piatok, 27. januára 2017

Jade vyrovnávacia keramická kefa Irresistible Me - 2.článok :)

Ahojte :) 

Možno si ešte pamätáte 1.článok na túto keramickú vyrovnávaciu kefu Jade (1.článok TU), ktorá mi dávnejšie prišla v rámci spolupráce s americkým e-shopom www.irresistibleme.com, ktorý je zameraný na clip-in vlásky a pomôcky na vlasy. :) V prvom článku som vám predstavila balenie, materiál kefy a to, na akom princípe funguje. :) V tomto druhom článku, ktorý by mohol byť pre vás zaujímavejší a užitočnejší, sa dozviete a hlavne na vlastné oči presvedčíte o tom, ako naozaj funguje, napíšem vám nejaké postrehy, plusy a mínusy, ktoré sa mi počas jej skúšania podarilo zistiť, a samozrejme nebudú chýbať aj fotky pred a po očesaní touto keramickou kefou Jade. :) 
Hor sa na to! :)


V prvom rade by som vám chcela napísať pár postrehov z používania kefy. Pracovalo sa mi s ňou celkom dobre, výborne sa drží v ruke, nakoľko má taký príjemný, ako keby "pogumovaný" materiál. :) Po zapojení do elektriky cez adaptér, som si nastavila klasickú teplotu akú používam na žehličke, 188° (keďže presne 180 sa nedá). Nastavujem si takúto teplotu preto, že nemám až tak vlnité vlasy, a používam žehličku skôr preto, aby som nemala na hlave taký "výbuch", keďže mám dosť husté vlasy, a chcem, aby boli trošku hladšie a nie také objemné. Zistila som však, že pri tejto kefe si musíte nastaviť oveľa vyššiu teplotu, na akú ste zvyknuté, pretože tým, že po vlasoch iba prechádzate, a nie je tam tá blízka dotyková plocha ako pri žehličke, tak je potrebné, aby bola viac nahriata. Takže som si vypeckovala teplotu až na nejak cez 200°, ale budem veriť v to,že tým že si vlasy iba češete, tak sa príliš neničia. :)


Samotné žehlenie išlo hladko, je to pocit ako keď sa bežne češete kefou, nič ma nepálilo, dokonca som necítila ani žiadne teplo. Problém nastal ale po chvíľke, pretože ako som si vlasy česala a držala kefu v ruke, asi trikrát sa mi podarilo buď znížiť alebo zvýšiť teplotu, a nakoniec som si nechtiac aj kefu vypla, pretože tie tlačítka mi tam prekážali, a nech som sa snažila akokoľvek, stále som ich stláčala. Idú veľmi ľahko stlačiť, a tak sa to pri používaní kefy stáva celkom často...

Výsledok česania kefou Jade:
Ten si môžete pozrieť priamo dolu na fotkách.:) Dodala by som k nim len toľko, že vlásky som mala predtým asi 2 dni v cope alebo v drdole, a tak sa na nich vytvorila naozaj silná čiara od gumičky a kefa mala čo robiť. :) Bežne takéto vlny a čiary na vláskoch nemávam. :) Žehlila som ich cca 3-5 minút, a myslím, že výsledok je taký uspokojivý. Určite to nie je taký efekt, ako keď použijete klasickú žehličku, je to veľký rozdiel. Žehlička vyžehlí dokonale a dohladka. S touto kefou očakávajte iba také uhladenie nepoddajných vláskov, alebo skrotenie veľkého objemu. Pre naozaj hladký účes a rovné vlásky sa táto kefa nehodí, tam už musíte použiť žehličku, avšak tá vlásky viac ničí. S touto kefou si ráno pred odchodom do práce jednoducho očešete vlasy, a do 5 minút ich máte skrotené a hladšie. :) Takže ide skôr o to, čo očakávate. :) 

Za pomoc s fotografiami ďakujem môjmu šikovnému priateľovi. :)

Na fotkách môžete vidieť, že keramická kefa Jade vlásky síce trošku vyrovnala, ale stále mi na niektorých miestach ostali vlny alebo bolo stále vidno, že ten vlas nie je súvisle pekne rovný (ak viete, čo tým myslím :) ). K tomu mám ešte jeden postreh, že táto kefa je podľa mňa viac určená pre ženy, ktoré majú hustejšie vlásky a nie riedke. Pretože ja som mala počas používania kefy prehodené vlasy na cestičku naboku, a na jednej strane, kde som mala viac vláskov, mi to išlo super, zúbky kefy sa pekne prehrabávali vo vlasoch, ale na druhej strane, kde ich bolo menej, neprišli tak do kontaktu so zúbkami a len tak mi kefa cez ne prešmykla. :) 

Záverečné zhodnotenie:
Po naozaj dôkladnom otestovaní  keramickej vyrovnávacej kefy Jade usudzujem, že je vhodná pre ženy, ktoré nemajú veľmi vlnité vlásky, a potrebujú ich iba trošku upraviť a vyhladiť. Je to rýchly a praktický spôsob, keďže sa počas česania vlásky ešte upravujú, a nemusíte si ich veľmi ničiť  žehličkou, ak to vyslovene nepotrebujete. :) Pre dokonalý vyhladení efekt ako so žehličkou by ste sa s touto kefou asi namakali. :) Určite však stojí za vyskúšanie, ja som s ňou spokojná, a budem ju používať hlavne ráno, keď sa budem ponáhľať do práce. :)

Ak by ste sa rozhodli, že si túto keramickú kefu z www.irresistibleme.com objednáte, stále platí zľavový kupón na -10% z objednávky, ktorý som pre vás vďaka tejto spolupráci vypýtala :) 
Stačí zadať kód: IrresistibleVeronika

 + rýchle rozohriatie kefy
 praktické použitie
 neničí vlasy
rýchle uhladenie
vhodná na každé ráno, keď sa ponáhľam
- väčšie vlny nenarovná dostatočne
pri držaní sa nechtiac stláčajú bočné tlačítka
pri riedkych miestach vlasov, alebo na končekoch už nemá taký účinok, keďže sa zúbky nedotýkajú


 Aký záver ste si vytvorili z tejto vyrovnávacej keramickej kefy Jade? :) Skúsite ju, alebo ostanete verné žehličke? :) Budem sa tešiť na Vaše komentáre a som zvedavá čo poviete. :) 



Majte sa krásne ! :)






  Ak ste sa ešte neprihlásili na odber, určite tak urobte, aby Vám nič neuniklo, napravo na blogu v sekcii "ODBER BLOGU", tlačidlom "Sledovať" :), alebo na mojej FB stránke, alebo Instagrame. :)

* Ďakujem Irresistible Me, za poskytnutie produktu k recenzii. :)
*Veronika

12 komentárov:

  1. Na vlasoch efekt vyzerá na ozaj super :) Ja si vlasy nevyrovnávam, ale mojej mame by ideálne vyhovala, keďže nemá ani príliš vlnité vlasy :)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Výsledek vypadá skvěle, ale asi bych do kartáče neinvestovala, protože si vlasy vůbec nerovnám. Musím se taky přiznat, že když jsem tyto kartáče vídala na internetu, moc jsem nevěřila, že opravdu fungují, ale tvá recenze mě přesvědčila, že ano. :) Úžasný článek!

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Pristane ti to, kefa vyzerá fajn ale na moje rovné vlasy je asi zbytočná. :)

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Nevyzerá zle a pre mňa ako úplného lenivca by bola asi viac ako vhodná :D. Vlasy som si nežehlila už asi 3 roky len kvôli tomu, že sa mi to nechce :D

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Už pri prvom článku som ti asi písala, že niečo podobné mám doma aj ja a som spokojná! Moje vlasy sú husté a nie príliš vlnité, takže to môže byť práve dôvod, prečo mi to funguje, akurát ja mám teplovzdušnú kefu od inej značky :)
    Caroline

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Skvělý výsledek! Mě by ale vážně zajímalo co by to udělalo úplně s pidi midi velkýma kudrlinama ! :D

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Tak to je podstatný rozdiel. Ja oveľa lepšie vyzerám vo vyžehlených vlasoch, a tak by bolo toto pre mňa naozaj niečo super :)


    Pozývam ťa na Valentínsku súťaž na mojom blogu o krásnu toaletnú vôňu od Beyonce :)

    OdpovedaťOdstrániť
  8. takže ako vidím, kefa by pre mňa nebola, ja mám dosť vlnité vlasy a teda hlavne vôbec nie husté :))

    OdpovedaťOdstrániť
  9. Celkom som nad ňou premýšľala, ale asi ostanem pri žehličke :D

    OdpovedaťOdstrániť
  10. Kefa vyzerá super! Ja som s touto značkou mala už veľmi dávno spoluprácu a poslali mi vlasy, ktoré boli fakt kvalitné :) Možno do tohto aj pôjdem! :)
    my blog: THE COLORFUL THOUGHTS

    OdpovedaťOdstrániť
  11. Kefa vyzerá zaujímavo, no mne je jasné, že na moje vlasy by nestačila :D
    Inak si veľmi krásna ♥
    Candy

    OdpovedaťOdstrániť
  12. Ty vlásky před jsou hrozně krásné! ♥

    OdpovedaťOdstrániť