)

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Značku Loreal milujem, ale olejom na tvár sa vyhýbam oblúkom, pretože moja mastná pleť ich veľmi nemusí. Ale olejček vyzerá naozaj luxusne. :-)

    AN Beauty Blog

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Tento olej som ešte neskúšala, no mala som od tejto značky olej na vlasy a bola som s ním maximálne spokojná! :)
    Caroline

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Ja som pleťovému oleju prišla na chuť nedávno, ved si určite pamätáš recenziu. A som s nim spokojná. Celkovo myslim, že učinky maju podobné :)
    Inak používam olej ešte na vlasy po umyti, už niekolko rokov.

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Ja som si asi dva dni dozadu obejdnávala olej na pleť (síce nie L'Oreal), skúšala som vzorku a bola som spokojná :) xx

    Simona | l i v e i n f o x w o r l d

    OdpovedaťOdstrániť
  8. Já jsem si oblíbila Arganový olej, používám ho na noc místo krému a je super, rozhodně teď na zimu, v létě si s ním také nejsem jistá :-)

    OdpovedaťOdstrániť
  9. ešte som podobný olej neskúšala, tento vyzerá byť dosť kvalitný, musím ho pozrieť v dm :)

    OdpovedaťOdstrániť
  10. Ja mám doma jeden pleťový olej, ale momentálne používam krém. :-) ale keď vidím, že ani ten nestačí na moju pleť, tak zvyknem použiť obyčajný arganovy olej :)

    OdpovedaťOdstrániť
  11. Určitě vypadá zajímavé, ale momentálně mam problematickou pleť, tak mam strach, aby se mi ještě více nezhorsila :/

    LITTLETHINGSFOREM

    OdpovedaťOdstrániť
  12. Tento olejček som ešte nemala, no mala som iné a olejčeky na pleť rada používam

    OdpovedaťOdstrániť
  13. Mňa tento veľmi zaujal, mala som vzorku a bol skvelý ♥ No momentálne používam pleťovú staroslivosť s konopným olejom, pre moju pleť je tento olej ideálny :)

    OdpovedaťOdstrániť
  14. To balení je super! Celkově to vypadá jako super věcička.

    Prolhaná Mrcha

    OdpovedaťOdstrániť
  15. Tieto olejčeky su fakt dobré ! :) aj ja práve používam ale od planet spa :)

    Tammybeaty

    OdpovedaťOdstrániť
  16. Dlouho jsem nad ním přemýšlela, ale nevím. Teď používám něco od Havlíkovy Apotéky a jsem docela spokojená :)

    OdpovedaťOdstrániť
  17. Som veľmi rada, že si o tomto olejčeku napísala, keďže som maniak na olejčeky a nad týmto som pár dní rozmýšľala. Teda čo znamená po dlhodobom? ako dlho trvalo kým sa ti objavili výsledky?

    OdpovedaťOdstrániť