nedeľa, 8. januára 2017

Novoročná GIVEAWAY ku 100 odberateľom ! :)

zdroj
Ahojte :)

Ako som už párkrát spomenula v minulých článkoch, pripravila som si pre vás Novoročnú GIVEAWAY, ako poďakovanie za vaše komentovanie, odoberanie blogu, a všeobecne za to, že sa vám môj blog páči. :) Nedávno sme spolu dosiahli krásnych 100 odberateľov  blogu, a číslo stále stúpa, čomu sa veľmi veľmi teším. :) A viem, že viac ako to, že tu v každom článku napíšem, ako som vám za to vďačná, vás poteší radšej to, keď budete aj odmenené niečím pekným. :) I keď ja vám budem asi takto slovne ďakovať stále, pretože to neberiem ako samozrejmosť, a veľmi si to vážim. :)

GIVEAWAY  bude prebiehať od dnes 8.1.2017, do mojich menín 4.2.2017 :) Vtedy vyhlásim 2 víťazov, keďže v súťaži sú 2 balíčky kozmetiky. :)

Balíček č.1 obsahuje:
- Oriflame Essentials krém s mandľovým olejom
- Mary Kay Glowing Finish rozjasňujúca tyčinka Gold
- vzorka pleťového krému Avéne
- Balea zlupovacia pleťová maska
- Miss Sporty očné tiene v ceruzke 170 Strawberry Coulis
- Mary Kay očné tiene a ceruzka Iced Lila
- Avon lesk na pery Shine burst Fuchsia splash

Balíček č.2 obsahuje:
- Oriflame krém na ruky Christmas Wish
- vzorka pleťového krému Avéne
- Mary Kay lak na nechty Garden Terrace
- Miss Sporty očné tiene v ceruzke 160 Peanut Butter
- Oriflame lesk na pery The One Iridescent Blush
- Mary Kay farebná očná linka Dark denim

 PODMIENKY:
1. sledovať môj blog cez Google Friend Connect (napravo na blogu v sekcii "Odber blogu" kliknúť na "Sledovať"), a napísať, pod akým menom ma sledujete
2. napísať,  o ktorý balíček máte záujem
3. pripísať emailovú adresu, na ktorej vás budem v prípade výhry kontaktovať

+
4. za sledovanie môjho Instagramu si môžete pripísať komentár navyše (spolu s menom, pod akým ma sledujete a mailom )
5. za sledovanie mojej Facebook stránky si môžete pripísať komentár navyše (spolu s menom, pod akým ma sledujete a mailom)
6. za zdieľanie tejto Giveaway kdekoľvek, si taktiež môžete pripísať komentár navyše (spolu s odkazom, kde ste súťaž zdieľali a vašim mailom.)

Víťazov vyžrebujem 4.2.2017 o 12:00 náhodne cez random.org, a budem ich kontaktovať  na mail, ktorý mi napísali do komentárov, takže sa nemusíte báť, že by vám výhra ušla. :)  Samozrejme ich ale aj zverejním v článku. :)


Všetkým, ktorí sa zapoja držím palce ! :)

 Majte sa krásne!


*Veronika

75 komentárov:

  1. GFC: Lenka Koubová
    soutěžím o balíček č. 2
    koubovalenka8@gmail.com

    OdpovedaťOdstrániť
  2. GFC: Peťuška
    gratulujem k stále vyššiemu číslu odberateľov... :)
    viac sa mi páči balíček č.2 :)

    reichlova.petra@zoznam.sk

    OdpovedaťOdstrániť
  3. IG: _p_e_t_u_s_k_a

    reichlova.petra@zoznam.sk

    OdpovedaťOdstrániť
  4. FB: Peťuška Reichlová

    reichlova.petra@zoznam.sk

    OdpovedaťOdstrániť
  5. GFC: Kosmetická taštička
    Zájem bych měla o balíček druhý

    KosmetickaTasticka(zavinac)gmail.com

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Potešil by ma balíček č. 2 :)

    Facebook: Lucia Bohunická
    Email: bohunicka.lucia(zavináč)gmail.com

    OdpovedaťOdstrániť
  7. GFC: Soňa Lazoriková
    Email: s.lazorik@gmail.com

    Balíček č. 1 :)

    OdpovedaťOdstrániť
  8. GFC: Tamara Matejčíková
    e-mail : tamaramatejcikova@gmail.com
    A mala by som záujem o balíček číslo 2 :)

    OdpovedaťOdstrániť
  9. ahoj, gfc sledujem ako Terka Polak a priala by som si balíček č. 2 ak sa pošťastí :)

    tereziapolakova1_gmail.com

    OdpovedaťOdstrániť
  10. na insta sledujem ako terka_polak :)

    tereziapolakova1_gmail.com

    OdpovedaťOdstrániť
  11. a na Fb ak Terka Poláková :)

    tereziapolakova1_gmail.com

    OdpovedaťOdstrániť
  12. Gfc: Alex B
    Balíček 1.
    alexandra17996@gmail.com

    OdpovedaťOdstrániť
  13. IG: alexandra17996
    alexandra17996@gmail.com

    OdpovedaťOdstrániť
  14. FB: Alexandra Bednárová
    alexandra17996@gmail.com

    OdpovedaťOdstrániť
  15. Sledujem :) Caroline Cor
    2-ku
    carroline.wrr@gmail.com

    Krásna giveaway! :)
    Caroline

    OdpovedaťOdstrániť
  16. Super soutěž :-)
    Nejvíce by se mi líbil asi balíček č. 1 , ale bylo by mi to jedno.
    GFC Tereza Blog
    terezablog0@gmail.com

    OdpovedaťOdstrániť
  17. Mám radost za tebe !! :)
    Já jsem pro balíček č. 1 :)
    Sleduju Do Ra
    ratajovadominika@post.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  18. GFC: Katarína Sládečková
    FB: Katka Katalin
    sladeckova219@gmail.com

    Mne je úplne jedno, ktorý balíček by som vyhrala. Ale ak sa mám prikloniť k jednému, tak asi č. 1

    OdpovedaťOdstrániť
  19. Pekná súťaž a gratulujem k odberateľom !:-)
    Gfc : Lenka Šamajová
    lenka.samajova7@gmail.com

    OdpovedaťOdstrániť
  20. Insta beauty_by_lenka
    lenka.samajova7@gmail.com

    OdpovedaťOdstrániť
  21. Fb Lenka Šamajová
    lenka.samajova7@gmail.com

    OdpovedaťOdstrániť
  22. Kráásna givka, drahá moja, nedá mi sa nezapojiť a skúsiť šťastie :) ♥
    GFC Candy Grant
    Balíček sa mi vyberá veľmi ťažko, oba sú skvelé. Ale povedzme, že číslo 1 :)
    candacegrant.blog@gmail.com

    OdpovedaťOdstrániť
  23. Na IG sledujem ako candy_grant
    Balíček 1
    candacegrant.blog@gmail.com

    OdpovedaťOdstrániť
  24. a na FB pod mojim civilným menom, ty vieš :)
    Balíček 1
    candacegrant.blog@gmail.com

    No a teda nie aby si si myslela, že som to odignorovala alebo čo, z celého srdca ti gratulujem k prvej stovke! ♥ Ja som nedávno tiež prešla týmto míľnikom, takže si viem predstaviť tvoju radosť! :)

    OdpovedaťOdstrániť
  25. ahoj gratulujem !!! :)
    gfc nikola benková
    n.princess@azet.sk
    balíček

    OdpovedaťOdstrániť
  26. a zdielam tu
    n.princesss@azet.sk
    https://www.facebook.com/Giveaway-SKCZ-723421241025612/

    OdpovedaťOdstrániť
  27. mňa by potešil balíček č.1,
    sledujem ako Dena S- http://sayyestonewexperiences.blogspot.sk/
    mail- lifebydena@gmail.com

    OdpovedaťOdstrániť
  28. Moc,moc Ti gratuluji! :)
    Sleduji Tě jako Karolína Brázdilová a potěšil by mě asi více balíček číslo 2. :)
    email: karolbrazdilova@seznam.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  29. gfc: Simoneta Blog
    email: simonetablog@seznam.cz

    Chtěla bych vyhrát balíček č.1

    Gratuluji a přeji spoustu dalších nových odběratelů.

    OdpovedaťOdstrániť
  30. ig: Simonetablog
    email: simonetablog@seznam.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  31. fb: Simoneta blog
    email: simonetablog@seznam.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  32. Sdíleno na mé stránce https://www.facebook.com/simonetablog/
    email: simonetablog@seznam.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  33. Gfc Eva Richterová
    Ervulenka@seznam.cz
    Balíček 1

    OdpovedaťOdstrániť
  34. Fb EVA richterová
    Ervulenka@seznam.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  35. Instagram Eva Richterová
    Ervulenka@seznam.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  36. Gfc Marketa Kralova
    Macu@seznam.cz
    Balicek c.2

    OdpovedaťOdstrániť
  37. Blahoželám ku krásnym úspechom a prajem ešte veľa veľa ďaľších, ktoré aj určite budú, lebo si moc šikovná a máš skvelé a tiež moc pekné články!
    GFC: Klaudy's enjoyment
    Oba balíčky sú super, no ak si mám vybrať, tak balíček č. 1 :)
    klaudysenjoyment@gmail.com

    OdpovedaťOdstrániť
  38. ig: klaudysenjoyment
    klaudysenjoyment@gmail.com

    OdpovedaťOdstrániť
  39. fb: Klaudia Bruckova
    klaudysenjoyment@gmail.com

    OdpovedaťOdstrániť
  40. Súťaž zdieľam tu: https://www.facebook.com/klaudysenjoyment/
    klaudysenjoyment@gmail.com

    OdpovedaťOdstrániť
  41. Gratulujem :)
    GFC: Alexandra Petriková
    Email: lyziee25@gmail.com

    Balíček číslo 1 :)

    OdpovedaťOdstrániť
  42. Zdielam na FB: Alexandra Petriková
    https://m.facebook.com/lyzieee25?ref=bookmarks

    Lyziee25@gmail.com

    OdpovedaťOdstrániť
  43. V prvom rade, chcem podakovat za pozvanie a pogratulovat ti ku krasnemu blogu, v pripade vyhry by ma viac zaujal balik cislo 2. v tom prvom poznam zopar produktov, takze som zvedava na tie ine :) sledujem ta ako krinolina alebo dana zimova, neviem raz to ukazuje tak potom onak :)
    danka.zimova@gmail.com

    OdpovedaťOdstrániť
  44. sledujem ťa pod menom Alex Porubská
    instagram Alexxiew
    Potešil by ma balíček číslo 2
    sasa.porubskaa@gmail.com

    všetko dobre Ti prajem do Nového roka ♥

    OdpovedaťOdstrániť
  45. GFC: Usagi
    Balíček č. 1
    copanova.radka@gmail.com

    SAGI Style

    OdpovedaťOdstrániť
  46. GFC: Aďulik Sun
    mail: adrikagundova@gmail.com
    A o balíček číslo 1 :)

    OdpovedaťOdstrániť
  47. Zdieľanie :)
    https://www.facebook.com/aduliksun/posts/1210606089009040
    adrikagundova@gmail.com

    OdpovedaťOdstrániť
  48. FB: Aďka Gundová
    mail: adrikagundova@gmail.com

    OdpovedaťOdstrániť
  49. Instagram: Aďulik Sun
    mail: adrikagundova@gmail.com

    OdpovedaťOdstrániť
  50. Balíček 1 :)
    Gfc. Vilma Jančíková
    ig. vilma.a.jan
    Fb. Vilma Jančíková
    vilmuska09@centrum.sk.
    :)))

    OdpovedaťOdstrániť
  51. Balíček 1 :)
    Gfc. Vilma Jančíková
    ig. vilma.a.jan
    Fb. Vilma Jančíková
    vilmuska09@centrum.sk.
    :)))

    OdpovedaťOdstrániť
  52. GFC Iveta Ondáková Balíček č. 1 ondakovai@azet.sk

    OdpovedaťOdstrániť
  53. Instagram ivetkaond bal. č. 1 ondakovai@azet.sk

    OdpovedaťOdstrániť
  54. Balíček 1 vyzerá naozaj zaujímavo :)
    GFC Alexandra Ševčíková
    mail lexxieblogger@gmail.com

    OdpovedaťOdstrániť
  55. Balíček 1 :)
    FB Alexandra Ševčíková
    mail lexxieblogger@gmail.com

    OdpovedaťOdstrániť
  56. Balíček 1 :)
    IG a_rdnaxela_
    mail lexxieblogger@gmail.com

    OdpovedaťOdstrániť
  57. Balíček č. 1 FB Iveta Ondáková ondakovai@azet.sk

    OdpovedaťOdstrániť
  58. balíček č.1, Helena Bednárová - helabednarova@gmail.com

    OdpovedaťOdstrániť
  59. mam zaujem o balicek cislo 1. :)
    GFC: Sara Maďarová
    madarova.sara@gmail.com

    OdpovedaťOdstrániť
  60. Tento komentár bol odstránený autorom.

    OdpovedaťOdstrániť
  61. FB: Veronika Muniková
    v.e.r.d.a@centrum.cz
    GFC: Ve Mu

    OdpovedaťOdstrániť
  62. Mám záujem o balíček č. 1 :)
    gfc: dominnica l
    dominikalaukova@centrum.sk

    OdpovedaťOdstrániť
  63. Viac sa mi páči balíček č. 1 :)
    gfc: Ľúbezná
    lubeznablog@gmail.com

    OdpovedaťOdstrániť
  64. Sledujem ako Betty Behanova
    Balíček č 2 by som si prosila
    mail: betty.behanova@gmail.com

    OdpovedaťOdstrániť