pondelok, 23. januára 2017

Novinky kampane Oriflame 02/2017 :)

Ahojte :)

Ako som vám nedávno spomínala, do nového roka som mala to šťastie nadviazať spolupráce s úžasnými kozmetickými značkami, a jednou z nich je aj kozmetika Oriflame, z ktorej mi prišiel minulý týždeň prvý balíček s produktami kampane 02/2017, ktoré sú už v predaji od 16.januára, a môžete si ich prezrieť aj v online katalógu, na tomto linku. Nájdete tam okrem spomínaných noviniek aj veľa ďalších skvelých produktov zo stálej ponuky. :) Poďme sa pozrieť na to, s čím prišiel Oriflame v tejto kampani, a ktoré produkty vám môžem s pokojným svedomím odporučiť. :) Ku každému pridám aj kód, ktorý má produkt v katalógu a cenu, aby ste si ich vedeli na stránke ľahko pozrieť. :)

Kampaň Oriflame 02/2017 sa nesie v znamení lásky, romantiky a blížiaceho sa Valentína, a preto je väčšina produktov sladkej vône, krásnych jemných obalov a ja sa priznám, že som sa do nich zaľúbila hneď na prvý pohľad. :)

 1. dámska toaletná voda Mademoiselle Eclat
Prvým produktom je táto krásna fialková toaletná voda, ktorá v sebe spája podmanivú vôňu ovocných kvetov, jablka, bieleho ibišteka a pižma, ktoré spolu vytvárajú krásnu kvetinovú a ovocnú vôňu. Na prvé vyskúšanie mi okamžite zavoňala, a už sa neviem dočkať ako ju budem používať. Čítala som na ňu už rôzne názory, ale ja úprimne nerozumiem, ako niekomu nemôže voňať. :) Pre mňa je to jedna z najkrajších vôní, aké som kedy cítila. :) Taká krásna sladká, kvetinová a ženská...a k tomu v nádhernom romantickom balení :)  Určite odporúčam pre slečny, ktoré majú rady ženské a sladké vône.
kód v katalógu: 32871    
objem: 50 ml
cena: 16,99€

 2. pánska toaletná voda Eclat Lui 
Ku krásnej Mademoiselle vôni, je v Oriflame kampani predstavená aj pánska toaletná voda Lui, ktorá v sebe spája vôňu grapfruitu, levandule a kožených tónov, a vytvára tak podmanivú aromatickú vôňu. Balenie je už jednoduchšie, však páni si na to ani veľmi nepotrpia :), no napriek tomu je väčšieho objemu. V zelenkavom flakóniku sa nachádza 75ml toaletnej vody, opäť veľmi veľmi krásnej vône. :) Pripomína mi to trošku nejakú vodu po holení, je taká sviežejšia, nie je taká ťažká a korenistá ako niektoré pánske vône, no napriek tomu ma na nej niečo veľmi priťahuje, a už sa teším, ako ju budem cítiť na priateľovi. :) Taktiež môžem len a len odporučiť.
kód v katalógu: 32950
objem: 75ml
cena: 16,99€

 3. prsteň Eclat Mademoiselle
K sérii Mademoiselle patrí aj tento krásny prstienok s broskyňovým kamienkom. Myslím, že som si ho asi vysnívala, pretože som dlho túžila po nejakom jemnom prsteni s výrazným kamienkom. A keďže na zásnubný je ešte čas :), potešila som sa tomuto. Je netypický svojim tvarom, ktorý nie je okrúhly, ale zrezaný, a plusom je, že je nastaviteľnej veľkosti, a dá sa zmenšiť alebo roztiahnuť podľa potreby. :) Tvorí ho mosadz, český krištáľ a lakovaný povrch. Opäť odporúčam pre romantické duše. :)
kód v katalógu: 29378
cena: 8,99€

 4. krém na ruky La Praline
Posledným produktom, ktorý uzatvára tému lásky v aktuálnom katalógu Oriflame, je tento nádherný krémik na ruky, ktorý v sebe spája mliečnu čokoládu a lieskové oriešky. Viete si predstaviť tú sladkú vôňu... :) Priznám sa, že na mňa až príliš sladkú, a radšej by som tento krém zjedla, ako si ho naniesla na ruky. :) Na moje počudovanie, krémik sa extra rýchlo vstrebal, a zanechal moje ruky jemné a vláčne. Taktiež chválim aj pekné ženské balenie. :) Ja som však zvyknutá na "krémovejšie" vône, ktoré na ruky používam, a preto tento krém odporúčam iba tomu, kto má naozaj rád "presladenú" kozmetiku. :) 
kód v katalógu: 32846
objem: 75ml
cena: 3,90 €

 5. ružová šatka Ditsy
Túto šatku, alebo lepšie povedané šál, som si zaľúbila hneď na prvý pohľad! :) Je krásnej pastelovo ružovej farby, kašmírového vzhľadu z jemnej mäkkej zmesi polyesteru a viskózy. Na dotyk je naozaj veľmi jemná a príjemná. Dá sa uviazať na viac spôsobov, alebo len tak prehodiť okolo seba. Na oboch stranách má strapce, ktoré ju dotvárajú. Jediným mínusom je zatiaľ to, že mi dosť pĺzne, a pokúsim sa ju vyprať, aby to prešlo, pretože sa už neviem dočkať ako si ju dám von, a ako ma bude hriať. :)
kód v katalógu: 29406
rozmery: 180 x 80 cm
cena: 11,99€

 6. červená kabelka Cayenne
Oceňujem, že Oriflame prichádza nie len s kozmetickými produktami, ale aj s doplnkami, pretože my ženy sa rady páčime aj po tejto stránke. :) Súčasťou aktuálnej kampane je aj táto krásna malinovo červená kabelka Cayenne, ktorej povrch je imitácia kože a na vrchu imitácia semišu. Je pre mňa veľmi netradičného tvaru, vyzerá ako štýlová aktovka, dá sa držať buď v ruke za kratšie ramienko, alebo sa dá prehodiť cez plece ako cross body, pretože obsahuje aj dlhé rameno. Je priestranná, na zips a so striebornými prackami. :) Oceňujem aj kovové štuplíky naspodku, čím predídete zničeniu. Viem si ju predstaviť na jar/leto ku bielemu outfitu, kde dokonale vynikne. :) Preto ju odporúčam slečnám, ktoré majú rady jeden výrazný prvok v outfite. :)
kód v katalógu: 29325
cena: 22,99€

 7. farebná šatka Cayenne
Ku predošlej kabelke je vytvorená aj šatka Cayenne, ktorá má v strede abstraktnú potlač, a po okraji srdiečka a nápis "Love". :) Šatka je ľahučká, jemná a taktiež veľmi príjemná. Má neskutočne krásne sýte farby, a keby som nosila šatky, tak ku klasickej bielej košeli je ako stvorená. :) Je aj dostatočne veľká, a dá sa rôzne uviazať. Keďže ja ale šatky nenosím, uviazala by som ju možno na čiernu kabelku, aby mi ju oživila, alebo odporúčam ako vhodný darček na Valentína, napríklad aj pre mamu či sestru. :) 
kód v katalógu: 29326
rozmery: 110 x 110 cm
cena: 11,99€

 8. šampón a kondicionér 2v1 s jojobou a mangom Nature Secrets
Toto mega veľké balenie šampónu a kondicionéru v jednom sa mi ledva vošlo do záberu fotoaparátu. :) Obsahuje upokojujúce výťažky z jojobového oleja, ktoré uľahčujú úpravu vlasov, dodávajú lesk a vitalitu a mangové maslo bohaté na antioxidanty, ktoré vlasy chráni, vyživuje a uľahčuje rozčesávanie. Oceňujem, že Oriflame pridáva do svojich produktov prírodné zložky, a aj napriek tomu, že takéto ovocné produkty veľmi na vlasy nepoužívam, hneď som sa ho rozhodla skúsiť. A nemôžem povedať nič negatívne. :) Dobre penil, pekne voňal, vlasy mi išli krásne rozčesať, a nemala som problém ani po vysušení vláskov. Nie je to ale niečo, čo by som si osvojila vo svojej starostlivosti o vlasy, pretože opäť mám radšej také krémovejšie arómy, ako tieto ovocné. Ale neprekáža mi, je to také niečo čo neurazí, ale ani nejak špeciálne nenadchne. :) Posúďte sami a skúste - má skvelú cenu. :)
kód v katalógu: 26449
objem: 750ml
cena: 4, 99€

 9. gél na vyrážky Pure Skin
Keby som sa dostala k tomuto produktu tak pred 5 rokmi, bola by som najšťastnejšia na svete. :) Musím si ale zaklopať, že už dlho nemám problémy s pleťou, a vyrážky sa mi tvoria minimálne. Čo mi teraz aj trošku prekáža, pretože by som chcela tento číri gélik skúsiť. :D Je určený na mastnú pleť, obsahuje prírodný výťažok z guávy a komplex Detect s kyselinou salicylovou, ktorý by vás mal do 8 hodín zachrániť od zapálenej vyrážky, a do 24 hodín zmenší veľkosť vyrážky. Keď sa mi nejaká objaví, určite ho hneď skúsim. Teraz sa však k účinku neviem vyjadriť. Páči sa mi zatiaľ iba cena, praktické balenie do kabelky, a taktiež aplikátor, s ktorým sa vyrážky zbytočne nemusíte ešte chytať. :) 
kód v katalógu: 32651
objem: 6ml
cena: 6,90€

 10. pomocníci na obočie Giordani Gold - ceruzka na obočie, pinzeta
Určite viete ako milujem radu Giordani Gold od Oriflame. :) Po tom, ako som ju mala možnosť vyskúšať vďaka súťaži, som ju používala takmer každý deň. Či už očnú linku alebo špirálku, rúž...bola som nad mieru spokojná. :) Oriflame teraz prichádza s obojstrannou ceruzkou na obočie, na ktorej je z jednej strany samotná ceruzka, a na druhej kefka na prečesanie. A opäť raz ma nesklamala, pretože ceruzka je krásne mäkká, dá sa s ňou skvele pracovať a kefkou na druhej strane si viete sýtosť  farby krásne regulovať, pretože čím viac prejdete, tým bude obočie prirodzenejšie. :) Ja mám na obočí jedno miesto, kde mi nevyrastá chĺpok, a tam si ceruzkou viac prejdem, a ostatné časti prečešem. Už teraz viem, že toto bude produkt, ktorý budem používať často. :) Ceruzka obsahuje navyše vitamín E, a môžete ju kúpiť v odtieni brown alebo blonde (na fotke je brown). A aby bolo obočie kompletné, v rade Giordani Gold je aj krásna zlatá pinzeta z ušľachtilej ocele, v obale s imitáciou hadej kože, ktorá bude určite pôsobiť v každej kozmetickej taštičke alebo kabelke veľmi luxusne. :)  Z tohto dua určite odporúčam ceruzku! Všetkými desiatimi :)
kód v katalógu: pinzeta 28280 , ceruzka brown 33093, ceruzka blonde 33092
cena: pinzeta 2,99€ , ceruzka 5,99€

 11. kozmetické púzdro The One
Takéto pevné čierne púzdro sa mi určite hodí, napríklad na rúže, alebo ceruzky na oči, pretože tie zvyčajne nemám kam uložiť. :) Je to klasické púzdro "peračníkového" tvaru na zips, ktoré sa zíde podľa mňa každej kozmetickej maniačke. :) 
kód v katalógu: 29251
cena: 9,99€

 12. nočný krém Time Reversing Intense SkinGenist
Neviem ako vy, ale my si na Valentína dávame malé pozornosti napríklad aj s maminou, a ja už pre ňu darček rozhodne mám. :) Tento nočný krém, určený na veľmi zrelú pleť, pre vek 55+ sa jej určite zíde. :) Ide o luxusný nočný krém proti vráskam, obohatený o sójový genisteín Genistin a komplex Amino+, ktorý vypĺňa hlboké vrásky a spevňuje kontúry pleti. Má takú jemne ružovú-broskyňovú farbu, a krásnu vôňu. :) V rade sa nachádza ešte denný krém, sérum a očný krém. :) Odporúčam pre naše maminy, ako skvelý darček, ktorému sa určite potešia, a vám nezruinujú rozpočet. :) 
kód v katalógu: 24188
objem: 50ml
cena: 17,99€

 13. pleťové olejové kapsule NovAge Nutri6
Posledným produktom z Oriflame kampane 02/2017, a druhý darček pre moju maminu :D, sú tieto pleťové olejové  kapsule. Bola to moja premiéra s takýmto druhom produktu, a veľmi ma to bavilo, pretože v každej tejto maličkej kapsuli je olejček, ktorý je určený na pleť, krk a dekolt. :) Sľubujú zdravú a prejasnenú pleť, obsahujú olejový komplex Nutri6 (olej zo sezamu, avokáda, broskyňových jadier, z rastliny Limnanthes, čiernych ríbezlí a sójových zŕn), ktorý vyživuje a obnovuje pleť do hĺbky. Výsledky by sa mali dostaviť po 4 týždňoch. :) 
kód v katalógu: 32631
počet: 30ks
cena: 34,90€ 


Objednávate si kozmetiku Oriflame? :) Už ste videli produkty tejto aktuálnej kampane? Ktorý Oriflame produkt je Váš najobľúbenejší? :)


Majte sa krásne ! :)



  
Ak ste sa ešte neprihlásili na odber, určite tak urobte, aby Vám nič neuniklo, napravo na blogu v sekcii "ODBER BLOGU", tlačidlom "Sledovať" :), alebo na mojej FB stránke, alebo Instagrame. :)


* Ďakujem kozmetike Oriflame, za poskytnutie produktov k recenzii. :)
*Veronika

12 komentárov:

  1. Pěkné, já mám v posledním roce raději Avon :)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Z oriflame jsem naposled objednávala hodně dávno, ale jejich produkty se mi zdají být zajímavé, líbí se mi ty kapsličky, ještě jsem žádné nezkoušela, a ten krémík na ruce je boží :-D

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Teda oriflame :D Katalog jsem neviděla už několik let :D Ale moc se mi líbí ten jemně růžový šátek
    http://life-by-marie.blogspot.cz/

    OdpovedaťOdstrániť
  4. ja mám oriflame celkom rada a sem tam si od nich niečo objednám :) ..fakt sa mi páči napríklad aj tá kabelka, alebo tá ružová šatka :))

    BeautyMuffin

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Milujem tie sprcháče Oriflame. A inak aj tá šatka prvá je super :)

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Od Oriflame som už roky nič nekupovala. Vecičky vyzerajú ozaj skvele. Najviac sa mi páči asi ten krém na ruky

    AN Beauty Blog

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Krásne fotky! :) Prstienok potešil aj mňa, hlavne keď som zistila, že sa dá zmenšiť, lebo najprv som bola sklamaná, že mi je všade veľký :D A ja už ružový šálik nosím takmer denno denne! :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. presne :D tiež som si hovorila, že aká škoda, že je taký veľký, a až potom som čítala, že je nastaviteľný a už ho mám aj na sebe :) a tebe šál nepĺzne?

      Odstrániť
  8. Veľmi zaujímavé novinky:) Z Oriflame som vždy rada objednávala:)

    Giveaway o balíček produktov v hodnote 100€

    OdpovedaťOdstrániť
  9. Pre Oriflame som niekedy pracovala ale.. tú značku veľmi rada nemám. Hlavne kvôli zloženiu produktov. Vždy som sa normálne cítila zle keď som na seba niečo dávala.. ale predsa len, aspoň niečo z Oriflameu mám - toalednú vodu My Red. Ale aj tú som "zdedila" po mame :D Inak novinky pôsobia celkom zaujímavo :)

    OdpovedaťOdstrániť
  10. Krásne veci ♥ Ja mám Oriflame veľmi rada, len som "došla" o moju Ori-lady, tak nemám cez koho objednávať a z takých rôznych pochybných e-shopov nechcem :(
    Candy

    OdpovedaťOdstrániť