streda, 18. januára 2017

Jade vyrovnávacia keramická kefa na vlasy z www.irresistibleme.com - I.článok :)

Ahojte :)

Ešte niekedy v decembri pred sviatkami, mi prišiel mail ohľadom spolupráce so zahraničnou stránkou www.irresistibleme.com, ktorá mala spočívať buď v tom, že vyskúšam clip-in vlásky, alebo niektorý z vlasových pomocníkov ako sú žehlička a žehliaca kefa. :) Keďže mám momentálne asi najkratšie vlasy, aké som kedy mala, tak som sa trošku obávala testovania umelých vláskov, a vsadila som teda radšej na istotu, a vybrala som si keramickú žehliacu kefu Jade, o ktorej vám dnes napíšem svoje prvé dojmy. :) 


Keďže by sa mi všetko nezmestilo do jedného článku, alebo by bol príliš dlhý, tak som sa rozhodla, že o tejto kefe si budete môcť prečítať až dva články. :) Tento prvý bude obsahovať moje prvé dojmy z kefy, recenziu balenia a kvalitu vyhotovenia kefy. V druhom, ktorý napíšem tak za 1-2 týždne potom budete môcť vidieť aj moje vlásky pred a po použití tejto keramickej kefy, a moje postrehy z pravidelnejšieho používania, pretože ja mám tiež najradšej, ak vidím aj na iných blogoch presné fotky po použití. :) 

O Jade žehliacej kefe na vlasy si môžete prečítať aj na tomto linku, priamo na stránke Irresistible Me, kde nájdete oficiálny popis produktu. :) Okrem toho tam nájdete aj iné pomôcky na vlasy, žehličky, kulmy, čelenky, a ako som spomínala vyššie, tak aj clip-in vlasy. :) Hneď na začiatku vás ale musím upozorniť, že sídlo tejto firmy je v New Yorku, a pokiaľ budete objednávať na Slovensko prípadne do Českej republiky, pozrite si, koľko vás bude stáť poštovné, a rátajte aj s dlhšou dobou dodania. Mne balíček prišiel za cca 2 týždne, pretože mi ho ešte chvíľku držali na colnici, ale potom bez problémov odoslali, a neplatila som žiadne clo navyše. Dokonca ako bonus, ak dočítate tento článok, tak vás čaká odo mňa zľavový kupón na každú vašu objednávku. :) Poďme ale najskôr na recenziu tejto žehliacej keramickej kefy. :)


BALENIE:
Kefa mi prišla dôkladne zabalená v krabici, ktorá bola vyplnená vzduchovými vankúšikmi, aby sa obal nepoškodil. Samotná žehliaca kefa je zabalená v krásnej čiernej škatuli, s jednoduchým dizajnom a nápisom značky produktu. Na prvý pohľad sa mi veľmi zapáčilo, pretože milujem minimalizmus a jednoduchý dizajn. Moja radosť sa pri rozbaľovaní stupňovala, pretože krabicu otvoríte na magnet, a vnútri vás čaká nádherne uložená zelená kefa (jade=nefrit, ktorý je takejto zelenkavej farby:) ). Na vrchnej vnútornej strane obalu sú popisy ako z čoho sa skladá, maximálna teplota, rýchle zahrievanie, ľahká hmotnosť a tak ďalej...Taktiež v balení nájdete aj malú brožúrku s informáciami, návodom na použitie, kde som sa dozvedela napríklad to, že stlačením + a - naraz sa dá zmeniť teplota na naše stupne Celzia z pôvodných Fahrenheitov. (i keď po jednom semestri Matfyzu tento prevod ešte ovládam :D ). Celkovo balenie hodnotím na jednotku, a i keď sa mi už nepodarilo presne kefu uložiť tak, ako tam bola, oceňujem, že si ju v tejto krabici budem môcť uskladniť aj naďalej. :)


NAPÁJANIE DO SIETE A KÁBEL:
Určite viete, že v Amerike majú trošku iné zástrčky ako máme my, a preto si treba dokúpiť adaptér, ktorým si tento kábel prepojíte do našej siete. Nie je to nič drahé, ja som ho kúpila v elektre asi za 6€. Oceňujem, že kábel na kefe je dostatočne dlhý, a pekne zviazaný patentom na suchý zips. Je taktiež otáčavý 360 stupňov, a tak môžete ľahko so žehliacou kefou manévrovať. :)


VYHOTOVENIE KEFY:
Samotná kefa ma veľmi prekvapila svojim materiálom. Je to taký príjemný protišmykový "plast", ktorý ale nepôsobí lacno, ale veľmi vkusne, matne a príjemne na dotyk. Vďaka nemu sa v ruke príjemne drží a dobre sa mi s kefou pracuje. Kefa Jade si aj tu drží svoj minimalistický dizajn, a preto na nej nájdete iba to čo je naozaj treba: tlačítka na vypnutie a zapnutie, plus a mínus na ovládanie teploty, a nápis produktu a značky Irresistible Me. :)


AKO FUNGUJE? :
Základ tejto keramickej žehliacej kefy je práve na časti, s ktorou sa češeme. :) Sú to tie čierne zúbky, ktoré sú rozložené po celej ploche kefy, tie vo vnútri sú obalené keramickým turmalínovým náterom, ktoré zabezpečuje vyrovnávací žehliaci efekt, a tie po obvode obalené nie sú, pretože pôsobia ako anti-scald, teda proti popáleniu. A je to naozaj super, pretože ju môžete chytiť akokoľvek a nepopálite sa. Pokiaľ tam teda dovnútra nasilu nestrkáte prsty :), ale tento nápad naozaj oceňujem, že keramická časť je iba v "jadre" zúbkov. Dokonca aj tie v strede nie sú celé obalené, ale iba tak do trištvrťky. To umožňuje nechať kefu vychladnúť aj priamo položenú žehliacou časťou nadol. :) 


TEPLOTA A ZAHRIEVANIE KEFY:
Po jednoduchom zapnutí si viete na tejto keramickej kefe zvoliť, či chcete mať zobrazenú teplotu na LCD displeji v °C alebo °F. Keďže ale v základnom nastavení sú °F, tak na žehliacej kefe nezvolíte napríklad 180°C, ale iba 175 alebo až 188, čo si myslím, že nie je až taký problém. Maximálna teplota, na ktorú viete kefu vyhriať je 230°C, a zohrieva sa naozaj že rýchlo. :) Môžete to na displeji sledovať ako stupne stúpajú, a myslím, že tak do 30 sekúnd ju máte pripravenú. :) Podobne rýchle je aj vychladnutie kefy. Ešte dodám, že ak by ste ju aj zabudli vypnúť, vypne sa sama do 60 minút od ničnerobenia. :)

  
Ak vás táto žehliaca keramická kefa Jade zaujala, môžete sa tešiť aj na 2.článok, v ktorom vám ukážem ako sa s ňou pracuje, ako dokáže vlásky vyrovnať, fotky pred a po, a moje pre a proti po dlhšom používaní kefy. :) 

A pre nedočkavé, ktorým sa kefa zapáčila až natoľko,  že si ju chcú hneď objednať, tu mám sľúbený zľavový kód, ktorý keď zadáte do svojej objednávky, tak získate 10% zľavu. :) 

KÓD na 10% zľavu z objednávky:  IrresistibleVeronika

  Na záver už iba dodám, že som s prístupom, komunikáciou, dodaním a samotnou značkou Irresistible Me a žehliacou kefou Jade zaiaľ veľmi spokojná. :)
Touto cestou ďakujem veľmi pekne Blair, ktorá so mnou celý čas ochotne komunikovala, a značke Irresistible Me za možnosť spolupráce. :)

Ak vás zaujali produkty Irresistible Me, sú veľmi aktívni na sociálnych sieťach a nájdete ich aj na Facebooku, Instagrame, Pinterest, Youtube a Twitter. :) Uf... :) Ale musím povedať, že majú naozaj skvelé spolupráce s blogerkami a youtuberkami, a skvelé fotky, tak určite mrknite aspoň na tie na Instagrame, pretože ja som mala zo začiatku priam až rešpekt, spolupracovať s firmou, ktorá pracuje s takými skvelými a krásnymi slečnami. :) Však uvidíte samé... :)

Majte sa krásne ! :)


  

Ak ste sa ešte neprihlásili na odber, určite tak urobte, aby Vám nič neuniklo, napravo na blogu v sekcii "ODBER BLOGU", tlačidlom "Sledovať" :), alebo na mojej FB stránke, alebo Instagrame. :)


 *Veronika


21 komentárov:

  1. Som zvedavá, ako s ňou budeš spokojná a ako vyrovná vlasy. Po podobnej kefe som sa už pozerala, no nebola som si istá, či sa oplatí alebo nie. Rada počkám na druhý článok a potom sa rozhodnem :)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Túto kefu som mala požičanú ale od značky Simply Straight a je perfektná.

    AN Beauty Blog

    OdpovedaťOdstrániť
  3. dizajn kefy je úplne úchvatný..páči sa mi to minimalistické prevedenie ..:) ..ja si ešte počkám na tie fotky pred a po a potom uvidím..už dlhšie totižto niečo takéto chcem vyskúšať :)

    BeautyMuffin

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Vyzerá krásne už na pohľad :)

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Na túto recenziu som sa veľmi tešila :) teším sa na ďalší článok :)

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Moje kamarádka je prodává v Austrálii a chválí si je :) BEAUTYPUSINKA

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Děkuji za úžasný článek! Já si teda žehlívám občas vlasy, ale klasikou, ne žehličkou s hřebenem - a toto se mi už velmi dlouho vážně líbí. Článek je skvělej, velmi se těším na další!

    voguetheresa.blogspot.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  8. už som počula o podobnych kefach pačia sa mi viacej ako žehličky, celkom je to zaujimavy vyrobok určite si rada pozriem ako sa sňou pracuje:))

    OdpovedaťOdstrániť
  9. Vždycky mě zajímalo, jestli to vážně funguje! :D :)

    OdpovedaťOdstrániť
  10. Vypadá moc hezky, design se jim povedl, mintovou mám ráda, no jsem teda zvědavá, jak funguje :))

    OdpovedaťOdstrániť
  11. po vašich komentároch sa o to viac teším na písanie 2.článku :)

    OdpovedaťOdstrániť
  12. Tak táto kefa vyzerá skvelo. A teším sa na pokračovanie :)

    OdpovedaťOdstrániť
  13. To vypadá opravdu skvěle :) A moc krásný a užitečný článek :)

    LITTLETHINGSFOREM

    OdpovedaťOdstrániť
  14. Vyzera naozaj zaujimavo :), som zvedava na druhy clanok kde budu fotky pred a po :)

    OdpovedaťOdstrániť
  15. Kefa vyzerá veľmi pekne. Ja mám doma niečo podobné, teplovzdušnú kefu, na ktorej sa dajú meniť nadstavce (dokopy ich je 5) a táto mi vyhovuje, pretože vlasy aj vysuší a aj vyrovná! :)
    Caroline

    OdpovedaťOdstrániť
  16. Super článek :)

    Vendellie.blogspot.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  17. Váu, tak o něčem takovém jsem ještě neslyšela, ale vypadá to super!:) Moc pěkný článek
    Lady Caterpillar

    OdpovedaťOdstrániť
  18. Barva je nádherná! Jsem zvědavá, zda budeš spokojené, já si třeba myslím, že na mých vlasech by byla zbytečná :D

    OdpovedaťOdstrániť
  19. Moc pěkný! :) Jsem zvědavá, jak budeš spokojená.

    OdpovedaťOdstrániť
  20. fíííha to vyzerá super, nad takouto kefou rozmýšľam už dlhšie tak možno sa nechám inšpirovať nákupom :)

    OdpovedaťOdstrániť